Sveikata yra turtas: 16 paprastų patarimų, kaip išlikti sveiki

load...

Mes girdime teiginį „Sveikata yra turtas“, nes mūsų vaikystės. Tačiau ne visi iš mūsų yra susipažinę su jo tiesiogine prasme. Tai reiškia, kad nesvarbu, kaip turtingi esate, jei mes nesame sveiki, nieko mes galime puoselėti gyvenime.

Žmonės kenčia nuo antsvorio, nutukimo, diabeto, didelio cholesterolio, aukšto kraujospūdžio, širdies ligų, inkstų problemos ir tiek daug kitų nežinomų problemų, ir šių problemų daug atsiranda dėl mūsų gyvenimo būdo. What taško, jei galite sau leisti eiti į prabangų 5 žvaigždučių viešbutis pietums, bet cant valgyti ten, nes jūsų sveikatai. Arba jūs negalite mėgautis gėrimu su draugais kartą, o tiesiog todėl, kad jūs per nebuvo geriamojo per savo jaunystės? Pinigai tai nieko, kai ji nesuteikia jums laiką ir tai reiškia, kad išleisti jį sau ir savo artimiesiems. Būdami sveiki, todėl tampa būtinybe. Net šiek tiek pinigų pakanka, jei turite savo sveikatos rėmimo jūsų paleisti su gerais laikais!

Štai keletas patarimų, kaip išlikti sveikiems.

Sveikatos patarimai moterims: 10 patarimų, kaip gyventi sveikai

1. Rūpinkitės Maistas

Venkite nesveiko maisto, kad yra daug kalorijų. Jie palaipsniui imtis rinkliavą jūsų sveikatai, vedančio į svorio padidėjimą, širdies ligų ir cholesterolio. Valgyti sezoninius vaisius, kuriuose yra daug skaidulų, vitaminų ir baltymų. Niekas prašo jūsų uždrausti tuos skanus desertai, visi kartu ne kiekvieną pradžioje. Bet šiek tiek saikingai pradžioje gali užtikrinti, kad jūs niekada pasiekti etapą, kai jūs negalite turėti it anymore. Padaryti ją taško valgyti sveika išlikti sveikiems.

load...

2. Pusryčiai misa

Niekada praleisti pusryčius, mūsų medžiagų apykaitos norma mažėja todėl svorio ir virškinimo problemų. Pusryčiai padidina koncentraciją, padeda mums sutelkti geriau ir kontrolės svoris.

3. Plaunant rankas. Ir tada plaunant juos dar kartą. Ir vėl. Ir vėl. Ir…

Rankiniai sanitarinės buvo išrastas dėl priežasties. Jei jūsų rankos yra purvinas, galite išvalyti juos. Bet po to sustoti. Tu privalai. Jei norite išsaugoti kūdikį rankas su sanitizers kaip mylintis mama maitina kūdikį su paprasto jogurto,.err.mm.okay, negavau PuNchLiNe dabar. Bet vis tiek, tai nėra sveika praktika.

Tyrimai sako, kad ribotas gemalų poveikis yra iš tikrųjų gera, kaip ji stato imunitetą ir pernelyg sterilus aplinka nėra gera ne visiems.

*Nagi. Jūs gyvenate namo viduje; ne intensyviosios terapijos skyriuje *

4. Venkite lėkštas Valgyti

Jūs esate alkanas, valgyti. Jūs esate nuobodu, jūs valgote. Jūs esate piktas, jūs valgote. Ir jūs esate tingus daryti savo namų ruošos darbus, vėl valgyti. Nebent kitaip turite planų gauti perėjo į ligoninę nuolat, ne tai.

Valgyti, kai esate alkanas. Taip paprasta, kaip kad. Jūsų skrandis yra ne sąvartynas kiemas, kuriame galite leisti jūsų emocinis apetitas disponuoti savo šiukšlių potraukį. Valgyk tik tada, kai esate alkanas. Ir įsitikinkite, kad jis yra tik sveikas maistas vartojate per. Valgyti tik todėl, kad maistas yra ten sukrauti šaldytuvo viduje, ir kad per būdamas visiškai pamiršo, ką valgote, gali būti pavojinga.

5. Patikrinkite mitybos etiketes

Net aš žinau, kas mitybos etiketės. Nėra baisi. Bet tai, ką daugelis iš mūsų nežino, kad juos skaityti, kai mes nieko pirkti valgoma. Visi mes darome, yra užpildyti vežimėlis su kokia, kuris ateina į mūsų rankas. Tiesiog kaip mes turime visžalis įprotį jų išvengti, maisto etiketės turi visžalis įprotis pasakoti mums, ką maisto sudėtyje. Ir tai jūs. Jie negailestingai sąžiningi. Jie suteikia mums aiškų vaizdą apie tai, kaip gera tie „natūralūs“ ar „mažai riebalų“ maistas mes gauti traukia yra.

