Geriausios ir blogiausios miegančios pozicijos

Miega gerai, nėra lengva. Netaisyklinga laikysena, nemalonus lova, o zvimbimas protas gali jus visą naktį, ir jūs norite, galite padaryti kažką apie jį. Kaip gerai miegoti priklauso nuo to, kaip tavo diena eina ir būdas jums pasiruošti miegui. Svarbiausia, kad padėtis miego klausimais daug. Norėdami sužinoti daugiau apie miego pozicijas ir įvairių jų privalumus ir trūkumus, keep reading.

Prieš tai tegul sužinoti apie miegą svarbą.

Kodėl miega Na svarbu?

Miega ramiai kasdien nuo 6 iki 8 valandų reikia sveiko kūno ir proto. Gero miego leis jūsų smegenų pasiruošti kitą dieną ir pavarų jus išmokti ir atsiminti naują informaciją. Tinkama miegas suteikia savo kūno galimybę išgydyti ir remontas širdį ir kraujagysles, apsaugoti jus nuo širdies ligų ir aukšto kraujospūdžio.

Geras miegas tenka savo kūną ir padeda ją kurti sveiką imuninę sistemą. Ir, apskritai, miego pobūdžio turite nuspręs nuotaiką kitą dieną. Ji taip pat turi įtakos, kaip jūs manote ir reaguoti poveikį. Todėl asmuo, kuris miega gerai yra daugiau dėmesio, daro geresnius sprendimus, ir yra daugiau kūrybinis ir sveiki.

Dabar, leiskite išsiaiškinti skirtingas pozicijas mes miegoti ir kuris geriausiai tinka jūsų sveikatai.

Tipai miega pozicijų

  1. Miega ant pilvo
  2. Miega ant šonų (dešinėje ir kairėje pusėje)
  3. Sleeping With kojas
  4. Miega ant nugaros

1. Miega ant pilvo

Būna dienų, kai po ilgos darbo dienos, visi jūs norite daryti yra rudenį butas ant lovos ir užsnūsti. Na, tucking savo veidą į pagalvę gali būti patogiau, bet ilgainiui jis nedaro daug gerai.

Argumentai „už“: Vienintelis geras dalykas apie miega ant pilvo, kad ji palengvina knarkimas.

Trūkumai: miegoti ant pilvo veda į atsibunda ryte su skausmu ir diskomforto. Tai įtakoja kaklo, vietų savo galvą nemalonus kampu, ir išsitraukia savo pilvą žemyn. Jis lygina natūralų kreivę savo stuburo ir lemia mažesnes nugaros.

Patarimas: miegoti ant pilvo yra laikoma blogiausia miegojimo poziciją, o ekspertai rekomenduojame palaipsniui pereiti prie miega ant šono su pagalvių pagalba.

Atgal į TOC

2. Miega ant šonų

Tyrimai rodo, kad dauguma žmonių nori miegoti ant šono. Tai gali būti arba riesta iki tam vaisiaus padėties ar santykinai tiesiau kampu. Šoninis jums miegoti taip pat daro skirtumą. Miega ant dešinėje pusėje neturi turėti tokį patį poveikį, kaip miega kairėje. Kiekvienas turi savo unikalius privalumus ir šalutinį poveikį. Patikrinkite žemiau sužinoti.

  • Dešinioji pusė

Argumentai „už“: miegoti ant dešinės leidžia savo stuburą atsipalaiduoti savo natūralios kreivė.

Trūkumai: Jei miegoti ant dešinėje pusėje, jūs Traukiasi visą savo širdies ir kraujagyslių sistemą, nes ji yra dešinėje kūno pusėje. Tai miegojimo pozicija padermių plaučius ir suspaudžia krūtinės ląstą. Tai trukdo kraujotaką, todėl jums judėti per savo miego subalansuoti pasiskirstymą. Venkite šią poziciją, jei galite, ir pasirinkti miegoti ant kairiojo šono.

  • Kairė pusė

Argumentai „už“: Sleeping kairėje taikoma labai mažai spaudimą širdies ir leidžia jį varinėti kraują visą savo kūną.

Trūkumai: Jei susirangyti per daug, jis riboja gilus kvėpavimas.

