Trumpa jogos istorija

Kas yra Joga?

Joga yra kilęs iš sanskrito žodžio „Yuj“, kuris laisvai reiškia „sąjunga“. Tai kelias, per kurį individas vienija su visą egzistavimo. Garsai sunkus, tiesa? Tai iš esmės reiškia, kaip jūs nesate atskiras subjektas, tačiau dalis didesnio energijos. Tai padidina jūsų sąmonę ir leidžia jums realizuoti savo tiesa savarankiškai išvalyti visų netvarką, kad jūs užsikrėtęs, kaip dalį savo kultūros, šeimos ir švietimo. Tai leidžia jums suprasti, kad yra kažkas daugiau nei tai, ką matote aplink. Tai giliai dvasinės praktikos, kad yra dalis filosofiją, religiją, mokslą, ir mankšta.

Joga nueina į Vedų amžiaus ar net anksčiau. Seniausias įlaidai Vedos pamini apie jogą, ir ten randami iš Indo slėnio civilizacija ruonių pictographic įrodymai. Bhagavadgyta ir Shanti Parva iš Mahabharatos Paiešką apie tai kalbėti. Vėliau Patanjali buvo parengusi „Joga Sutros“ kuri tapo eiti į knygą jogos ir padarė jį tėvas joga. Jis kalbėjo ne ilgis apie gudrybės ir detalių praktikoje. Paimkime bent vieną svarbų aspektą išvaizdą jis vadinamas „Aštuoni galūnių joga“.

„Aštuoni Šakos joga“

Patanjali savo knygoje „Jogos sutros“ pasakoja apie Aštuonios galūnių joga „vadinamas Aštanga trumpai paaiškinta šiuo tekstu.

  1. Jama
  2. Niyama
  3. Asanos
  4. Pranajama
  5. Pratyahara
  6. Dharana
  7. Dhjana
  8. Samadhi

1. Jama

Jama nušviečia apie moralines gyvenimo standartų. Jis pasakoja, kaip atlikti savo gyvenimą ir įtempius sąžiningumo ir vientisumą. Ji nukreipia mus elgtis taip, kad mes norėtume būti elgiamasi, kiti. Jama prašo mus sekti be smurto, tiesos, ir savikontrolės kelią.

Atgal į TOC

2. Niyama

Niyama pabrėžia būdama kontempliatyvus ir mąstantis. Jis pasakoja apie drausmės ir dvasingumo. Ji tiki, kad aukščiausioji energija ir pataria mums atpažinti ir melstis prie jo. Niyama yra kelias, kur jūs studijuoti save, palaikyti švarą, būti turinio ir pasiduoti Visagalio.

Atgal į TOC

3. Asanos

Šis jogos aspektas dėmesys sutelkiamas į žmogaus kūną. Kūnas yra laikoma šventa ir puoselėjant ir rūpintis yra labai svarbu. Asanos yra fiziniai pratimai, kurie paruošia kūną meditacijos iki moralinių bei etinių drausmę ir susikaupimą. Ji rengia savo kūną už dvasinę kelionę.

Atgal į TOC

4. Pranajama

Pranajama yra kvėpavimas kontrolės ir procesas, kai jums kvėpuoti sąmoningai ir prijungti proto, kūno ir sielos įkvėpus ir iškvėpimas. Kvėpavimas yra pranic energija ir atsižvelgiant jį ir užpildyti savo kūną su juo leidžia jums galingas ir energingi.

Atgal į TOC

5. Pratyahara

Pratyahara yra, kai mes kreipiamės į vidų ir sužinoti daugiau apie save. Mes sąmoningai stengtis likti nuošalyje nuo išorinių jėgų ir sutelkti dėmesį į mūsų vidinis yra neperkrautas išorės dirgiklius. Pratyahara yra atsiskyrimas nuo išorinio pasaulio ir stebint vidinį savęs.

