Top 10 veiksmingų namų vaistų nuo didelio kraujo Pressue

load...

Aukštas kraujo spaudimas yra bendra sąlyga. Manoma, kad beveik 40% pasaulio gyventojų kenčia nuo kraujo spaudimo, susijusių sutrikimų. Aukštas kraujo spaudimas yra rizikos veiksnys koronarinės širdies ligos, hemoraginio šoko ir išemiją.

Daugelis iš mūsų įsitikinę, kad sąlygos, tokios kaip didelis kraujo spaudimas yra tik dėl su amžiumi kitko, arba kaip kitų sveikatos sutrikimų, pavyzdžiui, nėštumo ar kitaip rezultatas.

Tikrovė yra kitokia. Yra ir kitų priežasčių, dėl kurių gali duoti apie savo kraujo spaudimo padidėjimą.

Aš tiesiog 25; Ar aš nerimauti kraujospūdį?

Tai klausimas, daugelis kelia šiandien, ir atsakymas yra didelis taip!

load...

Aukštas kraujo spaudimas yra daugiau paplitęs vyresniems kaip 35.

Tačiau šiandien nesveika mityba ir mitybos įpročiai, kartu su neaktyvus gyvenimo būdas ir užimtas tvarkaraščius gali sukelti aukštas kraujo spaudimas turi įtakos paauglių ir net paaugliai.

Ką Aukštos BP sukelti?

Aukštas kraujo spaudimas gali sukelti kitų sveikatos sutrikimų kompiuterio.

Aukštas kraujospūdis didina įtampą širdies raumens ir arterijose spaudimas. Dėl to, pacientas kenčia nuo aukšto kraujo spaudimo yra jautrūs ligų, kurios turi įtakos arterijas ir kenčia nuo hipertenzinės širdies ligos.

Tipų BP:

Aukšto kraujo spaudimo, kartais taip pat vadinamas kaip hipertenzija, yra lėtinė liga, kuri paveikia kraujo spaudimą arterijose.

Aukštas kraujo spaudimas paprastai yra būdinga į du pagrindinius tipus, pirminės hipertenzijos ir antrinio hipertenzija.

95% atvejų suaugusiųjų hipertenzija yra suskirstyti, kaip pagrindinis. Po aukšto kraujospūdžio diagnozę, sveikos gyvensenos ir namų gynimo galite sumažinti savo streso, diskomfortą ir simptomus, susijusius su aukšto kraujo spaudimo.

Ar Pradžia Peržiūros Efektyvus aukštas kraujo spaudimas?

Jei jūs ar jūsų šeimos narys serga aukšto kraujospūdžio, yra būdų, kaip jūs galite priimti namuose nuolat jį patikrinti. Po sveiką mitybą ir gyvenimo būdą, būtina kartu su paskirtus vaistus.

Čia yra iš dešimties efektyviausių namų gynimo, kurie padės kontroliuoti aukštą kraujo spaudimą ir širdies ligų sąrašą. Priimti šiuos paprastus pakeitimus į jūsų gyvenimo būdą geresnės sveikatos ir laimingesni širdį.

1. Valgykite Salierai:

  • Valgykite daug salierų. Salierų yra lapinės daržovės, kad yra sveika jūsų širdis, o taip pat yra daug ląstelienos.
  • Jame yra 3N butylphthalide kuris yra foto cheminės medžiagos, sumažina kraujo spaudimą tipo daug.
  • Salierų sėklos yra natūralus diuretikas, kuris pašalina skysčių perteklių iš kraujo. Tai reiškia, kad stresas prieš jūsų arterijų sienelių nužengia ir todėl nėra Jūsų kraujospūdį.
  • Būtinai pasitarkite su savo dietologu prieš pristatyti šį kodą į savo mitybą, nes salierai turi didelis natrio kiekis.
  • Jei negalite vartoti saliero natūralaus pavidalo, galite imtis juos aliejuje ar tablečių pavidalu per daug.

