Kas yra Vinyasa Joga?

load...

Tarsi jogos praktika nėra pakankamai intriguojantis, turite įvairių rūšių Naropos pasirinkti – Aštanga, Iyengar, Bikram ir tt

Vinyasa Joga paprasčiausiai reiškia judėjimą, susijęs su kvėpavimu. Pozos suverti kartu arba per trumpą ar ilgesnį srautą.

Vinyasa stilius joga yra neįtikėtinai dinamiškas. Tai reiškia, kad jūsų protas turi išlikti dėmesio ir šis, kad būtų galima suspėti su praktika srautą. Be to, kai jums sutelkti dėmesį, jums išvengti dreifuojančius toli. Taigi, jūs esate kartu su savo kūno, užuot įstrigo jūsų galvos.

Vinyasa Joga 101

  1. Kas yra Vinyasa srauto?
  2. Principais ir filosofija Pagrindiniai praktikos
  3. Privalumai vinyasa joga
  4. Vinyasa praktika Šiandien
  5. Kas yra Vinyasa Krama?

Kas yra Vinyasa srauto?

Vinyasa Joga, panašiai kaip kitų formų joga, kyla iš hatha joga. Vinyasa reiškia kvėpavimą derinant su judėjimo. Tai paverčia kitaip statinius asanos į daugiau dinaminį oro srautą.

load...

Šiuolaikinės formos vinyasa srauto, taip pat vadinamas Power joga ir srautą, dažnai apibūdinamas kaip freestyle Ashtanga. Jie neturi prilimpa prie kieto struktūros praktiškai.

Atgal į TOC

Principais ir filosofija Pagrindiniai praktikos

Kaip tvirtino, Vinyasa yra puikus koordinavimas kvėpavimas su judėjimo. Atsižvelgiant į tai, kad tai yra filosofijos ir principai ši veikloje vadovaujasi.

Konkretūs judesiai

Vinyasa remiasi labai konkrečios serijos judėjimus, kad dažnas save tarp kiekvieno asaną į seriją. Tai ne jogos instruktoriaus nuožiūra, todėl labai svarbu, kad jūs atidžiai pasirinkti ekspertą.

Kvėpavimas

Laiko jūs įkvepiate ar iškvėpti ilgis lemia laiko praleidžiate pereinamosios tarp asanų ilgį. Jūs turite atkreipti dėmesį į savo kvėpavimą ir tarp asanų kelionę, o ne tik tobulinti kūno derinimą. Jūs turite kvėpuoti naudojant atsipalaidavęs diafragmos stilių, o praktikuojančių šį jogos stilių. Tai turėtų atrodyti vandenyno rezonuojančiam gerklę Sound – Ujjayi stiliaus kvėpuoti.

Raumenų susitraukimai

Vinyasa Joga taip pat moka dėmesio į bandha ar raumenų užraktas, kuris suteikia jums galimybę saugiai ir sklandžiai persijungti į ir iš kiekvieno asaną. Yra trys pagrindiniai banda:

  1. Mula bandha, kuris yra atliekamas sugriežtinti raumenis tarpvietės ir dubens srityse.
  1. Uddiyana bandha, kuris yra atliekamas traukiant bambos atsirades stuburo, tada juda šiek tiek daugiau. Tai padeda sudaryti sutartis raumenis pilvo apačioje.
  1. Jalandhara bandha, kuris yra atliekamas švelniai sumažinti smakrą, o jūs pakelkite krūtinkaulio ir perkelti savo žvilgsnį į nosies galiuką.

Atgal į TOC

Privalumai vinyasa joga

Tai yra keletas nuostabų naudą praktikuojančių vinyasa joga.

1. Instills jausmas ramus

Yra nuolatinis ciklas susiformavo kaip jūs įkvepiate ir iškvėpti. Tai padeda nuraminti tiek savo proto ir savo kūną.

2. Detoxes visą kūną

Koordinuotą judėjimą iš vienos pozos į kitą generuoti vidinį karštį ir veikti kaip kardio treniruotės. Tai leidžia jums prakaitas jį, tokiu būdu padedant į kūno valymo.

3. Padeda padidinti lankstumą ir raumenų jėga

Nesvarbu, ar jūsų praktika yra lėtas arba greitas, tai daro už puikią treniruotę Jūsų kūną.

4. Leidžia jums likti dabartis

Joga padeda jums gyventi šia akimirka, ir tai yra vartai į tiesą ir laimę.

Atgal į TOC

Vinyasa praktika Šiandien

Jei įrašyti save į vinyasa jogos klasės, jūs surasite, kad tai paprastai gana dinamiškas. Vinyasa praktika jums reikia susitelkti ir dabartyje. Praktika yra panašus į meditaciją, ir dažnai vadinamas juda meditacija.

Tempas gali skirtis priklausomai nuo instruktoriaus, todėl jei klasėje yra per greitai arba per lėtai savo skonį, galbūt norėsite pakeisti savo instruktorius.

Įprastinė Vinyasa klasės prasideda Surya Namaskaras. Yra keletas klasių, kurių sudėtyje meditacija prieš ir / arba po klasę.

Atgal į TOC

Kas yra Vinyasa Krama?

Vinyasa Krama yra žingsnis po žingsnio progresavimo į tam tikrą vartus. Šis tikslas gali būti sudėtingas arba Advanced asanos.

Leiskite mums suskaidyti šią koncepciją.

Vinyasa yra kvėpavimas ir judėjimo sinchronizavimas.

Krama yra progresuoti žingsnis po žingsnio.

Taigi, kai jūs imtis Vinyasa Krama joga, jūs iš esmės auga į kažką. Tokiu atveju, jums pereiti nuo paprastų iki sudėtingesnio asaną. Jūs pasiruošti prieš jums į išplėstinę arba „piko kelia“.

Paprastai Vinyasa Krama seka būtų grindžiama individualiu tema, pavyzdžiui, į priekį lenkimo tema arba atgal lenkimo tema. Bet tavo instruktorius taip pat dirbti priėmimo klasė apvalią vieną, sutelkiant dėmesį į kiekvienos dalies, kad reikia dirbti, kaip jūs pažangą į viršūnę kelti.

Dauguma studentų mano, kad pridedant vinyasa Krama į Vinyasa Flow daro daug daugiau prasmės proto ir kūno. Kūnas atrodo turi būti parengtas, kai jis ateina į daugiau sudėtingų asanų ir sistemingas srautas Jus ramus ir įtampos.

Atgal į TOC

Kaip jums ištirti jogos gelmes, būtinai pridėkite Vinyasa Flow / Krama savo praktikoje. Jis yra vienas iš efektyviausių ir sisteminių metodų joga. Jūs esate tikri, kad ją myliu!

load...