Dukan dietos svorio netekimas – kaip tai veikia, etapai ir dietos planas

Tai blogai, jei jūs esate ant dietos, o ne numesti svorio. Ir tai dar blogiau, jei jūs prarasite papildomą padriba bet įgyti ją atgal. Jei norite numesti svorio ir palaikyti ją, atlikite efektyviausią mitybos planą sukurtą Dr. Pierre Dukan – Dukan dietos. Skirtingai nuo kitų mitybos planus, tai AIDS greitas svorio netekimas, bet jums nebus gauti svorį atgal. Ir tai todėl, kad ši dieta yra sukurta sujungiant mokslinius įrodymus ir Dr.Dukan patirtį apie tai, kaip teisingas mityba gali paskatinti mūsų organizmą numesti svorį. Garsai intriguojanti, tiesa? Leiskite sužinoti daugiau apie šį fenomenalų mitybos planą ir pradėti prarasti svorio šiandien!

Kaip Dukan Dieta darbai

Dr Pierre Dukan, kuris specializuojasi svorio valdymo, susidūrė su iššūkiu, kai vienas iš jo pacientų sutiko pasiduoti visiems maisto produktams, išskyrus mėsą numesti svorio. Dr Dukan laikomas paciento meilę mėsos ir suprojektuoti aukšto baltymų, mažai angliavandenių dietos. Jis padalintas į mitybą į keturis etapus – dvi svorio etapus ir dviejų svorio išlaikyti etapais. Didelės baltymų, mažai angliavandenių dieta veikia ribojant angliavandenių, kad lengvai konvertuoti į gliukozės kiekį. Aukštos gliukozės kiekį organizme sukelti medžiagų apykaitos sutrikimų, tokių kaip atsparumas insulinui. Kai insulino negali imtis gliukozės ir konvertuoti jį į naudinga energija, jis bus saugomi organizme kaip riebalai. Baltymai, kita vertus, užtruks daug ilgiau gauti virškinamas ir absorbuojamas organizme. Tai apsaugo alkio priepuoliai baimėje ir stato liesą raumenų masę. Svorio išlaikyti etapo metu, jums bus valgyti baltymų, angliavandeniai, sveiki riebalai ir maistinių skaidulų turtingas maistas. Tai subalansuotas mitybos planas padės išvengti jums galimybę įgyti svorio atgal.

Dabar, leiskite išsiaiškinti, ką turėtų valgyti kiekvieną šios dietos plano fazės metu.

Dukan Dieta planas

Dukan Dieta ataka etapas (1 diena – 7 diena)

Šio etapo metu, jums bus daug baltymų, mažai angliavandenių dietos. Jūs laikytis šios dietos plano 7 dienas.

Maistas Ką valgyti
Anksti ryte (7: 00-07: 30) 1 puodelis šilto vandens
Pusryčiai (8:15 – 8:45 val.) 2 virinti kiaušiniai ½ šaukšto avižų sėlenų
Vidury ryto (10: 30-11: 00) Žalia arbata
Pietūs (12: 30-13: 00) Kepta lašiša 1 puodelis mažai riebalų jogurtas
Vakariniai užkandžiai (16:00 val.) 1 puodelis limonado (naudoti dirbtinį saldiklį)
Vakarienė (7: 00-19: 30) Vištienos kepsnys ½ puodelio šilto pieno
 Kodėl tai veikia

Ataka etapas focusses tik daug baltymų maisto produktų. Tai padeda apriboti angliavandenių vartojimą ir AIDS greitas svorio netekimas. Geriamojo šilto vandens puodelį kuo greičiau atsistoti padės išstumti toksinus ir palaiko tinkamą žarnyno judėjimą. Jūs galite turėti baltyminės: pusryčiai, priešpiečiai ir pietūs. Avižos sėlenos yra geras šaltinis ląstelienos ir sudėtingų angliavandenių. Taip, tu negali visiškai išvengti angliavandenių, ir sudėtingi angliavandeniai yra geriausia, kai jis ateina į svorio. Maistinių skaidulų jungiasi prie riebalų molekulių ir apsaugo nuo riebalų absorbciją. Jūs taip pat leidžiama vartoti neriebius pieno produktus, kurie yra geras kalcio šaltinis ir geros žarnyno bakterijų, kurios padeda stiprinti kaulus ir gerina virškinimą. Žalioji arbata neturi kalorijų ir padeda slopinti apetitą. Jūs galite turėti limonado savo naktipiečių, bet įsitikinkite, kad naudoti tik dirbtinio saldiklio lašas. Šilto pieno stiklinė prieš miegą padės jums miegoti geriau.

