Vitamino D trūkumas – priežastys, simptomai ir gydymas

load...

Taip, vasarą yra čia. Ir dauguma iš mūsų veikia prieglaudai! Nors mes esame užsiėmę slepiasi save nuo tiesioginių saulės spindulių ir atrankos per apsaugos nuo saulės, mes pamirštame, kaip svarbu tas pats saulės yra mūsų gyvenimo ir kūno. Saulės šviesa yra tiesioginis šaltinis vitamino D. Tai yra tiksli priežastis, kodėl jis vadinamas „saulės vitaminas ‘. Ten buvo stulbinantis kilimas Vitamino D trūkumas neseniai. Paklauskite bet kokio gydytojo, apsilankyti bet kliniką ar net vaistinę; jie visada pasakys jums apie į iš Vitaminas D papildų pardavimo augimas. Priežastis – mūsų kūnai negali gaminti reikiamą kiekį vitamino D palaikyti gerą sveikatą.

Kas yra vitaminas D?

Kuo daugiau mes priprasti technologijas, patogumais ir prabangos šiuolaikinio pasaulio, tuo daugiau mes gauname nuo natūralaus gyvenimo. Vitaminas D yra labai svarbi maistinė medžiaga mūsų gerovei. Tai yra riebaluose tirpių secosteroids, kuri padeda stiprinti absorbciją žarnyne kalcio ir fosfato grupė. Skirtingai nuo kitų vitaminų, vitamino D negali būti gauti iš maisto. Šis vitaminas yra pasirengusi pati mūsų kūną, kai jis yra veikiamas saulės spindulių.

Tipai Vitaminas D:

Yra tik dviejų tipų vitamino D

  • D2 taip pat žinomas kaip ergokalciferolis, gaunamas iš pagerintų maisto produktų, augalų maisto produktų ir papildų.
  • D3 taip pat žinomas kaip cholekalciferolis, kilęs iš pagerintų maisto produktų ir gyvūnų maisto (žuvies, kiaušinių ir kepenys). Jis taip pat gaminami viduje mūsų kūnuose, kai oda yra veikiama saulės spindulių.

Kaip veikia mūsų kūno paverčiantys saulės šviesą vitamino D?

Ultravioletinė B (UVB) spinduliai saulės yra atsakingi už konvertuojant cholesterolio odoje į vitaminą D. Teisingą skaldytos asmeniui, apie 20 iki 30 minučių saulės ant veido ir dilbių į vidury dienos, nuo 2 iki 3 kartų per savaitę, yra pakankamas, kad būtų parengti pakankamai vitamino D. Tamsiau skaldytos asmenims ir senyvo amžiaus asmenims, tačiau reikalauja daugiau saulės šviesos už atitinkamas vitamino d Jūs neturite daryti degintis. Visi jūsų odai reikia yra kai saulės spindulių poveikio.

load...

Vitamino D trūkumas:

Trūkumas vitamino D tapo pasauline problema su visų amžiaus grupių, kenčiančių nuo šios problemos žmonės. Ji buvo apskaičiuota, kad beveik 1 mlrd žmonių visame pasaulyje turi nepakankamą vitamino D kiekis kraujyje. Asmenys, turintys tamsiai odai ir vyresnio amžiaus asmenims, taip pat antsvorį turinčių ir nutukusių žmonių linkę turėti mažesnį vitamino D

Diagnozė vitamino D trūkumas yra gana paprasta. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai atlikti kraujo tyrimą ir nustatyti, ar esate netobuli, ar ne. Šiuo tikslu svarbu žinoti apie optimalių lygių ir su trūkumais lygiais. Medicinos tyrimas bus įvertinti savo 25 (OH) D lygį. Medicinos institutas paskyrė tokią rekomenduojamas paros normas (RPN) vitamino D skirtingų amžiaus grupių asmenims.

  • 600 TV / diena asmenų vaikams nuo 1 iki 70 metų
  • 800 TV / dieną asmenims virš 70 metų amžiaus
  • 600 TV / dieną nėščioms ir žindančioms moterims

Kokios priežastys Vitamino D trūkumas?

