Baltymų svarba plaukų augimui

Baltymų suvartojimas mūsų įprastą dietą yra privaloma, ypač, nes jis yra struktūrinis komponentas mūsų kūno ląsteles ir vaidina svarbų vaidmenį veiktų tinkamai mūsų sistemoje. 

Vidutiniškai žmogus turi nuo 1,4, kad 2.5 uncijų baltymų per dieną. Tačiau, priklausomai nuo asmens svoris, ūgis, ir kitų veiksnių, ji gali skirtis. 

Pavyzdžiui, žmonėms, kenčiantiems nusilpęs imunitetas ar kokia nors liga, gali tekti daugiau baltymų, nes organizmas naudoja šią baltymų remontas pažeistus audinius ir statyti naujus. 

Be to, baltymų yra gyvybiškai svarbi mūsų plaukams taip pat. Baltymai ir augimas sveikos ir tvirtos plaukai turi labai glaudžius ryšius. Beveik 80% žmogaus plaukų yra sudarytas iš baltymų, Keratin, kuris yra sudarytas iš dviejų amino rūgščių ir polipeptidinės grandinės sujungti. 

Dermatologai at Amerikos dermatologijos akademija teigia, kad baltymų trūkumas yra viena iš pagrindinių priežasčių, dėl plaukų slinkimas ir plaukų retinimo. Baltymai plaukams yra labai svarbu kasdien, ypač siekiant išvengti plaukų slinkimo ir plaukų retinimo riziką. Baltymų gausu maisto plaukų augimą, taip pat yra vienas iš svarbiausių išvardytų greitai plaukų augimą patarimų. Taigi skaityti toliau suprasti daugiau baltymų plaukų augimą.

Įtaka baltymų ir amino rūgščių plaukų augimą: 

Kaip jau buvo minėta, žmogaus gijos sudaro daugiausia baltymų, kurie yra pagaminti iki amino rūgščių ir yra iš viso dvidešimt tokių amino rūgščių, kurios rūpinasi eterinių baltymų sintezei.

Vienuolika iš šių amino rūgščių yra natūraliai gaminamas mūsų sistema, o kita devynių kurie turėtų būti imtasi kaip mitybos amino rūgščių, ypač jei jūs ieškote, siekiant pagerinti jūsų plaukų augimą. 

Šios amino rūgštys yra vadinamos nepakeičiamos amino rūgštys ir yra žinoma, kad yra fenilalanino, valino, triptofano, treoninas, izoleucinas, metioninas, histidinas arginino ir lizino leucinas. 

Amino rūgštys yra būtina plaukų folikulai išlaikyti plaukų augimą. Tai reiškia, kad jei organizme trūksta šių amino rūgščių, folikulai negalės gaminti plaukų pluoštas, todėl plaukų retinimo arba plaukų slinkimas, kuris sunkiais atvejais gali pareikšti apie nuplikimas.

Natūralus baltymų šaltiniai: 

Vartojimas baltymų turtingą maistą padeda subalansuoti baltymų kiekį organizme. Valgyti tinkamą rūšies baltymų padeda palengvinti plaukų augimą. 

Jūs galite atsiremti į ne vegetarišką maistą, taip pat augalų šaltinių gauti teisingus baltymų sveikam plaukų ir kūno. Mėsa, paukštiena, žuvis, kiaušiniai ir pieno produktai yra turtingi gyvulinės kilmės baltymų. Tai yra taip pat vadinamas „Complete Baltymai“, nes jie suteikia visas devynias būtinas aminorūgštis pakankama. Augalų šaltiniai yra ankštiniai, grūdai, riešutai, sėklos ir daržovių.

Sintetiniai Alternatyvos: 

Be to, yra keletas baltymų turtingą plaukų produktų ir baltymų ir amino rūgščių papildai prieinama rinkoje, kuri gali skatinti sveiką plaukų augimą. 

Taigi, ar vartoji baltymų žodžiu į formos maisto ar papildų arba kreiptis į atogrąžų gydymo, pavyzdžiui, baltymų remiantis plaukų produktų, galutinis atšaka bus galva pilna eilutę, storos sruogos. Šis baltymas turtingas maistas plaukų augimą taip pat sieks didinti bendrą sveikatą.

Įspėjimai: 

Jis yra labai rekomenduojama pasikonsultuoti su dermatologu ar medicinos specialistas, prieš keisdami savo dietą arba įtraukiant baltymų papildų savo kasdieninį racioną. 

Amerikos širdies asociacija įspėja, kad didelis baltymų dieta gali blogai paveikti tam tikrus asmenis. 

Be to, kartu su didėjančiu baltymų, miega mažiausiai 6 – 8 valandas, reguliariai treniruotes ir pjovimo atgal fizinės ir protinės įtampos taip pat vienodai svarbu sveikai plaukų augimą.