2. Alkoholis daržovių sultys:

  • O vartoja sultys yra gerai, jums reikia suprasti, kas bus naudinga jums ir kuris bus jums pakenkti.
  • Vaisiai, kuriuose yra daug cukraus reikia vengti, jei jūs kenčia nuo aukšto kraujospūdžio.
  • Tačiau morkos, špinatai ir petražolės sulčių yra gausu chemikalų, kurie mažina kraujo spaudimą.
  • Patartina turėti dvi stiklines daržovių sulčių per dieną, kad jūsų kraujospūdis kontroliuojamas.
  • Pridėti medaus šaukštelis sulčių, jei mano, kad tai neskanūs!

3. Įvesti Indijos agrastų į savo mitybą:

  • Indijos agrastas ar Amla, kuri yra prieinama daugelyje Indijos parduotuvėse garsėja savo gydomųjų savybių ir savo gebėjimą sumažinti kraujo spaudimą.
  • Gėrimas amla sulčių su medumi pusryčiams, kaip sveikai pakaitalas supakuotos vaisių sulčių.
  • Jūs taip pat galite valgyti kitų uogų įvairovė, pavyzdžiui, braškės, mėlynės ir avietės, kurie visi yra daug skaidulų, kalio ir vitamino C.
  • Uogos taip pat turi anti-uždegiminių savybių ir užkirsti kelią apnašų didėjimas širdies arterijas.

4. Medaus ir imbiero sultys:

  • Tai puikus derinys galite paruošti namuose. Sumaišykite imbiero sulčių šaukštelį medaus ir kmynų sėklų šaukštelio.
  • Tai sveikas priemonė išlaikyti savo gerklę ir skrandį sveikas, o taip pat sumažinti savo kraujo spaudimą.
  • Vartok šį preparatą du kartus per dieną, kaip augalinis vaistas kraujospūdžio negalavimų.

5. Kokoso vanduo:

Kokosų dar vienas vaisius, turi blogą reputaciją padidinti cholesterolio kiekį. Neseniai paskelbtame pranešime, tačiau teigė, kad kokoso vanduo yra ypač naudinga, jei jūs kenčia nuo hipertenzijos.

  • Kokoso vanduo yra daug vitamino C, kalio ir magnio, kad padėtų mažiau sistolinis kraujospūdis.
  • Gerti apie 8. – 10. Stiklines atšaldytos kokoso vanduo su medumi ir citrina brūkšnys.
  • Tai ne tik, kad gaivus gėrimas karštą vasaros dieną, bet ji taip pat sumažinti savo BP lygį.
  • Jūs taip pat gali persijungti į kepimo kokoso aliejaus, kuris sako, kad lygiai taip pat veiksmingai mažina kraujo spaudimo lygius.
  • Maisto virti kokoso aliejus turi turtingą aromatą ir skonį, kad jūs tiesiog myliu!

6. Bulvės:

Ši daržovė jau deja buvo stereotipiškai kaip penėjimo maisto ir ištiktas išjungti iš beveik bet kokio sveiką mitybą. Tačiau naujausi tyrimai rodo, kad iš porcijas šių skanių spuds pora iš tiesų gali sumažinti aukštą kraujo spaudimą ir kad per nesukeliant jokio svorio priaugimo!

  • Virti bulves ir valgyti juos į savo salotų, ar kaip, kad su kai pipirais.
  • Magnio ir kalio kiekis bulvių yra aukštos ir juos vartoja, reiškia, sumažėjęs kraujo spaudimą.
  • Išbandykite ir griebtis violetinės bulvės, kurios yra dabar patvirtintas USDA ir vis populiarėja kiekvieną dieną. Šios bulvės yra daug sveikesni nei jų baltos kolegomis, nors egzotiškas ir brangus.

7. Padaryti Česnakai Jūsų draugas:

Česnakai yra žolė geriausiai žinoma būti prabangus receptus dalis, bet per pastaruosius kelis dešimtmečius mokslininkai nustatė, kad česnako gali padėti išgydyti keletą negalavimų.