Atgal į TOC

6. Dharana

Dharana treniruoja protą sutelkti dėmesį į vieną energijos centrą arba sutelkiant dėmesį į vieną objektą, pagalvojau ar mantrą. Mūsų protas yra sukrutęs su daugeliu minčių ir idėjų. Kad būtų galima juos kontroliuoti ir neleiskite jiems įtakos jūsų ramus yra iššūkis jums turėtų imtis per Dharana.

Atgal į TOC

7. Dhjana

Be dhjana, protas žino be dėmesio. Yra minimalūs arba nėra mintys, kurios atsiranda vargintis protą. Būna dar nieko sutelkti dėmesį į tai nėra lengva užduotis ir užima daug laiko. Stiprumo ir ištvermės pastatytas iš ankstesnių galūnių padės su dhjana.

Atgal į TOC

8. Samadhi

Samadhi yra ekstazės būsena, kuri ateina iš savęs su dieviškąja ir vienybės jausmą su kitais gyvų būtybių realizavimo. Samadhi suteikia palaimą ir ramybę. Laimė ir laisvė tampa pagrindiniai tikslai gyvenime ir jaučiate nušvitimą.

Atgal į TOC

Tai, mano draugas, yra aštuoni galūnės jogos kad paruošti savo kūną žingsnis po žingsnio, kad galų gale pasiekti galutinį tikslą tiesos, ekstazio ir palaimos. Aštanga sudaro jogos esmę, ir iš jo, įvairių mokyklų praktikos gimę su laiku. Didžioji turtas jogos žinias buvo perduodamos iš mokytojo mokiniui ir galiausiai išsišakojo į daugybę rūšių ir formų. Leiskite sužinoti apie kai kuriuos iš jų mažesnė.

Tipai joga

  1. Aštanga joga
  2. Vinyasa Joga
  3. Kundalini joga
  4. Iyengar joga
  5. Maitinimo Joga
  6. Bikram joga
  7. Jivamukti Joga
  8. Atkuriamasis Joga

1. Aštanga Joga

Aštanga joga yra jogos kelia, kad sukurti vidaus šilumos rinkinys. Ypač rinkinys asanas kartojamas kiekvienoje Ashtanga jogos sesijos, kuri apima kvėpavimo sąmoningai per visus kelia. Aštanga reiškia aštuonių galūnių ir išpopuliarino 1940. Jis dirba aštuoni galūnių Patanjali jogos Sutros savo praktikoje.

Benefits- Aštanga joga yra geras pastato pagrindinių stiprumą ir didinti lankstumą.

Atgal į TOC

2. Vinyasa Joga

Vinyasa joga apjungia judesį ir kvėpavimą vientisą būdu. Kiekvienas poza paimta ir transformuoti į kitą kelia ypatingą kvėpavimo modelio. Vinyasa joga apima nuolatinį greito tempo judėjimą.

Benefits- Vinyasa Joga stato liesos raumenų ir ramina protą.

Atgal į TOC

3. Kundalini joga

Kundalini joga yra fizinių ir meditacinių praktikų sistema, kuri orientuota į bundančios latentinis lankstaus energijos dalyvauti žmogaus kūno kryžkaulio. Šis jogos stilius išpopuliarėjo 1960 metais.

Benefits- Kundalini joga stiprina savo sąmoningumą ir padeda jums bendrauti su savo vidinį savarankiškai.

Atgal į TOC

4. Iyengar joga

Iyengar joga pasinaudoja rekvizitas, o metodas yra labai ypač apie tikslumą, reguliavimo ir tokiu būdu iš pozos, taip pat kvėpavimo kontrolės metu kelti. Kiekvienas kelti reikia skirti ypatingą dėmesį ir laiką. Norėdami geriau kelia rekvizitas, pvz antklodės ir lynai yra naudojami.

Benefits- Iyengar Joga pagerina pusiausvyrą ir koordinavimą į savo kūną. Jis atleidžia jus nuo kaklo ir backaches.

