Kaip datos gali jums padėti numesti svorį?

load...

Datos yra laikoma idealus maisto, nes jie yra turtingas maistingųjų medžiagų ir teikia daug naudos sveikatai (1). Kadangi jie yra gausu skaidulinių medžiagų ir riebalų rūgščių, datos gali padėti svorio iki paraudimas toksinus, reguliuojant gliukozės kiekį kraujyje ir mažina uždegimą (2). Šie saldūs vaisiai gali padėti pasotinti savo smaližius nedarant jums krūva papildomų kalorijų. Bet jūs turite kontroliuoti porcijų dydį, kaip nieko perteklius gali padaryti jums priauga svorio. Šiame straipsnyje aš ketinu pasakyti jums, kaip prasidėjo pagalbos svorio, kaip įtraukti juos į savo mitybą ir gyvenimo būdą jūs privalote sekti numesti svorio. Skaityk!

Bet pirmiausia leiskite man pasakyti jums šiek tiek apie datas. Datos ar „Phoenix dactylifera, yra saldūs vaisiai palmių, rašo daugiausia Artimuosiuose Rytuose, Afrikoje, Indijoje, Bangladeše ir Pakistane. Yra įvairių veislių datas, priklausomai nuo fruktozės, gliukozės, ir sacharozės.

Datos yra daug angliavandenių (44 – 88%), ląstelienos (6,4 – 11,5%). Baltymų (2,3-5,6%), riebalai (0,2-0,5%), mineralai (geležies, magnio, vario, kalcio, natrio, ir tt), druskos, vitaminai (A, B1, B2, C, niacino) ir aliejus (3 ).

Taigi, tai yra nuo mitybos profilyje aišku, kad datos yra ne tik super skanus, bet ir labai maistingas. Dabar, leiskite mums suprasti, kaip prasidėjo pagalba svorio.

load...

Kaip Datos pagalba svorio netekimas?

Nors jie yra saldus ir pakrautas su angliavandenių, datos gali padėti jums sublogti dėl šių priežasčių.

1. Didelio skaidulų kiekio

Datos yra gausu skaidulinių medžiagų. Pluoštas arba geri angliavandeniai (kaip aš jį pavadinti), negali būti suardomas žmonėms. Pluoštas veikia trimis būdais, kad sukelti svorio.

Pirma, pluošto padeda sulėtinti maisto absorbciją storojoje žarnoje, tokiu būdu galite jaustis visiškai ilgą laiką. Ji taip pat apsaugo nuo staigaus šuolio į gliukozės kiekį kraujyje.

Antra, ji padeda gaudyklė riebalų, užkirsti kelią riebalų absorbciją.

Ir trečia, pluošto padeda iš trumpos grandinės riebalų rūgščių žarnyne, kuri yra iš esmės maistas geras žarnyno bakterijų gamybai. Šie žarnyno bakterijos padeda virškinimui, kuri galiausiai padeda padidinti metabolizmą (4).

2. Aukštos nesočiųjų riebiųjų rūgščių kiekis

Ne visi riebalai yra blogi. Kaip ir nesočiųjų rasti datų riebalų rūgščių. Šie nesočiųjų riebiųjų rūgščių gali padėti sumažinti uždegimą. Uždegimas gali atsirasti dėl įvairių priežasčių, pavyzdžiui, traumos, patinimas, ligos, nesveiki maisto vartojimo ir pirmaujančių sėdimas gyvenimo būdas. Bloga naujiena yra, uždegimas yra susijęs su nutukimu, atsparumas insulinui, diabetas, kepenų ligos, ir tt (5). Nuo datos turėti gerą kiekį nesočiųjų riebalų rūgščių, juos vartoja, galite sumažinti uždegimą, taip sumažinant tikimybę priaugti svorio.

3. Geras baltymų šaltinis

Datos yra taip pat gausu baltymų. Baltymai yra sunku virškinti, ir perėjimas laikas storojoje žarnoje yra ilgesnis, kuri leidžia jums jaustis visiškai ilgą laiką. Be to, baltymų, taip pat gali padėti sukurti ir remontas raumenys.

