Mažos turizmo bendrovės stabdo plėtrą?

Nors Lietuvos Respublikos ūkio ministro, Krišjanis Karins pripažino, kad turizmo pramonė yra viena iš Latvijos ekonomika augimo faktorių skatinti visuomenės dalyvavimą turizmo pramonės plėtra yra minimalūs – mažos ir vidutinės kelionių agentūros, kurių gyvenimo trukmė yra paprastai nuo vienerių iki dvejų, kurių kaina dempingas ir toliau degraduoja vietos turizmo rinkos.

Liepa Gladčenko, turizmo atlasas Ekskursijos direktorius: Ši problema, visų pirma, turi būti sprendžiami nacionaliniu lygmeniu. Vienas iš efektyviausių būdų išvengti tokių nemalonių situacijų ateityje ir tuo pačiu metu taip pat yra rikiuoti turizmo pramonės Latvijoje – įvesti licencijavimo sistemą kelionių agentūroms, ar šiuo metu priklauso kelionių agentūra gali nustatyti bet.

Gal todėl daugelis žmonių mano, kad šis verslo tipas yra šviesi. Valstybinio turizmo plėtros agentūra pasiūlymui įsteigti turizmo paslaugų teikėjo duomenų bazės palaikymas, Latvijos metu ne taip tiksliai sekti pokyčius vidaus turizmo rinkos yra praktiškai neįmanoma.

Geras aptarnavimas yra reta šiais laikais – pavyzdžiui, kaip Latvijos įregistruota per 400 turizmo agentūrų, iš kurių apie 100 yra aktyvus, bet tik šiek tiek daugiau nei 20 kelionių agentūrų yra IATA (Tarptautinė oro transporto Asociacija) sertifikatas nukreipta į tam tikrą įmonės paslaugų atitikimas tarptautinius kokybės standartus.

Šis sertifikatas, kuris yra idėja lygi ISO sertifikatą šiandien yra kokių nors rimtų aviakompanija, bet kaip galimybė gauti kovoja daug turistų įmonių.

Daug latvių registruotas neaktyvus ir aktyviai dalyvauti turizmo įmonių, nes darbuotojų neveikimą ne tik prarasti klientų, bet ir rimtai pakenkti turizmo įmonių įvaizdį – sumažins keliautojas pasitikėjimą kelionių agentūrose.

Iki šiol kelios buvo pranešta atvejus žmonėms, norintiems sutaupyti, naudojant pažiūros patikimas kelionių paslaugų įmonė, tačiau įmonės, kurios siūlo gana pigūs paslaugas dažnai nevykdo savo pažadų, įsipareigojimas klientui – požiūris į klientą yra linksi paslauga yra neišsamūs, tačiau paslaugų kokybė yra nepatenkinama, nes, pavyzdžiui, į galutinį tikslą, klientas staiga nustato, kad, nors ir išmokėta už visą paslaugų Viešbutyje jis užsakytas.

Patirtis parodė, kad vis daugiau ir daugiau žmonių pradeda suvokti tiesioginio įteikimo požiūrį į juos. Priežastis – kelionės pasaulyje, mes turime puikią galimybę įsitikinti, kad turizmo verslas yra tikrai svarbiausia paslauga, kuri taip pat kainuoja labiausiai.

Aviabilietai savaime neturi mokėti beveik nieko – į Paryžių, dabar gali skristi, skyrybos iš vos 50 litų, nors dar ne taip seniai kelionė pirmyn ir atgal bilietas sumokėjo daug pinigų, jis J.Gladčenko.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*