Kaip prarasti pilvo riebalų per 1 savaitę

load...

Ar jūsų riebalų pilvą grisus jums? Ar jūs kada nors susimąstėte, jei galėtumėte pasiekti neįtikėtinai plokščią pilvuką greičiau nei bet savo bendraamžių? Dėl šiandienos sėslaus gyvenimo būdo ir prastos mitybos įpročius, yra nenuostabu riebalų pilvo yra kažkas, kad buvo grisus daugeliui iš mūsų.

Ką daryti, jei jūs aptikote atsikratyti pilvo daugiau nei savaitę būdu? Nuostabi, ar ne? Tai yra tai, ką šis pranešimas yra viskas apie! Eiti į priekį ir suteikti skaitymo!

11 paprastų būdų sumažinti pilvo riebalų 1 savaitę

1. Valgyti mažesnių porcijų Daugiau Dažnai:

Tai puikus būdas prarasti pilvo riebalų per vieną savaitę. Mes rekomenduojame, kad vietoj valgyti 3 pilnas maitinimas ir perkrovos savo virškinimo sistemą, turėtumėte įjungti valgyti mažesnes porcijas apie 2 iki 3 valandų pertrauka. Privalumai būtų mažiau plėtra pilvo ir pripūtimu metabolizmą, kuris dega daugiau riebalų.

2. Sumažinti suvartojamų daug ląstelienos maisto produktus:

Kartais dauguma iš mūsų tapti aukomis pūtimas, kuris sukelia didžiulį pilvo bumbulas (1). Pilvo pūtimas gali būti vengiama, ribojant pasipūsti sukeliančių aukštos pluošto maisto produktų, tarp kurių norma:

load...
  • Brokoliai
  • Pupelės
  • Briuselio kopūstai
  • Žiediniai kopūstai

Šie praktinių aukščiausios pluošto daržovės yra geras kūno, bet mirtina jūsų kūno formos. Norime pasiūlyti, kad jums pašalinti juos iš savo dietos per šią savaitę, nes jie gali sukelti dujų ir pilvo pūtimas. Tačiau, jums gali palaipsniui vėl pristatyti juos į savo mitybą po savaitės.

3. Reguliuoti suvartojamų Raw Vaisiai ir daržovės:

Mes rekomenduojame, kad jūs neturite valgyti per daug šviežių daržovių ir vaisių vienu ypu. Geriau valgyti juos mažesnių porcijų plinta per dieną, nes jie gali sukelti jūsų skrandis ruožas.

4. Sušvelninti Dairy:

Pieno produktai, ypač laktozės netoleruojantiems žmonėms (2), sukelti nemalonius dujų sąlygas ir pilvo pūtimas. Tai atsitinka todėl, kad jie turi sunkumų virinant ‘laktozės „, cukraus rastas pieninę. Mes rekomenduojame, kad jūs turite jogurtas ir prilimpa prie mažesnių porcijų pieno ir jo produktų. Ji taip pat bus puikus jūsų formos, jei jūs valgyti pieno produktus, kartu su kitais maisto produktais.

5. Valgykite daugiau Kalio turtingas maistas:

Didelis kalio maisto produktų, kaip avokadai, bananai, papajos, mango, Kantalupa ir jogurto turėti išputimo-sumažinti privalumų. Tai yra, nes kalio yra natūralus diuretikas, kad padeda sumažinti vandens sulaikymo ir paburkimą (3).

6. Valgykite daugiau uogos ir riešutai:

Uogos yra daug riebalų gesinimo maisto produktai. Mokslas įrodo, kad tai sustabdyti riebalų ląsteles nuo vis didesni. Tai taip pat padeda riebalų ląsteles gaminti „adiponektino“, hormono, kuris padeda sumažinti uždegimą, o sumažinti cukraus kiekį kraujyje.