Nepakankamas vitamino D kiekis organizme yra atsakingas už sukelia vitamino D trūkumas. Su daug saulės galima, tai tikrai nenuostabu, kad trūkumas vitamino D yra pasaulinė problema. Kai kurie iš pagrindinių vitamino D trūkumas sukelia yra kaip aptarta toliau:

1. Ribotas saulės spindulių poveikio:

Kaip jau minėta, saulės spinduliai yra pagrindinis vitamino D ir taip ribota saulės spindulių poveikio yra didžiausia priežastis yra vitamino D trūkumas. Žmonės gyvena patalpoje ar tie gyvenančių šiaurinėse platumose paprastai gauti ribotą saulės spindulių ir tokiu būdu, yra iš vitamino D trūkumas rizika. Be to, mes dažnai kalbame apie naudojant saulės išvengti odos vėžio ir kitų padarytą žalą UV spindulių poveikio. Tačiau tik nedaugelis iš mūsų žino iš negauna pakankamai vitamino D nuo saulės pavojus. Naudojant SPF 30 apsaugos nuo saulės sumažina vitamino D sintezę odoje daugiau nei 95%!

Bendra suma vitamino D gaminamas organizme, taip pat priklauso nuo sezono, paros laiko, ozono kiekio, platumos ir skaičiaus debesys danguje. Saulės UVB spindulių, taip pat vadinamas „įdegio spinduliai“ sukelti odos gaminti vitaminą D. Šie spinduliai yra stipresnis netoli pusiaujo ir silpnesni aukštosiose platumose. Taigi, rudenį ir žiemą, žmonės, gyvenantys aukštojo platumos negali gauti pakankamai vitamino D. Tad patartina turėti trumpą reguliariai saulėje, o ne pailginto pozicijos. Nuo 10 iki 15 minučių saulės šviesos poveikio porą kartų per savaitę yra pakankamai daug žmonių parengti tinkamus vitamino D.

2. Nepakankamas vartojimas Vitaminas D:

Žmonės šiais griežtai vegetarišką mitybą greičiausiai vartoti netinkamas vitamino D. Tai yra todėl, kad dauguma natūralių šaltinių šio vitamino yra gyvūnų pagrindu, pavyzdžiui, žuvų ir žuvų taukai, kiaušinių tryniai, sūris, spirituoto pieno, pieno produktų ir jautienos kepenys.

3. Tamsesnės odos:

Kai kurie tyrimai parodė, kad žmonės su tamsesnės odos yra didesnė rizika vitamino D trūkumas. Kaip mes visi žinome, pigmentas melaninas yra atsakingas už perteikti odą jos spalvą. Lengvesni skaldytos-žmonės turi mažiau melanino, palyginti su tamsiai oda. Tai melanino sugeria UV spindulius nuo saulės, taip sumažinant odos gebėjimą gaminti vitaminą D, atsižvelgiant į saulės spindulių poveikio. Žmonės su tamsesnės odos tonai turi natūralią apsaugą nuo saulės. Jie reikalauja, kad nuo trijų iki penkių kartų daugiau pozicijų gaminti tą patį kiekį vitamino D, kaip ir jų kolegos su lengvesni odos tonai.

4. Nutukimas:

Tyrimas, atliktas ant antsvorio ir nutukusių žmonių rodo, kad tose su KMK (kūno masės indeksą) aukščiau 40 turėjo 18% mažesnes serume vitamino D koncentracijų nei su KMK pagal 40. Taip yra todėl, vitamino D yra išgaunamas iš pagal riebalų kraujyje ląstelės, kurie keičia savo atpalaiduojamas į kraujotaką.

5. Amžius:

Buvo įrodyta, kad su amžiumi progresavimo, mūsų kūnas turi sumažėjęs gebėjimą sintetinti vitamino D iš į saulės poveikio. Taigi, vyresnio amžiaus žmonės yra labiau tikėtina, kad kenčia nuo šio trūkumo.

