Warrior dietos planas – išsamus vadovas

load...

Norite numesti svorio? Ar jūsų dabartinis dieta nesugebėjo dirbti? Norite atsikratyti tos padriba tiek, kad tiesiog nenori išeiti? Jei atsakėte „taip“ į bent vieną iš šių klausimų, Turiu didelę mitybos planą už jus. Jis yra žinomas kaip karys dieta, ir buvo sukurta Ori Hofmekleris 2001 Skirtingai nuo įprastų mitybos planus, kariai dieta jums reikia pagal valgyti per dieną ir turėti šventę naktį. Ji grindžiama principu, kad senovėje kariai vykdys ant tuščio skrandžio ir valgyti labai mažai per dieną ir valgyti savo kill naktį. Ši mitybos ir vykdyti įprastas išgelbėjo kariai gerai atspalvių ir tinka. Tiesa, tai užtruks šiek tiek laiko prisitaikyti prie šios naujos mitybos įpročiai, bet tai dieta tikrai veikia. Ir šiame straipsnyje aš jums parodysiu, kaip padaryti šį mitybos planą darbą už jus. Taigi, pradėkime iš karto!

Kodėl turėtumėte pasirinkti kario Dieta

Daugelis moterų skundžiasi ne numesti svorio, net po to, kai po maistiniu subalansuota mityba planą. Ir tai todėl, kad visi skirtingai reaguoja į skirtingus dieta ir mankšta planus. Kario dieta veikia, suteikiant savo kūno laiko deginti kalorijas naudojant protarpinio pasninkavimo koncepciją. Ši dieta leidžia ardančių energijos lygį per dieną. Hofmekleris sako mitybos stresas yra svarbesnis nei mankšta. Kai jūs derinti tiek ir valgyti tinkamą maistą, tai veda prie svorio ir fitneso. Be to, badavimo etape, jums reikia išlaikyti save aktyvus ir hidratuotas išvengti riebalų kaupimosi ir pagalba riebalų mobilizacija. Tiesą sakant, karys dieta buvo sukurta išlaikyti senovės kariai galvoje. Kariai būtų valgyti labai mažai ryte, pratimą ant tuščio skrandžio, ir turėti šventę naktį. Tai pasninko balansas ir vykdyti išgelbėjo aktyvus ir tinka, ir jie neturėjo papildomų riebalų colių.

 [Skaityti: Karinis Dieta]

Warrior Diet Gairės

load...

Laikyti save hidratuotas

Pirmoji ir svarbiausia gairė yra gerti daugiau nei tik 8 stiklines vandens per dieną. Jūs galite turėti 9 – 10 stiklinių vandens per savo badavimo etape. Įsitikinkite, kad gerti filtruotą vandenį. Jūs taip pat gali įtvirtinti savo vandenį su maistinių medžiagų, pridedant agurkų, mėtų, citrinų, cinamono ir pan Geriamojo vandens padės jums jaustis visiškai ir taip pat išlaikyti savo kūno funkcijas veikia.

Valgyti baltymų turtingą maistą

Į kariai dietos, jums leidžiama valgyti didelį baltymų turtingas vakarienės. Tai padeda sumažinti angliavandenių suvartojimą ir padeda atstatyti susidėvėję raumenis. Jūs taip pat gali turėti baltymų milteliai su pienu duoti savo kūno papildomą dozę baltymų.

Valgykite vieną pagrindinį valgį

Skirtingai nuo įprastų mitybos planus, kariai dieta reikalauja dietos valgyti vieną pagrindinį patiekalą, kuris yra pietūs. Dėl pusryčių ir pietų, kad dietos yra leidžiama turėti mažai kaloringų maisto produktų, pavyzdžiui, kiaušiniai, jogurtas, ankštiniai, daržovės ir vaisiai.

Išmokite kontroliuoti alkį

Mes visi žinome, kad valgyti kas 3 – 4 valandas padės svorio. Tačiau kariai dieta nėra advokatas, kad. Kaip į mūšį ar medžioklėje viduryje karių, jums reikėtų treniruoti savo smegenis iškęsti alkį. Kai tai padarysite už kelių dienų jūsų kūnas ilgainiui išmoksta gyventi atokiau nuo maisto badavimo etape.

Venkite perdirbtų maisto produktų

Bet perdirbtų maisto produktų rūšies neleidžiama, kai esate ant Warrior dietą. Perdirbti maisto produktų sudėtyje yra didesnių sumų cukraus, druskos, dirbtinių skonio, spalvų, maisto konservantai, ir skonio stiprikliai. Tai yra labai kenkia jūsų sveikatai. Jums reikia nusipirkti natūralią produkciją iš vietinės parduotuvės. Jei valgote iš arba užsisakyti iš restorano, venkite kepta vištiena, dešrelės, mėsainiai, picos, bulvytės, ir net kečupas.