Atgal į TOC

5. Maitinimo Joga

Galia yra greitas tempas intensyvus sesija įtemptų asanas. Power joga, jums likti kelti tik po kelių akimirkų, prieš išvykdami į kitą. Tai Vinyasa Joga padaryta energingai. Jis tapo populiarus 1990 ir iš pradžių buvo įkurta Beryl Bender beržo ir Bryan Kest.

Benefits- Galia joga pagerina širdies sveikatą ir mažina kraujo spaudimą. Ji išlaiko patikrinimą savo cholesterolio lygį.

Atgal į TOC

6. Bikram joga

Bikram joga yra 26 pozų, kurios apima dvi kvėpavimo pratimai praktikuojama 90 minučių trukmės šildomą kambarį su padidintu drėgmės rinkinys. Į pozos buvo imtasi ir sukūrė iš hatha jogos asanas iki Bikram Choudhury 1970.

Benefits- Bikram joga spaudai toksinus iš organizmo ir gerina kraujotaką.

Atgal į TOC

7. Jivamukti Joga

Jivamukti joga yra fizinių, meditacinių ir dvasinių sąvokų derinys. Be asanas, ji pabrėžia ne smurtu, atsidavimo ir raštų. Ji buvo sukurta Sharon Gannon ir David Life 1980.

Benefits- Jivamukti Joga pylimas toksinus iš savo kūno. Jis padidina lankstumą ir stiprumą savo kūną. Jis atneša balansą ir padidina kraujo tekėjimą į savo kūną.

Atgal į TOC

8. Atkuriamasis Joga

Atkuriamasis joga yra lėtas ir gilus procesas, kai jūs laikykite kiekvieną kelti ilgesnį laiką patiria kiekvienas kelia poveikį, visiškai. Jogos rekvizitas, pvz lynų ir antklodės yra naudojama remti kūną kiekvieną kelti.

Benefits- Atkuriamasis Joga yra puikus būdas gydyti nemigą ir nerimą. Ji ramina ir atpalaiduoja savo kūną.

Atgal į TOC

Pasirinkite stilių, kad jūs ir praktika tinka. Dabar galime atsakyti į kai kuriuos klausimus dažniausiai užduodamus apie joga.

Ekspertų atsakymai skaitytojams klausimus

Ar jie šalutinis poveikis daro jogą?

Nėra šalutinis poveikis praktikuojančių jogą, jei padaryta pagal tinkamos gairės.

Ar joga skiriasi nuo pratybų?

Joga apima protą, kūną ir dvasią, ir palieka jums atjaunėjusi, o mankšta daugiausia kalbama apie fizinį kūną palikdami jus išnaudojo po sesijos.

Kas mityba papildo jogos praktika?

Vegetariškas ir sveiko maisto kaip vaisiai, daržovės, grūdai ir sausų vaisių geriausiai tinka visavertį jogos sesijos.

Kai yra geriausias laikas praktikuoti jogą?

Praktikuojančių jogą ryte ant tuščio skrandžio veikia geriausiai. Jis energizuoja kūną už likusią dienos dalį.

Kaip dažnai vienas turi praktikuoti jogą?

Doing yoga kasdien bent 20 minučių yra geras kūno.

Dabar, kad jūs turite tam tikrų pagrindinių žinių apie jogos, žinote, kad tai yra praktika, giliai įsišaknijusi filosofijos ir mokslo, kuris naudoja žmogaus kūną kaip priemonė palaikyti sveikatą. Mes nežinome, tikrai, kada ir kur ši praktika atsirado, ir gali apmąstyti tik apie tai. Bet kas yra svarbiau nepamiršti yra gyvenimo numeris buvo pagerinti. Linkime jums imtis jį per ir gauti savo naudos. Štai palinkėti jums vykdyti jogos užsiėmimus.