Riešutai taip pat gali padėti išlaikyti savo pilvuką įtempta. Tyrimai rodo, kad žmonės, valgantys riešutų du kartus per savaitę, yra daug mažiau linkę priaugti svorio nei tie, kurie to nedaro.

7. Gerti daugiau vandens:

Vanduo yra puikus sveikatos, bet tai dar geriau, kai bandote numesti svorio ir priploti savo skrandį. Taip yra todėl, kai geriate pakankamai vandens, jūs iš tikrųjų padėti savo sistemą išlaikyti tinkamą vandens pusiausvyrą, kuri padeda sumažinti vandens susilaikymą, svarbų priežastį ištinęs pilvui. Vanduo taip pat leidžia mums jaustis visiškai ir sumažina persivalgymo.

8. Žalioji arbata padeda:

Žalioji arbata atvyksta supakuota su antioksidantais vadinamų „katechinų“, kuri yra žinoma, kad sumažinti pilvo riebalų. Mes rekomenduojame, kad jūs besaikis ant žaliosios arbatos prieš jus treniruotės.

9. Pradėti savo dieną su Pochlebca:

Plaktuvai yra puikus būdas išlikti sveikiems ir hidratuotas. Jie yra lengva padaryti, ir vienas iš geriausių būdų, kaip pradėti savo dieną. Siūlome arbūzas Pochlebca, nes šis vaisius yra turtingas amino rūgšties, vadinamos argininas ‘, kad yra žinoma, kad sumažinti kūno riebalus ir padidinti liesą raumenų masę.

Ananasų Pochlebca poliai jus su „bromelaino“, fermentą, kuris padeda suskaidyti baltymai ir atsikrato pilvo pūtimas.

10. Padaryti Imbieras jūsų draugas:

Imbieras ne tik padeda nuraminti savo žarnyną ir sumažina pilvo pūtimas, bet taip pat yra puikus vaistas nuo dujų. Galite imtis imbiero iki grotelės ją ir, kad ji su savo žaliąja arbata, arba galite virti mažus šaknis vandenyje, kad imbiero arbata. Pipirmėčių veikia puikiai kovoti pasipūsti. Jūs galite turėti pipirmėčių saldainiai, gerti pipirmėčių arbata arba pridėti pipirmėčių lapai vandens ar žaliosios arbatos.

11. Stay away nuo alkoholio ir gazuotų gėrimų:

Mes nebandome būti konfeti patrankas teigiant, kad jums likti nuošalyje nuo savo mėgstamų gėrimų. Alkoholis yra ne tavo draugas, jei norite plokščią pilvuką, nes ji skatina savo kūną laikyti daugiau riebalų valgyti. Ir tai dar ne viskas; ji taip pat leidžia jums deginti apie 36% mažiau riebalų nei jūs, kai esate be alkoholio.

Alkoholis taip pat gali slopinti savo gamybą organizme riebalų deginimo hormonams. Gazuoti gėrimai yra dujos, ir todėl po juos vartoja jūs galų gale natūraliai daugiau dujų jūsų virškinimo trakto, todėl pūtimas.

Gauti plokščias pilvas pratimai:

Nežinote, kaip prarasti pilvo riebalų per savaitę? Pratimai, kurie orientuoti į visą kūną yra geriausias svorio ant pilvo. Pasakęs tai, yra keletas specifinių pratimų, kuriuos galite padaryti, siekiant gauti Fab ir plokščią pilvą.

1. Kardio:

Aerobinis naudotis yra jūsų didžiausias ginklas prieš pilvo riebalus. Tai geriausias atsikratyti giliai visceralinių riebalų saugomi pilvo. Ir tyrimai rodo, kad tai yra dar geriau nei pasipriešinimo rengimo ar svorio mokymo. Taigi, Pagyvėja pėsčiomis arba plaukimas turėtų būti išeitis, jei norite plokščią pilvą per savaitę. Mes rekomenduojame, kad jūs laikrodis iki aerobinis aktyvumas 10 minučių kiekvieną paskirstyti per dieną, o ne bando daryti energingai ilgą laiką be pertraukos.

