Kaip tai padaryti Ananda Balasana ir kokios jos naudos

load...

Ananda – Palaimingas, Bala – Kūdikių, Asanos – Pose. Tariama kaip AH-nahn-Dah-BAHL-AHS-struktūra Agentūrai

Anandabalasana taip pat vadinamas laimingas kūdikis kelia ar mirusiųjų klaidą kelti, nes ji panaši į abu labai glaudžiai. Bet kadangi laimingas kūdikis atrodo labiau teigiamas, o asanos turi teigiamą poveikį organizmui, ji yra plačiai žinomas kaip laimingas kūdikis kelia. Jis yra žinomas dėl savo įgimto sugebėjimo nuraminti organizmo ir proto de-stresas.

Viskas ko jums reikia žinoti apie Ananda Balasana

  1. Ką reikia žinoti prieš jums tai Asanos
  2. Kaip tai padaryti Asana
  3. Atsargumo priemonės ir Kontraindikacijos
  4. Pradedančiųjų patarimai
  5. Išplėstinė Pose pakeitimus
  6. Privalumai Ananda Balasana
  7. Mokslas Behind The happy baby Pose
  8. Parengiamoji Pose
  9. Tolesni Pose

Ką reikia žinoti prieš jums tai Asanos

Tai geriausia praktika Ananda Balasana anksti ryte, kai jūsų protas yra švieži ir be streso. Jei jūsų rutina neleidžia ryte treniruotės, tai geriausia jums praktikuoti šį asan vakare ant tuščio skrandžio.

Tai itin svarbu užtikrinti, kad jūsų žarnynas ir skrandis yra tuščias, prieš pradėdami naudotis. Duok bent keturių iki šešių valandų nuo valgio ir treniruotės spragą, kad jūsų maistas yra tinkamai virškinamas, o jūs įtampos dėl treniruotės.

load...

Lygis: Pagrindinis stilius: Vinyasa Trukmė: 30 sek kartojimų: vieną kartą per dieną stiprina: rankų, kojų, nugaros driekiasi: Vidinis kirkšnių, stuburo

Atgal į TOC

Kaip tai padaryti Asana

Jūs turite būti įdomu, kaip tai padaryti laimingas kūdikis kelia tiesa? Padovanoti Šios instrukcijos yra skaityti.

1. Atsigulkite ant nugaros. Įkvėpkite ir pakelkite kojas į viršų, todėl abu kelius arti savo krūtinės.

2. Laikykite savo didžiuosius kojų pirštus. Įsitikinkite, kad jūsų rankos ištraukė per savo kelio vidų kaip jūs laikykite jūsų pirštai. Švelniai atverti savo klubus ir išplėsti savo kojas gilinti ruožas.

3. Tuck savo smakro prie krūtinės, ir įsitikinkite, kad jūsų galva yra ant grindų.

4. Paspauskite tailbone ir kryžkaulio žemyn prie grindų, o jūs paspausite savo kulniukai aukštyn, traukia atgal su savo ginklų.

5. Paspauskite tiek sprando ir pečių žemyn prie grindų. Visa teritorija nugaros ir stuburo turėtų būti spaudžiamas ant grindų.

6. Breathe paprastai ir palaikykite apie 30 sekundžių kelia minutę.

7. Exhale ir atleiskite savo rankas ir kojas. Atsigulkite ant grindų, kelias sekundes prieš jums pereiti į kitą asaną.

Atgal į TOC

Atsargumo priemonės ir Kontraindikacijos

Labai svarbu praktikuoti šį pozą teisingai, kad būtų išvengta žalos.

1. Jei kenčia nuo kaklo sužalojimo, ji gali būti gera idėja naudoti tankiai sulankstyti antklodė paremti galvą.

2. Jūs turite užtikrinti, kad jūsų stuburas yra visiškai tiesi, o praktikuojančių šį asan, kad būtų išvengta žalos rūšies.

3. Nėščioms moterims ir moterims, kurie menstruacijos turi vengti praktikuojančių šį asan.

4. Žmonės, kenčiantys nuo didelio kraujo spaudimo ir kelio traumų taip pat turėtų vengti šio asan.

