Papajos dieta – kaip papajos AIDS svorio

load...

Domina magišką svorio netekimas programos, kad bus padaryti jums plonas vos per dieną? Na, atsiprašau, kad jus nuvilti, aš neturiu rašybos už, kad nei aš turiu lazdelę! Viskas, ką aš žinau, jūs galite prarasti svorio lazeriu puola savo svorio padidėjimas priežastis. Ir vienas iš daugelio priežasčių, dėl svorio padidėjimas yra netinkamas veikimas virškinimo sistemą. Valgyti nesveika, nereguliarus maitinimosi įpročius, o ne gerti pakankamai vandens, per didelis alkoholio vartojimas, grandinės rūkyti, o ne atsikratyti toksinų (atliekų) iš organizmo sukelti silpnas ir asocialių virškinimo sistemą. Ir tai, savo ruožtu, sukelia lėtą medžiagų apykaitą ir kūno svorio padidėjimas. Tai kur papajos ateina į nuotrauką. Bet yra papajos geras svorio? Mes padarėme išsamų tyrimą, kad išsiaiškinti, kodėl ir kaip papajos padeda. Skaitykite toliau ir sužinokite apie rezultatus. Kas žino, šis straipsnis gali pakeisti jūsų gyvenimą!

Faktai-Kaip Papajos AIDS Svorio netekimas

  • Papajos gerina virškinimą ir skatina tinkamą tuštinimąsi. Tyrimas buvo atliktas Austrijos mokslininkai savanoriais kovoja virškinimo ir virškinimo trakto sutrikimą. Jie buvo suteikta papajos. Buvo nustatyta, kad tipiškų simptomų asocialių virškinimą, pavyzdžiui, pilvo pūtimas, vidurių užkietėjimas ir rėmuo buvo gerokai sumažintas (1). Papajos yra papaino, virškinimo fermentų, kuri padeda virškinti baltymus ir valyti žarnyno sieneles (2). Kai jūsų virškinimo sistema pradeda veikti geriau, organizmo medžiagų apykaitos norma padidėja ir padeda deginti riebalus.
  • Papajos yra mažai kalorijų (43 kalorijų 100 gramų papajos) ir yra daug maistinių medžiagų, tokių kaip vitamino C, vitamino A, folio rūgšties, kalcio, magnio, kalio ir (3). Be to, papajos turi nulinį cholesterolio, yra gera kiekį vandens, ir yra pakrautas su pluošto. Pluošto padeda atkreipti vandenį viduje žarnyne, minkština išmatose, tokiu būdu užkirsti kelią vidurių užkietėjimas. Pluošto taip pat jungiasi prie riebalų molekulių ir apsaugo nuo riebalų absorbciją. Jungiasi prie pluošto riebalai pagaliau išsiskiria.
  • Papajos yra geras šaltinis antioksidantų beta-karotino, kuris padeda išstumti toksinus iš organizmo. Pašalinant toksinus, ji skatina medžiagų apykaitą ir apsaugo širdies liga (4).

Nežinote, kaip valgyti papajos dėl svorio? Worry ne, čia yra geriausi būdai vartoti papajos ir įtraukti jį į savo mitybą.

Kaip vartoti Papaya for Weight Loss

  • Papajos gali būti valgoma žalia. Jums tiesiog reikia dalyti jį į mažus kubelius. Rekomenduojama vartoti papajos kartu su kitu maistu, nes jis geriausiai veikia, kai vartojamas su riebalais.
  • Jūsų pusryčiai gali tapti skanus ir tuo pačiu metu maistingas, jei paruošti papajos Pochlebca. Pasirengimas Pochlebca yra labai lengva ir laiko taupymo. Tiesiog sumaišykite koše papajos su pienu, jogurtu ar sultimis. Taip pat galite pridėti savo mėgstamą vaisių į jį. Jei norite tirštinti Pochlebca, galite įdėti bananą per daug.
  • Jūs galite išbandyti kažką naujo rengiant vaisių salotos su prinokusių papajos. Iškirpti kubeliai papajos ir kitų pageidaujamų vaisių savo pasirinkimą kartu su kai prieskonių miltelių.

Nors papajos padeda numesti svorio, jūs nenorite valgyti tik papajos! Čia yra lengva papajos mityba diagrama, kad jums pasakys, laiką ir papajos kiekį reikia vartoti.

load...