Čia yra maisto kurį leidžiama vartoti išpuolį etape sąrašas.

 Maisto produktai, galite valgyti ataka etapo
  • Mėsa – vištienos krūtinėlė, liesa gabalai kiaulienos ir jautienos, žuvies, krabų, midijų, krevečių, omarų, žemės kalakutienos, veršienos, ir vištienos kepenys.
  • Maistinės skaidulos – ½ šaukštai avižų sėlenų kasdien.
  • Pieno – kiaušiniai, mažai riebalų jogurtas, mažo riebumo pieno, Ricotta sūris, ir varškės.
  • Gaivieji gėrimai – vanduo, limonadas, ir žalia arbata.
  • Kiti – alyvuogių aliejaus, dieta želatina, marinuoti, ir dirbtinis saldiklis
Naudinga Patarimas

Vegetarai gali pakeisti mėsą su seitan, kuris yra pagamintas iš kviečių glitimo. Venkite seitan jei glitimo jautri.

Jūs taip pat turite naudotis padėti mobilizuoti riebalų. Štai pratimai planas jums.

Pratimai plano, skirto Attack etapo
  • Kaklo apsisukimai – 1 komplektas 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Peties sukimosi – 1 komplektas 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Rankos sukimosi – 1 komplektas 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Riešo sukimas – 1 rinkinys 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Kulkšnies sukimosi – 1 rinkinys 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Šalutinis lunges – 2 komplektai po 5 pakartojimus
  • Šokinėja domkratai – 2 komplektai 30 pakartojimų
  • Pirmyn lunges – 2 komplektai 10 pakartojimų
  • Šokinėja lunges – 2 komplektai 10 pakartojimų
  • Žirkliniai spyriai – 2 komplektai 10 pakartojimų
  • Horizontalios spyriai – 2 komplektai 10 pakartojimų
  • Atsilenkimai – 2 komplektai 10 pakartojimų
  • Paleisti aukštyn ir žemyn laiptais
  • Tricep smuko – 2 komplektai po 5 pakartojimus
  • Alpinistai – 2 komplektai 10 pakartojimų
  • Ruožas
 Kaip jausitės By The End Of The Attack etapo

Iki Attack etapo pabaigoje, jūs pastebėsite, jūsų kūno formos ir svorio pokyčius. Jūs taip pat prarasti vandens daug svorio. Po 3 dieną, jūsų kūnas bus eiti į riebalų lydymosi režimu, ir tai yra, kai naudodamasis bus naudinga jums. Jūs efektyviai deginti kalorijas ir sukurti liesą raumenų masę. Bet atminkite, kad ši dieta neveiks, jei jūs neturite sekti visus etapus. Taigi, galime pereiti teisę į kitą etapą – Kruizinių etape.

 Dukan Dieta Cruise etapas (8 diena – 10 diena)

Kruizinių etapo Dukan dietos metu, jums bus valgyti visus paminėtus Attack etape kartu su ne krakmolingų daržovių baltymų šaltinių.

Maistas Ką valgyti
Anksti ryte (7: 00-07: 30) Šiltas vanduo su citrinų sultimis
Pusryčiai (8:15 – 8:45 val.) 2 plaktos kiaušinėlės žalia arbata 2 šaukštai avižų sėlenų
Vidury ryto (10: 30-11: 00) 1 puodelio morkų
Pietūs (12: 30-13: 00) Garintas tunas su šparagais ir pomidorais
Vakariniai užkandžiai (16:00 val.) Žalia arbata arba ½ puodelio pomidorų gabaliukai
Vakarienė (7: 00-19: 30) Kepta lieso kiaulienos gabaliukai su artišoku 1 maža tamsaus šokolado gabalėlė
 Kodėl tai veikia