2. Atsilenkimai:

Šie specifiniai pratimai yra labai geras plokštesnės viena pilvo kaip jie dirba raumenys ant priekio ir šonų pilvo. Štai keletas atsilenkimai, kad jūs galite padaryti, kad atsikratyti pilvo riebalų:

  • Dubens Tentas krizė:

Tai puikus gauti vienodo skrandžio greitai. Jūs galite tai padaryti krize gulėti atversta dėl stabilumo kamuolys su jūsų nugaros ir galvos štampuoto į priešininką. Laikykite savo kojas kartu ant grindų ir palaikykite 5 iki 10 svarų hanteliais į savo rankas prieš savo krūtinės. Dabar, sugriežtinti savo abs ir krizė su savo pečius nuo priešininką. Pakelkite rankas aukštyn, bando pasiekti iki dangaus. Pakartokite.

  • Rankas virš Straight Kojų Crunch:

Atsigulkite ant nugaros, o jūsų ginklų pratęstas atgal, ir jūsų kojos padidinta iki 45 laipsnių kampu. Pareikšti savo rankas aukštyn ir pakelti savo pečius nuo kilimėlio, o didinti savo kojas, kol jie yra statmenos grindims. Grįžti į savo pradinę padėtį. Ar 3 rinkinius 15 pakartojimų ir palaipsniui sukurti.

3. Darbas Jūsų šerdis:

Šerdis sudaryta iš pilvo raumenis ir jūsų apatinės nugaros raumenis, dubens ir klubų. Ji turi 15 raumenis visose iš viso. Taigi, norint gauti vienodo pilvą, jums reikia pratimus, kaip lentų ir push-up nukreipti visus šiuos raumenis. Šie pratimai yra šie:

  • Šoninių lentų:

Jūs galite padaryti šį paprastą pratimą atliko gulint ant kairiojo šono su savo alkūnės tiesiai po savo pečių ir jūsų kojų vienas ant kito. Užveskite dešinę ranką ant savo dešiniojo klubo. Dabar, sugriežtinti savo abs ir pakelti savo klubus nuo grindų. Tokiu būdu, jums bus tiesiogiai dirba pilvo raumenis. Laikykite 30 sekundžių minimumo ir pakartokite iš kitos pusės.

  • PUSH-Iki treniruotės:

Pradėti į push-up padėtį treniruotės. Vieta jūsų rankas ant grindų 2 colių platesnės nei jūsų pečių. Dabar su savo kojas vietoje, vaikščioti savo rankas, kaip kiek įmanoma iki pajusite tempimą pilvo. Eiti atgal panašiai. Mes rekomenduojame, kad jūs darote, 10 – 12 pakartojimų gražus ab treniruotės.

Pabrėždamas, ir reikėtų vengti nerimo per šią savaitę. Stresas gamina hormoną, vadinamą „kortizolio“, kuri skatina svorio augimą apie pilvo srityje. Taigi tiesiog likti ramus ir vykdyti!

Čia yra keletas kitų būdų, kuriais jūs galite sumažinti iš pilvo išvaizdą:

1. Atsistokite tiesiai:

Tai reikės pagerinti savo laikyseną. Bet, ar dirbti savo laikysena, kaip atsistojus aukštesni gali padaryti jums atrodo 5 svarų plonesni. Atsistokite taip, kad jūsų dubens yra atsipalaidavęs. Jūs taip pat gali stovėti prie sienos patikrinti, ar jūsų laikysena yra tiesus. Įsitikinkite, kad jūsų nugaros spaudžiamas prie sienos su ne daugiau nei tarp sienos ir savo apatinę nugaros colio. Platesnis tarpas reiškia, kad jūsų dubens nėra tiesus.

