Kas yra sveika dieta kovoti su vidurių užkietėjimu?

load...

Ar jūsų gamtos skambutis tampa nepatogumų? Jei taip, tada gal jūs turėtumėte pabandyti šiuos patarimus ir gudrybes, siekiant padėti palengvinti savo Tuštinimasis.

Vidurių užkietėjimas susijęs su Tuštinimasis kurie reti ar sunku praeiti. Išmatose tampa sausa ir sunku, ir sunku praeiti. Vienas gali jaustis ištinęs ir jausti skausmą ir diskomfortą ar turite kamieno, o artimųjų išmatose.

Yra vaistų ir vitaminų, kurie gali sukelti vidurių užkietėjimą. Taip pat gali būti priežastis, kaip netinkamo miego, iš pluošto vartojimo stoka, kontroliuojantys noras naudoti vonios ar fizinio pasyvumo. Tai būtina žinoti One kūno reikalavimus, siekiant išlaikyti užkietėjimas baimėje.

Kaip kovoti su vidurių užkietėjimas?

1. Gerti daug vandens:

Vandens sprendžia dauguma jūsų sveikatos problemų, tiek viduje, tiek išorėje. Vandens saugo virškinimo sistemą aiškus ir taip pat padeda sumažinti vidurių užkietėjimą. Geriamojo iki 10 stiklinių vandens per dieną patartina visiems. Tie kenčia nuo vidurių užkietėjimo reikia gerti tiek, kiek vandens galima atleisti Tuštinimasis.

load...

2. Pluoštinio pašaro norma:

Įtraukti šiuos geriausius maisto kovoti užkietėjimas. Vaisiai ir daržovės yra daug skaidulų. Šie pluoštai palengvinti virškinimą ir išlaikyti Tuštinimasis sklandžiai. Javai, nesmulkintų grūdų duonos ir tt pavyzdžiai sveikų pluoštų, kurie lengvai virškinimą. Reikėtų vengti nesveiko pluoštus, pridėti didmenomis išmatose. Šie pluoštai sulėtinti virškinimo procesą ir taip sukelti vidurių užkietėjimą.

3. Negalima praleisti maitinimą:

Tai būtina, kad skrandžio aktyvus visą dieną. Per sunkus maistas ar menkų žiniasklaidos patiekalai sutrikdyti įprastus judesius skrandžio sukelia vidurių užkietėjimą. Jis visada patartina turėti maistingą maistą į mažas ir dažnai porcijomis. Ankštiniai, vaisiai, žalios ir lapinės daržovės, riešutai, viskas turėtų eiti proporcingai organizme.

4. Būkite aktyvūs:

Nevirškinimas maisto taip pat gali būti priežastis, dėl vidurių užkietėjimo. Sėdi nenaudojamas tik po valgio apsaugo virškinimą ir sukelia kaupimo nesuvirškinto maisto žarnyne. Laikyti save aktyvus ir užtrukti keletą raundų pagalbos virškinimą.

Išlaikyti save aktyvus per dieną taip pat vaidina svarbų vaidmenį virškinimui. Pratimai bent tris kartus per savaitę. Būti iš savaitę veiklą kaip plaukimo ar bet kurioje kitoje sporto išlaikyti kūno tinkami iš vidaus į išorę įpročio.

5. Venkite Holding noras Naudokite kambarys:

 

Yra situacijų, kai tikrai reikia eiti, bet negali, nes tam tikrų nepatogumų ar ne prieinamumo galimybe. Tai taip pat priežastis vidurių užkietėjimas. Laikydami jį per ilgai sukelia nesuvirškinto maisto prilimpa prie žarnyno pamušalą. Taigi, ji veda į vidurių užkietėjimą.

Kita vertus, jei jau esate užkietėję, nenaudokite daug apkrauti eiti. Tai gali pakenkti išangę pamušalus ir sukelti kraujavimą. Blogesnėmis atvejais, ji taip pat gali sukelti pūslių.

6. Traukinys jūsų skrandis:

Yra daug žmonių, kurie turi fiksuotą valandą ar laiko, kai jie pereina išmatose. Anksti ryte, po lova arbata, po pusryčių ir tt yra įprasti laikai, kai buvo galima noras perduoti išmatose. Įpraskite sėdėti ant tualeto mažiausiai 15 minučių. Tai palengvina žarnyno judesius ir palaipsniui organizmas gauna mokomi perduoti išmatose tam tikru valandą.

7. Venkite Greitas maistas:

Greitas maistas kaip bulvytės, traškučiai, dešrelės, mėsainiai, spurgos, baltos duonos ir kepinių yra skanus, bet yra sudaryta iš angliavandenių. Jie negauna virškinama ir lengvai sukelti vidurių užkietėjimą.

Po tinkamą mitybos planą gali skirtis nuo vieno asmens kitam. Net su maistu, kai, ji gali sumažinti vidurių užkietėjimą, bet kita vertus, jis gali padaryti dar blogiau. Turėti subalansuotą mitybą ir tinkamą rutinos švelninant tuštintis. Atlikite šiuos būdus kovoti su vidurių užkietėjimas. Vienas turėtų pasitarti su gydytoju, jei vidurių užkietėjimas pailgėja.

Laikykite šiuos paprastus dalykus nokautuoti užkietėjimas amžinai. Jei jūsų skrandis yra laimingas, jums bus malonu.

Ir nepamirškite pasidalinti savo atsiliepimus į komentarus skyriuje žemiau.

load...