Kaip padaryti Dhanurasana ir kokios jos naudos

load...

Sanskrito: धनुरासन; Dhanur – lankas, Asanos – Pose; Tariama kaip Dah-noo-Rah-SAH-nah

Dhanurasana arba lankas Pose yra vienas iš 12 pagrindinių Hatha joga kelia. Jis taip pat yra vienas iš trijų pagrindinių nugaros tempimo pratimai. Tai suteikia visam atgal gerą ruožas, todėl perteikti lankstumą, taip pat stiprumas prie nugaros.

Viskas ko jums reikia žinoti apie Dhanurasana

  1. Ką reikia žinoti prieš jums tai Asanos
  2. Kaip tai padaryti Dhanurasana
  3. Atsargumo priemonės ir Kontraindikacijos
  4. Pradedančiųjų patarimai
  5. Išplėstinė Pose Variacijos
  6. Privalumai lankas Pose
  7. Mokslas Behind The Dhanurasana
  8. Parengiamieji Poses
  9. Tolesni kelia

Ką reikia žinoti prieš jums tai Asanos

Turite įsitikinti, kad jūsų skrandžio ir žarnyno tuščia tol, kol jūs praktika šį asan. Turėti savo maistą bent keturių iki šešių valandų, prieš jums padaryti asan kad jūsų maistas bus virškinama ir yra pakankamai energijos, kad galėtumėte išplėsti praktikos metu.

Tai geriausia praktikuoti jogą pirmas dalykas ryte. Bet tuo atveju, jei jūs negalite dirbti ryte, tai gerai, kad ją praktikuoti vakare.

load...

Lygis: Pagrindinis stilius: Vinyasa Trukmė: nuo 15 iki 20 sekundžių Kartojimas: galite Nėra tęsiasi: pilvo, krūtinės ląstos, šlaunų, kulkšnių, kirkšnies, Psoas pagrindinė raumenų, gerklės, Priekinės kūno Stiprina: Atgal

Atgal į TOC

Kaip tai padaryti Dhanurasana

  1. Gulėti ant pilvo, išlaikyti savo pėdos klubų plotyje ir savo rankas šalia kūno.
  1. Dabar, švelniai kartus savo kelio ir palaikykite savo kulkšnių.
  1. Įkvėpkite ir pakelkite savo krūtinės ir kojų nuo žemės. Ištraukite kojas atgal.
  1. Žiūrėti tiesiai ir išlaikyti savo veidą be streso. Šypsena turi padėti.
  1. Laikykite poza kaip jums sutelkti dėmesį į kvėpavimą. Jūsų kūnas turi būti įtempta kaip lankas.
  1. Kaip jums patogiau į kelia, kvėpuoti ilgas ir gilus.
  1. Apie 15 – po 20 sekundžių, iškvėpti ir atleiskite kelti.

 

Atgal į TOC

Atsargumo priemonės ir Kontraindikacijos

Tai yra keletas punktų, atsargiai reikia nepamiršti prieš tai padaryti asan.

  1. Ši asana neturėtų būti praktikuojama, jei jūs kenčia nuo išvaržos, aukštos arba žemas kraujospūdis, skausmas apatinėje nugaros, migrena, galvos skausmas, kaklo traumos, arba jei sirgote pilvo chirurgija neseniai.
  1. Moterys turėtų vengti šio asan nėštumo metu.

Atgal į TOC

Pradedančiųjų patarimai

Paleidus išjungti, kaip pradedantysis, tai gali būti sunku pakelti savo šlaunis nuo grindų. Jūs galite suristi antklodė ir padėkite jį po jūsų šlaunų suteikti joms paramą atsigriebti.

Atgal į TOC

Išplėstinė Pose Variacijos

Gilinti pozą, galite pabandyti Parsva Dhanurasana. Už tai, kai jūs prisiimti pozą, turite iškvėpti ir Dunk petį iš vienos pusės į grindis. Tada vilkikas pėdą į priešingą pusę link pėdos ant tos pačios pusės, ir apsiversti ant tos pusės. Jūs galite turėti savo kulkšnių su savo rankas tuo pačiu pozicijos kaip Dhanurasana. Laikykite 20 iki 30 sekundžių kelti. Pakartokite asan ant kitos pusės. Tai asanos suteikia savo pilvo organų gerą ruožas.

Atgal į TOC

Privalumai lankas Pose

Tai yra keletas nuostabų naudą Bow Pose.

  1. Jis padeda stiprinti nugarą, taip pat pilvo raumenis.
  1. Ši asana padeda stimuliuoti lytinių organų.
  1. Praktikuojančių šį asan padeda išplėsti ir atverti kaklo, krūtinės, ir pečius.
  1. Kojos ir rankų raumenis yra stangrūs.
  1. Ji priduria, lankstumo nugaros.
  1. Tai asanos yra didelis stresas buster.
  1. Mėnesinių diskomfortas yra atleidžiamas reguliariai praktika.
  1. Tai asanos taip pat padeda žmonėms, sergantiems inkstų ligomis.

Atgal į TOC

Mokslas Behind The Dhanurasana

Tiek senovės jogos ir šiuolaikinis mokslas patvirtina, kad nugaros smegenų yra ne tik labiausiai subtilus, bet taip pat svarbiausia kūno dalis. Dauguma asanos įtraukti stuburo praturtinti mūsų medžio gyvenimo šaknis. Stuburas yra pagrindinis besivystančių stuburą. Ši asana daugiausia dėmesio skiriama stuburo, o kai daroma su pilna ketinimų, jis stiprina ir demonstruoja atgal. Atsipalaiduokite, dar likti žino savo kūno ruožas. Tačiau nereikia įtempti. Klausyti savo kūno.

Atgal į TOC

Parengiamieji Poses

Bhujangasana Salabhasana Supta Virasana Virasana Urdhva mukha Svanasana Setu Bandhasana Sarvangasana

Atgal į TOC

Tolesni kelia

Matsyasana Setu bandha Sarvangasana Urdhva Dhanurasana Urdhva mukha Svanasana Ustrasana

Atgal į TOC

Dabar, kad žinote, kaip tai padaryti lankas kelia, ką jūs laukiate? Dhanurasana yra Portretų joga kelia, kad yra labai naudinga jūsų nugaros. Jūs turite padaryti jį praktika praktikuoti šį pozą!

load...