Top 10 skoliozės pratimai ir jų nauda

load...

Jei esate čia, aš esu įsitikinęs, kad jūs norite rasti ilgalaikį, veiksmingą ir natūralų gydymą skoliozė.

Tai stuburo deformacija gali būti geriausia gydyti reguliariai sportuoti ir būna aktyvi. Tikėkite ar ne, tai pastovus nugaros išnyks kaip magija per kelias dienas!

Geros naujienos yra tai, kad yra ne chirurginio gydymo prieinami skoliozė. Šie išbandyti pratimai padės ištaisyti savo stuburo deformacija. Jūs galite padaryti šiuos pratimus arba guli arba atsistoti su sienos paramą. Ortopediniai chirurgai dažnai pataria pacientams daryti šiuos pratimus reguliariai pasinaudoti labiausiai.

Skaitykite žinoti, kaip.

load...

Kodėl Pratimai skoliozė?

Pratimai yra geriausias būdas sustiprinti ir ištiesinti fizinę laikyseną ir išvengti kreivumą vienoje pusėje. Bet kai jis ateina į skoliozė jūs turite būti šiek tiek daugiau prisimindama apie pratimus norite padaryti.

Taigi, leiskite man pirma papasakoti apie tipinių Skoliozė gydymo, kad nėra labai vaisingas. Kvėpavimo pratimą, pavyzdžiui, atsižvelgiant giliai kvėpuoti gali suteikti jums laikiną palengvėjimą, bet tai nėra veiksminga priemonė. Joga, kuris tikrai padeda padaryti laikysena standus ir suteikia raumenims tam tikrą pusiausvyrą, yra ne eiti į tirpalą atveju skoliozė. Galiausiai, skoliozė ryšys sutvirtinimui taip pat yra laikinas sprendimas, nes stuburo kreivė gali pasikartoti, kai nustosite dėvėti petnešomis.

Taigi be daug triukšmo, tegul sužinoti, kurie naudojasi geriausiai padėti gydyti skoliozę ir kaip daryti juos teisingai.

Top 10 skoliozė Pratimai

1. Paukščių šuo Tempimo

Tai skoliozė pratybų, kurios reikia sporto kamuolys paramos forma. Tai labai naudinga pratimas pradedantiesiems, skauda mažiau ir padeda pasiekti puikią laikyseną. Štai kaip tai padaryti.

žingsniai
  1. Paimkite sporto kamuolys ir gulėti ant pilvuko ant rutulio ir palaikyti savo kūną su jūsų pirštai.
  2. Dabar, pakelti savo kairę koją į viršų ir dešinę ranką. Palaikykite 3 sekundes.
  3. Pribaigti savo kairę koją ir dešinę ranką.
  4. Dabar, pakelkite dešinę koją aukštyn ir kairėn ranką. Palaikykite 3 sekundes.
  5. Pakartokite tai 10 kartų.

2. Pilates treniruotės

Tai atspirties taškas Skoliozė naudojimosi tvarką. Tai gali būti padaryta gulėti ir stovėti su sienos paramą. Jis padeda kurti jėgą ir laikyseną. Tai suteikia postūmį atsparumo galios pacientui. Štai žingsniai, kaip tai padaryti tinkamai.

žingsniai
  1. Atsigulkite ant nugaros ir sulenkite kelius.
  2. Paimkite nedidelį sporto kamuolys ir laikyti jį tarp savo kelio.
  3. Laikykite savo delnus ant šono.
  4. Dabar, švelniai stumti savo klubus iki pakelti savo vidurio kūną. Palaikykite 3 sekundes.
  5. Žemutinė žemyn ir iškvėpti.
  6. Pakartokite tai 10 kartų.

