Top 7 Baba Ramdev Asanas svorio padidėjimas

load...

Daugelis iš mūsų kova su svorio. Ir daug daugiau svorio. Taip, tai yra problema. Jūs žinote, ką aš kalbu apie tai, jei Jums buvo vadinamas ištįsęs arba kaulų pakuotė žmonės. Būdamas pernelyg plonas yra blogos sveikatos ženklas. Nepakankamas metabolizmas, blogas apetitas, ir silpna virškinimo yra pagrindiniai veiksniai. Čia yra 7 Baba Ramdev asanos, kurie padės jums kovoti su jais ir priaugti svorio. Nagi, pažiūrėkite!

Prieš tai tegul sužinoti apie Baba Ramdev joga ir kaip ji padeda jums įgyti svorio.

 Ramdev Baba Joga priaugti svorio

Baba Ramdev, produktyvus joga Guru iš Indijos, išpopuliarino keletą jogos vadinama Baba Ramdev jogos stilių per jogos kampanijas ir televizijos programų ir pelnė platų pasekėjų Indijoje ir užsienyje, įskaitant celebs kaip Amitabh Bachchan ir Shilpa Shetty. Be jogos Baba Ramdev yra adept Ajurveda, raštų ir sanskrito. Sudarius savo plačią žinių, jis sugalvojo jogos stilių, kuris gali padėti daugelio problemų ir ligų gydymui.

Svorio padidėjimas yra viena iš tokių problemų. Baba Ramdev Joga didina apetitą, kuri padeda jums įgyti svorio. Jis subalansuoja jūsų kūno ir psichikos funkcijų, kurios veikia kaip sukelia padidinti savo kūno svorį. Baba Ramdev Joga sulėtina medžiagų apykaitos procesą ir kontroliuoja persidirbimo hormonus, siekiant padėti jums įgyti svorio sveikai ir išlaikyti tinkami kūną.

load...

Jogos asanos svorio prieaugio Baba Ramdev

Išbandykite šiuos asanos įgyti tinkamų proporcijų kūną, padidinti savo ištvermę, džiaugtis gera sveikata, ir būti psichiškai stabili.

  1. Bhujangasana
  2. Salamba Sarvangasana
  3. Vajrasana
  4. Pawanamuktasana
  5. Matsyasana
  6. Dhanurasana
  7. Chakrasana

1. Bhujangasana (Kobra Pose)

 Kaip tai padeda: Bhujangasana driekiasi raumenis savo pečių, krūtinės ir pilvo. Poza padidina kraujo cirkuliaciją organizme ir gerina virškinimą. Ji taip pat padeda išlaikyti skydliaukės sveikatą.

Apie Pose: „Bhujanga“ reiškia gyvatę sanskrito ir Bhujangasana atrodo pakelta gaubtu nuo kobra, kai manoma. Vadinasi, jis vadinamas Kobra kelti. Tai jauninanti backbend ir pradedantysis lygis Aštanga jogos asanos. Praktikos ryte poza ant tuščio skrandžio. Laikykite jį 15 iki 30 sekundžių.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir kaip ją praktikuoti, spauskite čia: Bhujangasana

Atgal į TOC

2. Salamba Sarvangasana (pečių stovas)

 Kaip tai padeda: Salamba Sarvangasana padeda sumažinti nerimą ir stresą. Poza leidžia naują srautą kraujo pilvo srityje, gerinant savo funkciją ir taip pagerins virškinimo procesą.

Apie Pose: Salamba Sarvangasana ar peties stovas galingas ir laikoma, kad tarp visų jogos asanas karalienė. Poza yra pažengęs joga asanos. Praktikos ją ryte ant tuščio skrandžio ir švarių viduriai. Laikykite jį nuo 30 iki 60 sekundžių.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir kaip ją praktikuoti, spauskite čia: Salamba Sarvangasana

Atgal į TOC

3. Vajrasana (Deimantiniai Pose)

Kaip tai padeda: Vajrasana padeda kovoti su skrandžio sutrikimų ir padidina kraujo apytaką organizme. Poza mažina vidurių užkietėjimą, gerina virškinimą. Ji driekiasi šlaunų, klubų, ir veršelių raumenis.

