Nada jogos – kaip tai padaryti ir kokios jos naudos?

Jei jūs ieškote pasiekti, kad sveiki ir tinkami kūną, bet vis dar negaliu pasiekti savo tikslą, nors išbandyti kiekvieną pratimą salėje ir kitose vietose, gal atėjo laikas grįžti prie pagrindai – joga!

Pilnas joga sesijos siūlo Jums asanos / pozas, kvėpavimo pratimai (pranajama) ir meditacija. Tačiau yra keletas jogos rūšių, kurios yra visa informacija apie meditaciją ir gijimą. Šie tipai yra Zen meditacija, Nada joga, Maha joga ir tt

Nada joga yra viena iš tokių tipo joga, kuri taip pat vadinama „muzikos meditacija“. Jis yra padalintas į 2 dalis – Anahata ir Ahata. Anahata remiasi vidaus aspektą o Ahata remiasi išorės aspekto Nada joga.

Tipai Nada Joga

Yra 4 tipų Nada joga:

1. Vaikhari o tai reiškia, skleisti girdimą garsą,

2. Madhyama o tai reiškia, psichikos garsą

3. Pashyanta o tai reiškia, podświadomość garsą

4. Paranada o tai reiškia, transcendentiniam garsą.

Paprastais žodžiais tariant, Nada Joga reiškia „sąjunga su savęs per muziką / garsą. Tai yra labiausiai pageidaujamą kelias į savirealizacijos ir gali būti praktikuojama visiems, nepriklausomai nuo savo religiją, kastos ar įsitikinimų.

Etapus Nada Joga Meditacija

Norėdami sužinoti Nada jogos meditacijos namuose, atlikite po žingsnio instrukcijas žemiau pateiktų ir pradėti šį naują kelią jogos meditacijos žingsnis:

  • Pasirinkite Jūsų namuose vietą, kur galima sėdėti ir praktikuoti Nada joga. Ši vieta turėtų būti rami ir atokiau nuo žemiškų sutrikimų.
  • Pasirinkite tinkamą jogos kilimėlį arba audeklo gabalas, kuris yra vadinamas kaip „asaną“ skirtas sėdi, o praktikuojančių jogą / meditacija.
  • Sėdėti ant jogos kilimėlio patogus kryžminio Turkiškas / Sukhasana, Padmasana, ARDHA Padmasana arba Vajrassana padėtį.
  • Užmerkite akis ir bandyti sutelkti dėmesį į savo kvėpavimą. Įkvėpkite ir iškvėpkite giliai ir visiškai. (Atlikti prana Dharana)
  • Laikykite rankas ant kelių ir įdėkite juos į Dhyana mudra. Tai padidina jūsų koncentracija kraujyje ir padeda kurti teigiamą energiją aplink jus.
  • Norėdami pradėti su sesijos, galima pradėti išleisti šiek tiek ramybės ir atpalaiduojanti muzika. Muzikos turėtų būti raminantis, giedras ir dieviškas. Ji turėtų turėti galią išgydyti. Nurodykite tinkamą rūšies muzikos yra labai svarbus. Venkite garsiai muziką. Muzikos turėtų būti naudingas ir neturėtų būti jokių žodžių.
  • Sutelkti savo dėmesį į muzikos ir pabandyti pasinerti į ją. Viskas, ką jums gali išgirsti yra garsas, giliau ir giliau.
  • Palaipsniui perkelti savo dėmesį nuo muzikos / garso į jūsų vidinio / subtilaus garso.
  • Atsipalaiduokite savo proto, kūno ir sielos ir poilsio savo kūną į gilią meditacinę būseną.
  • Likti šioje valstybėje tiek daug laiko, kaip jūs galite. Nėra jokių konkrečių laikotarpis meditacijai.
  • Nors atleidžiantis nuo pozos, atidaryti savo akis lėtai, atleiskite savo rankas nuo Mudra ir įdėkite juos į savo akis, siekiant perduoti sukurtą energiją į savo kūną.
  • Kasdien kartoti šią veiklą.

Privalumai Nada joga:

Nada joga turi daug terapinių aspektus. Ji siūlo įvairių naudą tiems, kurie praktikuoja ją dažnai. Šios išmokos yra šie:

1. Tai ramina ir atpalaiduoja protą, kūną ir sielą.

2. Jis gerina savo pasąmonę.

3. Jis pagerina savo koncentracijos lygį.

4. Jis padidina viena mąstymo gebėjimus.

5. Ji vystosi džiaugsmo, laimės ir harmonijos atmosferą.

6. Jis mažina nerimą, baimę ir agresyvumą.

Atėjo laikas jums pamiršti visus savo rūpesčius ir problemas ir bandyti praktikuoti jogos nada kartą namuose ir pamatyti magišką skirtumą jis palieka dėl savo proto, kūno ir sielos. Atsigaivinkite, atjauninti savo kūną ir kasdien iš naujo gyventi kiekvieną akimirką iki galo! Laimingas Pratimai!