Kaip padaryti Ustrasana ir kokios jos naudos

load...

Ustrasana, Ushtrasana, arba kupranugario Pose yra asanos. Sanskrito: उष्ट्रासन; Ustra – kupranugario, Asanos – Pose; Tariama kaip Oos-TRAHS-anna

Ši asana, populiariai vadinamas Camel Pose, yra tarpinis lygis atgal Bend. Ustra tai kupranugarį sanskrito kalba, ir tai poza primena kupranugarį. Tai žinoma, kad atverti širdies Chakra ir padidinti jėgą ir lankstumą. Tai asanos taip pat dažnai vadinama Ushtrasana.

Viskas ko jums reikia žinoti apie Camel Pose

  1. Ką reikia žinoti prieš atlikite Asanos
  2. Kaip tai padaryti Ustrasana
  3. Atsargumo priemonės ir Kontraindikacijos
  4. Pradedančiųjų patarimai
  5. Išplėstinė Pose Variacijos
  6. Privalumai Ustrasana
  7. Mokslas Behind The Ustrasana
  8. Parengiamieji Poses
  9. Tolesni kelia

Ką reikia žinoti prieš atlikite Asanos

Tai asanos yra nuostabi atgal Bend. Tai turi būti praktikuojama ryte kartu su kitais jogos asanas. Bet jei jūs negalite valdyti laiką už ryte treniruotės, vakare jogos rutina taip pat bus dirbti stebuklai jums.

Ši asana turi būti praktikuojama, kai jūsų skrandis ir žarnynas yra tuščias. Įsitikinkite, kad jums turėjo savo maistą bent keturių iki šešių valandų prieš savo patirtimi.

load...

Lygis: Pagrindinis stilius: Vinyasa Trukmė: nuo 30 iki 60 sekundžių Kartojimas: galite Nėra tęsiasi: pilvo, šlaunų, krūtinės ląstos, kulkšnių, Quadriceps šlaunies raumenų, kirkšnies, Psoas pagrindinė raumenų, gerklės, visą priekinį kūno Stiprina: Atgal

Atgal į TOC

Kaip tai padaryti Ustrasana

  1. Pradėkite asan iki nuleidimo ant kilimėlio ir pateikti savo rankas ant klubų.
  1. Jūs turite užtikrinti, kad jūsų keliai ir pečiai yra toje pačioje eilutėje, o jūsų kojų padais susiduria lubas.
  1. Įkvėpkite ir atkreipti jūsų tailbone atsirades savo gaktikaulio. Jūs turite jaustis tuo bambos trauką.
  1. Nors tu darai, kad arka nugarą. Švelniai stumkite savo delnus virš jūsų kojų ir ištieskite rankas.
  1. Laikykite savo kaklą neutralioje padėtyje. Jis neturėtų būti įtempti.
  1. Palaikykite apie 30 iki 60 sekundžių poziciją prieš atleiskite kelti.

Atgal į TOC

Atsargumo priemonės ir Kontraindikacijos

Tai geriausia praktika šioje asan pagal jogos instruktorius priežiūra. Jei turite nugaros ar kaklo sužalojimą, arba jei jūs kenčia nuo nedidelio arba aukšto kraujospūdžio, tai geriausia, kad būtų išvengta šios asan. Tie, kurie kenčia nuo nemigos ar migrena turi išvengti šio asan.

Atgal į TOC

Pradedančiųjų patarimai

Kai jūs pradedate išjungti, ji gali būti sunku pasiekti jūsų kojomis su savo rankas, nesukeliant įtampą jūsų nugaros ar kaklo. Jūs galite paversti savo kojų pirštus ir pakelti savo kulniukai. Jei jūs vis dar negali pasiekti jūsų kojų, naudokite medinį bloką ir padėkite abi savo rankas ant jų.

Įsitikinkite, kad jums nereikia turėti šį kelti daugiau nei 20 sekundžių, kai jūs esate pradedantysis.

Atgal į TOC

Išplėstinė Pose Variacijos

Gilinti pozą, viskas, ką jums reikia padaryti, tai liesti savo šlaunų, veršius ir vidinius kojas, o jūs esate kelti.

Atgal į TOC

Privalumai Ustrasana (Camel kelti)

  1. Ši asana padeda pagerinti virškinimą, nes ji masažuoja vidaus organus.
  1. Ji atveria krūtinės ir priekinės porcijas liemens.
  1. Jis stiprina nugarą ir pečius.
  1. Tai padeda sumažinti skausmą apatinėje nugaros.
  1. Tai daro stuburo lankstesnė ir taip pat padeda savo laikysena gerėjimo.
  1. Jis mažina mėnesinių diskomfortą.

Atgal į TOC

Mokslas Behind The Ustrasana

Tai asanos yra nuostabi ruožas. Jis veikia į priekį atverdamos priešais savo kūną, o taip pat atveria savo krūtinės raumenys ir klubų lenkiamieji. Ji taip pat tonizuoja galūnių, šlaunų, krūtinės ir pilvo. Taigi, iš esmės, visa priekinė regione ir mūsų kūnuose pusių įsitraukti į šią asaną.

Ji taip pat lėtai, bet užtikrintai, veikia kraujotakos, kvėpavimo, limfos, skeleto, endokrininės ir virškinimo sistemos organas. Nesvarbu, ar jūs kenčia nuo diabeto, astmos, skydliaukė, prieskydinė, spondilitas, ar bronchitu, tai asanos veikia kaip terapijos apie juos visus. Gydytojai taip pat rekomenduoju šią asan žmonėms, kurie yra nutukę arba turi problemų su inkstais ar reprodukcinės sistemos. Jis taip pat sakė, kad išgydyti kolitas, vidurių užkietėjimas, dispepsija.

Kundalini srautas jogos mano, kad šis asanos gali atidaryti ir pažadinti širdies Chakra.

Atgal į TOC

Parengiamieji Poses

Dhanurasana Bhujangasana Salabhasana Supta Virasana Virasana Urdhva mukha Svanasana

Atgal į TOC

Tolesni kelia

Dhanurasana Sarvangasana Chakrasana Virasana Janusirsasana Dandasana

Atgal į TOC

Tiesiog kaip kupranugaris išgyvens ekstremaliomis sąlygomis dykumoje, tai asanos, jei praktikuojamas reguliariai, gali padėti jums įveikti galūnių, kad gyvenimas meta į tave, būti fiziškai arba protiškai.

load...