6. Venkite pesimistiškai mąstymo

Tai iki šiol yra labiausiai nuodingas narkotikas nors žinoma žmonijai. Ironiška yra tai, kad savarankiškai sukeltas. Ir nelaimė yra tai, kad asmuo, kuris galvoja neigiamą nežino jie daro. Mes taip įpratę prie destruktyvių mąstymo modelius, kurie retai mes suprantame tai, ką mes darome sau. Kuriant optimistiškai požiūrį gali pakeisti jūsų gyvenimą nuostabiais būdais. Dauguma dalykų aplink yra ne taip blogai, kaip jie atrodo. Tai tiesiog tavo protas žaisti nešvarų triuką.

7. Subalansuotas dieta

Turinti baltymų, mineralinių medžiagų, geležies, vitaminų, kalcio, angliavandenių ir riebalų (geras riebalų) į savo dienos racioną yra labai reikalinga. Vaisiai, daržovės, liesa mėsa, paukštiena, pienas, nesmulkintų grūdų maisto padaryti subalansuotą mitybą.

8. Late Night Maistas

Atsižvelgdama maistą laiku yra tokia pat svarbi kaip turintys sveiką patiekalą. Atsižvelgdama maitinimą-bent porą valandų prieš paspausite lova išvengti nutukimo ir kitų sunkių sveikatos sutrikimų. Be to, vėlai naktį snacking gali sukelti virškinimo kuris trukdo jūsų miego.

9. Pratimai

Pratimai yra būtina, treniruotes, aerobika, vaikščiojimas ar bėgiojimas reguliuoja širdies ritmą suteikia jums daugiau energijos sunkiai dirbti per dieną. Pratimai anksti ryte nebus jums jaustis tingus dieną. Jis pagerina kraujo apytaką ir spaudai raumenų įtampą suteikiant Jums stipresnį kūną ir protą. Pratimai yra veiksmingas būdas padidinti jūsų sveikatai ir išlaikyti savo energiją teka optimalių lygių. Dauguma žmonių teikia pirmenybę nevykęs pasiteisinimų, nei reguliariai vykdyti. Negalima laukti, kol jūs turite reikiamą įrangą arba iki jums prisijungti prie treniruoklių salė. Pratybų rutiną taip paprasta, kaip push ups ar atsilenkimai (kuris gali būti atliekamas namuose) gali eiti puikus būdas kuriant sveikatą. Tyrimas parodė, kad asmenys, kurie niekada nedirbo jokio pratimą prarado apie septynerius metus gyvenimo, palyginti su tie, kurie padarė. Dabar, tai nėra išmintinga sandorį, tai yra?

10. Nesėdėkite Nuolat ilgas valandas

Nesvarbu, ar tai yra jūsų namuose, biure ar kitoje vietoje, nuolat sėdi vienoje vietoje yra ne trivialus klausimas turi būti ignoruojamas. Sėdi ilgas valandas be jokio judėjimo lėtina medžiagų apykaitą ir silpnina raumenis. Įsitikinkite, kad jūs atsistoti ir judėti kiekvieną porą valandų. Ištiesk savo raumenis laikas nuo laiko. Anksti miegoti ir anksti pakilti visada yra geriausias būdas išlikti sveikiems.

11. Praktika Joga

Joga padeda bendram kūno ir proto vystymąsi. Tai yra dviejų-in-One vidutinio jus sveiki ir psichiškai ir fiziškai.

12. Venkite Rūkymas

Rūkymas griuvėsiai savo sveikatą, anksčiau ar vėliau. Vėžys, plaučių ligos ir širdies problemų visi sukelti, nes rūkymas.

13. Kontroliuoti savo Gėrimai

Alkoholis gali atsipalaiduoti po sunkios darbo dienos, bet ji taip pat sumažina baltųjų kraujo ląstelių skaičių (leukocitų kovoja mikrobus) ir taip netiesiogiai susilpnina imuninę sistemą.

14. Panaudojimas mažiau druskos

Sumažinti druskos suvartojimą savo dietą, nes tai gali sukelti insulto ir širdies ligų ateityje.

15. Turite daug skysčių

Gerti ne mažiau kaip 8 – 9 stiklines vandens kasdien. Jis ne tik pylimas savo sistemą, bet taip pat saugo jūsų odos gerą ir sveiką.

16. Tinkamas miego

Gauk minimalų 8 valandų miego, nes ji atpalaiduoja savo protą ir saugo jus sveiki. Žmogaus kūnas yra mašina. Ir kaip bet kuris aparatas reikalauja poilsio ir įkrauti, mūsų kūnai taip pat reikia pakankamai dideles sumas miego. Daugelis iš mūsų, apsunkina darbo monotonijos, linkęs miegoti mažiau ir daugiau dėmesio skirti mūsų užduotis. Bet dalykas yra, jūs tikrai negali sutelkti jei neturėjote geras miegas. Tinkama miegas padidina mūsų produktyvumo lygį ir padeda mums gauti mūsų užduotis padaryti greičiau. Taigi kitą kartą jūs planuojate praleisti savo miego siekiant užbaigti šį svarbų pavedimą arba gauti padaryti su itin užduotį, gerai pagalvokite. Jums gali būti išvilioti per daug per mažai.

Prizas jūsų sveikatai. Jis yra brangus! Visa tai trunka yra virš patarimai išlikti sveikiems!

load...