Top 10 riebalų deginimas Kojų pratimai

Gražios, dailus kojų – tikrai jūsų pageidavimų sąrašą, tiesa? Tačiau yra dar viena priežastis, kodėl jums turėtų siekti sveikos kojos. Jūsų keliai yra vienas iš pirmųjų kūno dalims gauti nukentėjo, kaip jums augti vyresnio amžiaus. Atsižvelgdama stiprius kojos yra būtina siekiant išlaikyti savo mobilumą senatvėje. Taigi, dailus kojų ir šiandien, sveiki kojos rytoj – win, win situacija, jei paprašykite manęs! Čia yra 10 kojų pratimus deginti riebalus, kad jūs galite padaryti, siekiant užtikrinti, kad jūsų kojos likti stipri ir elastinga net kaip jūs amžiaus.

Kaip prarasti Kojų Riebalai Greitas?

Čia yra geriausias kojų pratimus, kurie padeda numesti riebalų perteklių nusėda kojose. Sužinokite TOP 10 kojų pratimus deginti riebalus:

1. Pritūpimai:

Yra įvairių pritūpimų pratimai ten, bet jums reikia įtraukti šią pagrindinę vienas. Tai geriausias pratimas prarasti kojų svorį, kad taip pat suteiks Jums gerą atgal RUB!

  • Stendas su savo kojos pečių plotyje, rankos jūsų pusėje.
  • Nustumti savo sėdmenis ir sulenkite kelius mažinant save į sėdimoje padėtyje, kiek jūs galite patogiai eiti.
  • Išplėsti abi rankas į priekį pečių aukštyje.
  • Įsitikinkite, kad jūsų keliai nėra už jūsų pirštai. Grįžti į stovint su ginklų žemyn – tai vienas pritūpęs.
  • Ar 2 – 3 rinkinius su 12 pritūpimai kiekvienas. Laikykite kiekvieną pritūpęs apie 10 sekundžių. 

2. Lunges:

  • Stendas su kojų klubo plotyje ir ginklų jūsų pusėje.
  • Paimkite didelį žingsnį į priekį su savo kaire koja, sodinti jį ant grindų, ir lenkimo savo kairiojo kelio.
  • Sulenkti dešinę kelio, kad jūsų dešinės kojos ilsisi ant savo pirštų.
  • Pareikšti savo rankas į priekį pečių aukštyje, delnais į vidų.
  • Grįžti į stovint ir pakartokite iš kitos pusės.
  • Užtikrinkite, kad jūsų keliai nesulankstyti už jūsų pirštai, ir ten yra stačiu kampu iš abiejų kelio.
  • Ar 2 – 3 komplektai 12 – 16 lunges, skaičiuojant abiejų pusių. 

[Skaityti: paprastus pratimus kaip sumažinti pilvo riebalų]

3. Kalnų alpinistas:

  • Paimti į Roses Pratimai padėtyje, kai jūsų kūnas yra nukreipta žemyn, palaikoma jūsų pirštai ir delnai. Išlaikyti tiesią liniją nuo galvos iki kulnų ir iš peties iki riešo, abs įsitaisiusi.
  • Pareikšti savo dešinę koją į priekį, kad jūsų dešinėje kelio juda link kairiojo peties.
  • Grįžti į push up poziciją ir pakartokite su kita koja.
  • Ar 10 – 12 pakartojimų.

[Skaityti: 15 Moterų pratimai ABS]

4. Jumping Jacks:

  • Stendas su kojų klubo plotyje ir ginklų jūsų pusėje.
  • Pašokti, išplečiant kojas į šoną ir ginklų važtaraščius.
  • Prieš iškraunant, pareikšti kojas ir rankas į pradinę padėtį.
  • Tai vienas šuolis. Ar 2 – 3 komplektai 10 kiekvieno.