Papajos dieta-Teisė būdas mesti riebalus

Laikytis šios dietos diagramos 3 dienas per savaitę 4 savaites. Jei norite keisti šios dietos diagramą, įsitikinkite, kad turite 2 porcijas papajos per dieną, yra maistingas daržovių, vaisių, natūralių gėrimų, ir išvengti greito maisto. Štai pavyzdys papajos dieta.

Maistas Ką vartoti
Anksti ryte (7: 00-14: 45 ryto) Parinktys:
  • 1 puodelis žaliosios arbatos
  • 1 puodelis šilto vandens su ½ kalkių sultimis
Pusryčiai (8: 00-08: 43 ryto) Parinktys:

  • 1 virtas kiaušinis 1 puodelis papajos skutimosi
  • 1 multigrain skrudinta rupija su žemės riešutų sviestu ½ puodelio papaja
Pietų (12: 00-12: 30 pietų) Parinktys:

  • 1 grybų – vištienos – tuno sumuštinis ½ puodelio jogurto
  • ½ puodelio pupelės čili ½ puodelio agurkų ir pomidorų salotų 1 puodelis pasukos
Po pietų (3:30 – 4:00 p.) 1 puodelis papaja Vakarienė (7.00 – 7.30 val.) Parinktys:

  • Kepta lašiša – vištiena su daržovėmis
  • Kopūstai – lęšių sriuba 1 multigrain skrudinta duona
Kodėl tai veikia

Žalioji arbata skatina svorio slopina apetitą ir padidinti medžiagų apykaitos norma. Jūs taip pat gali išstumti toksinus gerdami šiltą vandenį ir kalkių sulčių ryte. Įtraukti papajos savo pusryčių kartu su geras baltymų šaltinis ir sveiką riebalų. Turėti sveiką pietūs su baltymais, sudėtingas angliavandenių ir sveiką riebalų. Jogurtas ir pasukos yra pakrautas su gerų žarnyno bakterijų, kurios užtikrina tinkamą virškinimą. Turėti papajos po pietų puodelį; tai jus pilnas iki vakarienės. Ant grotelių kepta vištiena, lašiša ir lęšių sriuba yra gausu baltymų, daržovių ir wieloziarniste skrudinta duona yra pakrautas su sudėtingų angliavandenių ir maistinių skaidulų.

Jei esate alergiškas arba nepatinka valgyti tam tikrą maistą, nurodytą dietos diagramą, pažvelgti žemiau maisto pakaitalai skyriuje išvaizdą.

pakaitalai

Žalioji arbata – Žolelių / juoda arbata Liepų sultys – obuolių sidro actas Virti egg- plakta kiaušinių ar 1 stiklinė pieno wieloziarniste bread- kvietinė duona Žemės riešutų sviestas – Saulėgrąžų sėklos sviestas Grybavimas Tofu Chicken- Žemės Turkija Tuna- Skumbrės Jogurtas – Grietinė pupelių – garbanzo pupelės Agurkų – morkų pomidorų – Burokėlių Pasukos – kokoso vanduo lašiša – Tunas Kopūstų sriuba – Pomidorų sriuba lęšių sriuba – Mushroom aišku sriuba

Be pirmiau išvardytų maisto produktų, jums gali valgyti toliau išvardytus maisto produktų.

Maisto produktų valgyti

Daržovės – brokoliai, žiediniai kopūstai, šparagai, špinatai, Šveicarijos Paprastieji, cukinijos, paprika, kininiai kopūstai, Bok Choy, žalia paprika, butelis moliūgas, Gorkij moliūgas, gyvatė moliūgas, okra, baklažanai, ridikai, ropės, burokėliai, morkos, saldžiosios bulvės , ridikėliai žalumynai, Collard žalumynai, ir šparaginės pupelės. Vaisiai – Papaja, obuolys, vynuogės, greipfrutai, kalkių, citrinų, apelsinų, slyvų, kriaušių, persikų, pluot, figos, mėlynių, braškių, starfruit, žalias obuolys, arbūzas ir melionas. Riebalai ir aliejai – alyvuogių aliejaus, ryžių sėlenų aliejus, kanapių sėklų aliejus, ir Ghee (lydytas sviestas). Sėklos ir riešutai – Makadamijos riešutai, pistacijos, migdolų, graikinių riešutų, linų sėklos, moliūgų sėklos, sezamo sėklos, saulėgrąžų sėklos, ir lazdynų. Gaivieji gėrimai – kokoso vanduo, pasukos, šviežių vaisių sulčių ir daržovių sultys. Vaistažolės ir prieskoniai – kalendra, raudonėlis, krapai, rozmarinai, čiobreliai, gvazdikėliai, cinamonas, kardamonas, ciberžolė, muskato, juodieji pipirai, anyžių, Juodieji pipirai, šafranas, kmynų milteliai, kalendros milteliai, pankolių sėklos ir vaistinė ožragė sėklų.

