Diabeto datos – ar tai saugu?

Diabetas paprastai reiškia didelį „ne“ cukraus suvartojimą. Bet kiek tai yra tiesa?

Dauguma tyrimų rodo, kad taip nėra.

Cukrinis diabetas yra viena iš sparčiausiai augančių liga pastaruoju metu. Nors diabetikams nereikia susilaikyti nuo cukraus visiškai, jie patarė apriboti savo vartojimą.

Taigi, ką jūs darote, kai jums reikia patenkinti jūsų smaližius? Valgykite datas, žinoma!

Datos yra maži ir saldūs vaisiai ir turi stebėtinai mažą glikemijos indeksą. Tyrimų buvo atlikta siekiant nustatyti naudojantys datas Cukraus kiekio kraujyje poveikį. Jie padarė išvadą, kad valgant datas nesukelia smaigalys gliukozės kiekį kraujyje.

Iš tiesų, jie yra labai sveika – supakuotas su gyvybinių maistinių medžiagų masyvo.

Leiskite skaityti daugiau apie tai, kodėl datos yra vienas iš sveikiausių užkandžių variantų jums.

Turinys

  • Kas yra Datos?
  • Datos diabeto – Ką Mokslas pasakyti?
  • Ar Diabetikams valgyti Datos?
  • Kas yra sveikatos nauda datų diabeto?
  • Kokie yra įvairių būdų Vartojimas Datos?
  • Kokie efektai datas cukraus kiekis kraujyje?

1. Kas yra Datos?

Datos yra vienas iš dažniausiai valgomi maisto Artimuosiuose Rytuose. Jų nuostabios maistinės ir nauda sveikatai yra gerai žinoma, kad žmonių visame pasaulyje. Data palmių yra vadinamas „Gyvybės medis“, nes ilgą galiojimo laiką ir turtingą maistingumo jos vaisius (1).

Vienas nuo kito iš turinčių didelį kiekį fruktozės, jie taip pat turi būti sąrašas pluošto gausumas ir maistinių medžiagų, pavyzdžiui vitaminais A, K, ir B komplekso, geležies, kalcio, natrio, kalio, magnio, cinko ir. Šių maistinių medžiagų datų buvimas padeda išvengti vidurių užkietėjimas, širdies ligų, žarnyno problemų, pasireiškė anemija ir viduriavimas, be kitų sąlygų (2).

Viskas gerai. Bet ką apie diabetą? Koks skirtumas tarp datų ir diabeto ryšys?

Atgal į TOC

2. Datos diabeto – Ką Mokslas pasakyti?

Daugybė tyrimų buvo atlikta siekiant nustatyti datas GN ir jų poveikį žmonėms, sergantiems cukriniu diabetu.

Tyrimas atliktas 2015 metais, paskelbtas mitybos leidinyje, buvo atliktas rasti glikemijos indeksus penkių veislių datų. Jis parodė, kad kai diabetikams suvartojama datas, jų po valgio gliukozės kiekį kraujyje nebuvo Raketa. Ji taip pat parodė, kad datos gali pasiūlyti potencialiems naudos cukriniu diabetu sergantiems pacientams, kai vartojamas saikingai, kartu su sveika ir subalansuota mityba (3).

Kitas padaryta 2003 tyrimas išbandė glikemijos indeksą vieną įvairių datų, vieniši ir sumaišyti su paprasto jogurto. Tai parodė, kad abiejų formų – kai vartojami kaip yra ir jei jis sumaišomas su jogurtu – iš Khalas GN datas yra žemas, o tai gali būti naudingas sergantiems cukriniu diabetu (4).

Panašus tyrimas buvo atliktas 2002 m nustatyti glikemijos indeksus trijų komerciškai prieinamų veislių datų. Jis padarė išvadą, kad nors buvo reikšmingi skirtumai Glikemijos indeksų įvairių rūšių datų, tai liko, kad vartoja bet kurį iš šių veislių buvo naudingi glikemijos ir lipidų kontrolės diabetikams (5).