Ši dieta diagrama yra šviežio oro gūsis. Valgysite daržoves, kuriuose yra daug sudėtingų angliavandenių, vitaminų, mineralų, antioksidantų ir ląstelienos. Pradėkite savo dieną su šiltu vandeniu ir citrinų sulčių duoti savo kūno papildomą dozę vitamino C. Kiaušinių yra puikus baltymų šaltinis, avižų sėlenos yra gausu skaidulinių medžiagų, ir žalioji arbata yra pakrautas su natūralių antioksidantų. Turi morkų puodelis jūsų vidurio ryto užkandis pažaboti alkį. Turėti pildymo pietūs su tunu, kuris yra puikus baltymų šaltinis ir daržovės. Vakaro užkandžių, jūs galite turėti žaliąją arbatą, kad bus išstumti toksinus arba pomidorų skiltelės, kuriuose yra daug beta-karotino. Turi didelę vakarienė su kiauliena ar bet kokio kito šaltinio baltymų ir pasirinktą subalansuoti skonio ir mitybos daržovių. Iš tamsaus šokolado gabalėlis padės pažaboti savo norą valgyti saldumynus.

Čia yra maisto produktų galite pasirinkti iš sąrašo.

Maisto produktai, galite valgyti kruizinis etapo
  • Daržovės – Salierai, brokoliai, pomidorai, morkos, runkeliai, artišokai, šparagai, baklažanai, agurkai, ropės, žiediniai kopūstai, kopūstai, paprika, špinatai, kopūstai, Collard žalumynai, Briuselio kopūstai, moliūgai, svogūnai, askaloniniai česnakai, šparaginės pupelės, ir porai ,
  • Baltymai – Žuvys, liesos gabalai jautienos ir kiaulienos, maltos kalakutienos, vištienos krūtinėlė, veršienos, grybų, lęšiai, daigai, avinžirnių ir sojos gabaliukus.
  • Maistinių skaidulų – 2 šaukštus avižų sėlenų per parą.
  • Kiti – 1 šaukštas alyvuogių aliejaus ir marinuoti.

 Čia yra pratimų planą, kad jūs turėtumėte sekti Cruise etape.

Pratimai plano, skirto Cruise etapo
  • Kaklo apsisukimai – 1 komplektas 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Peties sukimosi – 1 komplektas 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Rankos sukimosi – 1 komplektas 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Riešo sukimas – 1 rinkinys 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Kulkšnies sukimosi – 1 rinkinys 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Pagyvėja pėsčiomis – 5 min
  • Pertrūkiais veikia – 20 minučių
  • Joga
 Kaip jausitės By The End Of The Cruise etapo

Iki Cruise etapo pabaigoje, jums reikės pasiekti savo tikrąjį svorį. Jūs atrodys mažiau išsipūtęs, ir savo naują gyvenimo būdas pradės duoti rezultatų. Jūs nejausite pavargęs ir išnaudota visą laiką. Jūsų virškinimo ir žarnyno problemos išnyks ir plonos oro, kuris taip pat bus geresnės sveikatos. Tačiau vis dar bus tikimybė, kad jums bus naudinga svorį atgal, jei jūs neturite sekti kitą etapą, konsolidavimo pase.

 Dukan Dieta konsolidavimas fazės (11 diena – 15 diena)

Konsolidavimo etapas yra pereinamasis laikotarpis nuo griežtos dietos taisyklių, mažiau griežta dieta. Tai žymi svorio palaikomosios fazės pradžia. Šio etapo metu, jums bus ne tik vartoti baltymus ir daržoves, bet ir vėl krakmolingų daržovių į savo mitybą. Siekiant užtikrinti, kad jums nereikia atgauti svorį ir išlaikyti savo tikrąjį svorį, jūs turite būti šiame etape 5 dienas. 

Maistas Ką valgyti
Anksti ryte (7: 00-07: 30) 1 puodelis šilto vandens su laimų sultimis
Pusryčiai (8:15 – 8:45 val.) Supjaustyti kiaušiniai 1 griežinėlio grūdų duona ½ puodelio mažo riebumo pieno
Vidury ryto (10: 30-11: 00) Žalioji arbata 1 griežinėlio visa grūdų duona su rutuliu kietu skardos sūriu
Pietūs (12: 30-13: 00) 2 šaukštai avižų sėlenų su medumi ir cinamonu
Vakariniai užkandžiai (16:00 val.) 1 porcija vaisių – arbūzas, kivi, apelsinas, obuolys ir mėlynės
Vakarienė (7: 00-19: 30) Skrudinta vištiena ir bulvių koše ir daržovės
 Kodėl tai veikia

