Parineeti Chopra svorio netekimas paslaptis revealed!

load...

Parineeti Chopra, The linksmas ir pradės burbuliuoti Bolivudo aktorė, turi ne tik pagirtina veikiantis įgūdžius, bet taip pat turi trigubas diplomas nuo Manchester Business School. Ji buvo valdančioji kino pramonę, nes jos debiutas. Bet šį kartą, ji rezervavimo žaidimą metimo iš dydžio 38 iki 30! Ji šokiravo pasaulį daro savo išvaizdą savo apsvaiginimo naują Avatar į 2017 iIFA apdovanojimų. Ir nuo tada, kiekvienas nori žinoti šio bindaas merginos svorio paslaptis. Juolab ji yra žinoma smaguris ir nekenčia darbo. Kaip ir daugelis iš mūsų, ji taip pat turi kūno tipą, kad užsideda svorio greitai ir turi sunku atsikratyti papildomų padriba dirbti. Taigi, jei jūs taip pat ieško būdų prarasti svorio, skaityti žinoti apie Parineeti anketa svorio paslaptis. Tai smaguris ir pica mylėtojas tapo galvos tekintojas ir įkvėpimas daugeliui.

Kada Parineeti Chopra nuspręsti sublogti?

Nors Parineeti įrodė savo aktoriaus galimybes teisę savo pirmąjį filmą, jos išsipūtęs išvaizda greitai tapo Tinseltown ir žiniasklaidos aptarimas. Bet tai neturėjo įtakos jai, kol ji suprato, kad ji turėjo ribotas galimybes, kai ji atėjo į dėvėti madingus drabužius ar ieškote kaip apsvaiginimo kaip kai kurie iš jos amžininkų. Interviu, ji pripažįsta, kad ji visada buvo antsvorio ir pradėjus veikti filmuose, ji vos gavo laiko treniruotės. Bet kai ji turėjo šiek tiek laiko sau, ji norėjo atrodyti ir jaustis savo geriausia. Ji teigė, kad vizualiai terpę, aktorius išvaizda yra tokia pat svarbi, kaip jo ar jos veikimo įgūdžius. Ji buvo ne patogus yra apkūni kaip Vidya Balan ar Huma Qureshi. Taigi, ji nusprendė prarasti padriba ieškoti šilčiau ir kad būtų galima dėvėti ką nors, kad ji norėjo.

 [Skaityti: Sonakshi Sinha svorio netekimas paslaptis]

Parineeti Chopra Lieknėjimo dieta

load...

Parineeti buvo griežtos dietos plano šešis mėnesius. Ši dieta riboja ją nuo valgymo saldus, aukštos angliavandenių ir riebiu maisto. Ji prisipažįsta, kad per savo svorio laikotarpiu, ji nustojo valgyti po 8 valandos vakaro naktį, valgė sveiką ir riboti porcijas. Ji pradėjo palaipsniui keičiasi jos gyvenimo būdą. Už pirmąsias dvi savaites, ji valgė lengvus patiekalus, prieš pereinant prie labiau griežčiau dietos plano. Bet ji nesustojo save nuo valgymo mažą gabalėlį torto, jei ji troško jį. Ji taip pat pasirūpino, kad ji sudegė papildomų kalorijų darbo, kitą dieną. Tiems, kurie nori tiksliai žinoti, ką ji valgė, čia yra Parineeti anketa mėginys svorio planą.

Anksti ryte 1 puodelis šilto vandens su laimų sultimis
Pusryčiai 2 virti kiaušinių baltymai 1 rudoji duona 1 puodelis be riebalų pieno
Pietūs Rudieji ryžiai roti daal veggies
Po pietų Be riebaus jogurto ar žaliosios arbatos
Vakarienė Vežėsi be riebalų pieno mažai riebių maisto produktų ir kartais šokolado purtyti

Tai lengva dieta buvo jos gerinimo akmenį bet kas paspartino savo svorio buvo jos pratybų rutina. Pereikite prie kito skyriaus išsiaiškinti, kas jos treniruotės rutina buvo panašūs.

Parineeti Chopra treniruotės planas

Ji nekentė darbo, bet pratimas tapo jos geriausias draugas, kai ji nustatyta, kad pasiekti savo svorio tikslą. Interviu, Parineeti sakė, kad ji mano, kad nuobodu treniruotės sporto salėje. Todėl, jos treniruotės rutina sukasi aplink veikia Kierat, jodinėjimas, plaukimo ar praktikuojančių kovos menų nuo Kerala žinomas kaip Kalaripayattu formą. Ji taip pat pradėjau šokių pamokas, kurios ne tik padėjo jai gerinti savo šokių įgūdžius, bet ir numesti svorio. Nuo jos svorio reikia daug dėmesio ir jėgų proto daug, ji ​​įtraukta meditacija savo kasdienybės išlaikyti savo protą sveikas taip pat.