5. Trauka:

  • Stendas su kojos pečių plotyje, pirštai nukreipta į išorę, ginklų jūsų pusėje su jūsų rankose hantelius rankenomis.
  • Sulenkti kelius, stumia savo klubus į nugarą ir sumažinti savo hantelius kol jie beveik liesti grindis.
  • Negalima kumpinti, bet nepraranda natūralaus kreivė nugarą arba, kad jūsų krūtinė panaikintas ir savo kelio už jūsų pirštai visoje.
  • Grįžti į pradinę padėtį ir pakartokite. Ar 10 – 20 deadlifts. 

[Skaityti: Galia jogos treniruotes sumažinti svorį greitai]

6. Šoninis šuoliai:

  • Vieta Šokdynė linijoje ant grindų. Naudoti kažką panašaus taburetės, kad tai sunkiau.
  • Stendas su abiem kojomis kartu vienoje pusėje virve, ginklų jūsų pusėje.
  • Peršokti, kėlimo koja arčiau virve per virvės ir žemės abiem kojomis ant kitos pusės virvės.
  • Pakartokite priešinga kryptimi su kita koja.

7. Žingsnis Jog:

  • Vieta mankštos žingsnį ant grindų ir pritaikyti jį iki reikiamo aukščio.
  • Stovėti už žingsnį, ir pakelkite koją ir padėkite jį ant žingsnio.
  • Pakelkite kitą koją ir padėkite jį ant žingsnio, iš karto po su žengia pirmąjį pėdą.
  • Toliau žengia aukštyn ir žemyn žingsnis greičiau, todėl, kad jūs Bėgiojimas su kiekvienu pakaitiniu žingsniu dėl pratybų etape, o kita ant grindų. 

8. Pagrindinės Šokdynė:

  • Stendas su kojų klubo plotyje, iš šuolio virvę į savo rankas rankenos ir virvė už kojų.
  • Pereiti 1 – 2 colių nuo grindų, leisdami virvė tiesiog pastumkite per po jūsų kojomis. Užtikrinti, kad tik kamuoliukus jūsų kojomis liesti grindis.
  • Laikyti alkūnės arti jūsų pusės, kaip jūs sūpynės virvę, todėl sukamaisiais judesiais su riešų.

9. Šoninės Kojų Didina:

  • Atsigulkite ant kairiojo šono, kairė alkūnė sulenkta, į kairę ranką remti savo galvą. Užtikrinkite, kad jūsų dešinės kojos yra sukrauti ant jūsų pusėje.
  • Užveskite dešinę ranką ant grindų priešais savo krūtinės. Išlaikyti kojas tiesiai.
  • Laikykite savo viršutinę kūno pastovus, kaip jums padidinti savo dešinę koją iš klubo, kaip aukštas, kaip jūs galite. Palaikykite kelias sekundes ir tada atleiskite į pradinę padėtį.
  • Ar pakaitinių rinkinius maždaug 10 – 20 pakartojimų.

10. Greitasis ėjimas:

  • Gauk tinkamas palaikomojo batus skirtas pėsčiųjų ir kieto, ne slydimo pėsčiomis paviršiaus.
  • Stand tall su pečių atgal ir žemyn, nugara tiesiai ir krūtinės šiek tiek pakelti.
  • Bend ginklų 90 laipsnių kampu ir sūpynės juos opozicija savo kojomis.
  • Laikyti kumščiais laisvi, kaip jei jūs turintis bet kuria ranka kiaušinį.
  • Ļemņs kulnas, tada pereiti spaudimą į kojas kamuoliuku ir nešdintis su pirštų.
  • Pradėkite lėtai, bet padidinti greitį iki esate šiek tiek uždusęs, bet vis dar sugeba kalbėti.
  • Laikyti galvos, kaklo ir klubų lygį, kad būtų išvengta žalos.

Yra tiek daug būdų, kaip gauti savo svajonių kojų ir visi jie reikalauja mažai arba jokio įrangą ne visiems. Įrodymas, kad jums nereikia išgalvotas įranga deginti riebalus – visa tai, ko jums reikia šiek tiek laiko ir dėmesio!

Dabar, kad žinote, kaip numesti kojų riebalus greitai, pabandykite atlikti šiuos pratimus ir investuoti į savo ateitį! Ką pratimai jums padaryti sveikesnio kojų? Pasidalink su mumis komentarus skyriuje žemiau.