Kaip padaryti Tittibhasana ir kokios jos naudos

load...

Tittibha – Firefly, Asanos – Pose; Tariama kaip – TIT-Thi-BHA-AH-Sana

Firefly Pose yra vienas, kad reikia išskirtinį stiprumą viršutinės kūno dalies ir lankstumą dvigalvis. Tačiau šie du savybės gali būti įgyta tik su praktika. Todėl, jums reikia išmokti kelti lėtai. Tai sunku rankos balansas imituoja Firefly skrydžio.

Viskas ko jums reikia žinoti apie Tittibhasana

  1. Ką reikia žinoti prieš atlikite Asanos
  2. Kaip tai padaryti Tittibhasana
  3. Atsargumo priemonės ir Kontraindikacijos
  4. Pradedančiųjų Patarimas
  5. Išplėstinė Pose variaciją
  6. Privalumai Firefly Pose
  7. Mokslas Behind The Tittibhasana
  8. Parengiamieji Poses
  9. Tolesni kelia

Ką reikia žinoti prieš jums tai Asanos

Kaip ir kitų jogos asanas, tai yra labai svarbu, kad jūsų skrandis ir žarnynas yra tuščias, kai praktika asan. Įsitikinkite, kad yra bent keturių iki šešių valandų nuo valgio ir praktikos atotrūkis. Tai suteiks jums pakankamai laiko suvirškinti maistą ir energijai savo praktikoje.

Be to, ryte idealiai praktikuoti jogą. Tačiau, tuo atveju, jei jūs negalite praktikuoti jogą rytais, vakarais yra geras laikas taip pat.

load...

Lygis: vidutinis / Išplėstinė Stilius: Aštanga Joga Trukmė: 30 iki 60 sekundžių kartojimas: Nėra ple: rankų, riešų Stiprina: Vidiniai groins, Atgal liemens

Atgal į TOC

Kaip tai padaryti Tittibhasana

  1. Norėdami pradėti šį asan, pradėti su Adho mukha Svanasana.
  1. Vaikščioti į jūsų rankas taip, kad jūsų kojos yra priešais jūsų rankose. Tada leiskite savo rankas per savo kojų, ir paspauskite juos už veršelius, pavyzdžiui, kad jūs nuskaityti giliau per savo kojų.
  1. Pareikšti savo rankų ir pečių, kiek už savo šlaunų, kaip jūs galite įdėti juos. Tvirtai uždėkite delnus už kojų, pavyzdžiui, kad jūsų kulniukai vyksta su nykščiu ir rodomuoju pirštu.
  1. Švelniai sulenkti kelius ir pritūpęs, kaip jūs pailsėti jūsų kojų atgal, kaip arti jūsų pečių, kaip jūs galite.
  1. Kai jūsų pirštai ir delnai plinta, įsitikinkite, kad jums perkelti savo kūno svorį ant jų. Pakelkite kojas nuo grindų. Ištieskite kojas pirmas. Tada, kai jūs stabilizuoti, ištieskite rankas. Išspauskite šlaunų prieš žastą įgyti daugiau aukščio.
  1. Palaikykite kelias sekundes ir atleiskite.

Atgal į TOC

Atsargumo priemonės ir Kontraindikacijos

Išvengti šios asan jei turite šias sąlygas.

A. Peties traumos g. Alkūnės sužalojimas c. Riešo traumos r. Apatinės nugaros traumos

Atgal į TOC

Pradedančiųjų Patarimas

Kaip pradedantysis, tai gali būti sunku gauti tai kelia dešinę. Atsisėskite ant grindų ir skleisti savo kojos, kad susidarytų 90 laipsnių kampas. Tada pakelti savo kulniukai ant bloko ir paspauskite savo delnus tarp kojų ant grindų.

Atgal į TOC

Išplėstinė Pose pakeitimus

Tai pažangi poza savaime. Kai meistras tai ir sugeba daryti lengvai, jūs jau radote sau Išplėstinė padėtį.

Atgal į TOC

Privalumai Firefly Pose

Tai yra keletas nuostabų naudą Titthibhasana.

  1. Ji suteikia atgal liemenį ir vidinius groins geras ruožas.
  1. Rankų ir riešų tapti stiprus.
  1. Ji ramina savo protą ir gerina savo jausmą pusiausvyrą.
  1. Pilvas yra stangrūs, todėl virškinimas pagerėjo.

Atgal į TOC

Mokslas Behind The Tittibhasana

Pasitikėjimas, nustatymas ir gebėjimas atleiskite padės jums pakelti sau į Tittibhasana, kuri yra labai sudėtinga kelti.

Tittibha reiškia Firefly. Tai puiki metafora apie jogos pabudimo kelyje.

Poza kaip šis turi galimybę mesti labiausiai rimtai praktikuojantis užklupti, jei išgėrėte per rimtai. Tai rankos balansas yra sudėtingas ir reikalauja ir ugdo tiek Vriya ir Shraddha. Būkite tikri, kaip jūs nuslysti į šį Firefly jogos kelia. Tai padės jums gauti stabilumą jums reikia giliai priekį lenkimo klubų. Taip pat reikia sukurti milžinišką rankos stiprumą remti save ir įjungti kojas, kad būtų galima pakelti.

Atgal į TOC

Parengiamieji Poses

Garudasana Malasaña Bakasana Baddha Konasana

Atgal į TOC

Tolesni kelia

Uttanasana Adho mukha Svanasana Urdhva mukha Svanasana

Atgal į TOC

Dabar, kad žinote, kaip tai padaryti Firefly kelti, ką jūs laukiate? Yra labai nedaug žmonių, kurie gali pakelti aukštyn ir tai padaryti Asana, pirmą kartą jie jį išbandyti. Nenusiminkite. Tiesiog smagiai su kelti.

load...