4. Antioksidantas turto

Džiovintus vaisius yra turtingas antioksidantų (6). Antioksidantai padeda Przedmuch žalingą laisvųjų deguonies radikalų ir sumažinti stresą ir uždegimą. Švieži datos yra antioksidantų, tokių kaip antocianinų, fenolinių junginių, ir karotinoidų (7). Tai padeda išstumti toksinus ir padidinti medžiagų apykaitą ir virškinimą. Tai galų gale veda į svorio.

5. Kovos su Diabetinė Veiklos

Šis natūralus saldainiai iš tikrųjų gali padėti išlaikyti jūsų cukraus kiekį kraujyje patikrinti. Mokslininkai nustatė, kad flavonoidų, saponinų ir fenolinių datų, gali padėti skatinti insulino gamybą. Be to, buvo nustatyta, kad maitinti datas į laboratorinius diabetu žiurkių padėjo pagerinti įvairių biocheminių rezultatus (8). Tačiau, jūs turite būti atsargūs, jei esate diabetikas. Pasitarkite su gydytoju, žinoti, jei galite vartoti datas.

6. Patenkina smaližius

Kad smaližius! Aš nekenčiu, aš myliu ją, bet aš negaliu prarasti! Taip, gera žinia tiems iš jūsų, kurie jaučia šį būdą. Datos yra saldus, minkštas, ir žąsis. Jie gali veikti kaip fizinis saldiklis minus visų netinkamo poveikio cukranendrių cukraus. Taigi, jei jūs manote, lyg ką nors saldaus po valgio, tiesiog pop dvi datas į burną, ir jūs visi nustatyti. Tokiu būdu, jums bus suteikta galimybė teikti mityba savo kūno be priauga svorio rizika.

Taigi, tai buvo 6 priežastys datos gali padėti jums numesti svorio. Bet ar galite vartoti neribotą datas ir vis dar tikimės, kad numesti svorio? Išsiaiškinkime.

Kiek Datos vartoti sublogti?

Datos gali padėti svorio, tačiau jie taip pat gali sukelti svorio padidėjimas, jei nevartoja jiems ribotais kiekiais. Jūs galite turėti 4 – 6 datas per dieną pasotinti savo smaližius, išlaikyti savo alkio priepuoliai baimėje, arba pridėti mitybos ir skonio savo maistą.

Kalbant apie maistą, leiskite man pasakyti jums, kaip įtraukti datas dienos maisto meniu.

Datos padėti Weight Loss – būdai įtraukti Datos į savo mitybą

  1. Vienas įdomus būdas valgyti datas yra de-Sėkla juos ir stuff kai graikiniais riešutais ir migdolais ar bet kurioje kitoje sausai vaisių pasirinktą jais vienetų.
  2. Įrašyta kapotų datas, kad vaisių salotos ar desertas yra dar vienas puikus būdas mėgautis jais.
  3. Jūs taip pat gali apimti datas daržovių, ryžių patiekalai, kuskuso ir tt
  4. Labai paplitęs būdas atimantis datas yra pridedant juos pienu.
  5. Jūs galite pridėti datas, kad jogurtas, kremas, čatnis, smuko, pyragai ir tt

Vienas iš populiariausių būdų vartojančių datų pridedant juos stikline pieno. Tiesą sakant, buvo nustatyta, datos ir pieno dieta skatinti greitą svorio daugelyje dietos. Taigi, jei norite numesti 7 kg per 2 savaites, štai ką turite daryti.

Datos ir pieno Dieta

1 savaitę

Pusryčiai – 2 datų ir stiklinė pieno

Pietūs – 3 uncijos kepta žuvis + žalios lapinės daržovės + 1 riekė juoda duona + 1 puodelis jogurto + 2 datas

Pavakariai – 1 puodelis žalios arbatos + 1 wieloziarniste sausainių

Vakarienė – 2 pasimatymų ir pieno stiklo + ant grotelių arba troškintos daržovės + virti pupelės

2 savaitė

Pusryčiai – 2 datų ir stiklinė pieno

Pietūs – 3 uncijos kepta žuvis + daržovių sriuba arba vištienos sriuba + 1 riekė juoda duona + 1 puodelis pasukų + 2 datas

Pavakariai – 1 puodelis žalios arbatos + 1 wieloziarniste sausainių

Vakarienė – 2 datų ir pieno + keptais daržovės su grybais / Žuvis / vištiena stiklo

PASTABA: Pasikalbėkite su savo dietologu ar gydytoju, prieš pradėdami laikytis šios dietos plano.

