Kaip padaryti Pincha Mayurasana ir kokios jos naudos

load...

Pincha – plunksnų, Mayura – Povas, Asanos – Pose; Tariama kaip – pin-cha mano-tavo-AHS-anna

Pincha Mayurasana yra dilbio stendas ir taip pat vadinamas Medžiojamieji Povas Pose. Tiesiog kaip povas, kuri apima savo plunksnas, ši asanos yra gražus, efektingas poza, kuri turi tiek įgūdžių ir kantrybės tobula.

Dilbio stendas leidžia labiau stabili nei Stovas ant rankų, nes didesnių pamatų, kad dilbiai duoti. Į prielaidos, tačiau yra stiprybė ir atvirumas, ir tiems, gali būti gana sudėtinga. Paimkite savo laiko išvaryti į šią kelti, nesvarbu, kiek laiko užtrunka.

Viskas ko jums reikia žinoti apie pincha Mayurasana

  1. Ką reikia žinoti prieš atlikite Asanos
  2. Kaip tai padaryti pincha Mayurasana
  3. Atsargumo priemonės ir Kontraindikacijos
  4. Pradedančiųjų Patarimas
  5. Išplėstinė Pose variaciją
  6. Privalumai Plunksnuotosios Peacock Pose
  7. Mokslas Behind The pincha Mayurasana
  8. Parengiamieji Poses
  9. Tolesni kelia

Ką reikia žinoti prieš jums tai Asanos

Turite įsitikinti, kad jūsų skrandžio ir žarnyno tuščia tol, kol jūs praktika šį asan. Turėti savo maistą bent keturių iki šešių valandų, prieš jums padaryti asan kad jūsų maistas bus virškinamas ir yra pakankamai energijos jums eikvoti praktikos metu.

load...

Tai geriausia praktikuoti jogą pirmas dalykas ryte. Bet tuo atveju, jei jūs negalite dirbti ryte, tai gerai, kad ją praktikuoti vakare.

Lygis: vidutinis / Išplėstinė Stilius: Aštanga Joga Trukmė: nuo 1 iki 5 minučių kartojimas: Nėra ple: pečių, krūtinės ląstos, kaklo, Bamba stiprina: rankų, pečių, nugaros

Atgal į TOC

Kaip tai padaryti pincha Mayurasana

  1. Atsigulkite ant pilvo, su kuriomis susiduria į sieną.
  1. Švelniai sulenkti alkūnes taip, kad jie yra tiesiai po jūsų pečių, ir pareikšti savo delnus kartu su Anjali mudra.
  1. Pakelkite klubus. Vaikščioti į jūsų rankas taip arti, kaip jūs galite gauti.
  1. Pakelkite dešinę koją tiek, kiek galite, ir pakelti į kitą koją nuo grindų. Šis veiksmas bus stumti savo apatinę kūno nuo grindų, ir leisti jūsų kojos paliesti sieną.
  1. Likite šioje pozoje kelias sekundes.
  1. Laikykite savo galvą į grindis, ir įsitikinkite, kad jūsų pečiai esate toli nuo savo ausis.
  1. Palieskite savo nykščius į savo trečiąją akį, o jūsų delnai vis dar yra Anjali mudra kaip jums pakelti savo žvilgsnį.
  1. Jūsų kojos gali liesti sienos arba likti statmenai į žemę.
  1. Kvėpuoti lėtai ir giliai, ir likti kelia kol yra patogūs. Atleiskite ta pačia tvarka, kad jūs turite į jį kelti.

Atgal į TOC

Atsargumo priemonės ir Kontraindikacijos

Tai yra keletas punktų atsargiai turite nepamiršti prieš tai padaryti asan.

  1. Tai geriausia, kad būtų išvengta šios asan jei turite širdies liga arba kenčia nuo aukšto kraujospūdžio.
  1. Venkite praktikuojančių šį asan jei skauda galvą, ar pečių, kaklo, ar susižeisti nugarą.
  1. Menstruacijos ir nėščios moterys turi ignoruojama šios asaną.

Atgal į TOC

Pradedančiųjų patarimai

Kaip pradedantiesiems, tai gali būti sunku sustabdyti savo alkūnes nuo slydimo toli viena nuo kitos, kai jūs prisiimti šią pozą. Slydimo juosta per savo žastą, fiksavimo jis tiesiog virš alkūnės. Tada ištiesiu rankas priešais, kad jie yra pečių plotyje. Sureguliuokite diržo tokia, kad ji hugs išorinį dalį ginklų. Dabar, kad jūsų laikysena yra nustatyta, naudokite diržą, kad padėtų jums kelti. Push rankas šiek tiek atokiau nuo dirželio vietoj leisdami jiems bumbulas į dirželiu.

Atgal į TOC

Išplėstinė Pose Variacijos

Tai pažangi poza savaime. Taigi su praktika, kaip jūs pradėsite gauti patogi šiame kelti, pabandykite atleiskite rekvizitas ir tolti nuo sienos. Tai bus poza pažanga savaime.

Atgal į TOC

Privalumai Plunksnuotosios Peacock Pose

Tai yra keletas nuostabų pincha Mayurasana nauda.

  1. Tai daro nugaros, pečių, rankų stiprus.
  1. Ji suteikia kaklo, pečių, krūtinės ir pilvo geras ruožas.
  1. Jis gerina pusiausvyrą ir koncentraciją.
  1. Smegenys yra ramino, ir stresas ir lengvas depresija yra sumažintas.

Atgal į TOC

Mokslas Behind The pincha Mayurasana

Ši asana trunka metus meistras. Jūs tapsite nuolankus ir atleiskite savo ego, kaip jūs siekia pasiekti šį kelti. Kad būtų lengviau, galite įvesti šiuo poza daro padalinti koją arba lenkimo savo kelio. Jūsų tikslas turi būti perkelti į centrinės ir kreiptis į vertikalią ašį, kaip esate laikysena. Nepamirškite skleisti savo pečių, firma savo šlaunų, užsiimti savo stuburą ir išlaikyti jūsų pirštai atkreipė. Jūsų kūnas turi būti traukiamas į tiesia linija per centrą kanalą. Svarbiausia yra pakelkite taip, kad jums nereikia sutraukti į apatinę nugaros dalį. Pasiruošti kaip jums sušilti su parengiamųjų kelia, ir rasti savo balansą, kai jūs pagaliau patekti į pozą.

Atgal į TOC

Parengiamieji Poses

Adho mukha Vrikshasana Adho mukha Svanasana Gomukhasana Prasarita Padottanasana Supta Virasana Uttanasana

Atgal į TOC

Tolesni kelia

Adho mukha Vrikshasana Adho mukha Svanasana Gomukhasana Sirsasana

Atgal į TOC

Dabar, kad žinote, kaip tai padaryti pincha Mayurasana, ką jūs laukiate? Tai gali atrodyti neįmanoma, tai gali atrodyti sunku, bet stebina tai, kad kai jums sunku padaryti taiką su šiuo asaną, rasite ramybę savyje.

load...