 [Skaityti: Tamannaah Weight Loss]

Štai pavyzdys pratybų planą, kuris padės jums mesti riebalus.

  • Kaklo sukimosi – 1 rinkinys 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Peties sukimosi – 1 rinkinys 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Rankos apskritimai – 1 komplektas 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Riešo sukimas – 1 rinkinys 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Vieta bėgiojimas – 5 minutės
  • Šalutinis lunges – 2 komplektai 10 pakartojimų (dešinę ir į kairę)
  • Kulkšnies sukimosi – 1 rinkinys 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Stovi pusė atsilenkimai 0 1 rinkinys 10 pakartojimų (dešinę ir į kairę)
  • Šokinėja domkratai – 3 komplektai 10 pakartojimų
  • Burpees – 2 rinkinys 10 pakartojimų
  • Pirmyn lunges – 1 komplektas 10 pakartojimų
  • Sprogi priekį lunges – 1 komplektas 10 pakartojimų
  • Visas Squat – 1 komplektas 10 pakartojimų
  • Atsilenkimai – 1 komplektas 10 pakartojimų
  • Tricep smuko – 1 komplektas 5 pakartojimus
  • Pushups – 2 komplektai po 5 pakartojimus
  • Lentos – 2 komplektai 20 – 30 sekundžių lentų
  • Ruožas

Tinkama mityba ir mankšta daryti parodyti rezultatus, bet jūs taip pat turite mokyti savo protą likti sutelktas. Beje, net geriausias iš mūsų nuslysti universalas kartais. Bet jūs turite gauti teisę grįžti į savo sveikos grafiką. Štai ką Parineeti padarė pasiekti savo tikslus.

1. Prep Your Mind

Nereikia daryti tik todėl, kad visi tai daro! Savo svorio tikslų neturėtų būti nuspręsta kas nors kitas. Kai esate pasiruošę numesti svorio, pasakykite sau, kodėl norite tai padaryti. Tokiu būdu jums bus apmokyti savo mintis laikytis sveikos gyvensenos siekiant savo svorio tikslų. Jei nesate pasirengę, jums bus prarasti dėmesio ir išlaikyti tą patį svorį, o gal net priaugti kelis kilogramus.

2. Nustatykite savo tikslus

Jei esate rimtas apie numesti svorio, parašyti savo tikslą žemyn ir suteikti sau terminą. Tarkim, norite numesti 1 – 2 kg per mėnesį ir nori numesti 10 kilogramus per 6 mėnesius. Rašydami savo tikslus žemyn faktinių duomenų, jums bus priverstas dirbti į ją. Be to, nustatyti realius tikslus, priklausomai nuo jūsų dabartinės svorio, medicinos istorijos ir idealų svorį. Jei užsirašyti, kad jūs norite numesti 15 kilogramus per 2 mėnesius, tai arba panika jus, ar jus nuvilti ir stumti jums teisę grįžti į valgymo nesveika. Be to, prarasti tiek daug svorio taip greitai yra nesveika.

3. Imtis veiksmų

Dabar, kad žinote, ką jūsų svorio netekimas tikslas, tai laikas imtis tam tikrų veiksmų. Gaukite save įtraukti į sporto salę. Jei jums nepatinka, kad pasiektų treniruoklių salė, pradėti žaisti sporto ar eiti į šokių klasę. Taip pat galite įsigyti sporto įranga treniruotės namuose. Pirkti jogos kilimėlis praktikuoti jogą. Ieškoti pratybos / jogos video apie „YouTube“, kad padėtų jums pradėti naudotis namuose. Pradėkite naudotis 3 valandas per savaitę ir tada ją didinti iki 5 valandų per dieną. Laikytis sveikos mitybos planą, pradėti pirkti daržovės, liesa baltymų, sveikų riebalų. Išmesti bulvių vafliai, perdirbtų maisto produktų, didelis natrio maisto produktų, ir saldžių gydo į šiukšlių. Arba atiduoti tiems, kuriems jos reikia. Suteikite savo virtuvės perdaryti!