6. Nėra inkstų konvertuoti vitamino D į savo aktyvia forma:

Su amžiumi progresuoja, mūsų inkstai praranda savo gebėjimą konvertuoti vitamino D į savo aktyvia forma, tokiu būdu didinant vitamino D trūkumas riziką.

7. Mal-absorbcijos:

Kai kurie žmonės kenčia nuo malabsorbcijos sindromas. Tai paprasčiausiai reiškia, kad jų virškinamasis traktas negali absorbuoti vitaminą D tinkamai. Medicininių problemų, pavyzdžiui, Krono liga, cistinė fibrozė ir celiakija, taip pat vaistai, kaip BARIATRIC operacijos neigiamai paveikti jūsų žarnyno gebėjimas absorbuoti vitaminą D nuo suvalgomo maisto.

8. Medicinos Sąlygos ir Vaistai:

Žmonės, kenčiantys nuo lėtinės inkstų ligos, pirminės hiperparatirozei, lėtinis glaukoma sudarančių sutrikimų, ir limfomų dažnai kenčia nuo vitamino D praradimo Panašiai įvairių vaistų, pavyzdžiui, priešgrybeliniai vaistai, nuo traukulių, gliukokortikoidų ir vaistus nuo AIDS / ŽIV infekcijos gydymui gali stimuliuoti vitamino d suskirstymą, tokiu būdu nulėmė žemesnius vitamino d organizme.

9. Nėštumas ir žindymo laikotarpis:

Nėščioms arba krūtimi maitinančios motinos reikalauja daugiau vitamino D, nei kiti. Be to, yra didesnė tikimybė, vitamino D trūkumas moterims, kurie turėjo keletą kūdikiams su trumpais tarpus tarp nėštumų. Tai yra todėl, kad organizmo parduotuvė vitamino D pripranta iki nėštumo metu ir ji reikalauja laiko būti sukauptos iki kito nėštumo.

Vitamino D trūkumas Požymiai:

Štai pasaka-pasakys požymiai ar esate vitamino D trūkumas, ar ne?

Kaulų skausmas ir raumenų trūkumai yra dažniausi simptomai yra vitamino D trūkumas. Tačiau kai kurie žmonės patiria jokių simptomų. Kai kurie kiti simptomai, susiję su žemu vitamino D yra šie.

Simptomai Kūdikiams ir vaikams:

  • Vaikai su vitamino D trūkumas yra ne gauti raumenų spazmai, traukuliai ir kitų kvėpavimo sunkumų rizika. Tai daugiausia dėl to mažesnio kalcio.
  • Vaikai su dideliu trūkumu vitamino D gali turėti minkštas kaukolės ar kojų kaulus. Tai gali sukelti kojos atrodo lenkta. Jie taip pat patiria kaulų skausmas, raumenų skausmas ar raumenų silpnumas.
  • Iš aukščio augimas vaikams neigiamai paveikti vitamino D’s trūkumas. Vaikai, kenčiantys nuo šio trūkumo nenoriai pradeda vaikščioti per daug.
  • Dirglumas be priežasties yra dar vitamino D trūkumas vaikams ir kūdikiams simptomas.
  • Vitaminas D trūkumas-vaikai gauna jų kramtyti atidėtas. Trūkumas neigiamai įtakoja pieninių dantų vystymąsi, kuris, savo ruožtu, vėlavimų kramtyti.
  • Silpnumas, širdies raumens yra ypatingai mažas vitamino D rodiklis (reti atvejai)

Simptomai suaugusiesiems:

  • Suaugusieji su trūkumu jaustis nuovargis, neaiškiais skausmai ir skausmai LOT – kartu visi sukelia bendrą jausmą savijauta.
  • Kai kurie suaugusieji taip pat patirti pažinimo sutrikimą dėl trūkumo.
  • Kaulai taip pat jaučiasi aplink skausminga vidutinio slėgio. Tai daugiausia pastebimas šonkaulių ar blauzdų kaulų. Per keletą Retais atvejais suaugusiems, taip pat patirti Valsčiaus lūžis kauluose sukelia švelnumo ir skausmą. Jie taip pat jaučiasi kaulų skausmas apatinėje nugaros, klubų, dubens, šlaunų ir kojų.

