Ką valgyti – didelis poveikis jūsų kūnui

load...

Ką valgyti turi didelį poveikį jūsų kūno, taip pat savo mintis. Tačiau, kartu su šiuo, savo valgio laikus taip pat vaidina svarbų vaidmenį tinkamam veikimui Jūsų organizme.

Pusryčiai buvo dažnai vadinamas visų patiekalų karalius, ir daugelis dietos ekspertai taip pat vadinama kaip svarbiausia rupiniai dieną. Bet tik todėl, kad vienas patiekalas yra toks svarbus, tai nereiškia, kad jis yra ok praleisti kitus patiekalus. Daugelis mano, kad valgyti naktį leis jiems riebalų, taigi, jie nori praleidžiant pietūs.

Pagal Ajurvedą, naktį miltai yra vienas dalykas, kad jūs turite būti labai atsargūs, apie. Kadangi tai yra paskutinis rupiniai dieną, tai yra labai svarbu turėti ją į teisingą laiką. Taip pat svarbu priimti teisingą pasirinkimą maisto.

Paskutinis dienos dalis dominuoja kapha, todėl, nepriklausomai nuo maisto valgyti turi sugebėti subalansuoti Kapha, o ne jį padidinti.

load...

Maisto produktai, kurie didina kaphadoša

Yra keletas maisto produktų turite vengti valgyti naktį, nes jie sukurti į kaphadoša disbalansą. Greito maisto, riebi Maistas, nonvegetarian daiktų, šaldyti maisto produktai, sunkieji iki virškinti maistą, varškė, ar ledai yra keletas dalykų, kad jums reikia vengti valgyti nakties metu. Net jei juos valgyti, stengiuosi turėti juos mažiau ar ribotais kiekiais. Daugiau jų valgyti naktį gali sukurti organizme disbalansas ir sukelti komplikacijų, pavyzdžiui:

  • Svorio priaugimas
  • Sloga, kai jums pabusti ryte
  • Kosulys ir šaltas. Jei jau esate kenčia nuo kosulio ir šalčio, yra tikimybė, kad sąlyga bus pabloginti
  • Vėmimas sensacija
  • Nevirškinimas
  • Pernelyg didelis seilėtekis ryte
  • Alergijos

Galų gale, neteisingų mitybos įpročių gali sukelti formavimo ir kaupimo toksinių medžiagų organizme, kuris gali sukelti keletą sveikatos komplikacijų.

Jei kenčia nuo bet kurio iš minėtų komplikacijų, tai pats laikas pradėdami vartoti tinkamai rūpintis savimi. Kartais šiek tiek koreguoti savo dietą modelio galima išgydyti arba pagerinti dauguma šių sąlygų. Taigi, kitas klausimas, kuris kyla yra, kokio tipo korekcijų gali pagerinti jūsų sveikatą.

Ką valgyti naktį?

Jūs turite būti įdomu, kas gali būti sveiki dalykai valgyti naktį, tiesa? Worry ne, tiesiog atlikite šiuos paprastus patarimus, vakarienė.

  • Manoma, valgyti maistą, kuris yra lengvai virškinamas naktį. Be to, stengiuosi valgyti sveiką ir mažai carb dietos, kaip ji pasireiškia virškinamas lengvai.
  • Jei turite valgyti varškę naktį įprotį, pakeiskite jį su pasukų. Pageidaujamas chapatis per ryžių, nes chapatis yra lengva ir greičiau virškinti.
  • Negalima overstuff sau. Valgykite ribotais kiekiais
  • Pabandykite įtraukti daugiau dal, žalios lapinės daržovės, karis lapų, ir nedideliu kiekiu imbiero savo valgio.
  • Druskos, kaip manoma, padidinti vandens susilaikymas organizme. Taigi, tai geriau sumažinti druskos suvartojimą.
  • Prieskoniai, kita vertus, padidinti šilumą į savo kūną, todėl pabandykite įtraukti prieskonių savo maistą.
  • Sumažinti cukraus suvartojimą ir pakeisti jį su medumi, nes ji padeda sumažinti gleivių.
  • Jei turite geriamojo pieno prieš miegą įprotį, nori mažo riebumo pieno. Prieš geriant jis visada virinti pieną. Tai leidžia lengviau virškinti. Taip pat galite pridėti nedidelį kiekį imbiero arba kardamono į pieną prieš verdant ją, kuris padeda sumažinti gleivių generavimo savybes.
  • Negerkite šalto pieno. Jį, o jis vis dar šiltas.

Nykščio taisyklė jūs privalote sekti, o turintys savo Vakarienė įsitikinti, kad ką valgyti, jums neturėtų gauti sunkumo jausmas skrandyje. Vietoj to, jūsų skrandis turi jausti šviesą taip, kad galite miegoti tinkamai.

Ar valgyti naktį, kad jums riebalų? Yra tikimybė. Kadangi jūsų organizmas negali atlikti bet kokį fizinį aktyvumą naktį, jis reikalauja mažiau energijos. Ir, jei valgyti dideliais kiekiais naktį, energija, kuri yra gaminama iš maisto gauna saugomi organizme riebalų pavidalu, o tai galiausiai veda prie nutukimo ar svorio padidėjimas.

Ne tik Ajurveda, bet šiuolaikinis mokslas taip pat siūlo, turintys šviesos maistą naktį. Tikimės, kad ši informacija padeda jums išlaikyti savo sveikatą. Pasidalinkite savo nuomonę žemiau komentarų laukelyje.

 

load...