Ką reikia valgyti prieš ir po jogos?

Ar jums atlikti jogos reguliariai? Ir jei jūs darote, ar žinote, kas maistas, kurį reikia vartoti prieš ir po atliekant jogos? Atspėkite, kas, ką valgyti prieš ir po savo jogos užsiėmimus vaidina svarbų vaidmenį nustatant savo sveikatą!

Taigi, ar norėtumėte sužinoti daugiau apie joga ir kaip tinkama mityba yra susijusi su juo? Prašome perskaityti!

Joga ir dietos:

Norėdami gauti didžiausią naudą iš jogos, būtina, kad jūs valgote tinkamą tipo maisto. Be tinkamos mitybos, jūsų kūnas negalės gauti maksimalią naudą iš jogos. Svarbu, kad jums suvartoja teisingą tipą ir tinkamą maisto kiekį reikiamu laiku galima pasinaudoti naudą.

Valgyti Prieš joga:

Ten buvo daug diskusijų šia tema tarp sveikatos specialistų ir praktikų joga. Tradiciškai, dauguma žmonių mano, kad jums nereikėtų valgyti maistą iki praktikuojančių jogos pozos, nes kai kurie jogos pozos spaudimą pilvo raumenis.

Tačiau žmonėms pirmaujančių džiovos gyvenimą, laikantis šios teorijos gali būti neįmanoma. Tie, kurie ateis į jogos užsiėmimai pašte valandos jaustis tikrai alkanas ir sutelkiant dėmesį į pamokų tampa sunku. Atsižvelgiant į tai, kai kurie jogos užsiėmimai gali trukti 1 valandą ar daugiau, išleisti su alkio priepuoliai gali būti gana apmokestinti. Kai esate alkanas, jis tampa sunku sutelkti dėmesį į kūno ir proto, kuris yra joga sąlyga.

Ką reikia atsiminti, kai valgote Prieš joga:

Yra keletas svarbių dalykų, kuriuos turėtumėte nepamiršti, jei jūs tikrai negali nevalgyti prieš praktikuojančių jogos pozų.

  1. Jums reikia valgyti gana šiek tiek laiko, kol gausite į jogos užsiėmimai. Žmogaus organizmas reikalauja keletą valandų tinkamai virškinti maistą. Virškinimo trukmė priklauso nuo maisto produktų ir gėrimų suvartotų tipų.
  2. Tai nėra patartina turėti sunkaus maisto prieš išvykdami užsiėmimai. Pabandykite vartoti tik šviesos maistą, kuris gali būti virškinama, greitai ir, kad nepriima rinkliava ant jūsų medžiagų apykaitą.
  3. Bandykite valgyti mažais kiekiais prieš praktikuojančių jogą.
  4. Apriboti save valgyti tik maisto produktus, kurie turi mažą glikemijos indeksą ir vengti maisto produktų, kuriuose yra didelis cukraus bet kokia forma. Gorging ant aštrus ir junk maisto yra didelis NE. Be to, nukreipti nuo gazuotų gėrimų aišku, jei norite gauti daug naudos praktikuojančių jogą.
  5. Idealiu atveju jūs turėtumėte imtis maisto, porą valandų prieš tai joga. Tačiau tam tikrose situacijose tai gali būti neįmanoma. Net ir tada, pabandykite prieš praktikuojančių pozas valgyti bent valandą.
  6. Nevartokite jokio maisto aukščio rūgščiame turinį. Tai gali sukelti rėmens. Už tai, venkite gerti apelsinų sultis ir kavą.
  7. Jei gerti daug sulčių ar vandens, galite pykina arba skrandžio spazmai joga sesijų. Todėl gerti nedideliais kiekiais vandens likti hidratuotas ir išvengti šių požymių, tuo pačiu metu.
  8. Jei turite jogos klasę ryte, net nereikia galvoti apie Popijawa vakarėlyje naktį prieš. Alkoholis gamina džiovinti poveikį organizmui. Jūs taip pat gali būti paliktas su pagirių, kuris nėra idealus dalykas, prieš darbo.

Ką valgyti prieš joga:

1. Avokadai:

Jogos praktikų, tokių kaip avokadas daug, kaip ji yra. Šis vaisius yra aprūpintas su mineralų, pavyzdžiui, kalio ir magnio. Tai veda prie veiktų tinkamai raumenų ir ląstelių žmogaus organizme. Be to, avokadai yra lengvai virškinamas ir jus visą gana ilgą laiką. Sveikas riebalų rasti avokadų padeda sumažinti blogojo cholesterolio.

2. Bananai:

Turimas visų pusių metus Bananai yra pigus ir turtingas maistingųjų medžiagų. Vaisių yra aprūpintas su kalio ir vien daro jį idealiu iš anksto treniruotės užkandžių. Į jį magnio AIDS sutrukdyti pilvo pūtimas ir raumenų mėšlungis. Jūs galite turėti ją su salotomis arba naudoti jį padaryti Yummy kokteilius.