Ligos atsiranda dėl vitamino D trūkumas:

Nors vitaminas D nėra esminė maisto vitamino siaurąja prasme, tam tikra šio vitamino yra gyvybiškai svarbi bendrai gerai sveikatai, ypač sveikus kaulus ir raumenis. Trūkumas vitamino D gali sukelti šiuos sveikatos problemų.

1. Diabetas:

Žemo lygio vitamino D yra susijęs su didesne rizika susirgti 2 tipo diabetą. Moksliniai tyrimai parodė, kad tie, kurie kraujo vitamino D lygių daugiau nei 25 ng / ml buvo 43% sumažintas riziką susirgti 2 tipo diabetą, palyginti su tų, su lygių pagal 14 ng / ml.

2. Tuberkuliozė:

Senovėje, kai antibiotikai nebuvo galima, saulės šviesos ir saulės lempos buvo standartinio gydymo tuberkuliozės dalis. Keli tyrimai taip pat įrodė, kad žmonės, kuriems diagnozuota tuberkuliozė buvo mažesnis vitamino D nei kiti. Taigi, trūkumas saulės vitaminas gali padidėti rizika susirgti tuberkulioze.

3. Krzywica:

Kaip nurodyta anksčiau, vitamino D palengvina kalcio absorbciją. Sunki trūkumas vitamino D gali sukelti rachito – vaikystės liga, kuriai būdingas žemo lygio kalcio kiekis kraujyje. Jis sukelia trukdo augimui, minkštos ir silpnos kaulus, deformacija iš ilgųjų kaulų, kad lenkimo ir laivapriekio pagal jų svorį, kai vaikai pradeda vaikščioti. Tai gali sukelti raumenų spazmai (mėšlungis), traukuliai, ir kvėpavimo sunkumų taip pat.

4. Gripo:

Paskelbtas Kembridžo Žurnalai tyrimas parodė, kad D vitamino trūkumas padidina kvėpavimo ligas ir tinkamą suvartojamų šio vitamino rizika sumažina kvėpavimo takų infekcijų riziką vaikams. Suaugusiųjų su vitamino D nepakankamumo yra padidėjusi rizika kosulys, šalto arba viršutinių kvėpavimo takų infekcija.

5. Osteomaliacija:

Labai sunkus trūkumas vitamino D yra žinomas kaip ostamalacia. Tai dažnai pasižymi suminkštėjimas kaulų, todėl lenkimo spygliais, lenkiasi ir kojos, kaulų trapumas, raumenų silpnumas ir padidėjęs kaulų lūžių rizika. Žmonės kenčia nuo šios problemos dažnai sunku laipioti laiptais ar atsistojus iš grindų arba mažai kėdės, todėl juos vaikščioti su Kaczkowaty modelio.

6. Širdies ir kraujagyslių ligų:

Vitamino D trūkumas siejamas su staziniu širdies nepakankamumu pat. Mokslinių tyrimų atliekami Harvardo universiteto parodė, kad moterys, turinčios mažas vitamino D turėjo 67% padidėjusi rizika susirgti hipertenzija.

7. Šizofrenija ir depresija:

Vitaminas D dalyvauja keliose smegenų procesus. Taigi, trūkumas šio vitamino yra susijęs su depresija. Naujausioje studijoje, buvo pastebėta, kad vitamino D tarp nėščių moterų ir vaikų padėjo patenkinti vitamino D receptorių smegenyse. Tai neatsiejama smegenų vystymuisi ir psichikos priežiūros vėlesniame gyvenime.

8. Vėžys:

Tyrimai parodė, kad yra tiesioginis ryšys tarp didelio vitamino D suvartojimo ir apatinės krūties vėžio rizika. Žemas vitamino D kiekis yra susijęs su padidėjusia rizika susirgti kai kurių vėžio formų ir blogiau rezultatų kitose vėžio.