3. Tricepsas padidinti arba eilutė

Geriausiai žinomas kaip eilės pakelti, bet šnekamosios kalbos Tricep pakelti, jis padeda dirbti raumenis ir palaiko paramą kamieno. Laisvieji svoriai geriausiai tinka atlikti šį pratimą, bet jei reikia, papildoma pagalba, mašina formuoja geresnį režimą. Šio kurso metu, geriausias būdas pasirinkti formą priklausys nuo iššūkių, su kuriais susiduriate, o iš pradžių gydosi, nes tada galima nustatyti, kuris režimas padės pasiekti gerų rezultatų. Štai ką jums reikia padaryti.

žingsniai
  1. Sėdi ant sporto perdavimą su kojų pečių plotyje.
  2. Paimkite svorį jūsų dešinėje ir pakelkite ją virš galvos.
  3. Palaikymo savo dešinę ranką su savo kaire ranka.
  4. Dabar, sulenkti dešinę alkūnę ir stumti savo dešinę dilbio žemyn.
  5. Ir tada traukite dešinę dilbio aukštyn ir iškvėpti.
  6. Pakartokite tai 10 kartų.
  7. Ar tai su kaire ranka, taip pat.

4. Hip-roll & tiltas

Hip-roll ir tiltas kaip naudotis linkęs vienas dubens plotas – padidinti savo slankstelius suformuoti visą ratą, ir suteikia judesius prie klubo, kuris yra per Skoliozė turi. Čia yra žingsnis po žingsnio instrukcijas apie tai, kaip tai padaryti.

žingsniai
  1. Atsigulkite ant nugaros.
  2. Sulenkti kelius ir kimšti.
  3. Palaikymo savo kūną pateikdamas savo rankas nuo savo kūno ir delnu žemyn.
  4. Dabar, riedėti savo dubens sritį į kairę ir į dešinę.
  5. Pakartokite tai 20 kartų.

5. Lentos

Yra keletas būdų, kaip atlikti lentos, nes ji padeda stiprinti pagrindinius raumenis. Tačiau rekomenduojama viena pradedantiesiems yra forma, kuri reikalauja One dilbius ir kojų pirštus į veidą lenta. Štai ką jums reikia padaryti.

žingsniai
  1. Atsigulkite susiduria žemės, sulenkti alkūnes, ir remti savo kūną su jūsų pirštai.
  2. Išspauskite jūsų abs ir palaikykite šią poziciją 5 sekundes.
  3. Poilsio ir kvėpuoti ir išeina.
  4. Pakartokite šiuos veiksmus 10 kartų.

6. Stuburo spaudai

Tai yra pozicija, kuri gali būti atliekama arba ant lovos ar grindų. Pakelkite savo kelio suformuoti T formos ir tada perkelti jį į abiejų krypčių. Laikykite savo pečių butas ant tatamio, kaip jums gali būti linkusios juos pakelti, ir tik sumažinti savo kelio iki patogų tašką.

7. Joga

Joga yra viena iš seniausių praktikos išgydyti bet kokį negalavimą ir jis padeda stiprinti bendrą fizinę jėgą. Ji teigia pusiausvyrą organizme atveju skoliozė.

8. Kvėpavimo Pratimai

Kvėpavimo teisinga laikysena padeda kraujotaką kurti raumenis, kad svyruoti teisinga judėjimo, taip pat nuoširdžius judesį su širdies plakimas.

9. Praplėtimas Iki

Tempimo padeda formuoti ir traukiant raumenų, kurie tada padėti tiesinimo ir atsipalaidavimas pagrindinius nervus.

10. Būdas Schroth

Schroth metodas yra vienas iš geriausių naujovių iš Vokietijos ir padėjo, kiek išgydyti nuo šios baisios būklės.

Vaizdas šaltinis: 1, 2, 3, 4, 5

Įspėjimas: Prieš praktikuojančių šiuos pratimus Prašome pasikonsultuoti su savo gydytoju. Tik tam tikros rūšies kreivių galima išgydyti šių pratimų, o kiti reikalauja skirtingų procedūrų.

load...