Kaip padidinti savo fizinę ištvermę ir stiprumą! Čia yra 12 veiksmingų gydymo būdų

Ištvermė yra gebėjimas išlaikyti ilgesnį fizinį ar psichinių pastangų. Nors šis žodis dažniausiai susijęs su fizinės veiklos, ji gali kreiptis į psichikos įtempimo per daug. Fizinė ištvermė yra dažniausiai reiškė kai mes vadiname „ištvermės“. Tačiau, tai taip pat yra susijęs su ištvermės. Ištvermės yra kažkas, kad leidžia jums susidurti ilgesnį laikotarpį krūvio ir ištvermės paprastai reiškia energijos lygį ir bendrą sveikatą, kad padidinti savo ištvermę.

Ištvermė nereikia tik sportininkams, arba tie, kurie per dalyvauja fizinio krūvio. Tai kasdien reikalavimas visiems mums dirbti mūsų džiovos gyvenimus, kurie dabar reikalauja tik vienas dalykas, „nuolat veikia“ už viską, ką nori.

Bet kyla klausimas, čia yra – kaip įgyti ištvermės natūraliai? Atsižvelgiant tabletes ir papildai nėra gera idėja ilgainiui, nes jie turi savo rinkinį pusėje ir After Effects. Naudojant natūralius būdus ir metodus, kaip padidinti ištvermę pasiūlyti ilgalaikius rezultatus.

Kaip padidinti Ištvermė natūraliai?

Iš natūralių būdų, kaip padidinti ištvermę trumpa apžvalga yra aptariami šiame straipsnyje. Tiesiog sekite čia paminėtus pasiūlymus ir būsite pasirengę susidurti pasaulį su daug energijos!

1. Paimkite jį lėtai:

Pirmasis ir svarbiausias dalykas, kurį turite nepamiršti, bandant padidinti fizinę ištvermę yra priimti jį lėtai. Kai jūs sugalvoti pratimų, kad yra naujas ar užsienio jums, prisiminkite, kad jums nereikėtų bandyti skubėti dalykų. Paimkite savo laiko, kiek Jums reguliuoti į judesius. Su laiku ir šiek tiek pastangų, jums tikrai bus suteikta galimybė tapti stipresnis ir montuotojas asmuo.

2. Valgykite sveiką:

Mūsų kūnas atspindi tai, ką mes valgome. Jei mes jį maitinti sveikai, tai bus gerai, arba dar blogės. Norėdami padidinti savo ištvermę natūralu, tai yra labai svarbu atkreipti dėmesį į tai, ką valgote ir ar jis yra sveikas, ar ne.

Iš pagrindinių maistinių medžiagų, į mūsų mityba nėra eikvoja mūsų energijos lygį. Šios esminės maistinės medžiagos yra vitamino C, baltymų, sudėtingas angliavandenių ir geležies. Tai generuojant energiją, pagerinti mūsų imuninę sistemą, kurti ir remonto raumenis ir audinius, kurie visi yra labai svarbūs didinant ir palaikyti mūsų ištvermę Pagalba.

Kai kurie maisto produktai, siekiant pagerinti ištvermę natūraliai yra žalialapėse daržovėse, avižiniai, bananai, žemės riešutų sviestas, morkos, burokėliai sultys, rėžiukų, quinoa, baklažanai, šparagai, moliūgų ir liesos mėsos, vištienos, žuvies ir kiaušinių.

3. Ar angliavandeniai:

Taip, jūs perskaitėte, kad teisę! Norėdami padidinti savo fizinę jėgą ir ištvermę, turite įtraukti kai angliavandenių į savo mitybą. Tai leis padidinti krakmolo ir cukraus kiekis Jūsų organizme, o tai savo ruožtu padidins jūsų ištvermę ir padėti jums dirbti sunkiau. Iš mokslinių tyrimų ir tyrimo skaičius rodo, kad jūs visada turėtų suvartoti makaronų, javų, rudos duonos, vaisių ir daržovių, siekiant padidinti savo fitneso lygį. Tai tikrai padės jums pamatyti per trumpą laiką kaita.