Pratimai gauti greitai Rezultatai

Kariai praleido daug laiko nei kovų ar medžioklės aikštelė, kuri padėjo jiems eikvoti daug energijos. Taigi, jei jūs esate ant kario dietos, turėtumėte reguliariai naudojasi eikvoti energiją ir grįžti į formą. Jūs galite padaryti kardio, stiprumo mokymas, svoriai ir joga mišinį laikyti treniruotės kasdieninį įdomus ir patrauklus.

Taigi, dabar, kad jūs turite gaires, tegul tuo karys mityba valgio planą išvaizdą.

Karys dieta

Maistas Ką valgyti
Anksti ryte (7: 00-7: 45 ryto) Šiltas vanduo su 1 šaukštu medaus ir 1/2 kalkių sulčių
Pusryčiai (8: 30-09: 00) Parinktys:
  • 1 virtas kiaušinio baltumas 4 migdolai
  • 1 puodelis greipfrutų sultys su chia sėklomis
  • 1 puodelis žaliosios arbatos 4 migdolai
Pietūs (12: 30-13: 00) Parinktys

  • Vidutinė dubenėlė vaisių
  • 1 puodelis jogurto
  • ½ puodelio žalios daržovių salotos (agurkai, kiniškieji kopūstai, paprikos)
Vakarienė (7.00 val.) Parinktys

  • Kepta vištienos bulvių vepsai 1 maža tamsaus šokolado dalis 1 puodelis šilto pieno
  • 2 pitos duonos pupelės čili kepintos daržovės 1 mažas gabalas tamsaus šokolado 1 puodelis pasukos
  • Makaronai 1 maža tiramisu dalis 1 puodelis šilto pieno
  • Brokoliai, morkos ir bulvių pyragaičiai 2 šaukštai vaisių krevečių
Kodėl tai veikia

Jūs esate techniškai leidžiama valgyti tris kartus per dieną šios dietos plano. Pradedant savo dieną su šiltu vandeniu, laimo sulčių ir medaus stiklo yra puikus būdas praplaukite toksinus iš, pagerinti žarnyno judėjimą ir sustiprinti imunitetą. Pusryčiai paprastai yra geras baltymų šaltinis, sveikų riebalų ir ląstelienos. Pietūs turėtų būti minimumas, bet maistingas. Vaisiai ir daržovės yra geras vitaminų, mineralų, ląstelienos ir sudėtingų angliavandenių. Jogurtas yra daug gerų žarnyno bakterijų, kad pagalba virškinimą. Vakarienei, turėti gerą dalį baltymų, angliavandeniai, ir desertas į apdovanoti save ir išlaikyti jūsų skonį pumpurus gyvas.

Čia yra maisto pakaitalas sąrašas, jei esate alergiškas bet išvardytų dietos diagramos maisto produktus ar yra smulkmeniškas rijikas.

Warrior Diet Maisto pakaitalai

  • Medus – ½ arbatinio šaukštelio Ceilono cinamono miltelių
  • Žaliųjų citrinų sultys – obuolių sidro actas
  • Kiaušinio – ¼th puodelių daigai
  • Migdolai – Makadamijos riešutai
  • Greipfrutų sultys – kambodžinės garsinijos milteliai
  • Chia sėklos – Linų sėklos
  • Žalioji arbata – Oolong arbata
  • Jogurtas – vaisių arba daržovių sultys
  • Agurkų – morkų
  • Kininiai kopūstai – Salotos
  • Paprika – raudona kopūstų ar pomidorų
  • Vištienos – lašiša / tunas / Tofu / grybų
  • Bulvių – Skvošas arba saldžiųjų bulvių
  • Juodasis šokoladas – vidutinis gabalas prinokusių mango
  • Pieno – sojos pieno / migdolų pienas
  • Pita duonos – Kviečių plokščia duona
  • Pupelių – Garbanzo pupelių / žirnių
  • Pasukos – Vynuogių ir imbiero sultys
  • Makaronai – Rudieji ryžiai
  • Tiramisu – aitvaras
  • Brokoliai – kopūstai
  • Morkų – pomidorų
  • Kremas – 1 samtelis vaniliniai ledai

Kaip minėta anksčiau, išskyrus leidžia sau užtrukti ilgą pertrauką tarp valgymų, taip pat turėtumėte treniruotės, kad iš tikrųjų padaryti šios dietos darbą. Taigi, čia yra treniruotės planas jūsų.