3. Vaisių Plaktuvai:

Plaktuvai pagaminti namuose gali būti ideali pasirengimo treniruotės maistas, ir kad pats pasakytina taip pat jogos praktikų. Plaktuvai suteikti tinkamą mitybą ir drėkina kūną tuo pačiu metu. Šis geras dalykas apie juos, kad galite maišyti įvairių rūšių vaisių ir neturi laikytis kurio nors vieno skonio visada! Galite naudoti vaisių, pavyzdžiui, ananasų, obuolių, apelsinų, melionų ir kivi, pavyzdžiui. Naudojant be riebalų jogurtas bus gera idėja, kad sveikų mažai riebalų kokteilius. Tai geriau, kad jums nereikia maišyti papildomą cukraus, o kokteilius. Natūralus cukraus vaisiuose turėtų pakakti.

4. Obuoliai:

Obuolių yra šarminės vaisiai ir padės skaitiklis rūgštingumas besivystančios į skrandį. Jie taip pat yra natūralių cukrų ir daug ląstelienos. Valgyti obuolius taip pat saugo jūsų kūno hidratuoti. Vitamino C Apple suteikia jūsų kūno energijos impulsą, kuris yra idealus prieš treniruotę.

5. Jogurtas:

Jogurtas yra skanus ir galima valgyti įvairiais būdais. Jūs galite turėti ją vieną arba maišyti su vaisių kokteilius. Kai kurie žmonės net pasiimti su avižų. Prieš eidami į jogos sesijos, tiesiog šiek tiek mažai riebalų arba nulinis riebalų jogurtas. Tai suteiks jums energijos, ko jums reikia!

6. Migdolai:

Valgyti žalio migdolai gali suteikti jums tik energijos impulsą, ko jums reikia, prieš jogos užsiėmimai. Galite pabandyti valgyti mirkyti migdolai. Negalima pasirinkti už pasūdytame įvairovė prieinama rinkoje bet kokia kaina. Ekologiški, žaliavos migdolai yra geriausias variantas jums. Migdolai yra vitamino E, magnio ir sveiką riebalų.

7. Razinos:

Razinos puikus skonis ir jums pasiūlyti energiją natūralių cukrų formų. Galite žiaumoti ant jų prieš joga. Tiesą sakant, jas vežančių mažame maišelyje yra paprastas ir galite įdėti maišelį į sporto krepšyje.

8. Džiovintų vaisių ir riešutų juostoje:

Galite žiaumoti džiovinti vaisiai ir riešutų barai, prieš išeinant į jogos klasę. Užtikrinti baras neturi kalorijų skaičių, viršijantį 300. Tai suteiks jums pakankamai energijos už seansą.

9. Uogos:

Uogų yra aprūpintas su vitaminų ir antioksidantų. Jie taip pat yra daug ląstelienos. Jūs galite kramtyti uogas, pavyzdžiui, braškių ir mėlynių. Natūralus cukraus kiekis vaisių jus energija.

10. Avižiniai:

Valgyti avižinių dubenėlį prieš išvykdami į savo jogos klasės yra protinga idėja. Tai lengvai virškinamas ir daug skaidulų. Jei reikia, galite įdėti į jogurto šaukštą į dubenį arba lašas nedidelį kiekį medaus pridėti prie skonio.

Ką valgyti po jogos:

Po to, kai grįžti iš savo jogos užsiėmimai, tai visai natūralu, kad jums bus gana alkanas. Pratimai visus tuos pozos ir kelionę atgal namo leis jums trokšta maisto. Tačiau, nereikia prisiryti bet užkandis praeivius nuraminti jūsų skonį pumpurus. Po praktikuojančių jogą, jums reikia priimti teisingą rūšies maisto. Neišmeskite privalumus, gautus iš joga splurging riebalų pakrauta sumuštinį ar mėsainiai!

1. Vanduo:

Nors jums reikės valgyti po praktikuojančių jogą, tai dar svarbiau suteikti hidrataciją prie kūno. Jums reikia gerti daug vandens. Paprastas vanduo yra geriausias variantas už tai. Tačiau, dėl keitimo, galite gerti kokosų vandenį kartais. Taip pat gerai įlašinti kelis lašus citrinos į vandenį vitamino C smūgis!

2. Šviežių vaisių sultys:

Jūs galite mėgautis didele stikline šviežių vaisių sulčių, grįžęs iš jogos užsiėmimai. Tai gerai, jei norite pabandyti skirtingus vaisius kiekvieną dieną veislei. Nenaudokite papildomos cukraus ir remtis natūraliu cukraus vaisių. Geriau skonio, lašas po kelių ledo kubelių stiklo prieš geriant. Tai bus kur kas geriau nei gerti ne biržos vaisių sultys, kurių sudėtyje yra dirbtinių skonio ir sumas viršija cukraus.

