Kas yra giluminiai šuoliai ir kokios jos naudos?

load...

Tu siekiama gauti patrauklią kūną kaip Kim Kardashian? Norite tonas ir puikuotis savo ilgas kojas, kad trumpą gėlių suknelę šią vasarą? Na, jei jūs ieškote puikus apatinę kūno treniruotės, skaityti šį postą gali padėti!

Puiki mankšta patenkinti mūsų treniruotės poreikius yra tai, ką mes visi trokštame! Ar esate girdėję apie gylį šuolių? Ar žinote, jie suteiks jums didžiulį raumenų jėgą ir stiprią kojos? Jei norėtumėte sužinoti daugiau apie Gylis šuolių ir jų naudą, skaityti!

Kas yra Gylis šuoliai?

Gylis šuoliai esame plyometric pratimai, kurie padeda sukurti galia jūsų raumenys forma. Sportininkai praktikuoti langelį ir Gylis šuoliai sustiprinti savo kojas ir pagerinti savo sprinto rezultatus (1). Du yra gana panašios – jie abu reikalauja dėžutę naudoti, bet langelis šuoliai įtraukti šokinėja ant dėžutės, o Gylis šuoliai reikalauja šokinėja žemyn iš vieno.

Taigi, gylis šuoliai yra padaryta stiprinant off langelį ir šokinėja kaip jūs paliesti žemę. Tai skamba nekilnojamojo lengva, tačiau esame „super mokymo“ natūra. Gylis šuoliai yra skirtas tik pažengusiems sportininkams. Tai reiškia, kad jūs negalite pradėti daryti gylis šuoliai be išankstinio pasirengimo, kaip jums gali baigtis labai kenkia jūsų kojų raumenis gyvenimą.

load...

Atsargumo priemonės:

Štai keletas patogu informacija Jums, prieš pradėdami praktikuojančių gylis šuoliai:

1. Gylio šuoliai reikalauja specialaus pasiruošimo ir mokymo Sijos pratimai, šokinėja, sprintas, ir praleidžiant per keletą kelių mėnesių laikotarpį.

2. Jei kenčia nuo raumenų ar sausgyslių nuovargis, skausmas ar skausmingumas kojose, kelio ar kulkšnies, turėtumėte susilaikyti nuo gylio šuoliai.

Žingsniai atlikti gylis Peršokti:

Kaip tai padaryti gylis šuolius? Iš pirmo žvilgsnio, gylis šuolis atrodo sportininkas žengia off langelį ir šokinėja didelis. Šio plyometric pratybų grožis slypi jos paprastumo.

1. Gylio šuolio pradžia pozicija jums reikia stovėti ant viršaus Plyo langelį arba stiprios platformos, kuri yra 0,5 – 0.8m aukščio. Jūs galite padidinti, kad perono aukštis, jei norite sukurti savo jėgas ir nuleiskite jį, jei norite padidinti savo greitį.

2. Jūs turite stovėti savo kojomis pečių plotyje.

3. Nušokti dėžutė su viena koja, bet ir užtikrinti, kad, nors iškrovimo abi savo kojas nukentėjo grindis tuo pačiu metu.

4. Naudokite savo rankas pridėti greitį piešimo juos atgal iki žengia nuo Plyo langelį ir supasi juos energingai aukštyn kaip jūsų kojos atsitrenkti į žemę.

5. Kai tik jūsų kojos nukentėjo grindis, šokinėti kaip aukštas, kaip jūs galite.

6. Svarbu nusileisti ant kojų kamuoliuku ir apriboti laiką, jūsų kojos liečiasi su grindimis.

7. Žingsnis atgal į Plyo langelį į kitą etapą.

Patarimai Kaip Gylis pereiti teisę:

1. Ar apšilimo prieš atlikdami gylis šuoliai.

2. Laikykite nugarą tiesiai visais laikais.

3. Pažvelkite tiesiai, o daro šuolį.

Taškai prisiminti:

1. Profesionalūs sportininkai atlikti ne daugiau kaip keturis rinkinius kiekvienam dešimties šuolių per treniruotę. Sportininkai besimokančių gali atlikti ne daugiau kaip trijose iš penkių šuolių kiekvienas. Nuo 10 intervalas – 15 minučių yra būtina tarp rinkinių.

2. Jūs neturėtų daryti Gylis šuolis mokymo daugiau nei du kartus per savaitę.

3. Gylis šuoliai darbą, centrinės nervų sistemos, todėl sportininkai turėtų tik prieš varžybas nėra atlikti šiuos šuolius.

4. Atlikite gylio šuolį ant paviršiaus, kuris yra butas, o ne slidus.

Privalumai gylio šuoliai:

1. Gylis šuolis veikia ant sprogstamojo vystymosi šlaunų (keturgalvio) raumenyse, tuo dvigalvis, sėdmenų (glutes) ir blauzdos raumenys.

2. Jis padeda sportininkams padidinti greitį, vikrumą, ir pasiekti.

3. Jis pagerina tempiamasis įtempis sausgyslių, kuris savo ruožtu daro raumenų susitraukimai stipresnis.

Taigi, tai yra Tajniki gylio šuolių! Pradeda vykdyti jiems šiandien, bet naudotis atsargiai per daug! Jei radote šiame straipsnyje įdomi ir informatyvi, palikite žemiau komentarą.

load...