Kaip vaikščioti aukštakulniai – mokytis meno

load...

Mano gyvavimo beveik tobula figūra istorija; specializuota suknelė ir romantišką vakarą prisiminti. Dabar viršų tai su šešių colių kulno ir nepatogią Gāzelēties. Ėjimo kulniukai gali būti košmaras, toli nuo svajinga bent jau man!

Bet, aš ilgą kelią ir įvaldę (gerai, aš norėčiau taip manau), kad vaikščioti aukštakulniais meną. Ir tiems, kurie visada buvo patogūs dėvėti butus, tai užima daug išeiti ir pasakyti tai. Nes? Ar ne jūs matėte Beyonce? Yra kažkas apie aukšto kulno, o padidėjusi atrodo, kad išauga iki kaip niekas kitas niekada nėra savo aprangą. Jei esate nieko panašaus man, aš tai senas man. Jūs turėtumėte perskaityti per tai ir prie manęs iš kitos pusės.

Taigi, štai kaip jums išmokti vaikščioti aukštakulniais meną. Patarimai, pasiūlymai ir DUK!

14 Patarimai, kaip vaikščioti kulnai

1. Paimkite jį lėtai – gudrybės ir metodus

load...

Dėl užkandžių, prasidedančius mažų, platus ir net kulniukai. Galbūt manote, kad vaikščiojimas yra ne raketų mokslas, tačiau, kai jūs turite blogą batų dienas, blogas gali peraugti į dar blogiau labai greitai. Ir, galiu pasakyti iš patirties, kad jums nereikia kada nori ten būti. Jei esate ekstazės apie pagaliau bando tuos raudonus siurbliai, kurie sėdi savo batų spintoje, pabandykite vaikščioti aplink namą pirmiausia. Dažniau nei ne, jūs nušluoti galvoju, kad tai nėra taip blogai, bet valdyti kulniukai per kelias minutes yra būdas kitoks nei turintys juos visą dieną.

Eksperimentuokite su įvairių tipų kulniukai kaip pleištai, platformų, siurblių ir nieko, kad nėra 6 colių aukščio. Priprasti prie vaikščioti jų idėjos yra svarbus pirmas žingsnis. Vėlgi, pleištai niekada nepavyks jums, todėl klijuoti aplink su jais ir tada perkelti savo kelią. Yra ir kitų veiksnių, kad pereiti į įsisavinimas pėsčiomis, taip giliai nardyti.

2. Laikysenos

Leiskite mums visiems žengti žingsnį atgal čia. Ar mes? Kodėl mes renkamės aukštakulnius daugiau butų ar dar ką nors? Nagi, apie tai galvoti. Tai už puikesnės laikysena, kuri taip pat netiesiogiai pagerina bendrą kūno kalbą. Taigi, jeigu Jūs jau ką nors, kas nuojautų ir kumpinti sėdėdami arba pėsčiomis, jūs turite būti ypač atsargūs. Tiesiog kaip ir nieko daugiau, tai bus šiek tiek užtrukti. Taigi, kol tai atsitiks, būti sąmoningas apie savo laikysena ir įdėti pastangų, kad tinkamai suderinti savo kūną. Štai ką jums reikia prisiminti, kaip pagerinti savo laikyseną.

3. Balansavimo įstatymas

Mokymosi vaikščioti kulniukai yra daugiau balansavimo ir mažiau, taip ir visa kita. Nes viena dalis kulno yra pieštukas plonas ir šešių colių nuo grindų. Žinoma, mes turime išmokti subalansuoti aktą, kol mes išmokti ją. Be to, ne visi kulnai yra pagaminti tokiu pačiu būdu, todėl vien dėl to eisi greitai kai batai nereiškia kitą pora yra vienodai lengva nutempti. Būtent todėl jie paprašys gauti patogiai dizainus, kurie nebūtinai sulėtinti vidutinį ėjimo tempą. Taigi, kaip pradedantysis, bus dvigubai įsitikinkite, kad jūs galite subalansuoti savo pėsčiomis ir laikyseną prieš jus investuoti į juos.

4. Dydis, forma, ir tinka

Aš nekenčiu nutraukti šią naujieną tau, ne kiekvienas batų yra skirtas mums visiems. Aš negaliu pasakyti jums numerį kartų aš įsimylėjęs siurblių pora ir turėjo paleisti, nes mano kojos formos. Mano kojos nėra tiesios ir yra šiek tiek Kreivi šalia kojų, jūs žinote, kaip nykščiu kaulai styroti? Bet kokiu atveju, pakankamai apie mane, bet esmė yra, kad jums reikia išlaikyti visa tai omenyje. Taigi, perkant internetu yra tikriausiai ne toks puikus idėja pradžia. Štai Svarbiausios:

  • Gaukite savo kojomis matuojamas dydis – taip dažnai, kaip jūs galite.
  • Eiti su kulnais, kurie yra skirti už „formos Jūs (jūsų kojomis, kalambūras skirti). Vėlgi, tiesiog, nes jie puikiai atrodo nereiškia, kad jie jausis gerai. Paskutinis dalykas, kurį norite pirkti yra lizdinės plokštelės kartu su batų porą.
  • Be to, nepersistenk nuo stiliaus, pradėti su kažkuo, kad yra lengviau nutempti kaip platformų ir tada dirbti savo kelią į viršų.

