GM Dieta šalutiniai reiškiniai – perskaitykite tai prieš išbandydami šią dietą

load...

GM Dieta ar „General Motors Dieta, kaip rodo jos pavadinimas, yra svorio valdymo programą, iš pradžių sukurta General Motors korporacijos sveikatos ir fitneso savo darbuotojus su dotacijos iš JAV Žemės ūkio departamento, Maisto ir vaistų administracija. Ši dieta sistema orientuota į konkrečių maisto produktų per dieną maistui ir apima iš 7 dienų trukmę.

Kaip ir bet kuri kita dieta, svorio netekimas yra pagrindinis tikslas kartu su pridėtinės naudos gerinant psichinę būklę ir požiūrį asmens tokia mityba žinoma, už šį 7 dienų planą teorija yra ta, kad maisto valgyti sudegina daugiau kalorijų, nei jie atiduodu organas kaloringumą. Iš esmės jis yra skirtas valyti ir detoksikuoti savo kūną ir padaryti jums atrodyti ir jaustis geriau. Toliau šalutinis poveikis GM dietos kartu su tikslo ir taisyklių GM dietos.

Tikslai GM Dieta:

Svoris valdymas yra vienas iš pagrindinių tikslų GM dietos. Ji buvo skirta padėti darbuotojams; ypač tuos, kurie priklauso viduriniosios amžiaus grupės išlaikyti save tinka ir patinka geresnę sveikatą. Nepaisant to, jis turi tam tikrą riziką sveikatai, kuris gali trukdyti jų darbą.

GM dietos pasekėjų paprastai turi šiuos tikslus omenyje: –

load...
  • Norėdami gauti atspalvių kūno barsto išjungti papildomų svarų.
  • Siekiant pagerinti požiūrį ir emocijas, nes jos valymo ir detoksikuojanti poveikį.
  • Siekiant užtikrinti, kad sudegintas kalorijas, nusveria kalorijų suvartoti.
  • Siekiant išlaikyti proporcingą svorio aukštis kūno masę.
  • Siekiant užkirsti kelią nutukimui giminingo problemų, tokių kaip artritas, hipertenzija ir širdies ir kraujagyslių ligų.

Patartina derinti mitybą su tinkamai įgyvendinti, kad būtų išvengta seansų nuovargio ir kitų rizikos veiksnių, susijusių sveikatos ir pasiekti norimą svorį. 

GM Dieta diagrama:

Diena-1 Bet koks vaisių skaičius, išskyrus bananus, pageidautina melionus ir kantalus. Ji skirta paruošti kūną likusiai dienos daliai.
Diena-2 Žalios arba virtos daržovės, kepta bulvytė, skrudinta su sviesto padažu pusryčiams.
Diena-3 Neribotas vaisių ir daržovių kiekis, išskyrus bananus ir bulves.
Diena-4 Iki 3 stiklinės pieno ir 8 bananai. Jūs taip pat galite turėti gm sriubą. Iki šios dienos cukraus troškimas yra sumažintas.
Diena-5 6 sveiki pomidorai, mažos porcijos liesos jautienos ir dar 1 kv. Vandens, kad išgrynintų jūsų kūną iš vidaus.
Diena-6 Neribotai liesos mėsos (vištienos ir žuvies) arba varškės bei daržovių.
Diena-7 Rudieji ryžiai, vaisių sultys ir visos šios dienos daržovės.

Vegetarai gali pakeisti už rudieji ryžiai jautienos. Jie gali turėti 1 – 2 puodeliai ryžių kiekvieną dieną.

GM dietos taisyklės:

Tam tikros taisyklės turi būti laikomasi šios dietos, žinoma: –

  • Staying hidratuotas yra labai svarbus. Todėl dietos reikia gerti mažiausiai 10 – 15 stiklinių vandens per parą.
  • Turėtų būti griežtai vengti alkoholio per dietos metu. Tai yra todėl, kad alkoholis panaikina dietos poveikį ir sukelia vanduo, kuris neleidžia į dietos atsikratyti perteklinių skysčių iš jų sistemas.
  • Gėrimai, pavyzdžiui, vandens, klubas soda, paprasto juodos kavos, juodos arbatos be cukraus ir vaisių sultis (tik 7 dienos) gali būti vartojamas kartu su šios dietos.

GM Dieta šalutinis poveikis:

Nors GM dietos ar duoti palankius rezultatus fitneso ir svorio forma, ji taip pat kelia tam tikrą riziką, kad gali nusverti naudą. Kaip ir kiekvienais dietos, yra keletas šalutinis poveikis GM dietos.

1. Apribojimai maistui: Ši dieta vykdomi darbai keliose apribojimus ir apribojimus. Tokia dieta netinka ilgainiui ir kiek gerai rimtų pasekmių.

