Ar visą laiką jaučiatės mieguistas? Ajurveda turi priežastis ir sprendimus

Ar dažnai jaučiasi mieguistas, mieguistas ir vangus per dieną? Jei nemiegojo tinkamai praėjusiais naktį, mieguistumas yra akivaizdus rezultatas. Bet jei tai atsitiks jums net po turintys gerą nakties miegą, tada kažkas yra tikrai negerai! Gali būti kai pagrindinė problema, kad leidžia jaustis pavargę ir mieguisti visą dieną, ir ji turi būti nustatoma kiek įmanoma greičiau.

Jei jums nereikia mokėti dėmesį į šią problemą dabar, tai nuovargis gali sukelti keletą problemų, įskaitant:

  • Galvos skausmas
  • Kūno skausmai
  • Miego trūkumas naktį
  • Nesidomėjimas niekuo
  • Trūksta koncentracijos darbo ar studijų
  • Stresas ir depresija
  • Sunku susidoroti su kasdienio grafiką
  • Nevirškinimas
  • Nuobodulys

Ajurveda ir miego

Ajurveda sako, kad yra kelios priežastys, kurios gali padaryti jums jaustis mieguistas visą dieną. Priežastys gali būti susiję su fizinius pokyčius ar psichinio streso. Tačiau svarbiausia ir įdomiausia dalis yra ta, kad šios problemos sprendimai yra paslėpti per pačių priežasčių.

Leiskite sužinoti apie priežastis, kad galite jausti mieguistumą ir mieguistas visą dieną ir kaip jų atsikratyti.

1. Netinkamai miego tvarkaraštis

Tai yra viena iš pagrindinių priežasčių, kad galite jausti mieguistumą dienos metu. Patartina turėti pakankamai miegoti naktį mažiausiai šešių iki septynių valandų. Taip pat įtraukti kitus pagrindinius metodus, kaip antai išvengti kofeino (nuo arbatos ar kavos forma) nuo trijų iki keturių valandų prieš miegą gali padaryti jums jaustis šviežia ryte.

2. Stresas

Veiksniai, tokie kaip stresas, depresija, ar pykčio turėti poveikį miego modelio daug. Jie jums nuobodu ir mieguistas, todėl nemigo dienų ir naktų.

Norėdami atsikratyti jų, pabandykite sustabdyti nuo streso, kiek įmanoma. Pažvelkite į teigiamą pusę dalykų. Jei turite kokių nors jūsų santykiuose ar darbe problemų, pabandykite jas ištaisyti.

Jei nepavyksta išspręsti problemos patys, pasitarkite su savo šeimos nariais ar draugais. Jūs taip pat galite pasirinkti Profesionalus konsultavimas, kuri padės jums susidoroti su savo emocinių problemų geriau būdu.

3. Sunkaus valgio

Daugelis žmonių turi klaidinga nuomonė, kad jei jie valgyti sunkaus maisto naktį, jie galės miegoti ramiai. Tačiau tai nėra patartina. Laikykite savo vakarienę kaip šviesa, kaip įmanoma. Jūs netgi galite pasikonsultuoti su dietologas tinkamai gaires.

4. Neigiamas pajėgų kūno (Tamas)

Kai kurie žmonės yra mieguistas gamtos ir neturi teigiamos perspektyvos į gyvenimą ir savo ateitį. Tokie žmonės turėtų apimti joga, maldas, o visos kitos priemonės, kurios gali atnešti pozityvumo gyvenime.

5. Nedaug slaptų Ligos

Yra keletas ligų, tokių kaip diabetas, kuris gali padaryti jūsų kūnas silpnas ir privers jaustis mieguistas visą dieną. Tai geriau gauti periodinius sveikatos ištyrimas padaryti tinkamai analizės ir gydymas.

6. Kūno tipas

Ajurveda sako, kad žmonės su kapha kūno tipą reikia daugiau miego nei tie, su kitomis kūno tipų. Taigi, jei patenka į šią kategoriją, apsvarstyti galimybę padidinti savo miego trukmę per naktį, kad jums jaustis šviežia per dieną.

Štai keletas patarimų, kurie gali padėti jums jaustis šviežia ir aktyvus per dieną ir turėti gerą nakties miegą, taip pat:

  1. Jei jaučiatės labai mieguisti dienos metu, imtis trumpai nusnūsti tarp. Bet atminkite, kad per daug miego, taip pat nėra geros sveikatos. Apriboti miega iki 15 – 30 minučių.
  1. Nevirškinimas gali padaryti jums jaustis mieguistas ir mieguistas. Norėdami išvengti šios situacijos, yra keletas natūralių ingredientų, pavyzdžiui, imbiero ir pipirų, kurie skatina virškinimą. Jūs netgi galite turėti imbiero arbata be pieno.
  1. Trūksta treniruotės taip pat gali sukelti tinginystė ir gretutinių ligų skaičių. Paprastas treniruotės, jei atliekami reguliariai, gali pumpuoti deguonį visiems savo kūno dalių, todėl jums jaustis šviežia ir atjaunėjusi.
  1. Įsitikinkite, kad jūsų kambarys yra vėdinamos nepakankamai, kad būtų galima šviežias oras įvesti. Ji automatiškai atneša energingų ritmais. Be to, išlaikyti savo kambario šviesus. Būdami tamsioje patalpoje ilgesnį laiką taip pat veda prie sekrecijos melatonino, kad, savo ruožtu, leidžia jaustis mieguistas.
  1. Netinkamas sėdi laikysena taip pat leidžia jums jaustis mieguistas ir mieguistas. Išlaikyti tiesią ir įspėti laikyseną.
  1. Atlikti tam tikrus kvėpavimo pratimai, pavyzdžiui, pranajama. Be to, praktikuoti jogą. Tai leis Jums jaustis energingi ir padės jums naudoti energiją savo kūną geriau.
  1. Laikykite savo kūną gerai pamaitinta ir hidratuotas su maisto produktais, kuriuose yra daug mitybos. Įtraukti daugiau vaisių dietos.
  1. Paskutinis, bet pats svarbiausias patarimas yra vengti rūkymo ir alkoholio vartojimo.

Dabar, kad žinote viską apie Ajurveda ir miego išsamiai, ką jūs laukiate? Mieguistumas ar tinginystė ne visada susijusi su miego trūkumu. Kai žinote teisingą priežastį, atsikratyti sąlyga tampa lengva.

Ar kada nors pagalvojote, ajurveda miego sutrikimų? Kaip ji jums padėti? Pasidalinkite savo nuomonę žemiau komentarų laukelyje.