Top 5 vitaminų B maistas plaukams augti

load...

Nors mes stengiamės naudojant įvairius metodus, kurie žada padėti plaukų augimą, dažniausiai jie nesugeba parodyti jokių veiksmingų rezultatų. Yra įvairių priežasčių, kodėl prasta arba visai be plaukų augimą. Tokie veiksniai, kaip pusiausvyros hormonų trūkumą mineralų ir vitaminų, stresas, taršos ir prastos mitybos įpročius yra keletas priežasčių.

Jei jūs ieškote, siekiant padidinti ir pagerinti kokybę ir sveikatą plaukus iš vidaus, geriausias būdas yra užtikrinti, kad jūs gaunate tinkamą dozę reikalingų maistinių medžiagų. Vienas iš pagrindinių komponentų, kurie gali padėti jums gauti sveiką ir gražią plaukų yra vitaminas B. Leiskite mums pirmiausia pasakysiu jums, kaip Vitaminas B ir plaukų augimą yra prijungtas.

Poveikis Vitaminas B plaukų augimą

Vitaminai ir mineralai yra labai svarbi tinkamam organizmo funkcionavimui. Jie teikia daug peno į visą mūsų kūno, taip pat plaukų folikulus.

  • Vitaminas B – 12 vaidina svarbų vaidmenį gerinant plaukus kokybę.
  • Nepakankamas vitamino B – 12 ar kitų įvairių Vitaminas B maisto produktams, gali sukelti retinimo plaukų, plaukų slinkimas ir krūminiai plaukų augimą.
  • Jei yra staigus pokytis plaukų būklę, turėtų būti konsultuojamasi su vitaminų dozė su gydytojo. Nuo vitamino B yra labai sudėtinga vitaminas, tinkamas rekomenduojama dozė yra teikiama pirmenybė.

Top 5 Vitaminas B Maistas plaukų augimą

load...

1. Veržlės / Migdolai:

Riešutai, pavyzdžiui, graikinių riešutų, žemės riešutų ir migdolų yra labai naudingas, nes jie yra labai praturtintas omega – 3 riebalų rūgščių. Tai yra labai svarbus plaukų regeneraciją. Cinkas į tai apsaugo plaukų slinkimas. Reguliariai suvartojamų šių riešutų yra labai gera savo plaukus ir galvos odą. Vitaminas E esančių šių riešutų taip pat padeda užkirsti kelią plaukų slinkimas. Brazilijos riešutai laikomi praturtintas selenu, kuris yra labai svarbus tinkamam augimui plaukų. Alfa-linoleno rūgštis, esanti graikinių riešutų padeda kondicionuoja plaukus. Dauguma šampūnai ir kondicionieriai iš konkrečių plaukų priežiūros ženklų yra vitamino B, žinomą kaip Biotinas, kuris yra labai geras plaukams.

2. Kiaušiniai / vištiena:

 

Baltymai yra labai svarbus elementas ir randami dideliais kiekiais, tiek kiaušinių ir vištienos. Nuo plaukai sudaro baltymų, suvartojantys kiaušiniai arba vištiena yra labai naudingas. Tai padeda padaryti plaukų stiprus, o taip pat kondicionavimo jis. Kiaušiniai yra labai praturtintas B12 ir B7, kuri rūpinasi lūžimo ir gydo plaukų slinkimas. Trapūs plaukai gali būti stipresnis suvartojamų vištiena. Kiaušinių gali būti vartojami žali arba virti, priklausomai nuo individualios pasirinkimą.

3. Lašišų:

Sveika ir subalansuota mityba gali būti pasiektas per žuvies vartojimo ir lašišos. Žuvis išlaiko plaukus sveikus ir stiprus. Praturtintas omega – 3 riebiųjų rūgščių, geležies ir B12 ji įrodo, kad būtų labai naudinga plaukų sveikatai. Visa tai, kai imamasi kartu, padeda individualus pasiekti blizgantis plaukai ir sveiką galvos odą. Iš jų trūkumas gali sukelti sausringos ir niežti galvos odą. Vegetarai gali sunaudoti linų sėmenų įveikti šį trūkumą.

4. Lęšiai:

Praturtintas folio rūgšties ir geležies, lęšiai padėti tinkamai organizmo funkcionavimui. Folio rūgštis, vitaminas B, padeda sekrecijos raudonųjų kraujo kūnelių. Geležies yra joje perneša deguonį į visus ląstelės. A tai trūkumas gali sukelti anemiją.

5. Avinžirniai:

Praturtintas folio rūgšties ir cinko, tai yra labai naudingas plaukų augimui. Geležies ir folio rūgšties kartu padėti remontuoti plaukų folikulus ir padeda plaukų augimui.

Jei jūs taip pat kenčia nuo plaukų problemas ir norėtų pagerinti sveikatą ir grožį savo plaukams, pabandykite atlikti šiuos maistingus maisto pasirinkimo šiandien. Ar prisiminti pasakyti mums, ką bandėte ir kaip ji padėjo jums.

load...