9. Periodonto ligų:

Mažas vitamino D gali sukelti šią chronišką dantenų liga, kuriai būdingas patinimas ir kraujavimas iš dantenų. Tai yra nes pakankama Vitamino D koncentracija gaminti defensins ir cathelicidin – junginių, kurių sudėtyje yra antimikrobinių savybių ir sumažinti bakterijų į burną, skaičių.

10. Psoriazė:

Tyrimai parodė, kad vitamino D trūkumas taip pat yra susijęs su didesne rizika psoriazės.

Vitamino D trūkumas Gydymas:

Vitamino D trūkumas neturėtų būti priimtas lengvai, nes ji gali sukelti aukščiau jau aptarė keletą sveikatos problemų. Geriausias būdas išvengti šį trūkumą yra gauti pakankamai saulės spindulių. Vitaminas D taip pat gali būti atsižvelgiama į papildų forma. Kai kurie iš būdų išgydyti šį trūkumą yra taip.

1. Gauk nepakanka saulės:

Saulės poveikio yra natūralus ir ekonomiškas būdas gydyti vitamino D trūkumą. Vitaminas D yra natūraliai gaminamas mūsų organizme dėl saulės spindulių poveikio. Todėl patartina, kad mes gauname rekomenduojamą paros kiekį saulės spindulių.

2. Vartoti maisto produktus, kuriuose yra vitamino D:

Skirtingai nuo kitų vitaminų, vitamino D yra ne gausiai rasti maisto elementų. Tačiau tam tikri maisto produktai, kurių sudėtyje yra vitamino D nedideliais kiekiais, kurie apima šias.

  • Riebi žuvis, pavyzdžiui, sardinės, skumbrės, tunas, sardinės, lašišos ir silkės
  • Pagerintų maisto produktų, ty maisto produktų, į kuriuos įdėta vitamino D, tokių kaip margarinas, kai kurie grūdų ir kūdikių formulė pieno

Čia yra maisto šaltinių vitamino D su detales su suma už porcijas sąrašas:

  1. COD kepenų aliejus – 1360 TV už šaukšto
  2. Virti lašišos – 360 TV per 3,5 uncijos
  3. Prisotintas pieno – 98 TV už puodelio
  4. Praturtintų dribsnių – 40 TV vienam ¾ – 1 puodelis
  5. Kiaušiniai – 20 TV už 1 visą kiaušinį

3. Injekcijos:

Nedidelė injekcija vitamino D trunka 6 mėnesius ir yra saugus ir patogus alternatyva. Tai ypač gera tiems, kurie nenori imtis vaistų žodžiu.

4. Didelės dozės tablečių arba Skysčiai:

Tam tikros tabletės ir skysčiai, kuriuose yra dideles dozes vitamino D yra taip pat galima ir gali būti vartojamas kasdien, kas savaitę arba kas mėnesį. Jų pagrindinis privalumas yra tai, kad jie gali išgydyti trūkumui greitai, ypač augančių vaikų. Tačiau, patartina visada pasitarkite su savo gydytoju tinkamai suprasti instrukcijas. Didelės dozės papildai reikia teisingai ir laiku imtasi.

5. Standartinė dozė tabletės, milteliai arba skysčių:

Tai paprastai vartojamas kasdien maždaug 12 mėnesių iki atsigriebti už trūkumas. Jie yra paprastai lėtai pakeičiant vitamino D ir todėl, tinka gydant lengvas trūkumo arba prevencijos tikslais.

6. Palaikomojo gydymo:

Net po to, kai buvo papildytas organizmo parduotuvės vitamino D, palaikomasis gydymas dažnai reikia ilgalaikės pagrindu siekiant užkirsti kelią tolesniam trūkumas ateityje.

Dabar, kad žinote, vitamino saulės svarbą savo gyvenime, įsitikinkite, kad jūs gaunate pakankamai jo. Visada būti iniciatyvus ir padaryti vitamino D yra gera dalis jūsų sveikatos režimas. Galų gale, šiek tiek saulės yra viskas, mes turime!

load...