Blogas kvapas? Kova su joga (su vaizdo samouciu)

load...

Žmonės yra socialūs gyvūnai, ir jei esmingiausias priemonė bendravimo kvepia Pražanga, kurie norėtų ją?

Tai ne katė, tikrai!

Kai Elvis Costello, pasaulyje garsaus anglų muzikantas sakė: „Geros manieros ir blogas kvapas padės jums niekur“, jis buvo nejuokauju apie blogas kvapas!

Blogas burnos kvapas ar Halitozę, nes ji yra mediciniškai vadinamas, pasireiškia nuo 1 iš 4 žmonių visame pasaulyje. Tai fiziškai atstumiantys kitiems ir taip psichologiškai paveikia asmuo kenčia su juo.

load...

Nenusiminkite! Skaitykite žinoti apie įvairių jogos pratimai, kurie gali pašalinti blogą kvapą problemą ir suteikia ilgalaikį gaivumą.

Blogas burnos kvapas – Statistika ir nepalankūs poveikiai

Atsižvelgdama blogas kvapas gali būti tiek nepatogus ir psichiškai bausti. Štai keletas statistika, kad parodyti kaip ji veikia mus:

  • Stresas – Žmonės su blogas kvapas yra 60% labiau tikėtina, kad kenčia nuo streso nei ne žmonėms.
  • Depresija – 57% sergančiųjų jaučiasi prislėgtas, nes blogas kvapas.
  • Nepatrauklumą kitiems – Tyrimai rodo, kad blogas kvapas yra vienas iš trijų geriausių nepatraukli veiksnių asmeniui.
  • Neigiamai veikia tarpasmeninius santykius – Apklausos darbo vietoje rodo, kad blogas kvapas, kartu su prasta asmens higiena, yra antra labiausiai įkyrus ir kankinantis bruožas kolegomis.
  • Nėra nuorodos / nuolatinis gydymas nėra – 71% sergančiųjų yra laikoma skausmingų operacijų pašalinti blogą burnos kvapą, bet operacijos yra veiksmingos tik mažiau nei 3% atvejų.

Simptomai – Ar jūs kenčia nuo chroniško Bad Breath?

Jei Jums pasireiškė bet kuris iš šių simptomų, jums gali būti lėtinio blogas kvapas auka:

  • Blogas kvapas iš burnos – Geriausias būdas yra paprašyti kitą asmenį užuosti savo kvapą. Kitas tikrinant šią savo būdas yra grandymo atgal galą liežuvio su plastikiniu šaukšteliu ir paliekant likutį sausas. Jei džiovinami likutis blogas kvapas, tai labiausiai tikėtina, kad jūsų kvėpavimas taip pat blogas kvapas.
  • Blogas burnos kvapas per visą dieną – tai labiausiai galutinis rodiklis lėtinis blogas kvapas. Jei jūsų kvėpavimas kvepia blogai kitiems visą dieną, net po to, kai valo burną, tada tai yra užuomina, kad jūs turite ieškoti šios problemos sprendimą.

Priežastys – Kas sukelia lėtinį Bad Breath?

Nemalonus kvapas burnoje yra daug priežasčių. Koegzistuojančias negalavimų ir bloga burnos higienos praktika paprastai pridėti prie pagrindinės problemos lėtinio blogas kvapas. Keletas priežasčių, yra išvardytos žemiau:

  1. Prasta dantų higiena – Galbūt labiausiai paplitusi priežastis blogas kvapas yra neatsargus dantų higienos rutina. Valyti dantis, dantų siūlu ir skalauti burną tinkamai su stipriai burnos yra dalis kasdieninėje praktikoje turite sekti. Pageidautina, kad kiekvieną rytą ir vakare taip pat.
  2. Maisto dalelės įstrigo jūsų burnos ir tarpus tarp dantų įtrūkimų yra veisimo vieta bakterijų, kurios sukelia blogą kvapą. Žmonės, turintys protezus yra ypač gresia pavojus.
  1. Vienas aiškus požymis, nepakankamo dantų higiena yra susikaupęs apnašas ant dantų. Keli yra – kraujavimas iš dantenų, burnos infekcijos ir balto apnašų sluoksnį ant liežuvio.
  1. Tabako vartojimas – rūkymas ir kramtomasis tabakas, kad jūsų dantenos labiau linkusios į ligas, kurios sukelia išlikęs blogą kvapą.
    1. Kitų sveikatos problemų – infekcijos ar ligos sinusų, gerklės, kvėpavimo takų, kepenų, inkstų ir kitų organų įtakos jūsų kvėpavimą.
    1. Kitos sąlygos, tokios kaip pienligė, diabetas, rūgštingumas, laktozės netoleravimas, ir medžiagų apykaitos sutrikimai taip pat gali sukelti nuolatinį nemalonus kvapas burnoje.
    1. Vaistai – Kai kurie vaistai mažina seilių gamybą. Kiti suskaidyti išleisti cheminių medžiagų, kurios prisideda prie smirdantis kvapas.