Apie Pose: Vajrasana arba Diamond Pose yra labai dažna joga asanos, kad dažnai naudojamas sėdėti meditacijai. Poza yra pradedantysis lygis Vinyasa jogos asanos. Skirtingai nuo kitų jogos asanas, Vajrasana veikia geriausiai, kai praktikuojama po valgio. Laikykite nuo 5 iki 10 minučių kelti.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir kaip ją praktikuoti, spauskite čia: Vajrasana

Atgal į TOC

4. Pawanamuktasana (Vėjo malšinančių Pose)

 Kaip tai padeda: Pawanamuktasana driekiasi pilvo raumenis ir pagerina organizmo medžiagų apykaitos procesą. Poza mažina nevirškinimas, vidurių pūtimas, rūgštingumas, ir vidurių užkietėjimas. Ji taip pat palengvina įtampą apatinėje nugaros.

Apie Pose: Pawanmuktasana taip pat vadinama Vėjo malšinančių Pose, nes jis išleidžia visus įstrigusius dujas savo kūną. Poza yra pradedantysis lygis Vinyasa jogos asanos. Praktiškai pirmas dalykas ryte ant tuščio skrandžio atleisti jį nuo slėgio. Laikykite jį nuo 10 iki 60 sekundžių.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir kaip ją praktikuoti, spauskite čia: Pawanamuktasana

Atgal į TOC

5. Matsyasana (Žuvis Pose)

 Kaip tai padeda: Matsyasana driekiasi iš skrandžio ir viršutinės nugaros raumenis. Poza mažina įtampą kaklo ir pečių ir stimuliuoja pilvo organus. Jis taip pat gerina savo kūno laikyseną ir pašalina dirglumą.

Apie Pose: Žodis „Matsya“ reiškia žuvų. Panašiai kaip Viešpaties Višnu, jo Matsyavatar, taupo Išminčiai iš didžiojo potvynio, tai asanos daro tą patį jūsų kūno. Poza yra pradedantysis lygis Hatha joga asanos. Praktikos ryte arba vakare asan ant tuščio skrandžio. Laikykite jį nuo 30 iki 60 sekundžių.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir kaip ją praktikuoti, spauskite čia: Matsyasana

Atgal į TOC

6. Dhanurasana (lankas Pose)

 Kaip tai padeda: Dhanurasana masažai jūsų skydliaukės, gerina virškinimą, didina apetitą. Poza gerina kraujotaką ir gydo virškinimo problemų. Jis taip pat mažina stresą ir driekiasi nugaros raumenis.

Apie Pose: Dhanurasana taip pat vadinamas lankas Pose, nes jis primena laidinio lankas, kai manoma. Poza yra pradedantysis lygis Vinyasa jogos asanos. Praktikos ją ryte ant tuščio skrandžio ar vakare po 4 iki 6 valandų tarpas nuo paskutinio valgio. Laikykite jį 15 iki 30 sekundžių.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir kaip ją praktikuoti, spauskite čia: Dhanurasana

Atgal į TOC

7. Chakrasana (Ratų Pose)

 Kaip tai padeda: Chakrasana subalansuoja hormonų ir padidina savo klubo lankstumą. Poza energizuoja kūną ir išlaiko visas kūnas procesus harmonijos. Jis valo kraują savo sistemą ir palaiko normalią medžiagų apykaitą greitį.

Apie Pose: „čakra“ reiškia ratas sanskrito. Poza vadinama Chakrasana kaip jūsų kūnas lankstosi atgal ir atrodo kaip rato, kai esate kelti. Tai pradedantysis lygis Aštanga jogos asanos. Praktikos Chakrasana ryte arba vakare ant tuščio skrandžio. Laikykite nuo 1 iki 5 minučių kelti.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir kaip ją praktikuoti, spauskite čia: Chakrasana

Atgal į TOC

Ekspertų atsakymai skaitytojams Klausimų

Kas yra sveikas svorio?

Sveiką svorį yra valstybė, kurioje jaučiatės gerai, energingas, ir be ligų.

Kaip man žinoti, jei aš esu teisingo svorio?

Galite patikrinti, ar jūs turite sveiką svorį tikrindami savo kūno masės indeksą (KMI).

Koks yra geriausias dietos laikytis siekiant išlaikyti optimalų kūno svorį?

Įsitikinkite, kad jūs įtraukiate daržovių, vaisių, grūdų, pupelių, tofu ir riešutus į savo mitybą, kad išlaikyti optimalų kūno svorį.

Svorio padidėjimas yra kiek klausimas, kaip svorio. Pernelyg plonas leidžia jums silpnas ir linkęs į ligą. Turėtumėte sukurti savo svorį sveiku būdu su maistingą mitybą ir geras pratimas rutinos. Jogos asanos nurodytu adresu paminėti pagrindinius veiksnius nusilpęs problemą ir padės jums įgyti svorio. Išbandykite juos ir atsikratyti savo plonu rėmeliu.

load...