Čia yra keletas datų, kurios gali padėti su svorio netekimas:

  1. Medjool datos
  2. Deglet Noor datos
  3. California datos

Datos yra ne tik gera svorio. Jie turi kitų sveikatai naudingų per, todėl juos taip labai ypatinga. Leiskite pažvelgti į naudą sveikatai datas išvaizdą.

Kas yra sveikatos nauda datų?

  • Pagalba stiprina imunitetą

Vartojimas datos gali padėti padidinti savo imunitetą, nes jie yra geras geležies šaltinis, kuris yra labai svarbus kraujo gamybai (9). Jie taip pat pakrautas su vitaminų, mineralų, ląstelienos ir baltymų.

  • Apsaugokite nuo alergijos

Datos yra organinių junginių siera, kuri ne tik padeda sumažinti alergines reakcijas, bet ir apsaugo jus nuo kritimo auka sezoninių alergijų.

  • Išvengti vidurių užkietėjimas

Datos yra daug skaidulų, kurios padeda skatinti Tuštinimasis. Jei kenčia nuo vidurių užkietėjimo, gerti pieną su datomis ir koše bananų puodelį gauti atleidimą per valandą ar dvi.

  • Neturiu trans-riebalų

Kai vartoji datas kaip užkandį, jūs nenorite įtraukti į trans-riebalų, kurie jau yra jūsų kūno. Kuris yra puikus, nes mažinant trans-riebalų kiekį Jūsų organizme, jums bus sumažinti jūsų šansai priauga svorio ir pradėti savo sveikatai.

  • Jus Energetinės

Datos gali suteikti jums trumpąją energijos kaip juose gerų kiekį gliukozės, fruktozės, sacharozės ir. Jie gali jus energingi už visą gerą valandą. Taigi, jei jūs manote, mieguistas ar ten jūsų kraujo gliukozės kiekį kraujyje sumažėjimas, turėti 2 – 4 datas.

  • Apsaugoti širdį

Datos yra daug įvairių mineralų, kurie padeda sumažinti MTL cholesterolio kiekį, tokiu būdu jiems idealias širdies saugančius.

  • Pagerinti kraujo apytaką

Geležies ir natrio datas padėti subalansuoti skysčių organizme. Tai, savo ruožtu, padeda pagerinti kraujo apytaką, o tai svarbu, kai jis ateina į svorio ir pagerinti sveikatą.

Taigi, kaip matote, suvartoja datas, jums bus ne tik numesti svorio, bet taip pat apsaugoti savo organizmą nuo įvairių ligų. Didysis. Bet kaip pasirinkti geriausius datas iš rinkos ir kaip juos vartoti? Štai keletas patarimų.

Patarimai Norėdami Pirkti ir vartoti Datos

  • Ieškokite neprajodinėtiems ir sklandžiai raukšlėta datų.
  • Jie neturėtų blogas kvapas.
  • Prieš perkant datų paketą iš prekybos centrų Patikrinkite tinkamumo laiką.
  • Nusiplaukite jas tekančiu vandeniu, kad pašalintumėte nešvarumus arba bakterijas.
  • Laikyti juos hermetiškame inde šaldytuve.
  • Vartok 4 – 6 datas kasdien numesti svorio.

Punkto iki Įsiminti

Nevartokite per daug datas, kaip galite padidinti savo cukraus kiekį kraujyje ir taip pat jums priauga svorio. Be to, pasitarkite su savo gydytoju ar dietologu prieš atimantis datas svorio.

Galima daryti išvadą, datos yra puikus mitybos šaltinis ir gali būti naudojamas numesti svorio. Taigi, pirkti savo paketą datų šiandien ir prarasti perteklių padriba jaustis energingi ir, žinoma, pažvelgti žavus. Rūpinkitės.

load...