5. Praktikos

Praktika, praktika ir dar daugiau praktikos. Viskas pasakyta ir padaryta, jums reikia norint pradėti juos nešioti ir vaikščioti iki gausite pakabinti jį. Jis jaučiasi keistai, keistai ir nepatogiai pirmą kartą aplink, bet nereikia pasiduoti tik dar. Ir atminkite, nieko tikrai keičia naktį, tai užtruks šiek tiek laiko, kol jūs visiškai parduodami idėja. Tiesiog todėl, kad nė vienas iš mūsų gimė kulniukai, mes tiesiog reikia priprasti prie jo kaip ir visa kita. Tai reiškia, praktikuojančių vaikščioti reguliariai paviršiaus, atsižvelgiant laiptais, o gal net šokti į juos. Mokymosi vaikščioti greičiau kulniukai tikrai procesas! Taigi, taip, kad tai, ką ji mano. Ar aš sakiau, praktika?

6. Paviršiaus – Klausimai

Ėjimo kulniukai vasaromis nėra tokia baisi. Dabar pakalbėkime apie musonas ar žiemą? Walking, kai grindys yra šlapios arba kai yra sniego? Kaip mes susidoroti su tuo? Prieš pradedant, pradedantiesiems reikia protektoriaus labai atsargiai, jei jie tikrai yra priversti nešioti sąlygomis, kurios ne visada idealiai tinka vaikščioti ant kulnų. Jei turite, užtikrinti, kad jūsų padai yra nubraukiamas ir yra šiek tiek šiurkštus, turi kontroliuoti, kai jūs vaikščioti. Be to, užtikrinti, kad jūsų batai tinka jums gerai, o ne slysta žemyn kiekviename žingsnyje. Kitas dalykas, kuris padės dėvi batus, kad yra storos, tvirtas ir gerai suapvalinti šalia kojų. Tai iš esmės suteikia geresnį sukibimą ir kontrolę savo veiksmus.

7. Išgremžti Bottoms

Skamba kaip juokingas idėja, ar ne? Tačiau, jei jūs kada nors atidžiai stebėti, daugumos stiletai vienintelis yra dėmė, kuri daro tai du kartus pat lengva nuslysti ir nukristi. Jūs galite padaryti vieną iš šių dalykų, arba abu-Nepriklausomai dirba. Balas į batus dugną su švitriniu popieriumi (atsargiai, žinoma) arba pirkti priklijuojami padais, kurie yra parduodami atskirai. Jūs taip pat gali turėti Cobbler padėti jums pakeisti kulno su guma patarimas, nes jie paprastai būna plastiko.

8. Stop „verčia

Nedėvėkite kulniukai, nes jūs turite dėvėti, nes jums patinka. Tai lygiai taip pat lengva, ir tai yra vienintelis būdas tai veikia. Jūs neturite daryti su trūksta tai baimės, tačiau kietas, kad gali skambėti. Ir beje, ji neturi nieko bendro su aukščio arba trumpas. Jūs tiesiog turi būti gerai su juos vykdyti, ir patogiai idėja. Priešingu atveju, ji tampa labai akivaizdus. Mes nenorime atrodyti mes verčia nieko arba bando būti „noriu būti.“ Aš negaliu pabrėžti pakankamai, kažkas su koja, čiurnos, kojų ar nugaros traumų.

9. Pradėti nuo mažų žingsnelių

Žinant, kaip vaikščioti aukštakulniais tikrai menas. Imtis mažų ir kūdikių veiksmus, kaip bamblys. Gali būti ne tiesiogine prasme, bet tai, kaip ji turėtų dirbti. Nešioti trumpesniais atstumais ir sklandžiau paviršių pirmiausia prieš žengti į ketina iš visų jėgų ant kulnų.

10. Pažiūrėkite / prašyti pagalbos

Jūs turite suprasti, kad net menkiausio diskomforto turi būti sprendžiami. Yra daug variantų ten. Taigi, mes galime mesti yra už tam tikrą laiką superwoman. Tai yra būtent tai, ką aš pasakiau sau, kai man buvo per nepalenkiamas apie tai, kaip padėti. Padeliai, klijuoti ant padų, kulnų indeliuose arba pėdų pagalvėlės. Kai prekių ženklai taip pat siūlome individualų pagalvėlę tt įterpti viduje batai išlaikyti juos nuo skausmo ir opos.

