Ar praleidžia

load...

Stovint grupėje, aukšti žmonės paprastai tampa traukos centru, jei jūs kada nors pastebėjau. Kas tai, kad aukštesni žmonės, kad mes ne? Akivaizdu be jokių argumentų, tai yra aukštis veiksnys. Trumpesnis žmonės visada pasiklysti minioje. Tai gali būti gana slegia daug.

Ūgis pelnas po tam tikro laiko yra labai sunku ir yra skirtingai svorio. Mes dažnai stebisi, kad kai tai įmanoma organizmui plėstis ar trauktis, tada kodėl tai nėra įmanoma vertikaliai augti? Tai labai galioja klausimas ir atsakymas yra, tai galima augti aukštesni, jei mes darome teisingus dalykus. Mes galime padaryti nedidelius pakeitimus mūsų organizmui daro kai kurie kaip praleidžiant virvės pratimus. Tačiau turėkite omenyje, kad jums netaps Michael Jordan per naktį, bet jūs galite sulaužyti net pridedant colių pora. Didžiausias klausimas bus praleidžiant padidinti ūgį? Ir čia mes jį atsakyti!

Bet prieš tai leidžia kažkiek foną veiksnių, kad pereiti į aukščio prieaugis.

Kas yra kurie daro įtaką Aukštis augimo faktorių?

Prieš mes siekiame, kaip praleidžiant padidėja aukštis, turėtume mokyti save nuo veiksnių, kurie turi įtakos mūsų aukštis augimą. Yra tikrai daug jų, bet tai yra svarbiausios:

load...
  • Mūsų paveldimų aspektai
  • Gyvenimo būdas ir aplinka
  • Kitos sveikatos sąlygos
  • Yra keletas teigiamų veiksnių, kurie gali padidinti mūsų aukštis augimą:
  • Sveika mityba
  • Tinkamas pratimas
  • Geras kūno laikysena

[Skaityti: Pratimai, kurie padės jums priaugti svorio]

Kaip veikia Pralaidos Padidinti Ūgis?

  • Pralaidos yra širdies siurblinės pratimas. Kai praleisti, jūs pakaitomis kojas laikant jį ir nuo žemės. Jis taip pat yra didelės spartos veiklos. Nors praleidžiant visą raumenis ir raiščius jūsų kūno tempimo ir sutarčių sudarymas. Tai sukelia jiems būti elastinga ir galiausiai jie ruožas.
  • Kai jūs praleidžiant jūsų kūnas yra visiškai Stačiausi tempimas stuburo ir nugaros raumenis taip pat. Pastovus lenkimo kelio, o praleidžiant sukelia blauzdos raumenys išplėsti vertikaliai.
  • Pralaidos taip pat priduria, kad kaulų masė darant juos ilgiau. Štai kodėl praleidžiant gali padėti įgyti keletą colių.
  • Kitas praleidžiant poveikis yra tas, kad jis daro visa mūsų kūnas plonesni. Jei turite plonesni kūną, jums atrodo aukštesni.

[skaityti: Running patarimai Ftiness]

Kiek Pralaidos turėčiau daryti kiekvieną dieną?

Jei Jūs niekada praleisti anksčiau, pradėkite nuo mažos raktą. 50 peršoka per parą pirmą porą dienų yra gera pradėti mankšta. Kaip jums pažangą jūs galite padidinti praleidžia skaičių iki 75 ir tada 100. Kai esate patenkintas širdies ritmo ir manote, kad galite tvarkyti ją, ir tada pradėti praleidžiant 300 kartus per dieną bent. Nuoseklus praleidžiant už maždaug 3 iki 6 mėnesių bus pradėti rodyti aukštis padidinti jūsų kūno. Tačiau tai yra labai svarbu išlaikyti savo širdies ritmą pastovus, o praleidžiant. Tą akimirką, kai jauti uždusęs, turėtumėte nedelsdami nutraukite pratimą. Taip pat labai svarbu gerti daugiau vandens, o praleidžiant. Jūs galite gauti dehidratuoti labai greitai, o praleidžiant. Atminkite negerti vandens iš karto po arba per procesą praleidžiant. Tai labai pavojinga.

Ką turėčiau daryti, kad Pereiti?

Pirmiausia gauti gerą virvę, kuris tinka jūsų kūno ilgį, ne visi praleidžiant lynai yra tas pats. Praleidžiant virvė turi būti ne per ilgas, jūs nenorite, kad kelionė ir rudenį. Ji turėtų būti ne per trumpas, nes jūs vis dar kelionę ir kristi. Lyno ilgis turi atitikti jūsų kūno ilgis nuo galvos iki kojų. Štai kodėl pabandyti praleidžiant porą kartų prieš jus net pirkti virvę.

Investuoti į virvės, kad yra pagamintas iš minkštos medžiagos, kaip putų arba elastiniu lynu, pavyzdžiui. Nors praleidžiant, virvė bus liesti savo kūną, kartais ir ji yra lengva įskaudinti.

Taigi saugus praleidžiant ir laimingi auga!

load...