  • Česnakai yra iš tikrųjų naudojamas gydyti daugybę sąlygų, svyruoja nuo galvos skausmo diabetas ir vėžys.
  • Daugelis gydytojų siūlo česnako įtraukimą į savo kasdienį racioną arba žalio arba virti, nes ji padeda lėtėja aterosklerozės vystymąsi, taip pat saugo kraujo spaudimo lygius pagal čekiu.
  • Vartojimas kelias skilteles česnako tikrai gali daryti stebuklus, jei jūs kenčia nuo aukšto kraujospūdžio.
  • Jei jums nepatinka česnakų savo maisto, tiesiog sutraiškyti ir praryti keletas su vandeniu kiekvieną rytą.
  • Jūs taip pat gali vartoti česnako skiltelė su arbatiniu šaukšteliu medaus du kartus per dieną, kaip vaistažolių gydymo aukšto kraujo spaudimo.

8. Arbūzas Sėklos:

Keli gydytojai rodo, kad suvartojantys arbūzas sėklos iš tiesų gali reguliuoti BP.

  • Mokslas pritaria tam, kad arbūzas yra amino rūgšties L-citrulinas, kad sako, kad galingas vaistas didelio kraujospūdžio vardu.
  • Tyrimai parodė, kad L-citrulinas galėjo veiksmingai normalizuoja ir sumažinti BP Keliems pacientams, kenčiantiems nuo aukšto BP ir cukrinis diabetas.
  • Kitą kartą, kai valgyti arbūzus neišmeskite sėklas.
  • Vietoj to, kepti juos ir sumalkite juos į miltelių pavidalo ir parduotuvėje.
  • Pridėti šį miltelių šaukštą į du puodelius vandens ir užvirinti.
  • Padermė skystį ir jį gerti iki!
  • Alternatyviai, tiesiog kepsnys sėklas su kai kuriais khus khus sėklų, šlifuoti ir kiekvieną rytą valgyti miltelių šaukštą.

9. Citrinos:

Citrinų suranda savo kelią kaip daugeliui negalavimų gynybą ir todėl yra idealus namų gynimo aukštas kraujo spaudimas. Jie taip pat padeda sumažinti savo BP lygį.

  • Citrinos išlaikyti kraujagysles minkštas ir labai lankstus, panaikinant standumą arterijose.
  • Taip pat gausu antioksidantų, kurie padės padaryti kitų ląstelės sveika!
  • Citrinų taip pat prideda stiprybės kapiliarus. Trumpai tariant, citrinų yra puikus širdies sveikatos tonikas.
  • Tiesiog ready sau šiltą puodelį citrinos sulčių ir gerti ant tuščio skrandžio.
  • Daug vitamino B, sultys bus sumažinti jūsų šansai širdies priepuolio!

10. Bananai:

Nors daugelis sveikatos dietos paprašys sumažinti bananų vartojimą dėl jų didelis kalio kiekis, galite saugiai vartoti 2 – 3 bananai per dieną sumažinti savo BP lygį.

  • Jie yra mažai natrio ir yra nulis cholesterolio, kuris daro tai puikus vidurdienio užkandis.
  • Išgerti stiklinę apelsinų sulčių ir valgyti bananą pusryčiams su savo grūdų.

Darant vos kelis paprastus pakeitimus į savo mitybą ir gyvenimo būdą galite gyventi ilgiau stipresnę širdį. Tai niekada nebūna per anksti galvoti apie savo širdies sveikatą.

Dos:

  • Žiūrėti jūsų svoris:

Yra tiesioginis ryšys tarp nesveikos mitybos ir aukšto kraujospūdžio. Išlaikyti savo kūno svorį, būtinai kreipkitės į gydytoją arba gydytoją išmatuoti ir apskaičiuoti savo kūno masės indeksą (KMI), kuris yra jūsų idealus svoris ir aukščio santykis. Priėmus sveikos mitybos įpročius jūsų vaikų mityba gali suteikti jiems galvą paleisti į sveiką širdį.

