Kaip deginti 3000 kalorijų per dieną?

Kaip jūs galite sudeginti daugiau kalorijų per dieną, kad gali atsigriebti už savo svorio? Kada nors pagalvojote, kiek riebalų jums kaupti daro ne fizinį aktyvumą? Ar žinote, kiek kalorijų jums reikia sudeginti prarasti vieną svaro svorio per dieną? Yra daug būdų deginti kalorijas. Bet prieš keičiant savo mitybą drastiškai arba prieš pradedant bet kokį naudojimosi tvarką, jums reikia turėti planą.

Skaitykite toliau ir sužinokite, ką ji mano, kad prarasti svaras.

Svorio tikslų:

Suprasti savo svorio tikslą kelią yra pirmas žingsnis link prarasti tų papildomų svarų (1). Gali būti daug aplink mus, kurie kenčia nuo antsvorio ir kiekvienas žmogus turi savo nustatytus parametrus deginti kalorijas. Sunkesni asmuo, pavyzdžiui, būtų sudeginti daugiau kalorijų per dieną, nei plonu asmeniui. Be to, sportininkas būtų sudeginti daugiau per dieną, nei vidutinis žmogus praleidžia įprasto fizinio aktyvumo. Nors Sumažinus cukraus ir riebalų yra geras pasirinkimas, yra daugiau svorio-tikslas ne tik panaikinant keletą maisto produktų iš savo dietos (2).

Kaip Burn 3000 kalorijų per dieną:

Sudeginti 3000 kalorijų per dieną, jums reikia keisti ir valgyti daug mažiau nei jūsų dabartinius mitybos modelius. Tai reiškia, kad turite sureguliuoti atitinkamą kiekį kalorijų dietos, kad galėtumėte pasiekti tikslą. Sveika suaugusiųjų reikalauja 2000 kalorijų pagrindinių funkcijų organizme. Viskas, ką jūs valgote aukščiau tai naudojamas vaikščioti, kalbėti, dirbti ir kitus nuolatinė veikla.

Įdomu tai, kad 3500 kalorijų lygi apie 1 svarą riebalų. Taigi, siekiant prarasti vieną svaro riebalų, turite įrašyti 3500 kalorijų daugiau nei suvartoja. Arba, jei asmuo naudoja 3500 kalorijų ir neturi fizinį aktyvumą, jis prisidėtų riebalų perteklių, lygią vieno svaro. Norėdami pradėti su svorio netekimas, reikia sutelkti dėmesį į mažinant suvartojamų kalorijų kiekį ir įtraukti intensyvios treniruotės, kad dega apie 1000 kalorijų. Tai sukurs kalorijų deficitą, kad iš karto pradėti deginti riebalus. Tai turėtų užtrukti savaitę sudeginti riebalų svaras tokiu būdu. Be to, pradedantiesiems linkę deginti riebalus greičiau, palyginti su Menstruacinis (3).

Svaras diena:

Per savaitę laikomas sveiko kelionę link stabilios svorio. Nepaisant to, jei prarasti visą svarą per vieną dieną yra svarbu dėl kokių nors priežasčių, čia yra keletas intensyvios veiklos, kurios padeda sudeginti kalorijas.

  1. Veikia: labai veiksmingą veiklą, veikia dega 850 kalorijų per valandą. Tačiau, jums reikia paleisti 4 valandas sudeginti 3000 kalorijų.
  2. Slidinėjimas: intensyvus vienos valandos seansas sudegina 1100 kalorijų.
  3. Plaukimas: Plaukimas intensyviai valandą padeda jums deginti 700 kalorijų.
  4. Skvošas: Sportas sudegina 850 kalorijų per valandą.
  5. Dviračiu: Intensyvus dviračiais už valandą, taip pat degina 850 kalorijų.
  6. Boksas: Boksas sudegina 800 kalorijų per valandą.

Kiti panašūs intensyvios veiklos, kurios padeda deginti kalorijas yra Dviračiai, alpinizmas, Šokiai, Pilates, svorio kėlimo ir joga. Bet kurie turėtų Dedicated nuo 4 iki 8 valandų efektyviai išdegti 3000 kalorijų.

Zero kaloringumo maisto produktai:

Valgyti sveika yra labai svarbi svorio tikslą, tai būtų kažkas taip greitai, kaip „svarą per dieną vartus. Turėtumėte užtikrinti, kad jūsų organizmas gauna reikiamą mitybą nepaisant kalorijų sumažėjimą. Valgyti daržovių ir neskaldytų grūdų, kuriuose yra daug skaidulų, bet mažai kalorijų. Geriau turėti nulį kaloringų maisto produktų, pavyzdžiui, obuolių. Šie maisto produktai vos turi 50 kalorijas, kad organizmas sudegina jį virškinti, todėl vardą. Jie taip pat teikia mitybos ir energijos, kiek kalorijų mažinimas galiausiai sukelia avariją. Jūs taip pat gali turėti gaivieji gėrimai, kaip žaliosios arbatos, kad didinančią apykaitą.

Išlaikyti kalorijų Prisijungti:

Kiekvienas žmogus turi skirtingus energijos poreikius. Taigi, net jei jūs žinote, kaip sudeginti 3000 kalorijų per dieną, jūs turite padaryti mitybos planą kartu su nudegimų tikslą. Visa tai turi būti įrašyta dienoraštis, kad planas yra laikomasi. Įtraukti liesos mėsos su dideliu baltymų dietos. Norėdami papildyti tai, pasirinkti veiklą, kuri dega norimą kiekį kalorijų (4).

 

Galima ar ne, ekspertai pataria palaipsniui svorio išvengti ilgalaikių sveikatos sutrikimų. Ar Pranešimo padės Jums rasti atsakymus? Jei taip, prašome leiskite mums žinoti komentarus skyriuje žemiau.