Taigi, tai saugus diabetu asmuo valgyti datas? Išsiaiškinkime.

Atgal į TOC

3. Ar Diabetikams valgyti Datos?

Minėti tyrimai įrodo, kad, kai diabetikams valgyti datas, jų cukraus kiekis kraujyje neturi smaigalys, prieštarautų bendram sąvoka. Tai saugu pasakyti, kad vartoja datas suteikia asmeniui platų naudą sveikatai.

Cukrus Datos diabetikams: Dauguma žmonių mano, kad datas kaip idealus maisto. Ir kodėl gi ne? Datos neturi cholesterolio, labai mažai riebalų, ir platų maistinių medžiagų, kurios naudingos mūsų organizmui. Tačiau be šių nuostabių savybių, datos yra gera cukraus kiekį. Vienas puodelis datos yra apie 31 gramų fruktozės (6).

Datos, turi 80 procentų cukraus (pagal masę). Šis kiekis yra daug didesnis nei kitų maisto produktų, pavyzdžiui, cukruotas grūdų arba želė pupelės. Tačiau cukraus kiekis datas neturi jokių neigiamų pasekmių cukraus koncentraciją kraujyje pacientams. Norėdami įrodyti šį teiginį, kai kurie mokslininkai iš Izraelio išbandyti grupę žmonių, padarydami jas suvartoja gerą sumą datų mėnesį. Tuo mėnesio pabaigoje, svorio ir cukraus kiekis kraujyje jų dalykų buvo stabili, ir jie taip pat parodė, kad gerokai patobulėjo jų trigliceridų ir antioksidantų lygį (7).

Medjool datas ir diabeto

Medjool datas, labiau žinoma kaip „King datų“, yra laikomas vienu iš labiausiai puikūs veislių datų. Jie yra žinomi, ypač dėl jų minkštumo, didelio dydžio, ir saldus skonis.

Tyrimas buvo atliekamas remiantis Medjool datas poveikio 10 sveikų, kurie buvo pagaminti suvartoja 100 gramų Medjool datas 4 savaites. Pasibaigus 4 savaites pabaigoje, rezultatai parodė, kad nėra reikšmingų pokyčių gliukozės koncentraciją kraujyje dalykų. Taip pat buvo didelių pokyčių savo cholesterolio kiekį kraujyje ir KMI reikšmių.

Tai eina į rodo, kad vartoja datas nesukelia cukraus lygio žmonės keičiasi, todėl Medjool datas saugus diabetikams.

 Ajwa datas ir diabeto

Ajwa yra datų, surinktų Saudo Arabija, kuri turi puikias ligas gydant savybių įvairovė. Islame yra iki Saud A Messenger, kuris sakė, citata: „Jei kas nors trunka septynis Ajwa datas ryte, nei magija, nei nuodų skauda jam tą pačią dieną.“

Atvykstant į diabetu A 2015 tyrimas atliekamas diabetu žiurkėmis įrodė, kad suvartojantys Ajwa datos padėjo pagerinti diabetinė neuropatija ir potencialiai užkirsti kelią su cukriniu diabetu susijusių komplikacijų.

Beje, ar datos turite kokių nors naudą sveikatai diabetikams? Kas jie tokie?

Atgal į TOC

4. Kas yra sveikatos nauda datų diabetikams?

  • Jie turi Žemas ir sveikas GI

Kuo didesnis Glikemijos indeksas maisto, tuo didesnis yra jūsų cukraus lygį didėja kraujotakoje rizika. Tai kodėl diabetu sergantiems pacientams pasakoma vartoti maisto produktus, kurie mažesni GN mastu. Būtent dėl ​​šios priežasties, kad datos yra rekomenduojama diabetikams, nes jie turi labai sveiką GI. Tyrimai parodė, kad skirtingų veislių datų turi skirtingus glikemijos indeksus, plačiai svyruoja nuo 35 iki 55.

