Kaip atsikratyti pykinimo su joga

load...

Pykinimas gali pasibelsti į jūsų duris tik apie bet kuriuo metu. Nesvarbu, ar tai yra todėl, kad jūs turite skrandžio gripas, ar judesio ligos bijau, kad pukish jausmas yra bjaurus.

Kas yra pykinimas?

Pykinimas yra nespecifinis simptomas. Tai reiškia, kad ji turi daug priežasčių. Ji yra viršutinėje pilvo, kuris veda į priverstinio noras vemti diskomfortas. Nors pykinimas gali ankstesnė vemti, tai nėra būtina, kad jums bus vemti, jei Jums atsiranda pykinimas. Jei pykinimas pailgėja, tampa varginantis.

Kaip veikia jogos Pagalba su pykinimu?

Kai praktikuoti jogą, kraujo apytaka yra sustiprintas. Tai reiškia daugiau deguonies cirkuliuoja visoje savo kūno. Tai padeda atnaujinti ir atjauninti savo sistemą. Reguliariai praktika, disbalansas yra reguliuojamos, o toksinai išskalauti. Tai sumažina pojūčius, kad pykinimas atneša su juo ir teikia palengvėjimą.

Joga pykinimas

  1. Supta Virasana
  2. Viparita Karani
  3. Baddha Konasana
  4. Gilus kvėpavimas

1. Supta Virasana

Tai yra viena iš efektyviausių jogos pozų pykinimo. Kai praktikuoti šį asan, kad diafragmos svoris pakilo kepenis ir skrandį. Tai suteikia jiems daugiau erdvės ir laiko atgauti. Jūsų kūnas yra atsipalaidavęs, o stresas ir įtampa yra atleidžiamas. Kai sujungti pozą su gilaus kvėpavimo, jums jaustis geriau akimirksniu.

load...

Norėdami sužinoti daugiau apie šią Asanos, spauskite čia: Supta Virasana

Atgal į TOC

2. Viparita Karani

Kojos iki sienos Pose yra Paguodos asanos. Ji pašalina stresą ir nuovargį keletą minučių. Ši asana ramina savo kūną, o reguliuojant disbalansą. Jūsų skrandis yra gerai deguonimi, todėl pykinimas sumažėja. Ši poza yra labai guodžia.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią Asanos, spauskite čia: Viparita Karani

Atgal į TOC

3. Baddha Konasana

Baddha Konasana stimuliuoja pilvo organus ir pašalina visus blokus. Kai kartu su tinkamai kvėpuojant, jis padeda jums įveikti, kad žiaurios jausmas, pykinimas.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią Asanos, spauskite čia: Baddha Konasana

Atgal į TOC

4. Gilus kvėpavimas

Gilus kvėpavimas yra svarbu ne tik tada, kai atsiranda pykinimas, bet net kitaip. Ji ramina tave iš karto, taip pat pylimas toksinus. Įkvėpkite giliai, taip, kad jums užpildyti grynu oru savo plaučius ir skrandį. Lėtai iškvėpkite. Kai pykinimas streikai, paimti tris giliai įkvėpkite – jūs jausitės daug geriau.

Atgal į TOC

Be praktikuojančių šias asanas, gerti daug vandens ir įkelti ant vitaminų per vaisių ir daržovių. Jūs pasiūlymą, pykinimas atsisveikinti visiems laikams.

load...