Ryžių mitybos diagrama – kiek valgio patiekiami ryžiai?

load...

Ryžiai yra populiarus kuokšteliniams dietos, kuri yra sunaudotos visiems pasaulio dalyse. Jis dažniau vartojamas pakrančių srityse, kuriose jos gamyba yra. Ryžiai turi tam tikrą maistinę vertę, kai suvartotas tinkamose sumas. Jums reikia turėti žinių apie šių maistinių medžiagų, siekiant išnaudoti ryžių dietos.

Šios maistinės medžiagos, pavyzdžiui, angliavandenių, riebalų, baltymų ir tt turi būti suvartojama reguliariai sumas sveiko organizmo funkcionavimui. Toliau bus duoti jums gera nuoroda apie maistinių medžiagų ryžių.

Ryžiai Mityba diagrama:

Ryžiai yra tam tikrų maistinių medžiagų nustatytomis proporcijomis svarstant jos kiekio puodelį. Tai vienas puodelis tarnauja sudaro apie 195 gramų. Reikšmės yra laikomas ant 2000 kalorijų dietos, kurią peržengus gali skirtis.

  • Kalorijos:

Yra apie 216 kalorijų šiame ryžių vartojimo kiekio. Šio kalorijų skaičius indėlis ateina iš angliavandenių (185), riebalų (14,7), baltymų (17,2) ir alkoholiu. Iš viso yra apie 11% porcijoje.

load...
  • Angliavandeniai:

Iš viso angliavandenių šioje ryžių porcija yra apie 44,8 gramai, kuris yra apie 15%. Šiuo mitybos melagis yra 14%, o likusi dalis yra cukrus.

  • Baltymai:

Baltymai sudaro maždaug 5 gramų, kad yra apie 10% DV iš porcija.

  • Riebalai:

Riebumas šioje ryžių suma yra apie 3%. Tai apima sočiųjų riebalų ir trans-riebalai abu. Sotieji riebalai yra 2% proporcingai likusieji yra trans-riebalų. Ryžiai dažniausiai maisto rūšis, kuri yra mažai riebalų. Ji taip pat apima mono sočiųjų riebalų ir poli sočiųjų riebalų arti 0,6 gramus. Omega-3 riebalų rūgštys ir Onega 6 riebalų rūgščių, taip pat pateikti mažomis proporcijomis.

  • Vitaminai:

Ryžiai yra vitamino E, K ir B6 0.1, 1.2 ir 0.3 gram proporcijomis. Išskyrus, kad ten taip pat indėlis tiamino, niacino, folio rūgšties, cholino, betaino, riboflavinas todėl didokas dalis.

  • Mineralai:

Šios šiame ryžių proporcingai mineralai šiais kiekiais. Kalcio (19,5 mg), geležies (0,8 mg), magnio (83.9mg), fosforo (162mg), kalio (83.9mg), natrio (9,8 mg) ir cinko, vario ir mangano seleno įvairių mažų proporcijomis. Ji taip pat yra mažiau šaltinis natrio. Be to, jis yra žinomas kaip labai geras šaltinio seleno ir mangano tiek.

  • Cholesterolis:

Ryžiai yra labai žemas cholesterolio kiekis, artimas 0% šio įteikimo.

Ryžiai maistinė vertė gali padėti jums pasiekti gerą sveikatą. Jei valgyti gerai kasdien, jis gali prisidėti prie svorio netekimas, svorio padidėjimas ir net optimalų sveikatą. Šioje duomenų mes svarstome balta, ruda, ilgagrūdžių ir virti ryžiai. Uždegiminis veiksmų ryžių dietos yra vidutinio sunkumo ir dėl to gali būti valdoma gerai. Suderinus ryžiai su kitomis amino rūgštimis daro jį daugiau vilčių baltymų šaltinis ir maisto turinys.

Išskyrus tai, kad yra vandens (143gm), uosio (0.9gm).

Ryžiai yra pageidaujama, daugeliui žmonių kaip tik arba papildoma mitybos šaltinis. Ji gali būti papildyta su daržovėmis skaičius ir daro puikų patiekalą, už jo populiarumo priežastis visame pasaulyje.

Tikiuosi, kad šis straipsnis apie maistinę vertę ryžių padeda jums pasiekti gerą sveikatą.

load...