2. Netinka visiems: Ši dieta netinka vaikams ir nėščioms moterims, taip pat tiems, kurie kenčia nuo negalavimų.

3. Sukelia keletą pavojų sveikatai: Tie, pradedant šios dietos plano skundėsi keletas problemų, pavyzdžiui, nuolatinis ar staigaus plaukų slinkimo, kartu su galvos skausmu ir sausai odai per pirmuosius keletą dienų šios dietos. Štai kodėl ji rekomenduojama gerti daug vandens, kad būtų išvengta dehidratacijos bet kuriuo momentu. Anemija, nuovargis ir bendras silpnumas yra ir kitų pavojų sveikatai.

4. Kietas dieta: Ši dieta yra dažnai kritikuojamas dėl savo nelankstumo. Dėl pernelyg apribojimų dėl maisto, žmonės dažnai sunku sekti ir patirtis svaigulys ir bado potraukį 3 arba 4 dieną

5. Gali sukelti medžiagų apykaitos sulėtėjimą: Viena iš problemų, susijusių su GM dietos yra ta, kad jis gali sukelti medžiagų apykaitos sulėtėjimą, nes ji riboja savo maistą rinktis dramatiškai.

6. Svorio netekimas tik paviršutiniškai: Be dietos, žinoma galite jausti, kad jums neteko svorio, tačiau ji yra labiau tikėtina, kad jums neteko vandens svorį, kuris yra įgytas atgal lengvai kai pradėsite valgyti reguliariai maistą.

7. Griežtai apriboja savo mitybą: Pateikiant apribojimus maisto pasirinkimą, tai atjungia vertingų maistinių medžiagų, kurios reikalingos kasdien ir sukelia mitybos nepakankamumą.

8. Reikia toleranciją: Tolerancija turi sekti standžios struktūros šios dietos plano. Bet neatsargumas ant Dieter dalis gali nugalėti savo paskirtį.

9. Ne pratybų vietoje: Ši dieta vargu dėmesys skiriamas pratimų, kuri yra svarbi svorio valdymą. Šio dietos efektyvumas gali būti sustiprintas, jį papildant reguliarios mankštos.

10. Monotoniškas: Vartojimas tik vaisių ir daržovių dietos plano pradžioje ir išlaikyti nenutrūkstamą patikrinimą dėl vandens suvartojimo gali padaryti Dieter jaustis monotoniškas, kol jis praranda visą savo motyvaciją.

11. Nepaliaujamas troškulys ir dehidratacija: Šios dietos pasekėjų dažniausiai kenčia nuo nuolatiniu troškulio ir dehidratacijos kaip kūnas naudoja skysčių, skatinti medžiagų apykaitą. Todėl patartina gerti daug vandens, kad išlaikyti save atjaunėjusi.

12. Veda prie staigaus raumenų silpnumas: per pradinį dienų planą, raumenų audiniuose yra atimta pakankamas kiekis baltymų, dėl raumenų silpnumo. Tačiau ši sąlyga bus reguliuojama kai sistema pripranta prie maistinių medžiagų teikiamų režimas.

Šalutinis poveikis GM dietos gali būti veiksmingai valdoma pagal:

  • Būdamas drausmingas:

Tai yra esminė sąlyga šio dietos kaip apgaudinėja maisto suvartojimo mažės jos efektyvumą, taip pat jums priedai nepageidaujamų svarų. Taigi, mityba turėtų būti laikomasi eilės ir chronologine tvarka.

  • Tinkamas pratimas:

Pratimai stiprina dietos efektyvumą, suteikiant organizmui reaguoti į dietos nustatymus greičiau būdu ir išvengti įprastinių poveikį. Tinkamas poilsio ir vandens suvartojimas taip pat būtina.

Ar GM Dieta dirbti?

GM dieta buvo sukurta, iš esmės, siekiant skatinti ir palaikyti sveikatą ir tinkamumą General Motors darbuotojų. Tačiau, jo efektyvumas yra dar klaustukas. Kadangi jis buvo sėkmingai barsto perteklių svarų už sparčiai, kelios šalutinis poveikis taip pat baigėsi nuo šios dietos.

Siekiant gauti naudos iš šio režimo, žmogus turi rengtis dar blogiau, nes ji gali įrodyti, didžioji pirmą kartą dėl drastiškų mitybos suvartojamų kaita, kuri apima žaliavų vaisių ir daržovių ir sumažino mėsos porcijas.

Taigi, tinkamas medicininis stebėjimas ir reguliarios konsultacijos su gydytoju reikia, o po dietos planą. Be to, vargu ar bus ilgalaikis sprendimas, nes ji yra ne gyvenimo būdo pokyčius mitybos planas.

Bet jei padaryta teisingai, tai tikrai gali sukelti svorio. Ir GM dieta šalutinis poveikis yra nesiruošia būti galutinis priežastis. Čia yra geras atvejo tyrimas – „GM dieta: Kaip numesti svorio per 7 dienas?

load...