Šilto vandens ir kalkių sulčių derinys veikia kaip puikus valikliu. Plakta kiaušinienė yra daug baltymų. Kadangi tai yra konsolidavimas etapas, jums bus leista valgyti dvi skiltelės sveikų grūdų duona, geras šaltinis angliavandenių ir maistinių skaidulų. Iš mažo riebumo pieno puodelis bus išlaikyti savo alkio priepuoliai baimėje ir stiprinti savo kaulus. Žalioji arbata yra pakrautas su antioksidantais ir padeda slopinti apetitą. Avižų sėlenos yra daug maistinių skaidulų ir apsaugo nuo riebalų absorbciją. Medus turi antibakterinių savybių ir cinamonu AIDS svorio. Iš vaisių porcija kasdien yra būtina šiame etape, nes ji suteiks jūsų kūno vitaminų, mineralų, ląstelienos ir sudėtingų angliavandenių metu. Turi baltymų turtingas vakarienės, bet taip pat turi krakmolingų daržovių padėti jūsų kūno perėjimą nuo 2-ojo etapo šios dietos į 3.

 Maisto produktai, galite valgyti konsolidavimo etapo
  • Vaisiai – Kiviai, arbūzas, persikų, uogos, slyvos, abrikosai, obuoliai, ir oranžinės spalvos.
  • Daržovės – bulvės, saldžiųjų bulvių, salierai, porai, baklažanai, morkos, runkeliai, griežčiai, špinatai, kopūstai, brokoliai, kopūstai, kiniški kopūstai, salotos, žiediniai kopūstai, moliūgai, ir briuseliniai kopūstai.
  • Baltymai – vištienos krūtinėlė, žuvis, žemės kalakutiena, veršiena, liesos gabalai kiaulienos ir jautienos, grybų, ankštinių ir sojos gabaliukus.
  • Angliavandenių – 2 griežinėliai sveikų grūdų duonos.
  • Krakmolas – Balti ryžiai arba rudieji ryžiai, makaronai, pupelės ir kukurūzai.
  • Pieno – Sunku žievele sūris, neriebus pienas, lieso jogurto ir kiaušinių.
  • Kiti – 2 šaukštai alyvuogių aliejaus, marinuoti, ir tamsus šokoladas.

Šiame etape taip pat gali turėti „Šventė miltai“ apie 5 dienos. Šią dieną, jūs galite turėti vieną trijų patiekalų valgį, bet turėtų turėti tik vieną porciją kiekvienam žinoma.

 Nuo jums bus valgyti krakmolingų maisto produktų, jums reikėtų treniruotės reguliariai išvengti savo organizmą nuo kaupti riebalus. Čia yra pratimų planą už jus.

 Pratimai plano konsolidacijos etapas
  • Kaklo apsisukimai – 1 komplektas 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Peties sukimosi – 1 komplektas 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Rankos sukimosi – 1 komplektas 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Riešo sukimas – 1 rinkinys 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Kulkšnies sukimosi – 1 rinkinys 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Šalutinis lunges – 2 komplektai po 5 pakartojimus
  • Šuolis į aukštį – 2 komplektai 30 pakartojimų
  • Šokinėja lunges – 2 komplektai 10 pakartojimų
  • Pritūpęs (1 kg svorio) – 2 komplektai 10 pakartojimų
  • Šalutinis atsilenkimai – 2 komplektai 10 pakartojimų
  • Atsilenkimai – 2 komplektai 10 pakartojimų
  • Push-up – 2 komplektai 10 pakartojimų
  • Tricep smuko – 2 komplektai 10 pakartojimų
  • Pull-ups – 2 komplektai po 5 pakartojimus
  • Joga
Kaip jausitės iki pabaigos konsolidavimo etapo

Iki konsolidacijos etapo pabaigoje, jums bus nustebinti, matyti, kad net jei jūs valgyti krakmolingų maisto produktų, jis nebus sukelti svorio padidėjimas. Jūsų kūnas bus tobulas balansas, ir jums bus labai patinka, kaip mityba dirbo už jus! Tačiau, siekiant stabilizuoti savo kūną į savo True Svoris, jūs privalote sekti kitą etapą, Stabilizacijos etapas.

Dukan Dieta stabilizavimo fazės (Neapibrėžtas)

Tai paskutinis etapas šios dietos ir gali tęstis neribotą laiką. Galite valgyti jokio maisto, bet ne pertekliaus kiekiais. Jūs turite likti sutelktas ir padarytas taip, kad jums nereikia slydimo atgal į senus nesveiko maitinimosi įpročius ir atgauti svorį. 