4. Sukurti socialinės paramos

Kai pradėsite kūrimo ir valgyti sveiką, ten bus žmonių, kurie bus nepataria jums tęsti savo sveiką gyvenimo būdą. Tai yra normalu, nėra neapykantos jiems už tai. Tiesiog pradėkite susitikti su naujais žmonėmis, kurie laikytis sveikos gyvensenos. Jie padės išlaikyti jūsų nuotaiką aukštyn ir raginame išlaikyti gerus santykius su savo naują rasti gyvenimo būdą. Jūs taip pat turėtumėte pasikalbėti su savo draugais ar šeimos nariais apie tai, kaip rimtai esate ir kaip svarbu yra jums numesti svorio.

5. Viešnagės sutelktas

Staying įsipareigojo ir orientuota yra raktas į prarasti svorio. Ir paprasčiausias būdas yra kelyje yra turėti apgauti dieną. Kartą per savaitę valgyti 500 kalorijų daugiau nei tai, ką būtų valgyti ir kitomis dienomis. Jūs galite turėti savo mėgstamą desertą, greito maisto ar bulvių vafliai. Tiesiog nereikia persistengti. Be to, sudeginti papildomų kalorijų kitą dieną darbo. Tokiu būdu, jums bus ne turėti staigų norą Gorge ant nesveiko maisto pernelyg dažnai. Galiausiai, jei jūs prarasite dėmesį tarp jų, gauti atgal kelyje palaipsniui. Jūs taip pat turėtų imtis savo nuotrauką kas 2 savaites pamatyti pažangą. Tai padės jums išlaikyti sekti savo pažangą ir jus dėmesio.

Parineeti Chopra prieš ir po Pics

Naudingi patarimai

Parineeti buvo lėta medžiagų apykaitą, o tai padarė savo priaugti svorio greitai. Ar taip, jei jūs taip pat turite lėtą medžiagų apykaitą.

  1. Sugerti 2 arbatinius šaukštelius ožragės sėklų naktį ir gerti vandenį ryte.
  2. Įtraukti ląstelienos dietos, pavyzdžiui, avižų, špinatai, brokoliai, imbieras, morkos, Collard žalumynai, vaistinė ožragė žali, ridikėliai žalumynai, wieloziarniste miltus, wieloziarniste sausainių ir vaisių su žieve.
  3. Venkite pagardais, pavyzdžiui, kečupas, barbekiu padažas, čili padažu, majonezu, ir saldus čili padažu.
  4. Įtraukti sveiką riebalų, pavyzdžiui, migdolų, žuvų taukai, žuvies, avokadų, graikinių riešutų, pekano riešutai, makadamijos riešutų, alyvuogių aliejaus, ryžių sėlenų aliejus, ir lydytas sviestas (ghee).
  5. Gerti ne mažiau kaip 3 litrų vandens kiekvieną dieną. Jei treniruotės, jūs tikriausiai reikia gerti daugiau vandens.

Kaip Parineeti Feel Po numesti svorio?

Po prarasti papildomą svorį, Parineeti buvo ekstazės. Ji niekada nesijaučiau taip tilptų visą savo gyvenimą! Ji sakė, kad ji jaučiasi gerai, kad ji prarado tiek daug svorio ir tapo toks aktyvus. Ji nutildė visas jos kūnas shamers. Dabar, kiekvienas yra priverstas gerbti savo ryžtą ir jos karjeristas požiūrį. Be to, ji atlikta, ką ji išdėstė daryti – ieško Pasakų kokia ji nešioja!

Dėmesio

Kas dirbo Parineeti negali dirbti už jus. Tai todėl, kad mes visi turime skirtingus kūnus ir poreikius. Be to, Parineeti buvo nuolatos prižiūrima kvalifikuotų specialistų, kurie padarė savo svorio šiek tiek greitai. Tačiau ji buvo užtikrinta, kad ji neturi ką nors padaryti, kad būtų pakenkti savo sveikatai. Jei norite numesti svorio, pirmiausia reikia jūsų dietologas patarimus. Sekite dietos, kad planuojama Jums specialiai išlaikyti savo kūno poreikius omenyje. Be to, nereikia priklausyti nuo kaprizas mityba. Jūs turite subalansuoti tarp sveikos mitybos ir darbo, prarasti svorio. Tai taip pat padės jums pakeisti savo gyvenimo būdą.

Taigi ponios, tik svajoja apie tobulą kūną padės jums niekur. Jūs turite keltis ir važiuoti, nes tai, ką laimėtojai. Pakeiskite savo gyvenimo būdą, tapti tinkama, ir apsvaiginti visiems kaip Parineeti padarė. Paimkite kūdikių veiksmus, tačiau pradėti šiandien!

load...