Atgal į TOC

Pradedančiųjų patarimai

Jei esate pradedantysis, šie patarimai palengvins jūsų požiūris į šią asaną.

1. Jei sunku laikyti savo kojas, naudokite jogos diržą kilpomis ją aplink vidurinę arch.

2. Kai tai padarysite asan, galite leisti savo Tailbone arkos link lubų. Bet jūs turite įsitikinti, kad jūsų tailbone spaudžiamas prie grindų. Tik tada, klubų lankstumas didės.

Atgal į TOC

Išplėstinė Pose pakeitimus

Tai tik keletas kelia pakeitimus galite padaryti.

1. Galite naudoti sienos paramos, kaip jūs praktika šį asan arba naudokite diržą laikykite kojas.

2. Jei sunku laikyti savo kojas, kaip jūs praktika Ananda Balasana, taip pat galite laikyti savo šlaunų atgal.

3. Kitas šios pozos variantas yra užsegimas savo rankas po savo kelio.

Atgal į TOC

Ananda Balasana privalumai

Štai keletas nuostabių nauda praktikuojančių šį asan reguliariai.

1. Tai ištempia nugarą, o stuburo ir taip pat vidinėje dalyje kirkšnis, vidinės šlaunų pusės, o dvigalvis.

2. Tai puiki klubo atidarytuvas. Jis naudoja ginklus „jėgą, o ne svorio dirbti ant klubų, taip stiprinant rankas ir bicepsas, taip pat.

3. Šis laimingas kūdikis joga kelia darbų link atleidžiantis visą įtampą įstrigę apatinę nugaros dalį.

4. Ji taip pat padeda atverti pečių ir krūtinės.

5. Ji labai suspaudžia skrandį ir masažai Į virškinimo sistemos organų.

6. Jis padeda atsipalaiduoti kryžkaulio.

7. Pratimai laimingas kūdikis kelia reguliariai, taip pat padeda sumažinti širdies susitraukimų dažnį, todėl atpalaiduoja ir ramina protą. Ji taip pat padeda atleidimo stresą dėl didelių ruožas.

Atgal į TOC

Mokslas Behind The happy baby Pose

Ananda Balasana naudoja skirtingus principus pranajama ir asaną pagyvinti, pažadinti, ir kontroliuoti energijos mes turime savyje, kad jei teisingai channelized, gali turėti teigiamą naudą. Ji taip pat pakelia protą, todėl jį į aukštojo sąmoningumo ir sąmonės lygį. Jis paruošia kūną eiti į meditacinę būseną.

Lygiai taip pat kūdikiai žaisti su savo kojų, kaip jie guli ant nugaros ir trykšti didžiausią džiaugsmą, ši poza siekiama atkovoti tą išraišką. Kiekviename iš mūsų, nesvarbu, mūsų amžiaus, egzistuoja „Dievų vaiką“, kad yra pasirengusi būti gimęs įkvėpimo forma – ar tai būtų kūrybinės energijos, arba nauja, kitokia patirtis. Pratimai tai nuolat kelia atvers savo protą tam, kad džiaugsmo ir nekaltumo ir jums žinoti triukšmingo dieviškojo vaikui jūsų viduje.

Atgal į TOC

Parengiamoji Pose

  • Balasana
  • Virasana

Atgal į TOC

Tolesni Pose

  • Adho mukha Svanasana

Jei skaitote visus apie šį asaną nepadarė jau šypsotis, pabandykite jį pažinti džiaugsmą sumą ji galės perduoti. Pažadinti vaiką jumis, atleiskite savo streso, ir priimti džiaugsmą, pridedant šį nuostabų kelti savo kasdieninėje praktikoje.

Atgal į TOC

Rekomenduojami straipsniai

  • Kaip tai padaryti Kobra Pose ir kas yra Jo privalumai?
  • Kaip tai padaryti Upavistha KonasanaAnd Kas yra jos privalumai?
  • Kaip tai padaryti Malasaña ir kas yra Jo privalumai?
  •  Kaip tai padaryti Halasana ir kas yra Jo privalumai?
load...