Patarimas: Jei norite, kad jūsų pusėje miegojimo poziciją geriau, padėkite pagalvės tarp savo kelio teisingai suderinti savo kūną tarp jūsų klubų ir sąnarių.

Atgal į TOC

3. Miega su kojų Aukštyn

Nors galite miegoti, jūsų kojos turi tendenciją judėti aukštyn ir žemyn. Gana dažnai, jums pabusti pamatyti jūsų kojos išrautas arčiau krūtinės. Tai gali būti arba viena koja aukščiau už kitą ar abu ištraukė į viršų.

Argumentai „už“: miega su abiejų kojų iki mano svorio išjungti dubens srityje ir yra naudinga tiems, kurie kenčia nuo nugaros skausmų.

Trūkumai: miega su viena koja sukelia nelygumus organizme ir kenkia dubens. Tai veda prie nugaros.

Patarimas: Norėdami išvengti savo kojas nuo dviračių, o jūs miego, įdėkite vidutinio dydžio storą purią pagalvę tarp kojų. Pagalvė bus sunku jūsų kojos judėti aukštyn ir žemyn.

Atgal į TOC

4. Sleeping ant nugaros

Miega ant nugaros, yra geriausias būdas miegoti. Šioje padėtyje, jūsų veidas susiduria tiesus, o jūsų galvos vėl ilsisi ant pagalvės. Pagalvė pakelia galvą šiek tiek, pateikti savo skrandį žemiau maisto vamzdis. Tai miegojimo pozicija geriausiai veikia jūsų sveikatą.

Argumentai „už“: miegoti ant nugaros platina kūno svorį tolygiai ant stuburo ir apsaugo veidą nuo raukšlių, kurie ateina iš kasti savo veidą į pagalvę. Jis pašalina bet kokį rūgšties refliukso ar maisto grįžta iki virškinimo trakto galimybę. Tai neskausminga ir patogus.

Trūkumai: Šis miegojimo padėtis nėra gera tiems, kurie knarkti. Gerklės ir skrandžio yra traukiama į apačią sunkumą, kuri sunku kvėpuoti.

Patarimas: Pridėti minkštas ir patogus pagalvės į savo lovą. Laikyti vieną ar du žemiau galvos tinkamai suderinti savo kūną.

Atgal į TOC

Dabar, kad mes žinome, kas geriausia miegojimo pozicija, leiskite pereiti prie kai kuriuos bendriausius klausimus apie žmogaus miego.

Ekspertų atsakymai skaitytojams klausimus

Kiek miego ar vidutinis asmuo reikia?

Valandų miego, kiekis skiriasi nuo asmens. Bet, vidutiniškai, 7 – 8 valandų miego naktį veikia gerai daugelį asmenų.

Ką žmonės, kurie dirba naktį turėtų daryti, kad geriau miegoti dienos metu?

Jei miega dieną atsigriebti už naktį, įsitikinkite, kad jums sukurti savo kambarį aplinką, kuri būtų panaši į naktį. Padaryti jūsų kambaryje tamsu ir šalta. Miegoti ant patogios čiužinio ir užtikrinti tylą.

Ar mankšta padėti jums miegoti geriau?

Taip, mankšta padeda jums miegoti geriau. Žmonės, kurie naudojasi kelis kartus per savaitę linkę miegoti geriau, nei tie, kurie to nedaro.

Kaip mes žinome, jei mes turime miego sutrikimas?

Jei manote, mieguistas, net atlikus tinkamą išsimiegoti be jokių trikdžių, kreipkitės į gydytoją patikrinti, jei jūs kenčia nuo miego sutrikimų.

Ar snaudė geras man?

Atsižvelgiant trumpus miega per dieną gali būti gaivus, tačiau, jei jūs manote, kaip snaudė visą laiką, galbūt nebus gauti tinkamą ramus miegas naktį.

Panašus į kitų organizmo funkcijų, miegas yra labai svarbus jūsų bendrą gerovę. Geras miegas bus pereiti ilgą kelią išlaikyti jums Hale ir sveiki. Jūs turite padaryti viską, kad pabandyti ir miegoti gerai. Pradžia gaunant savo miegojimo padėties teisę.