    Prastas virškinimas yra pagrindinė priežastis, dėl blogo burnos kvapo. Lėtinis virškinimo veda į maisto trūnijimo savo skrandžio, storosios žarnos ar žarnyne. Tai sukelia nuolatinius ir užsispyręs kvapus kyla iš savo burnos.

    Joga žada ne tik pašalinti blogas kvapas simptomus, bet ir išgydyti pagrindines sveikatos problemas, kurios sukelia ją.

    Čia yra 9 jogos pratimai, kurie padeda Jums kovoti blogas kvapas valant ir detoksikuojanti kūną:

    9 Detoksikuojanti pratimai Joga Bad Breath

    1. Saulė sveikinimus (Surya Namaskaras)
    2. Liūtas Pose (Simhasana)
    3. Žuvis Pose (Matsyasana)
    4. Peties stovas Pose (Salamba Sarvangasana)
    5. Sėdi Persiųsti Bend Pose (Paschimottanasana)
    6. Pusė Plūgas Pose (ARDHA Halasana)
    7. Breath of fire / Kaukolės Shining Kvėpavimas (Kapalabhati Pranajama)
    8. Aušinimo oro (Sheetali Pranajama)
    9. Lavono poza (Shavasana)

    1. Saulė sveikinimus (Surya Namaskaras)

    Rytas Įprastiniai | Joga Sprendimas Su Tara Stiles

    Vaizdo, Tara Stiles, steigėjas Strala joga, parodo mums, kaip tai padaryti pagrindinę Saulės pasveikinimas rutina paprasta žingsnis po žingsnio vaizdo.

    Žiūrėti Čia

    „The Sun“ sveikinimus ar Surya Namaskaras yra galia supakuotas pradeda bet jogos rutinos. Pilnas kūno treniruotės, kad pagrindinis dėmesys skiriamas detoksikuojanti visą kūną.

    Skaitykite daugiau apie šią asaną čia: Surya Namaskaras

    Atgal į TOC

    2. Liūtas Pose (Simhasana)

    Lion kvėpavimas – Pamatai joga

    Adreine rodo mums, kaip tai padaryti Lion Pose savo išraiškingu žingsnis po žingsnio vaizdo.

    Žiūrėti Čia

    Liūtas Pose arba Simhasana kopijuoja piktos liūtės. Jis stimuliuoja virškinamojo trakto ir padeda atsikratyti kvėpavimo takų infekcijų. Tai neatsiejama pratimas yra specialiai veiksmingas prieš blogas kvapas.

    Skaitykite daugiau apie šią asaną čia: Simhasana

    Atgal į TOC

    3. Žuvų kelti (Matsyasana)

    Joga Pose: Žuvis Pose (Matsyasana)

    Vaizdo demonstruoja Šio pratimo naudą ir suteikia žingsnis po žingsnio vadovas daryti Matsyasana.

    Žiūrėti Čia

    Žuvis Pose arba Matsyasana kopijuoja gražiai pasiruošęs srautą ir struktūrą žuvies. Kvėpavimo teisingai vaidina svarbų vaidmenį šiame kelti. Jis veikia virškinimo sistemą, gerklės, ir maistinių medžiagų įsisavinimo procesą, tokiu būdu padedant detoksikacijos. Jis taip pat skatina tinkamą techniką kvėpuoti.

    Skaitykite daugiau apie šią asaną čia: Matsyasana

    Atgal į TOC

    4. Pečių stovas Pose (Salamba Sarvangasana)

    Kaip tai padaryti pečių Stand saugiai | Pečių stovas Joga Pose Tutorial | Salamba Sarvangasana

    Šio pratybų ir žingsnis po žingsnio procedūrą daryti peties Stand nauda Pose saugiai yra įrodytas šio detaliojo vaizdo.

    Žiūrėti Čia

    Peties stovas Pose arba Salamba Sarvangasana yra puikus kelti pagerinti virškinimą ir stimuliuoja virškinimo sistemą. Jis gerina bendra organizmo medžiagų apykaitą, taip pat.

    Skaitykite daugiau apie šią asaną čia: Salamba Sarvangasana

    Atgal į TOC

    5. Sėdi Persiųsti Bend Pose (Paschimottanasana)

    Paschimattanasana, Giliai Persiųsti Sulenkite su Kino

    Šis vaizdo įrašas iki KinoYoga rodo naudą ir žingsnis po žingsnio procedūrą atlikti Paschimottanasana.

    Žiūrėti Čia

    Sėdinti Persiųsti Bend Pose arba Paschimottanasana yra visiškai atsipalaiduoti kelia baigti jogos pratimus ir kasdienybe. Iki giliai atsipalaiduoti visų organų ir išsiųsti neigiamą energiją, tai gydo virškinimo ir kvėpavimo takų ir streso susijusias problemas.

