Top 10 priežasčių, kodėl vegetarai gyvena ilgiau

load...

Sveika mityba yra ne tik apie svorio. Tai yra apie gerinti gyvenimo kokybę. Ar vegetarai gyvena ilgiau? Tyrimas atliktas remiantis gyvenimo trukmė vegetarams ir mėsos valgytojai turi įdomių apreiškimus. Remiantis tyrimo duomenimis, vegetarai vidutiniškai turi 12% mažiau galimybių Susigundžiau negalavimų nei mėsėdžiai.

Top 10 priežasčių, kodėl Vegetarai gyvena ilgiau:

Leiskite mums pažvelgti į 10 geriausių priežasčių atrodo, kodėl vegetaras gali turėti ilgesnę gyvenimo trukmę, nei mėsos valgymo asmeniui.

1. Žemesnio lygio kraujospūdžio:

Tyrimai rodo, kad vegetarai, lyginant su kitais, turi mažesnes kraujo spaudimas. Tyrimai net teigti, kad vengimas mėsos ir tranzitu į vegetarišką maistą iš tikrųjų gali padėti kovojant su hipertenzija ir sumažinti gyvybei keliamą pavojų aukšto kraujo spaudimo.

2. Mažiau galimybių susirgti širdies ir kraujagyslių ligos:

Atliktas tyrimas per metus 2017 daro išvadą, kad vegetarai yra mažesne rizika susirgti širdies ir kraujagyslių sutrikimų, įskaitant insultą ir širdies sustojimą. Ir ši rizika yra mažesnė Didžiulį 32%.

load...

3. Mažiau linkę į diabetas:

Atliktas tyrimas apie įvairių žmonių dietos rodo, kad žmonės, kurie laikėsi vegetariškos dietos yra mažiau veikiami diabeto riziką. Nors tai buvo nustatyta, kad perkeliant iš ne vegetarišką mitybą į vegetarišką mitybą negali išgydyti diabetą, tačiau jis tikrai gali sumažinti didėjančios cukraus kiekį kraujyje ir sutrukdyti nepageidaujamą sveikatos problemas.

4. Vegetarai yra labiau linkę būti „Leaner:

Tyrimai nustatė, kad vegetarai yra mažiau veikiami kritinės gyvenimo būdo klausimas, ty nutukimas. Šie žmonės, apskritai, yra taupesnė nei ne vegetarai. Į vegetarai turi mažesnes kūno masės indeksą (KMI) ir cholesterolio kiekis kraujyje. Dar geriau, pereinant prie gryno vegetariškos dietos gali net padėti mėsėdžiai prarasti padriba ir išlaikyti svorio ilgesnį laiką. Sveikiau esate, tuo geriau jūsų ilgaamžiškumas bus.

5. Mažosios tikimybė susirgti įvairių rūšių vėžio:

Atliktas tyrimas tuo Loma Linda universiteto Kalifornijoje, remiantis vegetariškos dietos dėl vėžio poveikį rodo, kad žmonės, kurie seka vegetariškos dietos yra apsaugotas nuo įvairių rūšių vėžio. Nors daugiau mokslinių tyrimų reikia nustatyti galutinį žodį dėl šio konstatavimo, tyrimai rodo, kad pereinate į vegetarišką mitybą turi savų privalumų. Žmonės rodomi turėti geriau kovoti su galia nuo vėžio ir net sutrukdyti baisi sveikatos būklės pasikartojimo.

6. Rizika Susigundžiau gyvybei sveikatos reikalavimų, yra mažesnės:

Vegetarai turi mažiau cholesterolio ir sočiųjų riebalų į jų kūnus, palyginti su mėsos valgytojai, o tai reiškia, kad svarbu plėtoti gyvybei sąlygos yra gana žemas riziką. Tai, savo ruožtu, padeda apsaugoti vegetarai iš besivystančių ir Susigundžiau tokiomis sąlygomis.

7. Mažiau linkę į nuotaikų kaita ir depresija:

Atliktas tyrimas apie maisto įtaką nuotaikai 2016 įrodė, kad žmonės su vegetariškų dietų yra mažiau linkę į nuotaikų kaita ir depresija. Perėjimas iš mėsos arba žuvies dietos vegetariškos dietos padeda žmonėms kovoti su nuotaikos svyravimas geriau. Kuo geriau jūsų nuotaika lygiai, tuo daugiau jūsų gyvenimo trukmė bus.

8. Mažesnės stresą:

Po vegetariškos dietos iš tikrųjų galite laikyti savo streso lygį mažas ir pagerinti savo laimės koeficientą. Dietos gausu žuvies ir mėsos užpildyti organizmą arachidono rūgšties, kuri šiuo metu yra 5 kartus daugiau nei tai, ką mūsų protėviai buvo valgyti. Aukštesnio lygio arachidono rūgšties yra žinoma, kad pakeisti smegenų veikimą, grindinio kelią padidėjo streso lygį. Kuo didesnis streso, tuo didesnė tikimybė ten kurti įvairių sveikatos sutrikimų, o tai savo ruožtu gali sumažinti savo ilgaamžiškumą.

9. Padidina Imunitetas Power:

Visi mes mėgstame būti pakuojami kartu su energijos ir mūsų pirštai visada. Tačiau yra dienų, kai jaučiatės mažas. Ir dabar tyrimai nustatė stiprų ryšį tarp jūsų energijos lygį ir savo maisto. Remiantis moksliniais tyrimais, vartoja kūnas gali trukdyti jūsų energijos lygį, traukdami savo atsparumo lygį su visų laikų lygio. Ištvermės ir atsparumas vegetarams yra didelis, palyginti su mėsos valgytojai. Geriau savo imunitetą galia, tuo ilgiau jūsų gyvenimas galėtų būti.

10. Geriau požiūris į gyvenimą:

Yra galutinis ryšys tarp savo požiūrį į gyvenimą ir tai, ką valgome. Žmonės, kurie mėgautis vegetariškais dietų yra žinoma, kad didesnį teigiamą požiūrį. Daro teigiamą požiūrį yra žinoma, kad pratęsti savo gyvenimą yra 7,5 metų vidurkį. Vegetariškos dietos ateina su sveikatos rizikos rinkinys. Tačiau vegetariškų maisto produktų gėris nugali savo neigiamą poveikį. Dietos, kuri apima daržovių, augalinių baltymų, o vaisiai turi mažesnes rizikos suveikimo veiksniai, tokie kaip cholesterolio ir sočiųjų riebalų. Be to vegetariškų dietų yra pakrautas su daug sveikatą stiprinančių elementų, tokių kaip maistinių skaidulų, kalcio, kalio, magnio, vitamino B, vitamino C, vitamino E, karotinoidų ir flavonoidų. Tai tikrai daro vegetariškos dietos sultingas ir viliojanti. Jis niekada nuobodu su tiek daug kombinacijų ir derinių turimų vegetariškų dietų. Dabar nereikia apynių į vegetarišką mitybą tik todėl, kad kažkas taip sakė. Pasitarkite su gydytoju, žinoti, kas yra gerai. Valgykite sveiką maistą vidutiniškai gyvena ilgiau. Kokia jūsų mityba – vegetaras, ne vegetaras, ar veganų? Ar manote, kad yra šių tinkamą mitybą? Ką turite pasakyti apie šio konkretaus straipsnio? Pasidalinkite savo nuomonėmis su mumis komentarus skyriuje žemiau.

 

load...