4. Treniruotės Reguliariai:

Būdamas reguliariai dalyvauti fizinėje veikloje yra raktas į išgydyti visas problemas.

Nauda ir ištvermės reikia plaučių talpos padidėjimą, stiprinti raumenis ir pastato raumenų aplink širdį. Turėtumėte užsiimti sau veiklos ar sporto, kad jums patiks. Skirti 30 minučių Kasdien mankštinkitės yra būtina. Pagal Amerikos širdies asociacijos, turime 150 minučių mankštos per savaitę.

Plaukimas, važinėjimas dviračiu ir bėgimas yra keletas pratimų, kurie nepaprastai padėti padidinti savo ištvermės. Pagyvėja pėsčiomis taip pat padeda šiam tikslui. Trukmė ir intensyvumas treniruočių turėtų būti palaipsniui didinama. Tempimo prieš pratybose ir aušinimo po treniruotes yra labai svarbu užkirsti kelią bet raumenų įtampą natūra.

Reguliariai ir didelio intensyvumo treniruotes, savo ištvermę ir ištvermės tikrai padidės.

5. Paimkite tinkamą poilsio:

Geras miegas yra toks pat svarbus, kaip reguliariai treniruotes ir yra aktyvus. Mūsų organizmas turi pailsėti, kad išgydyti ir išgydyti save. Pakankamai miego ir poilsio palikti mums energijos ir pailsėję. Tai padeda mums sutelkti geriau mūsų fizinę ir psichinę veiklą. Be tinkamos miego nėra, vienas gali susidurti daug sveikatos problemų.

Tinkamas poilsio padeda šaudymo aukštyn ir atkurti energijos lygius. Tai padeda mums atlikti geriau ir ilgesnį laiką.

6. Optimistiškai:

Tai daugiau apie psichikos ištvermės. Psichikos ištvermės pagalbinės geresnių rezultatų, nes yra dėmesys ir ryškumą proto.

Būdamas optimistiškai yra labai svarbus, nes yra mažiau energijos išleidžiama neigiamų minčių. Būdamas apsėstos Aš neigiamas mintis gali sukelti sveikatos problemų, o sumažėjo fizinę ir psichinę ištvermę. Būdamas optimistiškai, todėl yra laimingi, daro ir padeda jums likti tinka.

7. Vandens manija:

Vandens sudaro iki 65% iki 70% visų mūsų kūno svorio. Tai aiškus įrodymas, kad vandens trukdžių didinant ir išlaikyti mūsų kūno ištvermę. Drėkinantis kūno turi daug reikšmės pasibaigus stiprinti savo grožiu ir valdyti savo svorį. Vanduo yra būtina išlaikyti kūno ląsteles sveikas. Atsižvelgiant į pakankamai vandens nėra, ląstelės pradeda mažėti. Savo ruožtu, kūno raumenys eiti standus ir susidėvėti. Tai sukelia nuovargį. Taigi, gerti kuo daugiau vandens, kaip jūs galite visą dieną ir naktį, kad jūsų raumenys atsipalaidavę. Tai yra vienas iš geriausių būdų, kaip padidinti ištvermę namuose. Jūs taip pat gali išgerti sveikų namų vaisių sulčių daug, jei jums patinka.

8.Yoga:

Vietoj atšiaurių gymming, kad gali užtrukti rinkliava ant audinių, turėtumėte laikytis kelių lengvas kvėpavimas ir jogos pratimus. Joga padidina jūsų kūno pasipriešinimą trumpą ir netolygus kvėpavimas. Tai padidina jūsų plaučius veikimą padedant oro maišelių visiškai užpildyti. Joga taip pat padidina jūsų protinį budrumą ir fizinę jėgą.

9. Meditacija:

Meditacija yra žinoma, kad jūsų organizmas stipresnis. Tai išlaikyti įtampą ir protinį nuovargį baimėje str. Tai sumažina stresą ir taip pat gali išgydyti įvairias psichikos sutrikimų, tokių kaip nerimas ir depresija. Taigi, praleisti keletą minučių kasdien medituoja ir padėti Jūsų organizmui sukurti gerą ištvermę.

