Lengvųjų automobilių, vidutinis rezultatas buvo įvertintas 5 žmonės

Po trumpo diskusijų priėjome prie išvados, kad duomenys yra, visų pirma į jo artimojo ir tolimojo žibintai informacijos, jis turėtų būti laikomas dviejų dalių – reitingų skalių ir per atstumą. Taigi matome, kad kartu kaip “miesto” atstumai “matomu” + “lytėjimo” turi daugiausiai taškų. Tuo pačiu metu, ilgosios šviesos tokiomis aplinkybėmis tampa nerimą.

Kitokiu parametru, susijusi su greičiu, kuris skiriasi miesto ir ant plento. Pavyzdžiui, esant 50 km/h greičiu “sunkiai matomas” artimųjų sijos pavirs “suvokiamas” arba “garsių” ilgainiui nei ant plento. Arba, pavyzdžiui, tolimoji šviesa bus “labai matomų” priemiesčius atgal lenktynėse, ir tai dėl to, kad greitis yra teigiamas. Tačiau ji gali lengvai pereiti nuo “garsių” į “kištis” ar net “pavojingas”, ir važiuojant lėtai akinimo ilgiau.

Dar tai, kad iš atvažiuojančių pokyčių laikas, žinoma, lemia tiek eismo dalyvių greitį. Tačiau, išreikšti atstumą sekundėmis eksperimento, mes bent įgyti, kiek laiko lieka reakcijos ir manevruoti idėja. Pavyzdžiui, veikia 200 metrų iki 50 km/h, gali kontempliuoti ne tik šviesas problemų, tačiau pusę gyvenimo, savo ruožtu, su 130 km/h, plaukioja 20 metrų, gali nepakakti laiko net galvoti apie tai turėtų pagalvoti. Ir taip – kas yra išvados?

Naudai artimoji šviesa žmogaus kalbos, kad ji niekur pažymėta kaip pavojinga ir tik du kartus vadinamas trukdyti. Miesto vairavimo ypač dabartinio 100 ir 20 m atstumai sijos unikaliai surenka didžiausią taškų skaičių iki žiūrite “matomas” ir “lytėjimo” rinkinį. Todėl galima daryti išvadą, kad miesto sąlygomis artimųjų šviesų naudojimas, kai kalbame apie saugumą, tai visiškai pakanka, ir tai nėra jokių painias vairuotojai. Tačiau artimųjų šviesų, gali būti trūkumai priemiesčiai, nes 200 m atstumas nuo 11 iki 20 kartų jo vertinti kaip sunku pastebėti.

Naudai tolimosiomis šviesomis naudojimui kalbos rezultatų gradacijos požiūriu, kur, nepriklausomai nuo atstumo ar didesnio taškų skaičiaus nukrito į būtent tas “lytėjimo” kategorijoje, ir kiek atgal kaip lenktynėse kaip “sunku pastebėti” ilgosios šviesos pasirodo tik vieną kartą. Tai paaiškina, kodėl tam tikru mastu pateisina daugelio motociklininkų tolimosios šviesos naudojimą tikėjimą. Tačiau akivaizdu, kad efektyvumas yra pasiekiamas tuo vairuotojų sąskaita, jau vidurinėje atstumu trečioji motociklas tampa “butelio kakliukas”, jau nekalbant apie artimųjų, kur daugiau nei pusė “varginantis” ir trys “pavojingas eismui.”

Kas dar čia reikėtų atsižvelgti? Gauti į kasdienėse situacijose analizės kontekste duomenis, galima daryti prielaidą, kad miesto sąlygomis “varginantis” ir “pavojingas eismas” užsidega papildoma rizika gali būti dėl to, kad po akinimo galvos trumpą laiką nematau nieko, o tai gali turėti tragiškų pasekmių ir jums reikes autoservisai vilniuje ir rimtas automobilio remontas.

Ypatingas atsargumas turėtų parodyti tie motociklininkai, kurie vairuoja su dviračiais tipo standartinis šviesos nėra stiprus. Pavyzdžiui, maži enduro savininkai, ypač sumažėja lietus, rūkas spindulys gali būti labai pageidautina.

Bokštas ir veidrodis: ką pamatyti?

Nuo visureigius ir galinio vaizdo veidrodžiai prie nedidelio skaičiaus vertintojų, rezultatai yra gana informatyvus ir keletas pastabų mes nekomentuosime. Norime atkreipti dėmesį tik į tai, kad iš rezultatų skirtumai nėra radikalas.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*