T Push Ups – kaip tai padaryti ir kokios jos naudos?

load...

Dėl fitneso fanatikai ten ne iššūkis yra pakankamai didelis! Jie nori stumti savo kūną toliau į krašto, klesti į adrenalino jie gauna mainais.

Atsispaudimai yra galutinis bandymas asmens ištvermę, lankstumą, jėgą ir ištvermę. Daro griežtus pakartojimų push ups, taip pat padidinti šias savybes į asmenį. Natūralu, atsispaudimai keitėsi į keletą variantų, kad dar išbandyti asmens gebėjimus skaičiaus. Vienas iš šių variantų yra T „Push Up“, kuris yra puikus pratimas suteikia apibrėžimą į raumenų kiekį organizme.

Kaip tai padaryti, T atsispaudimai?

Daryti T push up pratimą, tarkime, normalus push up Stovas vietoje savo rankas tiesiai ir tvirtai po savo pečių. Sumažinkite savo krūtinės, kol jis yra virš žemės, beveik, bet ne visai. Dabar stumti atgal ir tuo metu, kai tai padaryti, pakelti savo kairę ranką nuo grindų ir pasiekti į dangų ar lubų, priklausomai nuo to, kur jūs paprastai padaryti savo dienos pakartojimų. Tuo pačiu metu, jūs turite perkelti savo svorį ant savo dešinės rankos. Jūs turite ridenti savo kojas taip, kad visas svoris jūsų kūno remiasi teisingais galūnių jūsų kūno. Jei norite išsaugoti savo stuburą tiesiai, jūs galite pamatyti, kaip jūsų kūnas formuoja pakreiptos „t“ priėmimo 45 laipsnių kampą su grindimis. Dabar įvirsta į pradinę padėtį ir pakartokite. Nors galite padaryti šį pratimą, sutartis savo pagrindinius raumenis ir priveržkite savo klubus.

 [Skaityti: atsispaudimai Moterims ir jų naudą]

load...

Hantelio T Push Up:

Daro push ups padėti tonas ir formuoti raumenis kiekį organizme. Įrašyta tam tikrą pasipriešinimą jai būtų sustiprinti šį poveikį. Šis pasipriešinimas yra pateikta svorių forma mokymų metu. Naudojant hex hantelius sustiprina treniruotės ir daro raumenys dar galingesnis. Norėdami tai padaryti, pirkti hantelius, kad esate patenkintas išskaičiuotos nėra naudojant tikrai sunkūs tie taškas pora. Norite pridėti pasipriešinimą, kad jūs iš tikrųjų galite įveikti. Vieta šiuos svorius, kur jūsų rankos yra pasodinti per normaliomis push ups. Dabar patraukti hanteliai ir imtis normalų push up poziciją. Po to, jūs turite atlikti T push ups po tuo pačiu metodu kaip ir anksčiau. Ar pakartojimų kintamajai pusių.

Kintamosios T Push Up:

Čia taip pat, jūs turite imtis įprastą padėtį atsispaudimai-rankas tiesiai, rankas ir pirštų remiančių savo kūną ir pasodino ant žemės šiek tiek platesnės nei jūsų pečių rankas. Kaip normalus push ups, kriauklė su žeme ir push up. Kai push up, pareikšti savo dešinę ranką aukštyn ir pratęsti, kaip aukštas, kaip jūs galite, o jūs riedėti savo dešinės kojos aukštyn ir poilsio visą savo kūno svorį ant kairės rankos ir kojos. After šį „T“ poziciją kažkada, pakartokite su kairiuoju galūnių jūsų kūno. Dėl šios pusių pakaitomis, šis pratimas vadinamas kintamosios T push up.

Privalumai:

Yra keletas nauda daro, T atsispaudimai pratimus. Yra keletas sporto, kuris gali būti žaidžiamas su didesnio efektyvumo, jei reguliariai T atsispaudimai yra padaryta. Tai yra kovos menų, futbolo, futbolo, futbolo, tinklinio ir beisbolo. T push up yra Pilates ir Gimnastika susivienijimo, todėl yra puikiai dirba iš savo krūtinės. Ji taip pat dirba ant pečių, obliques ir tricepsas. Reguliariai pakartojimų šį pratimą, jūs pastebėsite savo sveikatos, laikysenos ir stiprumo pokyčius. Hantelio T push ups padidinti savo raumenų veiklos koordinavimą ir jūsų rankų ir kojų judėjimą.

Apskritai, „T“ Push Up „yra šiek tiek sunkiau versija reguliariai push ups. Su praktika galėsite padaryti vieną iš šių, be jokių problemų ne visi. Hantelių atsispaudimai dirbti tricepsas, vidurinės atgal, ABS, pečių, krūtinės, obliques ir savo glutes.

Taigi, kas yra jūsų didžiausias Push Up tikėtis? Ar bandėte T push up? Ar tai padės jums? Ar pasidalinti su mumis komentarus skyriuje žemiau!

load...