Karys Dieta Pratimai planas

Čia jūs rasite pratimų, kuriuos galite pasirinkti iš sąrašo. Įsitikinkite, kad sušilti prieš pradedant ir ruožas, kai baigsite naudojasi. Jums reikia gauti bent 1 valandą mankštintis 6 dienas per savaitę. Pradėkite gauti 3 valandas pratybų savaitę ir palaipsniui ją didinti iki 6 valandų. Ar kas jums patinka labiausiai, nėra sunku ir greitai taisyklės. Jei jums patinka žaisti sporto, tada eiti į priekį. Jei ne, pasirinkti šią rutiną:

  • Kaklo tentas (dešinėje ir kairėje) – 1 rinkinys 10 pakartojimų
  • Kaklo apsisukimai (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę) – 1 komplektas 10 pakartojimų
  • Peties sukimosi (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę) – 1 komplektas 10 pakartojimų
  • Rankos sukimosi (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę) – 1 komplektas 10 pakartojimų
  • Riešo apsisukimai (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę) – 1 komplektas 10 pakartojimų
  • Juosmens sukimosi (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę) – 1 rinkinys 10 pakartojimų
  • Kulkšnies sukimosi (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę) – 1 rinkinys 10 pakartojimų
  • Nuolatinis šalutinį sutrikti (dešinę ir į kairę) – 1 komplektas 10 pakartojimų
  • Šalutinis lunges (dešinę ir į kairę) – 1 komplektas 10 pakartojimų
  • Pasilenkti paliesti savo kojų pirštus – 1 komplektas 10 pakartojimų
  • Šokinėja lizdus – 1 rinkinys 10 pakartojimų
  • Burpees – 2 komplektai 10 pakartojimų
  • Šokinėja pritūpęs – 1 rinkinys 10 pakartojimų
  • Pirmyn lunges (su 1 kg svorio) – 1 komplektas 10 pakartojimų
  • Šokinėja į priekį lunges – 1 komplektas 10 pakartojimų
  • Dviračių atsilenkimai – 2 komplektai 10 pakartojimų
  • Atsilenkimai – 2 komplektai 10 pakartojimų
  • Persiųsti lenta – 2 komplektai 20 antrojo sulaikytas
  • Šoninės lentos – 2 komplektai 20 antrojo sulaikytas
  • Žirkliniai spyriai – 2 komplektai 10 pakartojimų
  • Išorę spyriai – 2 komplektai 10 pakartojimų
  • Atsispaudimai – 1 komplektas 10 pakartojimų
  • Tricep smuko – 2 komplektai po 5 pakartojimus
  • Bicepso garbanos (1 kg svorio) – 2 rinkiniai 5 pakartojimus
  • Šokių / plaukti / PLAY sportas / Dviračių / pėsčiomis / paleisti – 30 – 45 minučių
  • Joga / meditacijos – 30 – 45 minučių
  • Ruožas

Dabar klausimas yra, kiek laiko turėtumėte laikytis šios dietos gauti rezultatus? Čia yra jūsų atsakymas.

Kaip ilgai reikia jums sekti Warrior Diet?

Turėtumėte sekti Warrior dietą mėnesį gauti gerų rezultatų. Iki to laiko, kai baigsite mėnesį nuo šios dietos, protarpinis pasninkavimas taps įpročiu.

Kaip jausitės Po Po kario Dieta

Iš pradžių, tai būtų sunku kontroliuoti alkį ir laikytis dietos plano. Tačiau, iki trečiojo dienos pabaigoje, jūs prarasite vandens daug svorio, kuri bus akimirksniu jums atrodo plonesni. Jūs jausitės mažiau išsipūtęs ir aktyvesni. Reguliari mankšta taip pat padeda sutelkti riebalų ir sukurti liesą raumenų masę. Todėl jūsų kūno riebalų procentas bus eiti. Protas, kai jums sukurti raumenų ir numesti riebalus, jūsų svoris negali eiti drastiškai, tačiau jūsų kūno riebalų procentas. Ir tai, ką turėtų siekti. Nesijaudinkite, jūs neturite atrodyti raumenų kaip ir vyrai, jums atrodys plonas ir atspalvių. Tai reiškia, kad jums bus ne turėti greito svorio atoluose pavyzdžiui, nukaręs ginklų, laisvos odos ir praradimo liesos raumenų masės. Jūs atrodyti ir jaustis puikiai ir norėtų ir toliau būti šios dietos.

Kario planas atrodo viską padaryti teisingai. Bet ar yra kokių nors susiję pavojai? Išsiaiškinkime.

Rizikos veiksniai

Nors po undereating keletas mėgaujasi maisto gali dirbti etapo teoriją, tai gali netikti kiekvienam individui. Žmonės, turintys tam tikrų fizinių sąlygų, gali išsivystyti sveikatos komplikacijų po protarpinio pasninkavimo. Nėščiosios ar žindančioms gali išsivystyti įvairių sveikatos problemų, ir jie turėtų kreiptis į gydytoją prieš po jos. Dėl gyvenimo ir darbo poreikius, laikantis dietos gali būti neįmanoma daugeliui žmonių.

Tai reiškia, jog karys dieta yra tikrai dieta, kuri dirbo daugeliui žmonių. Tai galioja ir montuotojas pasirinkimas, nes lyginant su kitais greitas svorio netekimas dietos. Jūs prarasti svorio greitai, tačiau nepakenkiant savo sveikatai šios dietos plano. Taigi, pabandykite šį naują mitybos planą šiandien ir gauti žudikas atrodo jūs visada norėjote! Rūpinkitės.

load...