  • Datos Sulaikyti gliukozę ir fruktozę

Ankstyvojoje stadijoje brendimo, data vaisių yra didelis kiekis sacharozės. Kadangi vaisius bręsta toliau, sacharozės gauna suskirstytas į gliukozę ir fruktozę.

Gliukozė ir fruktozė yra paprasčiausias formas cukrų, esančių mūsų kūnuose, kurios teikia tiesioginę energiją. Taigi, jei pacientui valgo datų pora per dieną arba, o darbo, ji gauna nedelsiant padidinti energijos ir ištvermės. Dėl šios priežasties, datos yra plačiai naudojamas visame pasaulyje pertrauka greitai per švento mėnesio Ramadanas.

  • Neriebios, maistingas, ir saldus vaisiai

Datos yra puikūs šaltiniai mitybos. Jie yra labai mažai riebalų, neturi cholesterolio, ir jose esminių maistinių medžiagų gausybė kaip vitamino B komplekso, vitamino A, geležies, kalcio, vario, natrio, kalio, magnio ir.

Kitas svarbus elementas randamas datų yra seleno, kuris parodė, pagerinti imuninės sistemos funkciją ir užkirsti kelią vėžiui (8), (9).

Tai yra todėl, kad visų šių nuostabių savybių, kurios datos yra sakoma, kad gali būti geriausias maistas ateičiai.

  • Datos Sulaikyti Maistinės skaidulos

Be turintys didelį kiekį energijos ir angliavandenių, datos taip pat yra labai daug maistinių skaidulų, apie 6,4 iki 11,5% visų vaisių (10). Dauguma pluošto esančių datų yra netirpios forma, kuri prideda stambiuosius pašarus į virškinimo sistemą. Tai padeda sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje, saugo cukraus kiekį kraujyje kontroliuoti ir padėti svorio (11). Tyrimas parodė, kad apie 100 gramų datos yra maždaug 8 gramų pluošto (12).

Bet kas apie vartojimo? Kokiais būdais mes galime vartoti datas?

Atgal į TOC

5. Įvairiais būdais naudojantys Datos

Jūs ne tik turite valgyti datą kaip yra (nors tai yra vienas iš geriausių būdų, kaip mėgautis IT) – ten yra tiek daug kūrybingų būdų įtraukti šiuos mažai superfoods į savo dienos racioną. Kai kurie iš labiausiai paplitusių būdų vartojančių datų yra išvardytos žemiau:

  • Paversti savo datą į elektros supakuoti užkandžių pašalinant jos sėklos ir pakeičiant ją su pasirinktu veržle. Nesvarbu, ar jūs stuff jį su migdolų, graikinių riešutų, pistacijų, arba Užkandote dydžio šokolado, rezultatas bus skanus.
  • Galite maišyti datas į Pochlebca arba Milkshake ir nešiotis su savimi kaip užkandį on-the-go.
  • Grind keletą datas, kad pasta ir naudoti jį kaip blynus ar vafliai įdaras arba įtraukti jį į savo pusryčių dribsnių.
  • Labai populiarus Artimųjų Rytų dykumos, Maamoul, yra pagamintas pripildymo data pudingas viduje slapukus.
  • Susmulkinkite keletą datas į mažus gabalus ir įtraukti juos į salotas.
  • Patiekite supjaustyti datas virš kai kurių desertų, pavyzdžiui, ledų ar šaldytų jogurto.
  • Padaryti namų Trail-mix maišant migdolų, anakardžių, pistacijų, razinos, ir datas.

Atvykstant į svarbiausią klausimą – kokį poveikį jie datas turėti cukraus kiekis kraujyje?

Atgal į TOC

6. Poveikis datas cukraus kiekį kraujyje 

Tyrimas buvo atliktas 2009 m išbandyti dviejų rūšių (Medjool ir Hallawi) datų gliukozės koncentracijai kraujyje. Dešimt žmonių buvo suvartoti 100 gramų bet kurios iš šių datų per dieną. Po 4 savaičių, tyrimai parodė, kad nė vienas iš jų cukraus kiekis kraujyje ar trigliceridų padidėjo. Tyrimo išvada, kad reguliarus vartojimas datų neturi įtakos gliukozės kiekį kraujyje sveikų žmonių, nepaisant jų didelio cukraus kiekio datos (13).