  • Žiūrėti, ką valgyti:

Valgyti sveiką turėtų būti prioritetas, kai rūpintis savo kūno. Valgykite gerai subalansuotą mitybą su neskaldytų grūdų, daržovių, vaisių ir pieno produktų. Žalios lapinės daržovės yra laikoma sveika ir gera širdimi, valo kraują. Laikykite savo dienos mitybos įpročius takelį. Jūs taip pat gali padaryti savaitės kalendorių savo mitybą, sumažinti dienų, kad jūs valgote riebaus maisto arba maistą, kuriame gausu cholesterolio skaičių. Valgyti maisto produktų, kuriuose yra daug mitybos kalio, kalcio, antioksidantų ir vitamino C.

  • Išlaikyk gerą formą:

Naudodamasis už 45 minučių vidutiniškai per savaitę galite sumažinti savo kraujo spaudimą iki 4 9 milimetrų gyvsidabrio (mm Hg). Eiti Pagyvėja pėsčiomis arba naudotis laiptais išlaikyti savo širdį sveiką ir aktyvus.

  • Vartok dideliu kiekiu vandens:

Jei turite didelį BP, jums gali būti jau vartoja diuretikų. Taip pat žinomas kaip vandens tabletes, tai padeda išstumti natrio perteklius ir kitų druskų iš organizmo, kurio sukurti gali būti mirtinas. Diuretikai, tačiau gali turėti simptomų, tokių kaip galvos svaigimas, aritmija ir apetito praradimas tarp daugelio kitų skaičių. Pasitarkite su savo gydytoju, jeigu esate nepatogu. Vanduo yra natūralus diuretikas ir užtikrins, kad perteklius druskos organizme yra pašalintas iš. Gerti daug skysčių ir daugiausia vandens, ir jūs pajusite nepaprastą pokyčius!

Klaidas:

Tiesiog bando keletą gynimo nepadės išlaikyti jūsų BP normalu. Taip pat svarbu užtikrinti, kad jums išvengti iš ydų, kurios gali pakelti savo BP lygį.

  • Negalima gerti daugiau negu reikia:

Alkoholis yra ne viskas kenkia jūsų sveikatai. Alkoholis ir vyno vartojamas saikingai gali padėti apyvartą. Tačiau alkoholio kiekis suvartotas turi būti minimalus. Vyrams ir moterims, jaunesniems nei 65 metų, nieko daugiau, nei du gėrimai per dieną gali pašalinti gera, kad alkoholis gali sukelti. Jei buvo diagnozuota didelio kraujospūdžio, siaurėjantys iš alkoholio kiekį vartoji ne anksčiau.

  • Likti nuošalyje nuo Cigaretės:

Cigaretės ir tabako yra ne tik narkomanija, bet taip pat turi rimtų sveikatos pasekmių. Sumažinti cigarečių kiekį jūs rūkote ar nikotino kiekį vartoji, jei norite turėti sveiką širdį.

  • Ar ne besaikis druskingo:

Natrio maisto yra pagrindinis veiksnys, nuo aukšto kraujospūdžio suaugusiems ir vaikams. Vengti maisto produktų, kurių sudėtyje yra konservantų arba apvirti ir supakuoti taip, kaip šie maisto produktai yra linkę būti natrio daug. Mažinant savo natrio suvartojimą galima sumažinti kraujospūdį savo kūną. Jis visada yra gera idėja, siekiant sumažinti druskos kiekį jūs įtraukėte į savo valgio. Tai gali užtrukti laiko prisitaikyti prie, bet ji yra sveikesnė širdis. Su laiku jūsų paletė bus pakoreguoti ir jūsų troškimas druska padės sumažinti.

Ar rūpintis savo sveikata rūpinasi minėtų patarimų. Ar pasidalinti savo mintimis į komentarus skyriuje žemiau.

load...