Maistas Ką valgyti
Anksti ryte (7: 00-07: 30) 1 puodelio vandens su 1 arbatiniu šaukšteliu obuolių sidro acto arba laimo sulčių
Pusryčiai (8:15 – 8:45 val.) 2 minkšti virti kiaušiniai 2 šaukštai avižolių 1 puodelis mažai riebaus pieno arba 1 puodelis šviežių vaisių sulčių
Vidury ryto (10: 30-11: 00) 4 migdolai 1 puodelis žaliosios arbatos
Pietūs (12: 30-13: 00) Tuno arba grybų sumuštinis
Vakariniai užkandžiai (16:00 val.) 1 porcija vaisių – apelsinų, persikų, abrikosų, muskuso arbatos
Vakarienė (7: 00-19: 30) Makaronai su susmulkinta vištiena ir brokoliu 1 tamsaus šokolado gabalas
 Kodėl tai veikia

Ši dieta diagrama padės jums valgyti pasirinkite maisto produktų, kad bus padėti išlaikyti svorio. Obuolių sidro actas priemonės svorio, ir todėl nėra žaliosios arbatos. Kiaušiniai, Tunas, vištiena ir grybai yra geras baltymų šaltinis. Avižų sėlenos, daržovės ir vaisiai turi daug ląstelienos ir sudėtingų angliavandenių. Jūsų kūnas taip pat turi sveiką riebalų išlaikyti ląstelių vientisumą ir sumažinti uždegimą. Todėl, migdolai ir alyvuogių aliejaus yra labai rekomenduojama. Iš tamsaus šokolado arba nedidelio samtelis ledų gabalas jus domina šios dietos ir pažaboti savo cukraus potraukį.

Maisto produktai, galite valgyti stabilizacijos etape

Jūs galite vartoti bet kokį maistą, kurį norite, bet turėkite šiuos dalykus.

  • Turi vieną gryną baltymų dieną kiekvieną savaitę.
  • 2 šaukštus avižų sėlenos
  • 1 – 2 porcijos vaisių
  • 1 – 2 porcijos daržovės
  • Sveiki riebalai
  • Ar šventė dieną kas dvi savaites.

Padėkite savo organizmui išlaikyti svorį naudodamasis bent penkias valandas per savaitę. Štai ką jūs galite padaryti.

 Pratimai planą dėl stabilizacijos fazės
  • Kaklo apsisukimai – 1 komplektas 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Peties sukimosi – 1 komplektas 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Rankos sukimosi – 1 komplektas 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Riešo sukimas – 1 rinkinys 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Kulkšnies sukimosi – 1 rinkinys 10 pakartojimų (pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę)
  • Pertrūkiais veikia – 30 – 45 minučių
  • Plaukimas – 30 – 45 minučių (du kartus per savaitę)
  • Sportas – 60 minučių (tris kartus per savaitę)
  • Šokių – 60 minučių (tris kartus per savaitę)
  • Joga – 45 minučių (kiekvieną dieną)
Kaip jausitės iki pabaigos Stabilizacijos etapas

Plonas ir įsitikinę, atsiras palaipsniui. Priepuolio kūnas ir protas gali daryti stebuklus, ir jūs patirsite juos sau. Jūs tapsite labiau produktyvus, jaučiasi labiau pasitikintys apie save, ir dauguma jūsų sveikatos problemų bus pasirūpinta. Kas gali būti geriau, nei, kad?

Atsargumo priemonės

  • Pasikalbėkite su savo gydytoju prieš pradedant šios dietos.
  • Negalima laikytis šios dietos planą, jei jūs kenčia nuo podagros.
  • Būdami Attack etape per ilgai, gali atsirasti inkstų akmenų susidarymo, inkstų pažeidimo, podagra, kepenų ligos, ir tt

Daroma išvada, kad internetas yra pripildyta dietos planus, kad pagalba greitas svorio netekimas. Bet niekas kaip Dukan dietos, kuri padeda išlaikyti svorio. Tai geriausias dieta jums, ir mes garantuojame, kad rezultatas. Taigi, žengti žingsnį į priekį ir ruošiasi pasukti galvas greičiau! Rūpinkitės.

Jei turite kokių nors klausimų, susijusių su šios dietos, prašome pakomentuoti į žemiau esantį laukelį.