Taigi, tai galima pasakyti, kad diabetikams gali valgyti datas, taip pat, nesirūpindami pavojaus savo cukraus kiekį kraujyje? Aš manau tai yra. Nors nėra daug tyrimų rasti rekomenduojamos paros normos datų, dauguma gydytojų pataria savo diabetu sergantiems pacientams valgyti ne daugiau kaip 3 datas per dieną.

Atgal į TOC

Turite daugiau klausimų?

Ekspertų atsakymai skaitytojams klausimus

Kiek datos gali diabetu valgyti?

Ne daugiau kaip 3 dienas per dieną

Ar data sirupas geras diabetikams?

Tik saikingai. Tai geriau valgyti visą datas, nei turintys data sirupo.

Ar datas padidinti cukraus kiekį kraujyje?

Ne, jie neturi didelės įtakos cukraus kiekį kraujyje.

Išvada 

Datos buvę didžiulė dalis žmonių mitybos šimtmečius. Žmonės iš įvairių šalių, religijų ir tikėjimų atsižvelgti į šiuos vaisius, mitybos jėgainės dėl priežasčių teisingas. Jie yra ne tik skanus, bet taip pat yra supakuota su maistinių medžiagų, kurios teikia daug naudos sveikatai daug.

Ir gera naujiena? Tai neturi reikšmės, jei asmuo yra sveikas, ar cukriniu diabetu – vartoja šių mažai vaisių saikingai tik teikti naudą sveikatai asmeniui, o ne pakenkti.

Ar mums žinoti, jei jums rasti šį pranešimą naudinga komentuojant į žemiau esantį laukelį.

Nuorodos:

  1. „Mitybos analizė data vaisiai perspektyvos Bangladešo“. Amerikos leidinys Gyvosios gamtos mokslų. 2017.
  2. „AZ sveikų ingredientų: ką datos ir kaip aš galiu juos valgyti?“ The Evening Standard „. Grace McCloud. Balandžio 2017.
  3. „glikemijos indeksai Penkių veislių Datos sveikų ir diabetinė dalykai“. Abu Dabis maisto kontrolės institucijai. Gegužės 2015.
  4. „Glikemijos indeksas Datos ir datos / Jogurtas Mišrių Meals“. Jungtiniai Arabų Emyratai universitetas. 2003 kovo.
  5. „Glikemijos indeksas trijų veislių datų“. Jungtiniai Arabų Emyratai universitetas. Gegužės 2002.
  6. „Datos, medjool“. SELFNutritionData.
  7. „Datos apsaugoti nuo širdies ligų.“ Israel21c. Spalio 2009.
  8. „Datos palmių vaisių“. Londono metropoliteno universiteto. 2003 Liepos mėn.
  9. „Kodėl datos“. Weill Cornell medicinos-Kataras.
  10. „Iš data Palm Vaisiai ir jų sudedamosios Polifenoliai, poveikis Gut mikrobų ekologijos, bakterinė metabolitų ir gaubtinės žarnos vėžio ląstelių proliferaciją. Universitetas Reading, Jungtinė Karalystė. Okt 2016 metais.
  11. „Tirpsta ir netirpios ląstelienos: Koks yra skirtumas?“ VitaDocs. Kovo 2017.
  12. „Mitybos ir funkcines savybes Datos: apžvalga“. Kornelio universiteto, Ženeva, Niujorkas. Nov 2008 metais.
  13. „Poveikis data sunaudojimą sveikų serumo gliukozės ir lipidų kiekio ir koncentracijos kraujo serume oksidacinio Statusas:. Bandomasis tyrimas“ Technion-Izraelio technologijos institutas, Izraelyje. Rugsėjis 2009.