11. Žiūrėti tiesiai, kaip jūs vaikščioti

Apgaulė yra pažvelgti tiesiai į priekį, kaip jūs vaikščioti. Taip, aš žinau, ką jūs galvojate, mes ne supermodeliai vaikščioti rampą, bet hey – tai yra iš prekybos triukas. Net tada, kai bandote nauja pora parduotuvėje arba bando jį pirmą kartą, įsivaizduoti tiesus kelias į priekį. Kaip refleksas, ką daugelis iš mūsų yra nuolat žiūri mūsų batų ir kojų. Taigi, kaip aptarėme anksčiau, turime praktikuoti. Nes visi žinote, jums būtų įvaldę perone pėsčiomis meną taip pat.

12. Kampas Jūsų žingsniai

Jūs galėjote pastebėti prieš tai, moterys su kulnais dažnai linkę kampu jų kojos šiek tiek, nes jie vaikščioti. Tai atsitinka, dažniausiai kai kurie iš mūsų, kurie tik gauti pakabinti visą šešių colių kulno žaidimą. Taigi, kai jūs vaikščioti tiesiai ir staiga jaustis nepatogiai, pavargęs ar skausminga, pabandykite tai. Jūs pajusite didelį palengvėjimą, nes slėgis pasiskirsto. Kai esate patenkintas, matote skirtumą, ir jis tampa geriau. Bet kaip starteris, tai tikrai padeda.

13. Pradėti Nuo Heel iki kojų

Ėjimo kulniukai pradedantiesiems gali būti gana didele, ir mūsų geriausia gynyba yra tip-Toe vietoj vaikščioti normaliai. Tai visi jūsų galvos! Taigi, kaip savo įprastą butų, eiti su kulno ir tada kojų. Mes neturime daug dėmesio vaikštant su butų ar šlepetės, bet tai, ką darai vistiek. Jei vis dar sąmoningas, liesos truputį atgal ir tada žengti žingsnį į priekį. Tai padės, taip pat.

14. Komfortas Per Stilius

Tai savaime suprantama, bet mes tai pasakyti vistiek. Prioritetą komfortą per stiliumi, nors mes visada norisi daryti priešingai. Ir, tai geriau turėti keturis geros kokybės pora kulniukai kaip keturiolika beviltiškomis. Žinau, kai kurie batai gali atrodyti nenugalimas už kainos ir išvaizda, tačiau ji ir gali būti tikras košmaras. Pūslės, nuospaudų ir jausmus viskas bus šalutinių produktų tokio prastai suprojektuota avalynę. Kartais tai tikrai, kodėl ji yra pateisinama mokėti, kad šiek tiek papildomai už kelių ženklų. Jie pristatyti, kad už jus!

Kartu su visa kita, nepamirškite palepinti savo kojas pedikiūro ir pėdų kurortus. Svarbiausia, kad suteikti jiems kvėpuoti, kai tu sėdi. Pašalinti kojas iš batų, krutėti aplink mažai, masažas švelniai arba panirti juos šiltu sūriu vandeniu, kai tik įmanoma. Mokymasis, kaip vaikščioti ant kulnų grakščiai yra menas, kiek tai yra mokslas. Jei turite daugiau klausimų, nedvejodami lašas teksto!

DUK

Ekspertų atsakymai skaitytojams klausimus

Kaip vaikščioti ant kulnų be skausmo?

Nykščio dėl bet kokios avalynės taisyklė yra ta, kad jie turi būti patogūs. Taigi, pirmiausia pasirinkti kažką tinkamo dydžio, tinka ir dizaino, kuris papildo savo kojas. Turiu draugų su dideliais kuris beveik niekada rasti gerą avalynę ir tuos, kurie tilptų juos gerai. Mano patarimas visiems iš jų, dėvėti kulniukai, kurie kambarėlis dar patogiau vidaus į išorę. Kiekvienas, kuris praleidžia ilgas valandas stovėjo ant kulnų visada turėtų naudoti batų pagalvėlės. Tai padeda daug.

Kaip vaikščioti ant kulnų patogiai?

Viskas, kad jums bando priversti sukels diskomfortą. Taigi, jei esate tvarkymo šešių colių kulniukai Pro, likti su platformomis ar skiltelėmis. Jis suteikia jums komfortą ir stilių.

Kaip vaikščioti ant kulnų be nukristi?

Du paprasti taisyklėmis Paimkite jį lėtai ir imtis kūdikių veiksmus. Tai niekada nepavyks jums. Kaip naujokai, galite praleisti šokių, veikia arba šokinėja ant kulnų. Be to, atminkite, kad lankstomasis atgal ir meškerioti savo kojas į šoną vaikštant taisyklę. Taip, tai gana daug rūpinasi juo.

Kaip man išmokti vaikščioti greičiau kulniukai?

Ėjimo greičiau ateina su praktika. Taigi neskubėkite ją. Jei norite sužinoti greičiau lazdą į mažesnius kulnais ir skiltelėmis. Kai jūs pasivyti su jais, tai bus laiko klausimas, kol galite vaikščioti greitai arba įprastu jūsų tempu kulniukai. Bet priežastis mylime kulniukai kaip gera atrodo turintys juos. Taigi dėmesio vaikščioti grakščiai su savo kulniukai, o tempas ilgainiui pasiimti!

load...