Vipassana Meditacija – jo procedūra ir metodai

load...

Žinoti ir sugeriamas momentu ir vieta yra nuostabus. Visi nuslėpė grožis atsiskleisti jums, palikdami jus su neaiškios kilmės malonumas ir pasitenkinimas. Įsivaizduokite, daro tą patį su savo esybe! Sėdi tyliai, stebėdami save, atkreipti dėmesį į savo jausmus ir ardymas sau truputį. Vipasana meditacija leis, kad taip atsitiktų jums. Skaitykite daugiau sužinoti apie Vipasanos ir kaip jis gali jums padėti.

Bet pirmiausia, tegul sužinoti Vipasana yra visa informacija apie.

Kas yra Vipasana meditacija?

Vipasana yra senovės meditacijos technika. Jis mokė Buda maždaug prieš 2500 metų. Tai reiškia suvokti save, savo gyvenimą, ir savo egzistencijos esmę. Šiuo meditacijos, protas yra įrankis priartėti prie realybės ir tuo, kaip viskas yra. Vipasana lems išlaisvinimo – nuolatinis reiškinys skirtingai laikiną ramybę, kad kitų rūšių meditacijos pasiūlymą.

Kaip praktikuoti vipasana?

Vipasana yra gilus ir ilgalaikis. Gebėjimas suprasti gyvenimo procesą, be jokių filtrų yra ne taip paprasta, kaip atrodo. Proto pratimai serija padės jums suvokti ir atidus. Vipasana yra laipsniškas procesas, kuris galiausiai leidžia suvokti tikrąją paskirtį gyvenime. Skaitykite žinoti, kaip tai padaryti vipasana meditacija.

load...

Viskas apie vipasana Meditacija

  1. Grind-Nemokama Mind
  2. Hocus Koncentruoti
  3. Vėjuota Kvėpavimo
  4. Ilgalaikis išlaisvinimo
  5. Privalumai

1. Grind-Nemokama Mind

Aiškus protas sugeba pasiekti tai, kas neįmanoma. Prieš jums pradėti, pašalinti visus nešvarių minčių iš savo galvos ir sudaryti taiką su žmonėmis ir įvykius, kad neramus jums. Pageidavimų tikrąją laimę visiems. Tai kliringo bus lengviau jums, kaip jūs einate į priekį Vipasanos.

Laikykite savo mintis patikrinti, kaip jis gali lengvai apgauti jus. Jis pradės minčių giją, ir prieš jį žinote, jums bus gauti įsipainiojo į jį. Nupjaukite mąstymo grandinę iš, treniruoti savo protą, ir sutelkti dėmesį į didesnio gėrio.

Atgal į TOC

2. Hocus Koncentruoti

Sėsk subalansuotai. Užmerkite akis ir švelniai bandykite sutelkti dėmesį į savo kvėpavimą. Stebėkite, kaip oras eina ir iš jūsų kūno. Tada, gauti stebint kitus aspektus savo kūną.

Įvairūs mintys bus apkarpyti savo galvą ir atitraukti jus, bet neleiskite jiems sustabdyti jus. Bandyk toliau. Švelniai perorientuoti kiekvieną kartą jūsų mintys linkę nuklysti. Kaip jums eiti, kaip šis, jūsų dėmesys bus aštrus, ir jums bus sukurti tvirtą pagrindą Vipasanos.

Atgal į TOC

3. Vėjuota Kvėpavimas

Būtina nepamiršti savo kvėpavimą, nes ji tarnauja kaip nuoroda tašką savo dėmesį. Kiekvieną kartą, kai jūsų protas klajoja, galite jį atgal į stabilumo sutelkiant dėmesį į kvėpavimą – jis išlaiko protą nuo Svyravimai. Be to, kvėpavimas padeda jums eiti į meditacinę būseną. Suprasti kvėpavimą suprasti pats gyvenimas, nes jis yra bendras visų gyvų būtybių.

