Satjanandos joga – kas yra, asanas ir nauda

Bėgant metams, šiuolaikinės jogos sąvoka vystėsi. Jogos istorija datuojamas senovėje, kai jogos asanos buvo įtraukta į kasdienybę žmonių. Joga gali būti praktikuojamas vienas ir visi. Joga yra įvairių formų, iš kurių vienas yra Satyananda joga.

Satyananda joga yra tarptautiniu mastu pripažintas ir buvo sukurtas šiuolaikinio meno jogos meistras, Swami Satyanand Saraswati. Tai yra vienas iš tokių jogos forma, kuri apima visas pagrindines šakas jogos kaip bhakti joga, Pranayam, hatha joga, radža joga, ir tt Pagrindinis aspektas šioje jogos formoje yra tai, kad ji yra viena iš jos rūšių.

Dauguma žmonių gali susipainioti, kokios rūšies joga tinka jiems. Satyananda joga nidra yra tai, kad tipo, kurioje kiekvienas gali atlikti. Jis gali būti praktikuojama viena ir visi, nepriklausomai nuo amžiaus ar fizinės sveikatos. Praktikuojančių meditacijos reguliariai gali padėti jums atsikratyti įvairių ligų ir net padėti pasiekti taiką.

Satyananda Joga yra puikus derinys senovės, taip pat moderni forma joga. Meditacija, asanos ir kvėpavimo pratimai visi įtraukti į šią jogos forma. Jei norite sužinoti jogos Nidhra Swami Satyananda Saraswati, tai pabandykite atlikti šiuos veiksmus ir pradėti:

1. Asanos:

Asanos yra svarbus aspektas joga. Vienas turi išmokti jogos asanų sėkmingai praktikuoti Satyananda joga. Privalumai daryti asanas apima lankstumą, geresnį sveikatos ir psichikos stabilumą. Bhujangasan, Dhanurasan, Padmasana, Paschimottanasana, Shalbasana, Majrasana, Swastikasana, Tadasana, Vajrasana yra įvairių formų asanas, kurios yra įtrauktos į Satyananda joga. Asanos padeda jums atsipalaiduoti savo kūną ir padaryti jį labiau elastinga ir energingi. Atlikę asanos, nauja energija teka per jūsų kūno, kuris suteikia jums gerą jausmą.

2. Pranajama:

Kvėpavimas yra dar labai svarbi Satyananda joga. Vienas turi turėti pilną kontrolę savo / savo kvėpavimą. O daro jogą, jums turėtų būti suteikta galimybė labai gerai suprasti, kada įkvėpti, o kada iškvėpti. Jei galite gauti šią teisę, tada tikrai galite padaryti pranajama tinkamai.

O praktikuojančių pranajama, vienas turi turėti išsamių žinių apie mudrų. Energijos, kuri yra sukurta, o praktikuojančių meditacijos ar pranajama yra perkeliama į mūsų organizmą per mudrų. Štai kodėl vienas turi turėti gerą žinių mudrų.

  • Darydamas Mudras, palieskite savo ranką savo rodomuoju pirštu galiuku su nykščiu galiuko. Laikykite kitą trimis pirštais tiesiai. Tai puiki Mudros o praktikuojančių pranajama arba giedojimas „OM“.

Atlikite šiuos paprastus veiksmus praktikuoti pranajama namuose:

– Neišmeskite abi šnerves atvira ir tada įkvėpti ir iškvėpti su abiem nosies ertmę. Šis pranajama tipas yra greitas kvėpavimas su abiem nosies pusių. Vienas turėtų įkvėpti ir iškvėpti maksimaliu greičiu.

– Pabandykite tai minėtą mudra ir uždarykite dešinę šnervę, ir įkvėpti su kairę šnervę, tada iš karto uždaryti kairiąją šnervę ir iškvėpti su dešinę šnervę. Tokiu būdu bandyti kvėpuoti keičiant šnerves.

Pratimai pranajama kasdien padeda jums pasiekti psichinę ramybę. Taip pat atgaivina kūną ir sielą.

3. Meditacija:

Be Satyananda joga, yra įvairių meditacijos metodus, kuriais galima praktiškai. Be to, Mudros yra labai svarbus medituojant. Mudros sukuria teigiamą energiją, kuri vėliau pasireiškia perkelti į jūsų kūną, kai baigsite savo meditaciją.

Praktikuojančių meditacijos kasdien padeda jums atsikratyti streso; jis padidina savo koncentracijos lygį ir leidžia jums daugiau sužinoti apie savo proto ir sielos. Jis moko jums puikus gyvenimo būdą gyvenimą. Satyananda joga klasė užtikrina, kad gausite į viską poveikio – tiesiai iš asanos meditacijai. Tuo savo Satyananda jogos sesijos pabaigoje, įsitikinkite, kad jūs visada gieda „OM“ 11 kartų garsiai. Vibracijos, kad ji sukuria, suteikia jums teigiamą energiją visą dieną.