Kas yra

Norite sužinoti unikalią jogos stilių, tiesiog sėdi namie? StyleCraze dabar siūlo jums unikalią ir geriausiai klasėje jogos stilių, kurį galite sužinoti kiekvieną dieną namuose.

Dahn joga yra Korėjos Sportuoti / jogos asanos, kuri buvo sukurta Ilchi Lee 1985 Dahn joga yra žinoma kaip Dahn hak. Dahn Joga yra puikus derinys senovės Korėjos ir Azijos metodus, taip pat šiuolaikiniai metodai, kaip padidinti kūno stiprumas.

Jogos praktika apima šiltas langų (Sukshma Vyayam), pozas (asanas), kvėpavimo pratimus (pranayamam) ir dhjana (tarpininkavimo). Jame pagrindinis dėmesys skiriamas organizmo core stiprumas kartu su fizinės, psichinės ir dvasinės stiprybės.

Dahn jogos pratimai ir metodai yra šimtų iki praktikoje. Tačiau yra keletas Pratimai / pozos, kurios reikia praktikos likti tinkami ir sveika visą gyvenimą.

Norėdami sužinoti DäHN joga namie keletą paprastų žingsnių, atlikite toliau nurodytus pateiktomis instrukcijomis:

  1. Atsistokite ant grindų su savo pėdų pločio atskirai. Atstumas tarp kojų turėtų būti toks pat, kaip atstumas tarp pečių.
  2. Drop delnų žemyn ir tegul laisvas. Tegul jūsų kūnas atsipalaiduoja.
  3. Bounce ant kelių ir tegul jūsų kūno atšokti savo ritmą.
  4. Pakelkite rankas ir švelniai palieskite jūsų galvos viršuje pirštais.
  5. Ar tas pats ant savo pakaušį, karūna ant galvos, kaktos ir visame veidą.
  6. Bakstelėkite savo dešinės rankos, peties ir pakartoti tą patį kairėje pusėje taip pat. Šią veiklą Pakartokite ant krūtinės, pilvo, skrandžio, šlaunų, kelių, blauzdų raumenys ir kulkšnis.
  7. Švelniai pakratant savo bambos regione, jūs linkę įjungti pagrindinę energiją savo kūne.
  8. Giliai įkvėpti ir iškvėpti.
  9. Praktikos šį pratimą apie 5 minutes kasdien. Jis padeda pagerinti kraujotaką jūsų kūno.

[Skaityti: Vvirasana Privalumai]

Kitas jogos pratybų, kad pagrindinis dėmesys skiriamas tempimo nugaros, kūno ir klubus yra nurodyti žemiau:

  1. Skleiskite savo kojos toli viena nuo kitos. Atstumas tarp kojų turėtų būti šiek tiek daugiau, nei atstumas tarp pečių.
  2. Sulenkti savo kūną į priekį nuo juosmens link žemės.
  3. Vieta jūsų rankas ant klubų / sėdmenų.
  4. Pirma perkelti savo kūną į kairėje pusėje po lenkiasi žemyn. Ištiesti kojas ir stuburą.
  5. Perkelkite savo kūną į centrą ir vėl ištiesti jį ir tada dešinėje pusėje.
  6. Kvėpuoti lėtai ir giliai. Įkvėpkite ir tinkamai iškvėpti.

[Skaityti: Padmasana]

Paschimottanasana arba sėdi į priekį lenkimo yra dar vienas pratybų tipas įtraukta DäHN užsiėmimai. Atlikite toliau nurodytus pradėti šį pratimą veiksmus:

  1. Sėsk ant grindų su abiejų kojų pratęstas priešais jus.
  2. Ištiesk rankas ir kūną į priekį ir pabandykite paliesti savo kojų pirštus
  3. Negalima sulenkti kelius ir bandyti ištiesti savo rankas, kiek, kaip jūs galite ir pabandyti pasiekti kojų pirštus.
  4. Kai jums valdyti paliesti savo kojų pirštus pirštais, likti šioje pozoje apie 30 sekundžių iki 1 minutės ir tada atleiskite.

[Skaityti: Malasaña Privalumai]

Dahn joga sesijos apima įvairių pratimų, kurie daugiausia dėmesio kvėpavimo technikas, kartu su skirtingų pozų. Jis netgi siūlo Jums neabejotiną naudą.

Dahn jogos nauda apima suteikiant Jums fiziniam, protiniam, emocinių, taip pat dvasinius naudą. Jis pagerina kraujo apytaką organizme. Jis taip pat yra gera svorio variantas. Jis padeda gerinti kūno laikyseną. Jis padidina organizmo lankstumą ir stiprumą. Ji sumažina galvos skausmas ir viršutinę kūno įtampą.

Pratimai DäHN joga reguliariai stiprina savo atminties lygius ir didina savo gebėjimą valdyti stresą. Jis pagerina fokusavimo ir koncentracijos lygį. Jis net padeda kontroliuoti savo emocijas.

Dahn joga klasė jauninanti ir lengva padaryti, ir gali būti praktikuojamas vienas ir visi. Pabandykite praktikuojančių DäHN jogos namuose ir patikrinti nuostabų skirtumą. Ar palikti mums komentarą.