Kvėpuoti tokiu būdu, kad yra patogu. Vipasana rekomenduoja gilų kvėpavimą. Jausti ir stebėti, kaip oras eina ir iš jūsų kūno, stebint kaip jūs gauti ir reaguoti į jį.

Atgal į TOC

4. Ilgalaikis išlaisvinimo

Išlaikyti jūsų protas be negatyvių minčių ir sutelkiant dėmesį į savo kvėpavimą ir kvėpavimo teisė nėra lengva ne visi, bet nereikia pasiduoti. Negalima teisti save straying. Visada bandyti gauti atgal kelyje, švelniai dar tvirtai. Lėtai, jausite sąmoningumą kicking. Žinodami kažką, kas jis yra, suvokti viską tiesą, ir išnaudoti potencialą ir jėgą dabarties pojūtį. Šie jausmai ateina palaipsniui, kai nuolat praktikos ir jus apšviesti.

Aukščiau tvarka ir technika yra pradžia išpainioti amžiną išmintį ir žinias. Jie nuves jus pro iliuzijos, ir dabarties realybė, nes ji yra.

Atgal į TOC

5. Išmokos

Vipasana veikia skirtingai kiekvienam asmeniui, bet čia yra keletas Garantuotas bendri privalumai:

  • Vipasana padeda jums suprasti elgesį ir reakcijas kitiems žmonėms geriau būdu. Tai leis jums suprasti priežastį, už jų nuotaikos ir bendrauti su jais taip, kad būtų naudinga jiems.
  • Tai bus įsiurbti jums žinių, kurios padės jums bendrauti geriau ir įsiklausyti, o ne reaguoti akimirksniu ir be reikalo.
  • Jūsų prisirišimas prie žemiškų klausimais mažėja, ir jūs išmoksite pažvelgti į gyvenimą už tai.
  • Jums tapti labiau atlaidus ir pradėti žiūrėti į gyvenimą teigiamai.

Atgal į TOC

Štai keletas dažniausiai užduodamus klausimus, susijusius vipasana meditacija.

Ekspertų atsakymai skaitytojams klausimus

Kaip ilgai užtrunka išmokti vipasana meditacija?

Idealiu atveju, guru, turi mokyti vipasana, ir tai yra visą gyvenimą trunkantis procesas. Norėdami inicijavo į jį ir gauti pagrindinį mokymą, ne mažiau kaip 10 dienų, yra privalomi.

Ar Vipasana religinė?

Vipasana pranoksta ne tik religija. Tai tikrojo pobūdžio realybės ir gyvenimo darbu vykdymo.

Kaip vienas žinoti, jei jie yra tinkami Vipasanos?

Kas su padoraus psichinę ir fizinę sveikatą gali praktikuoti vipasana. Kantrybė, atkaklumas ir atsidavimas užtruks jums ilgą kelią naudą iš vipasana praktikoje.

Ar Vipasana išgydyti ligas?

In proto pusiausvyros ir kūnas sukelia ligą. Norėdami pradėti vipasana su gydant ligą tikslu nepatartina. Jis bus nei padėti gydant ligą, nei naudinga jums su tikrojo tikslo Vipasanos.

Jeigu viena padaryti vipasana kiekvieną dieną?

Tai yra naudinga, jeigu daroma kiekvieną dieną. Ryte yra gera, kaip jūsų protas yra švieži ir galite greitai sutelkti ir įkvėpti.

Vipasana yra visa informacija apie išlaisvina jus nuo iliuzijų kuriate sau ir suteikti jums pažvelgti į aktualija. Jis bus išlaisvinti savo mintis, jausmus ir veiksmus, ir jums visiškai supranta ir dabartis. Jūs pradėsite vertinti gyvenimą dar daugiau. Vipasana yra pakili ir gražus. Išbandykite dabar patirti savo magija.

load...