Steer iš toliau nurodytų maisto produktų, aišku.

Maisto produktai Norėdami Venkite

Daržovės – Bulvių ir moliūgų vaisiai – Mango ir duonvaisių Riebalai ir aliejai – gyvuliniai riebalai, sviestas, majonezas, Ranch, rapsų aliejus ir augalinis aliejus sėklos ir riešutai – anakardžiai gėrimai – gazuotas gėrimai, dirbtinai saldinti gėrimai, fasuoti vaisių sultys ir alkoholis

Dabar, nors jums priimti teisingus maisto pasirinkimo ir valgyti nemažai papajos pagerinti jūsų medžiagų apykaitą, turite naudoti kalorijų suvartoja, kaip naudojama energija siekiant numesti svorio. Todėl, naudodamasis yra labai rekomenduojama. Be to, jūsų metabolizmas vėl sustoja. Taigi, čia yra pavyzdys treniruotės rutina jums.

Pratimai planas

Diena Treniruotės
Pirmadienis (20 min.) Sušilti vietoje bėgiojimas – bėgiojimas lunges squats šokinėja lizdai ruožas
Antradienis (20 min.) Sušilti šokinėjimo lizdai lunges squat crunches pushups bėgiojimo ruožas
Trečiadienis (30-45 min.) Sušilti Joga geresniam virškinimui + Meditacija
Ketvirtadienį (60 min.) Pašildykite širdies plotelį
Penktadienis (60 min) Sušilimo stiprumo treniruočių ruožas
Šeštadienis (60 min.) Sušilti Joga geresniam virškinimui + Meditacija
Sekmadienis Poilsio

Tai labai paprasta naudotis planas. Jei negaunate laiko treniruotės kasdien, įsitikinkite, kad jūs einate į ir iš biuro / mokykloje, lipkite laiptais, o nuolat juda jums deginti keletą kalorijų.

Kaip jūs Feel Baigęs Papajos Dieta

Jei laikytis šios dietos ir fizinių pratimų planą dvi savaites, jūs prarasite vandens svorį ir mobilizuoti riebalų. Jūs jausitės mažiau išsipūtęs ir užkietėję. Jūsų nuotaika pagerės, ir jums bus aktyvesni ir produktyvesni. Būsite labiau pasitikintys ir mylėti savo naują gyvenimo būdą.

Štai keletas daugiau priežasčių jums valgyti papajos.

Sveikata Privalumai papaja

  • Papajos apsaugo nuo cholesterolio oksidaciją, todėl apsaugo nuo pavojingų ligų, tokių kaip diabetinė širdies ligos ir aterosklerozės.
  • Esančių fermentų, tokių kaip papajos rasti chimopapaine ir papaino turi anti-uždegiminių savybių ir palaiko žaizdoms gydyti ir nudegimų.
  • Vitaminai A ir C dalyvauja papajos padeda didinti imuninę sistemą.
  • Papajos taip pat apsaugo nuo geltonosios dėmės degeneracija.
  • Vitaminas C gausu papajos padeda apsisaugoti nuo reumatoidinio artrito.
  • Papajos sumažina gaubtinės žarnos ir prostatos vėžio riziką.

Tai viskas apie papajos ir svorio! Jei norite gyventi be ligų gyvenimas ir, žinoma, prarasti papildomų riebalų, jūs turėtumėte pradėti šią papajos mitybą šiandien. Papajos yra ne tik lengvai prieinama rinkoje, tačiau jie taip pat yra pigus, pripildymo, ir pasiūlyti daugybę naudą sveikatai. Be to, ji veikia geriau nei bet kaprizas mityba, svorio praradimas pigułka ar operacijos.

Tikimės, kad šis straipsnis buvo kurstymą pakankamai jums apsilankyti vaisių kiosko ir pradėti iš karto su papajos! Taip, Papajos naudinga svorio. Taigi, ką jūs laukiate?

load...