    Skaitykite daugiau apie šią asaną čia: Paschimottanasana

    Atgal į TOC

    6. Pusė Plūgas Pose (ARDHA Halasana)

    Kaip tai padaryti ARDHA Halasana joga (pusė Plūgas kelti) & jo naudą

    Vaizdo aukščiau rodo į kelti naudą. Žiūrėti mūsų žingsnis po žingsnio vadovą, kad išsiaiškintų Half Plūgas Pose arba ARDHA Halasana.

    Žiūrėti Čia

    Half Plūgas Pose arba ARDHA Halasana gynimo kad blogas kvapas problemą gydant jo priežastis – virškinimo ir skrandžio sutrikimai.

    Jis taip pat gerina kraujotaką ir stimuliuoja pilvo organus. Tai pagerina virškinimą ir šalina dujas. Kartu šie efektai dirbti atsigaivinti savo kvėpavimą.

    Atgal į TOC

    7. Breath of fire / Skull Shining Kvėpavimas (Kapalabhati Pranajama)

    Breath of fire: Kundalini joga pagrindai

    Žiūrėti vaizdo įrašą įrodančius naudą ir žingsnis po žingsnio vadovą, kad išsiaiškintų gaisro ar Kapalabhati pranajama kvėpavimą.

    Žiūrėti Čia

    Gaisro arba Skull Shining Kvėpavimas Kvėpavimas paprastai vadinamas Kapalabhati pranajama. Tai galinga kvėpavimo pratimas, kuris valo ir šalina toksinus iš nosies perėjimai, sinusų, plaučių, gerklės ir kvėpavimo takų.

    Jis yra vienas iš geriausių jogos pozų už blogas kvapas, nes ji efektyviai valo sultys žmogaus ir detoksikuoja kūną ir protą.

    Atgal į TOC

    8. Aušinimo oro (Sheetali Pranajama)

    Pranajama – Sitali- Aušinimo Kvėpavimas – (! Arba, „Taco kvėpavimas)

    Vaizdo, Adriene rodo naudą ir žingsnis po žingsnio procedūrą praktikuoti Aušinimo Breath arba Sheetali pranajama.

    Žiūrėti Čia

    Aušinimo kvėpavimas arba Sheetali Pranajama yra dar vienas galingas kvėpavimo technika. Ji sukurta siekiant atvėsinti kūną ir sumažinti nerimą ir stresą. Jis išvalo virškinimo organus, tokiu būdu skatinant geresnį virškinimą.

    Sheetali Pranajama yra ypač galingas žmonėms, kenčiantiems nuo burnos, ryklės ir liežuvio ligos, kurios dažnai blogas kvapas priežastis.

    Šį pratimą, galite kovoti su rūgštingumą ir sumažinti dujų, taip pat.

    Atgal į TOC

    9. Lavono poza (Shavasana)

    Lavono poza – joga Su Adriene

    Vaizdo parodo naudą ir suteikia žingsnis po žingsnio procedūrą praktiškai lavono poza ar Shavasana.

    Žiūrėti Čia

    Corpse Pose arba Shavasana yra visiškai atsipalaiduoti kelti.

    Puiki apdaila visiems jogos kasdienybe, tai giliai atpalaiduoja visus organus ir šalina neigiamą energiją, kuri sukelia virškinimą, kvėpavimą ir streso susijusias problemas.

    Skaitykite daugiau apie šią asaną čia: Shavasana

    Atgal į TOC

    Be reguliariai praktika šių jogos asanas už blogas kvapas, svarbiausias aspektas yra atgal savo jogos rutina su puikia dantų higienos.

    Šepetys ir siūlas dantis reguliariai. Naudokite antiseptinių burnos po šepečiu pašalinti bet kokias likusias bakterijas burnoje ir gerklėje. Ar tai po kiekvieno svarbaus valgio arba ne rečiau kaip du kartus per dieną.

    Reguliariai daro jogos pratimus ir išlaikyti griežtą dantų higienos duos jums ilgalaikis, gaivų burnos kvapą. Galite susidurti su iššūkiais su absoliučiu pasitikėjimu ir neturite vengia socialinių situacijų, kada dar kartą!

    Nepamirškite sekti StyleCraze daugiau patarimų ir video apie tai, kaip joga gali drastiškai pakeisti savo gyvenimą. Tai yra raktas į geresnį kūno, suteikia ramybę ir apšviečia savo sielą.

    Ar kada nors pagalvojote, Joga blogas kvapas reljefo? Mes norime būti malonu žinoti, jei mūsų kasdienybe dirbo už jus. Ar komentuoti ir dalintis toliau savo patirtimi.

    load...