Joga ir Pilatesas – koks jūsų pasirinkimas?

Pasaulyje vyksta GA-GA apie joga ir pelnytai taip. Bet tie, kurie į kvėpavimo pratimai tikriausiai nerūpi. Na, joga ir kvėpavimo pratimai yra, dažniau nei ne, įmestas į tą pačią kategoriją. Ir nors jie yra panašūs praktiką, jie turi keletą akivaizdžių skirtumų, kad žmonės nesugeba atpažinti. Taigi čia eina – galvos dėl mūšis tęsiasi vs stiprumo!

Joga vs. Pilates treniruotės – Kas Jums tinka?

Skirtumas # 1 – kilmė praktika

Joga yra senovės Indijos praktika, kad atsirado daugiau nei prieš 5000 metų. Su pastoviu evoliucija per šimtmečius ir kultūrų, joga šakotas į Bikram, Aštanga, vinyasa, Iyengar ir tt Tai atlikite tuos pačius principus, bet įtraukė variantus į įvairius poreikius.

Pilates treniruotės, kita vertus, yra daug jaunesnis praktika. Ji prasidėjo viduryje – 20-ojo amžiaus ir įkūrė Joseph Pilates. Jis sukūrė šį pratybų forma reabilitacijos ir stiprinimui.

Dalelę Pilates smulkmenos: tai šokėjai, kuris, tiesą sakant, pagaminti šią praktiką garsaus visame pasaulyje. Jie pakeitė praktiką, kad jie stipresni už savo mokymus.

Skirtumas # 2 – Skirtumas proto, kūno ir dvasios

Nors abu Joga ir kvėpavimo pratimai tiki, kad kūnas ir protas yra prijungtas, joga prideda dvasios elementą į praktiką taip pat. Kai praktikuoti jogą, jūs linkę tyrinėti dvasingumą per meditaciją.

Skirtumas # 3 – Koks tikėtis iš klasės

Nesvarbu, ar tai joga klasės arba Pilates klasė, kiekviena iš jų yra skirtinga. Taigi, jūs negalite tiksliai smulkiau. Tačiau, tai yra plataus veikimo spektro, ką jūs galite tikėtis iš jogos klasės Vs. Pilates klasės.

Jogos užsiėmimai turi lanksčią rutina. Galite derinti sekos variantus ir pozos padaryti tūkstančius skirtingų kombinacijų. Ji taip pat priklauso nuo to, kokio stiliaus joga jums pasirinkti, ar kuris mokytojas jūs einate į. Aštanga ir Bikram stilius joga yra dviejų formų joga, kurie turi nustatytą seką. Su kiekvienu kitu būdu, yra galimi umpteen variantus. Be to, kai kurie jogos užsiėmimai apima meditaciją kaip rutinos dalis. Tai ugdo dėmesio ir pasišventimo ties klasės pradžioje ir leidžia po klasę jums įsiurbti ir pasinaudoti pratimų naudą.

Pilates užsiėmimai, tačiau yra labiau struktūrizuotas. Todėl jūs žinosite, ko tikėtis, kai jūs vaikščioti į klasę.

Skirtumas # 4 – Tikrasis treniruotės

Tiek praktika padės jums įgyti jėgos ir lankstumo.

Be tipiškų jogos klasę, kiekvieną raumenų jūsų organizmas gauna vienodą treniruotės. Kiekvienas poza seka kovos laikysena, siekiant užtikrinti pusiausvyrą kūrimą jūsų kūno. Core stiprumas yra esminė joga. Bet, tai tik įspūdį, o ne visa dėmesio.

Pilates treniruotės suteikia jums viso kūno treniruotės. Tai daugiausia dėmesio skiriama derinant stuburą ir stiprinti šerdį. Judesiai yra Kietasis. Kai klasės valdyti mechanizmus, siekiant padėti jums įgyti jėgos. Kiti susijusiai dirba ant kilimėlio ir naudoti tik organizmo atsparumą statyti pagrindinę jėgą.

Skirtumas # 5 – kalorijų sudeginate o svoris Jūs Lose

Joga ar kvėpavimo pratimai svorio – kuris geriau? 50 minučių hatha jogos klasės leis jums įrašyti iki 145 kalorijų. Jei pasirinksite „Power Yoga sesijos, galite prarasti iki 250 kalorijų.

Normalus 50 minučių Pilates treniruotės padės jums deginti aplink 175 kalorijų. Be intensyvaus ir pažangios praktikos, galite įrašyti iki 375 kalorijų.

Skirtumas # 6 – Dėl naudojimo kvėpavimas

Abu jogos ir kvėpavimo pratimai naudojimas kvėpavimo ir koncentracijos būdai. Joga, nors naudoja kvėpavimą tuo labiau intensyvaus lygio.

Kai praktikuoti Aštanga arba vinyasa formų joga, jūs naudojate Ujjayi kvėpavimą, kur jums padidinti įkvėpimo ir iškvėpimą trukmę, kaip jūs einate giliau į praktiką. Taip pat reikalaujama, kad atitiktų jūsų kvėpavimą į judėjimo ir pozos. Joga taip pat pranajama, kuri yra skyrius, skirtas kvėpuoti.

Į Pilates praktiką, jums kvėpuoti per nosį ir iškvėpti per burną.

Taigi, Kuris Vienas Ar Jūs Pasirinkite?

Jei jūsų tikslas yra numesti svorio ir sustiprinti savo stuburą, tada, žinoma, galbūt jau sudarė savo mintis eiti Pilates.

Tačiau, jei jūs ieškote visų pusių praktikos, kad taip pat padeda jums prisijungti prie dvasinio lygio, joga yra jūsų pasiimti.

Tai buvo viskas, apie joga vs kvėpavimo pratimai. Jei esate supainioti, galbūt norėsite išbandyti tiek ir pamatyti kuris iš jų jums patinka geriau. Per keletą klasių, jūs taip pat linkę pastebėti kurį praktikuoti jūsų kūnas reaguoja į geriau.