Ar važiavimas lemia svorio praradimą?

load...

Veikia yra sausumos varomųjų žmonėms greitai judėti iš vienos vietos į kitą pėsčiomis priemonės. Ankstyvieji protėviai šiuolaikinio žmogaus sukūrė veikia funkciją prieš ketverius milijonų metų, galbūt kaip priemonę persekioti grobį žemyn vartoti. Veikia kaip sporto varžybų išėjo iš religinių festivalių įvairių civilizacijų. Ankstyviausi įrašai konkurencingą lenktynių grįžti į Tailteann Žaidimai Airijoje 1829 mpme, o pirmasis žinomas olimpinės žaidynės vyko senovės Graikijoje 776 pr. Veikia nuoroda į kitą įvairių greičiu nuo bėgiojimo į sprintas. Priimta su trupučiu smulkmenos apie veikia, mums pereiti į ranka tema, kuri veikia numesti svorio. Veikia efektyviai sukelia svorio, nėra abejonių šį paprastą faktą. Taigi, jokių paaiškinimų nereikia. Tačiau skaityti toliau žinoti, kodėl veikia yra visi svarbi svorio pratybų rutiną.

Veikia for Weight Loss

1. Veikia veikia Weight Loss, net jei neveikia

Ne! virš teiginys yra ne paslaptingas mįslė ir Taip! Tiesa, už ką jis sako. Leiskite mums paaiškinti – veikia ir kitas aukšto intensyvumo pratimai stimuliuoja daugiau „afterburn“ (energijos vartojimo procesas). Paaiškinti toliau, tai tiesiog reiškia didelio intensyvumo pratimų kaip veikia lemtų daugiau svorio nei vaikščioti, nes net po energingos paleisti savo poilsio energijos išlaidos išlieka padidėjusi lygiu. Tyrimai rodo, kad veikia sukelia 90% daugiau kalorijų sudegino, nei pasiekti pėsčiomis.

2. Veikia taupo laiką

Veikia tikrai sutaupysite laiko, o ne tik tada, kai esate vėluoja į darbą, bet iš tikrųjų ji sutaupysite laiko vyksta nuo Chubby į liesos ir apdaila kūną nori. Aerobika, kėlimo svorius, Joga, Pilates, ir kiti pratybų rutiną reikia jūsų laiką veiksmingai parodyti rezultatus, kalbant apie svorio. Tačiau su tuo pačiu tikro laiko, galite paleisti daugiau ir sudegina daugiau kalorijų.

3. Patogus ir nemokami Arba tiesiog Nemokama

load...

Veikia patogu ir jokių rūpesčių ar tiesiog nemokamai. Skirtingai nei dauguma svorio netekimas programos dabar veikia yra patogu, kalbant apie laiko, pastangų ir pinigų. Su tekančiu, jums nereikia padaryti savo kelią per į sporto salę arba gauti sau brangių asmeninis treneris. Nieko nario mokesčiai susiję, nėra griežtų laikus laikytis, jokių gimnastikos batelius, neturi glaudės, ir jokios specialios ir paprastai brangių sporto drabužiai, tik gera pora bėgimo bateliai ir daug dozę entuziazmo ir esate pasiruošęs skristi su vėjo ir prarasti šiek tiek svorio į sandorį. Kas sakė, nieko nėra nemokamai!

4. Happy Feet

Taip! Veikia kojos Linksmosios pėdutės. Su bet vykdant kasdieninį, tai būtina mėgautis ji galėtų laikytis programos ir pasiekti rezultatų iš jūsų pastangų. Tyrimai atgal tai, ką bėgikai vadina bėgikas aukštos. Veikia gali jums didelis. Mokslininkai susiejo vidutinio iki didelio intensyvumo fizinio krūvio, kad padidėjęs morfino, kaip natūraliai cheminių medžiagų smegenyse, vadinamas endocannabinoids atstumu nuo endorfinų. Tas faktas, kad veikia, gali pakelti nuotaiką ar padėti su žmonėmis, kurie prisiima veikia svorio, kad būtų galima laikytis programos pagaliau pasiekti norimų rezultatų.