10. Ėjimo po valgio:

Kaip padidinti kūno ištvermę natūraliai? Ar jūs einate miegoti ar tiesiog atsisėsti žiūrėti po valgio televizorių? Na, jūs neturėtumėte! Vietoj to, jums turėtų vaikščioti lėtai (vietoj sėdėjimo ar gulėjimo) po valgio. Tai slopina susidaryti toksinai, organizme. Ji taip pat užtikrina, kad maistas bus tinkamai suvirškintas. Laikydami kūnas be toksinų yra svarbus būdas padidinti ištvermę. Raumenys linkę gauti įtempti dėl toksinų, esančių organizme, dėl kurio susidaro sumažėjo ištvermė. Kai kenksmingų toksinų yra paraudusi iš kūno, raumenys likti atsipalaidavęs. Tai galiausiai padidina organizmo ištvermę ir medžiagų apykaitą.

11. Atsikratyti blogų įpročių:

Niekas negali pagerinti savo sveikatą įtraukiant blogus įpročius. Tai kodėl dauguma gydytojų ir ekspertai pataria mums gyventi atokiau nuo narkotikų, alkoholio ir cigarečių. Jie ne tik pakenkti plaučius veikimą, bet ir sumažinti savo ištvermę. Jei esate asmuo, kuris dalyvauja visa partija sporto žaidimų ir sporto Atsikratyti visų šių blogų įpročių yra būtina jums. Kuo daugiau jūs nuolat nuo jų, tuo geriau jis yra jūsų sveikatai.

12. Sustabdyti motyvuotus:

Dauguma mokslininkų ir terapeutai pareiškė, kad tie, kurie lieka teigiamas ir motyvuoja visą dieną linkę greičiau nei tie, kurie neturi sukurti ištvermės. Iš tiesų, dauguma sėkmingų sportininkų pasaulyje, taip pat rekomenduojama mums dirbti su partneriu. Tai ne tik daro kasdieninį įdomus, bet taip pat padeda jums padidinti savo fizines jėgas. Taip pat buvo teigiama, kad vienas visada turi būti darbštus su savo / savo treniruotės. Net žiemą ar lietingą sezoną, tai geriau daryti namuose. Vienas visada turėtų laikyti jį vyksta, kad ištvermė nuolat kurti kiekvieną dieną.

Tai yra keletas būdų, kaip padidinti ištvermę natūraliai. Jei jie duoda jokių rezultatų per tam tikrą laiką, turėtumėte pasitarti su savo gydytoju. Trūksta ištvermės gali būti kai kurių pagrindinės problemos ar liga, kuri reikalauja nedelsiant atkreipti dėmesį simptomas.

Norėdami susidoroti su mūsų džiovos gyvenimo poreikius, būtina išlaikyti savo energijos lygius padidėjęs visais laikais susitikti kiekvieną situaciją su užsidegimu ir entuziazmu, nesibaimindami. Didėjanti vienas ištvermę natūraliai neturi netinkamo poveikio. Tai bendras laimėtų metodas.

Žodis atsargiai:

Visi čia išvardinti patarimai gali tikrai padidinti savo psichikos ir fizinės ištvermės įvairovė. Bet nebandykite lenkia dalykų vienu ypu. Overexercising gali suplėšyti raumenys blogai. Oversleeping gali sukelti nuolatinį nuovargį ir nuovargis. Undereating į nesilaikantiems patiekalų pavadinimas gali sukelti silpnumą.

Jei yra pora dalykų norėtumėte pasidalinti apie tai, kaip pagerinti ištvermę natūralu, prašome nedvejodami komentarą į žemiau esantį laukelį.

Rekomenduojami straipsniai:

  • 5 Paprasti patarimai, kaip sukurti savo psichikos Ištvermė
  • 9 efektyviausių būdų, siekiant padidinti savo ištvermę bėgimo
  • Top 5 būdų pagerinti savo ištvermę studijuoti