Kaip susilpninti stresą ir nerimą naudojant refleksologiją?

load...

Refleksologia yra vienas iš paprasčiausių būdų, kaip įveikti stresą ir nerimą šiandienos sparčiai tempas pasaulyje. Iš to, ką girdžiu, vienas Refleksologia sesijos atpalaiduoja jums pakanka padėti jums miegoti.

Ši sesija aš kalbu apie sau taip pat gali būti atliekami be jokios išorinės pagalbos, bet kada ir bet kur. Atrodo labai perspektyvi, ar ne? Laikyti svarstymas suprasti dar daugiau.

Įtemptcj kartos

Jaunas ar senas, mes visi pabrėžė. Užuot nuoroda į vienas kito kaip X kartos, Y kartos ar Millennials, mes tiesiog reikia save vadinti nepalankiomis sąlygomis karta. Kodėl?

Tu ir aš turime konkrečių priežasčių gauti pabrėžė. Bet, kad tai. Kiekvieną kartą, kai situacija ar asmuo pabrėžia, jumyse, tai kūnas automatiškai prasideda į gynybinę reakciją.

load...
  • Streso hormonai, pvz adrenalino ir kortizolio potvynio mūsų kūnai
  • Širdies susitraukimų dažnis ir kraujo spaudimas kilimas
  • Protas tampa perspėjimas
  • Kova arba skrydžio aplinka vyrauja
  • Nerimas rinkinius

Taigi, jūs išspręsta problemą ir padarė taiką su pasauliu. Kūnas yra grįžti prie normalaus, su malonumu padėjo jums. Dabar mes žinome, stresas bus streikas atgal per dieną ar dvi.

  • Organizmas reaguoja pabrėžti
  • Per daug ištekliai nuolat nukreipiami dirbti nerimą
  • Per ilgą laiką, organizmas negali pats remontas
  • Nervų sistema susilpnėja
  • Virškinimo ir dauginimosi procesai taip pat turi įtakos

Refleksologia Dėl nerimo ir streso

Ar Refleksologia geras nerimo? Refleksologia yra nuostabus, nes jis bus atsipalaiduoti, net kai ji skatina remontas ir gijimo procesą vidaus organų (1). Kaip kad jūs klausiate?

  1. Refleksologia yra alternatyva forma, kylančius iš senovės kinų terapija.
  2. Šis metodas ar sistema yra grindžiama principu, kad mūsų galvos, rankų, kojų, pilvo ir turėti konkrečias „refleksas“ taškų, kaip žemėlapyje.
  3. Šie taškai yra viduje sujungti arba susieti su įvairių dalių mūsų organizme, skatinti energijos kelius.
  4. Taikymas tam tikro spaudimo refleksas kiekis gali teigiamai paveikti tam tikrus organus.
  5. Tai gali tiesiogiai sumažinti stresą, nerimą ir atkurti optimalias organų funkcijas (2), (3).
  6. Refleksologia pirmiausiai stimuliuoja smegenis, hipofizės, kankorėžinė liauka ir antinksčiai.

Laukiu nesulaukiu, jį išbandyti

Yra laikai, kai jūs išmesti pusiausvyrą. Miego eludes jums, ir net išlaikant draugystė tapti darbas. Be apsilankymą pas gydytoją ar vaistinę, Inkaro save su refleksologiją. Nebus jokių šalutinis poveikis!

1. Veidrodinis 1 punktas (riešo)

  1. Šis punktas yra įsikūręs ant riešo, įrengtu žemiau vertus mažai
  2. Iš palmių bazę, matuoti du kartus per miniatiūros plotis
  3. Toje vietoje, kur matote du didžiąsias venas filialą, padėkite nykštį
  4. Jūs galite padaryti kumščiu padaryti venose išsiskirti
  5. Su savo rankų atsipalaidavęs, spaudoje prieš tašką
  6. Toliau spauskite tol, kol šiek tiek skausmas pastebėjau
  7. Masažas tašką laikydami spaudimą
  8. Atlikti tą pačią priešingoje riešo

Privalumai: galite naudoti techniką kaskart jaustis įsitempęs. Ji ramina ir atpalaiduoja tave, o sumažinti kraujo spaudimą, taip pat.

2. „Reflex 2 punktas (Palmių)

  1. Esmė slypi po nykščiu, tarp jūsų viduriniojo bei rodomojo piršto
  2. Tai tiesiai ant mėsingos rajone netoli nykščio
  3. Švelniai paspauskite Viena vertus nykštį ant refleksas taško Kita vertus
  4. Lėtai garbanės ir ištiesinti juos, o jums išlaikyti spaudimą
  5. Pakartokite bent 10 kartų, ir tada atlikti priešingoje rankoje

Privalumai: Tai padidina energiją, skatinant antinksčių ir padeda jums atsipalaiduoti.

3. Veidrodinis 3 punktas (nagai)

  1. Tai vienas gana paprasta
  2. Vieta vieną miniatiūrą Kita miniatiūrą
  3. Žiupsnelis vinis centre ir laikyti maždaug 30 sekundžių slėgis
  4. Pakartokite technika su priešinga vinis

Privalumai: Nagų Refleksologia stimuliuoja hipofizės ir endokrininių liaukų. Jis saugo savo hormonų tvarkingi.

4. Veidrodinis 4 punktas (Kojų)

  1. Jūs turite būti sėdi ir basomis atlikti šią techniką
  2. Atneškite vieną koją pailsėti ant priešingos kojos kelio
  3. Užtikrinti, kad jūs galite žvilgsnis į pėdos bazę
  4. Esmė slypi ne iš jūsų koja kamuoliai bazę
  5. Tai yra šiek tiek aukščiau pėdos arkos
  6. Užveskite nykštį apačioje, dešinėje centre
  7. Taikyti spaudimą, kol pajusite nedidelį skausmą
  8. Masažas taško truputį
  9. Pakartokite techniką su kitais jūsų pėdos

Privalumai: Tiesiog, šis metodas padeda jums miegoti mažinant emocinę įtampą.

Be to, pečiai turi refleksinius taškus, galite masažas atverti energijos srautą ir atsipalaiduoti. Yra tiek daug daugiau sužinoti apie šią nuostabią būdą.

Ar jūs kada nors pabandyti refleksologijos nerimo ir streso? Ar tai sugauti savo dėmesį? Pasidalinkite savo mintimis ir nuomonėmis žemiau esančioje erdvėje. Aš norėčiau išgirsti iš jūsų.

load...