5. Ne specialių dietų Reikalingi

Dažniausiai iššūkis sunkiausia įveikti, kai jis ateina į pasiekti svorio netekimas yra prilipti prie dietos vienas nėra pripratę. Tačiau, norint pasiekti svorio per priemonėmis veikia, jokios specialios dietos reikia. Kitaip tariant, jums nereikia badauti sau. Valgyk viską, ką paprastai valgo saikingai ir su kitais sveikatos klausimais be svorio padidėjimo proto ir paleisti reguliariai. Kuo daugiau jūs paleisti, tuo daugiau kalorijų galite sudeginti.

Kaip pradėti rodyti

  • Pradėkite savo rutiną su sušilti. Paimkite Pagyvėja pėsčiomis, o jūs įveskite savo kaimynystės parkas. Pabandykite pažvelgti aplink ir mėgautis žalia akyse.
  • Eiti takas veikia ar bėgiojimas. Paimkite visą raundą. Jei įmanoma, pakeisti savo įprastą kelią. Ar tai penkių iki aštuonių minučių.
  • Kitas yra tonas jūsų kojas. Rasti stende. Įdėk savo dešinę koją ant jo ir naudojant savo kojų raumenys bando pakelti savo kūną iki nuo žemės. Stumti jį atgal ir atgal ir pabandyti užsiimti savo abs taip pat. Pakartokite tą patį kairės kojos taip pat. Eiti 10 kartų prieš pereinant nuo vienos kojos į kitą.
  • Paleisti 5 – 7 minutės ir vėl
  • Tai smagu klausytis savo mėgstamos greitai garso takelį ar dainos, važiuojant ar darbo. Taigi nepamirškite vykdyti savo iPod ar MP3 grotuvą su jumis. Ir nepamirškite nuolat atnaujinti savo grojaraštį.
  • Dabar vėl ieškoti suoliuko. Su jūsų rankos ant to suoliuko, eiti 20 gerų push-up. Jei jūs neprieštaraujate, atsižvelgiant šiek tiek purvo ant jūsų drabužių, kurie push-up ant žemės vietoj.
  • Dabar paleisti mažiausiai 10 minučių.
  • Labai svarbu, kad jūs nešiotis sulčių butelį ar vandens butelį su savimi.
  • Ieškoti geros draugės. Jis ar ji gali būti jūsų kaimynas, jūsų draugas, kolega ar tiesiog treniruotės draugas, kuriam jūs įvykdėte parke. Tai gerai, kad turi įmonę, o veikia.
  • Svarbu, kad jums išlaikyti jūsų važiavimo greitį. Greičio viršijimas gali padaryti jums išnaudotos.
  • Jums patinka paleisti tiesiai, pabandykite kelis žingsnius atgal. Arba tiesiog apsisukti ir paleisti į kitą pusę.
  • Tai gerai, kad pakeisti savo takelį kartą per savaitę. Pabandykite eiti į netoliese mokyklos bėgimo takelio ar kitą parką. Pabandykite išlaikyti įvairovę, kuri, žinoma, gyvenimo prieskonis
  • Paleidus 30 – 40 minučių, sustojo ir giliai įkvėpkite. Siekti įvarčio, ​​kuris yra maždaug už mylios nuo taško stovite. Apie 3 skaičius, paleisti! Vykdyti kaip jei dirbate už savo gyvenimą, paleisti, tarsi jums praleisti savo traukinį. Čia galite eiti Greičio viršijimas.
  • Baigiant savo naudojimo režimas su šiuo greitai paleisti yra tikrai įdomus. Jūs galų gale šypsosi kaip jūs turite pasiekti savo tikslą.
  • Pavartojus veikia kaip institucija, tai tikrai ne tai yra smagu. Galų gale, kuris myli eiti į mokyklą, ypač anksti rytą. Bet jei vartojate veikia kaip jūsų mėgstamos veiklos, jūsų hobis, jūs tikrai patinka praleisti tai man laiko kiekvieną rytą visiškai įkarštis ir uolumo.

Veikia ir svorio aiškiai neatskiriami! Laikas pradėti, kad rasė link mechanikui ir plonesni kūno.

load...