Top 10 Pilateso pratimai Flat Abs

load...

Vyrai ir moterys rue dėl tobulo ABS jie vieną kartą buvo, kad jau buvo pakeisti po alaus pilvo arba po nėštumo padriba! Žongliravimas sėkmingą karjerą ir šeimą namuose nėra lengva užduotis; jis vos palieka sugauti savo kvėpavimą. Laikas yra brangus. Taigi, vietoj to, eikvoti pinigus ir laiką sporto salėje, galite atlikti šiuos paprastus Pilates pratimus abs gauti atgal savo abs šlovės.

Pilates treniruotės ABS

1. Šimtas:

Prieš peršokti į Pilates, jums reikia sušilti su šių pratimų. Šimtas praktikuojama beveik visi Pilates trenerių, nes ji šildo kūną, gerinant savo kvėpavimo ir širdies susitraukimų dažnį, o tempimo ir atpalaiduoja stuburą ir krūtinės. Jis taip pat stiprina raumenis ir pagreitinti kraujo tekėjimą į savo kūną. Norėdami tai padaryti, jūs turite gulėti ant nugaros, pakelkite pečius ir susirangyti į priekį su jūsų kojos tempimas šiek tiek kampu. Šių pratybų metu, jums pilvas lieka trumpas ir čiulpti.

2. Ball Pratimai:

Galite naudoti Pilates kamuolys gauti labai treniruotės jūsų abs. Tai stabilumo kamuolys yra mažiau stabili nei pratybų motina, kuri prisideda prie atsparumo. Be to, tempiant ant rutulio suteikia jūsų kūnas organinė Zeskrobanie ir sustiprina ABS treniruotės.

load...

3. Dukart Kojų Žemutinė Liftas:

Daryti šį pratimą, jūs turite ištiesti kojas vertikaliai į viršų. Dabar traukiant vidinį koją ir išlaikyti kulkšnių kartu, pasukti juos šiek tiek. Įdėkite savo rankas už galvos ir išlaikyti alkūnes plati atvira ir įkvėpti. Per iškvėpimą, čiulpia savo pilvą ir stumti savo apatinę nugaros ant grindų. Daro tai pakartojimų nuo 6 iki 8 „yra labai naudingas apdailos Talėja.

4. Išspaudžia:

Yra įvairių išspaudžia iš įvairių Pilotas treniruotės abs kasdienybe. Vidinis šlaunies išspausti, o čiulpti pilvuko padeda abs apibrėžimą ir gali padėti jums gauti tuos Fab abs!

5. Atgal pratęsimas su Rotacija:

Atsigulkite ant pilvo, pateikimo delnus pagal savo kaktos. Pakelkite galvą, pečius ir krūtinę nuo grindų ir pasukti savo viršutinę kūno dalį į dešinę ir grįžti į gulėjimo padėtį. Ar šešis pakartojimus perjungimo pusių.

6. Driekiasi:

Iš Pilates ruožų daug yra nukreiptos sumažinti pilvą padriba. Naudojant stabilumo kamuoliukai padės intensyvinti treniruotę.

7. Delfinų Arm iš lentų:

Dėl šios pratimai ABS, turite remtis savo alkūnes (kad turėtų būti tiesiai po peties) ir kelius. Išlaikyti savo abs stora ir kojos kartu, žingsnis į lentų poziciją. Laikykite šią poziciją 3 – 5 įkvėpimų. Ar 1 – 2 pakartojimus.

8. Kojų Kick:

Atsigulkite ant pilvo abiejų kojų kartu išplėstinė už jus. Dabar jums reikia sūpynės dešinės kojos kiek, kaip jūs galite ir išvaryti du kartus į orą. Daro šešis pakartojimus, perjungiant pusių padeda atspalvių abs.

9. Criss kryžiaus:

Norėdami tai padaryti Pilates butas abs, gulėti ant nugaros ir sulenkite kelius, kad jūsų blauzdos yra lygiagreti grindims. Išlaikant savo rankas už galvos, iškvėpti, o laimėdama skrandyje. Jūsų dubens turėtų gulėti, o smakrą ir menčių yra parengtos ne motina. Dabar išplėsti savo kairę koją ir pasukti savo kūną į dešinę kelio, o iškvėpimą. Perjungti kojas ir įkvėpti. Ar 6 pakartojimus ir padidinti iki 10 su laiku.

10. Kamuolys Kojų Curl:

Daro kojų garbanos padėti apsisaugoti nuo įtampą nuo kaklo ir pečių. Atsigulkite ant nugaros. Suimkite mankštos kamuolys su savo šlaunų ir veršelius pagalba. Dabar, pradėti išspausti mankštos kamuolys traukiant kojas į nugarą. Po trumpos pertraukėlės lėtai grįžti į pradinę padėtį. Atminkite, kad sulaikyti kvėpavimą out, o nuspaudžiant.

Daugelis iš mūsų, kurie yra pernelyg užsiėmęs, siekiant eiti į sporto salę, dažnai kelis ratus sutrikti sumažinti pilvo padriba. Tačiau šie atskiri pratimai retai rodo rezultatus. Vietoj to, jūs galite padaryti Pilates, kad įsitraukia visą kūną padidinti treniruotės intensyvumą. Taigi būkite pasirengę puikuotis tobula abs! Nebijokite stumti savo kūną, nepamirškite-‘No skausmas, jokios naudos! „

Ar radote šiame straipsnyje naudinga? Mes vertiname Jūsų atsiliepimus ar pasidalinti savo nuomonėmis su mumis komentarus skyriuje žemiau!

Kaip tai padaryti Pilates core & Flat ABS Treniruotes

load...