Taip pat įsitikinkite, kad jums liniją savo krūtinės ląstą su savo skrandžiui. Dabar sukite pečius atgal ir tegul išskleidžiamajame švelniai ir centruoti per galvą savo stuburo. Ištęsti savo kaklo įsivaizdavimas eilutę atsargiai keldami savo galvos karūną.

Kaip padaryti, kad atsistojus aukščio įprotis? Mes rekomenduojame, kad jūs bandote Pilates. Tyrimai įrodo, kad Pilates treniruotės yra vienas iš geriausių būdų, kaip pagerinti laikyseną ir stiprinti viena anketa AB ir nugaros raumenis. Čia yra Pilates treniruotės Perkelti galite daryti, o jūs vis dar lovoje, kad bus nustatyti jūsų laikyseną tiesiai į dieną.

Pilvo Priedai:

Lygiosios savo pilvą į savo stuburo, o jūs gulėti ant lovos. Lėtai, išlyginkite savo apatinę nugaros į lovą naudodami savo pagrindinius raumenis. Mes rekomenduojame, kad jūs iškvėpti, o spaudžiant pilvą žemyn ir įkvėpti ant išleidimo. Pakartokite AT-leastten kartus tiesia laikysena.

2. Miego Ankstyvasis:

Miega jau turi daug privalumų. Ankstyvi pabėgiai yra mažiau linkę persivalgyti. Valgyti teisę ir vykdyti duos jums plokščias pilvas tik tada, jei jūs gaunate pakankamai miego. Mes žinome, dabar už tai, kad vis mažiau miego gali Jack up streso hormono „kortizolio“, kuri padidina riebalų saugykla aplink One juosmenį lygį. Ji taip pat buvo susijęs su vis gilaus pilvo riebalų kiekį.

3. Padaryti savo garderobą dirbti Jums:

Visada pasirinkti pilvo plokštesnės drabužius ir audinius. Pasirinkite audinius, kad nugriebti per savo pilvą. Naudoti natūralias medžiagas ir griovių lycra, kuri pabrėžia kiekvieną bumbulas.

Nukreipti į akis nuo pilvo pasirenkant drabužius, kad pabrėžti biustas, pavyzdžiui. Taip pat galite eiti į formos rūbų sumažinti savo pilvą ir trauktis savo juosmens.

Dieta greitas svorio netekimas:

Po yra super dieta sumažinti pilvo riebalų per savaitę!

Geriausia dieta greitas svorio netekimas bus išskirti šiuos maisto produktus:

  • Visi cukrūs, įskaitant rafinuoti, taip pat natūralių cukrų. Jūs turite išvengti visų perdirbtų maisto produktų, kurių sudėtyje yra su cukrumi. Taip pat sumažinti dėl medaus, vaisių sulčių ir džiovintų vaisių.
  • Taip pat venkite visų krakmolingų maisto produktų, pavyzdžiui, ryžių, makaronai, makaronų ar duonos. Perjungti į neskaldytų grūdų, pavyzdžiui, rudieji ryžiai ir juodos duonos arba palikti juos, jei norite sumažinti riebalų per savaitę. Galite vėl rudieji ryžiai, kai jūsų savaitė iki.

Ir taip yra maisto produktų, galite įtraukti į savo mitybą:

  • Vaisiai ir daržovės.
  • Laikykis liesos baltymų ir daržovių šią savaitę. Taip pat 1 dalį vaisių ir užkandžių arba riešutų tarp valgio.
  • Norime pasiūlyti, kad jums sezoną savo patiekalų su alyvuogių aliejumi, kad leidžia jaustis visiškai.

Dabar, kad žinote, kaip numesti pilvą riebalų per savaitę, leiskite mums žinoti, jei jums suteikti jai pabandyti. Sekite patarimus šiandien ir gauti plokščią pilvuką per savaitę! Ir pasidalinti savo patirtimi su mumis komentuodamas į žemiau esantį laukelį!

load...