3. Naminė Daržovių sriuba:

Jūs sudegino daug kalorijų per jogos sesijos ir būtina, kad jūs siūlote kūną praplauti maistinių medžiagų su kalorijų. Juk jogos patiekalas maistingas beveik nieko artimą namų daržovių sriuba. Jūs galite naudoti morkos, salierai, špinatai ar kopūstai padaryti tokias sriubas. Supilkite savo mėgstamų daržovių ir pridėti juodųjų pipirų ir imbiero skonio. Padaryti sriubos namuose yra geriau nei pirkti juos Parengti, pasiruošę šildyti parduodami parduotuvėse, kurios dažnai būna perteklius kiekį natrio produktus.

4. Tunas:

Jums reikia pasiūlyti savo kūno energijos duoti maisto. Žuvis, kaip tunų yra vertas pavyzdys. Jūs galite padaryti tuno sumuštiniai ar valgyti kitas tunų indus po jogos užsiėmimų tinkamą baltymų.

5. Tostas su bananais ir migdolų sviestas:

Tai yra idealus, kai reikia gerą dozę mitybos neatsižvelgiant papildomų kalorijų. Naudokite nesmulkintų grūdų tostą ir kepkite juos šiek tiek į skrudintuvą arba mikrobangų krosnelėje. Skleiskite liberalią sumą migdolų sviesto ant skrudintos duonos ir viršuje su bananų griežinėliais. Jūs gaunate baltymų, sveikų riebalų ir ląstelienos šiame užkandis.

6. Žalioji arbata:

Žalioji arbata turi naudos daug sveikatos ir tai yra geriau nei daugelis kitų gėrimų galite gerti. Tačiau jis idealiai po grįšite iš jogos sesijas. Joga pagerina kraujotaką ir antioksidantų, esančių žaliosios arbatos gauti išplatino po visą kūną. Jogos ir žaliosios arbatos derinys taip pat veikia kaip puikus streso buster.

7. Nesmulkintų grūdų tostas Su plakta kiaušinių baltymus:

Jei praktikuoti jogą dieną, tai gali būti puikus ir montavimo pašto treniruotės užkandis. Kiaušinių baltymus yra baltymų ir nėra cholesterolio. Sveikų grūdų duonos sudėtyje yra sudėtingų angliavandenių ir kad bus užtikrinta, jums likti įtampa ilgą laiką. Jūs taip pat gali mesti salotoms su juo.

8. Šviežių daržovių salotos:

Galite prisiryti ant salotų, pagamintas iš šviežių daržovių dubenį grįžęs iš jogos užsiėmimai. Jūs galite naudoti tamsius lapinės daržovės ir naudojant organinius daržovės yra geriausias variantas. Naudokite pipirų milteliai arba kalendra, kapotas ant viršaus arba užpilkite kelis lašus aukščiausios kokybės pirmojo spaudimo alyvuogių aliejaus pridėti prie skonio.

Kas Nėščios moterys turėtų valgyti Prieš joga:

Joga yra puikus žmonių iš visų amžiaus grupių, įskaitant nėščias moteris. Tačiau nėštumas gali būti lemiamas etapas ir tam tikri fiziologiniai pokyčiai turi būti stebimi atsargiai. Nors joga gali padėti nėščiųjų moterų kovoti su nėštumo bliuzo, jie taip pat turi galvoti apie savo bendrą sveikatos poreikius.

Nėštumo metu, tai natūralu, kad staigių alkio priepuoliai ir jūs iš tikrųjų reikia valgyti tiek jums ir jūsų kūdikiui. Svarbu, kad jūs neturite eiti jogos užsiėmimai ant tuščio skrandžio. Neleisk sau būti atliekama dehidratacija arba.

Žemiau yra keletas maisto produktų Prenatalinė moterys turėtų valgyti prieš einant užsiėmimai:

  • Turkija sumuštinis su pomidorais ir nesmulkintų grūdų duonos.
  • Kietai virti kiaušiniai.
  • Paprastas avižiniai.

Joga, kaip ir jūs visi žinote, yra puikus forma vykdyti, kuris gali nuraminti ir kūną ir protą. Šis pratybų forma buvo siejama su daugybe naudą sveikatai ir buvo praktikuojamas nuo amžiaus paminklo. Taip, joga ar paklausti jus kontroliuoti savo mitybą ir išvengti greito maisto, bet yra maža kaina sumokėti už jausmas švieži ir įtampos.

Šie paprasti patarimai gali pereiti ilgą kelią padėti jums gauti geriausią naudą jogos sesijos. Nors įvairių formų joga gali skambinti tiek variacijos dietos suvartojamos, pirmiau vadovas veikia kaip paprastas, bet efektyvus mitybos planas jums visiems, kurie nori praktikuoti jogą reguliariai. Svarbiausia yra valgyti šviesą, ir pažaboti tendenciją besaikis, kitaip jums nebus gauti ką nors iš išlaidų valandas kambaryje su sukryžiuotomis kojomis!

Kaip jums patiko šį postą? Pasakykite mums komentarus skyriuje žemiau. Mes norėtume išgirsti iš tavęs!