ABC dieta – kaip tai padaryti ir kokia jos nauda?

load...

Ar galite apgauti savo metabolizmą be badauja sau? Su ABC dietos jūs tikrai galite! Mūsų metabolizmas yra tik kūno funkcija, kuri saugo mūsų organizmą chugging kartu, bet šis paprastas kūno funkcija yra pagrindinis kaltininkas, kai jis ateina į nutukimą. Jei jūsų metabolizmas yra lėtas, tada jūsų kūnas negali apdoroti kalorijų jums imtis. Tai reiškia, kad kalorijos kaupiasi riebalų pavidalu. Taigi, jei jūs norite, kad jūsų organizmas kaupti mažiau riebalų, tada jums reikia padidinti savo metabolizmą arba imtis mažiau kalorijų arba, dar sunkiau – dirbti kalorijų išjungtas. ABC dieta padeda didinti organizmo metabolizmo greitį ir padeda ją greitai numesti svorio.

Taigi, kas tiksliai yra „ABC dieta? ABC mityba yra santrumpa stovėti ANA Boot Camp dietos. Šios dietos, Jums palaipsniui išlaikyti sumažinti savo suvartojamų kalorijų kiekį be nuomos kūnas eiti į bado režimą. Taigi, iš esmės, jums reikia apgauti savo organizmą! Nėra lengva ne visiems. Bet jei jūsų kūnas supranta, kad jis vis tiek mažesnius kiekius kalorijų, nei ji bus eiti į bado režimą. Tai lems lėtėja medžiagų apykaitą ir nesėkmės visą mitybą. Taigi, kaip tiksliai jūs galite apgauti savo kūną? Skaitykite daugiau sužinoti.

Kaip tai padaryti ABC dietos?

Iš esmės, jums reikia apgauti savo organizmą su maistu, kad pakaitiniai savo suvartojamų kalorijų kiekį padidinti savo metabolizmą. Dietos galima laikytis 50 dienų. Per daro šios dietos gali sukelti daugiau žalos nei naudos. Bet jei jums sekti mitybą tinkamai, tada jūs galite pasiekti savo tikslą svorio per 50 dienų. Čia yra 5 skirtingi laikotarpiai, į kuriuos galite padalinti savo mitybą:

  1. Pirmasis laikotarpis gali prasidėti su 500 kalorijų per pirmąsias dvi dienas. Tada 300 kalorijų per vieną dieną. 400 kalorijų kitą dieną. Po kurio jūsų kalorijų turėtų panirti. Po 400 kalorijų kitą dieną mityba turi būti tik 100 kalorijų, tada padidinti ją 200. Per artimiausius tris dienas, jį padidinti 100 kalorijų iki jums pasiekti 500 kalorijų. Tada 10 dieną jūs turite greitai.
  2. Antrasis laikotarpis turėtų prasidėti labai mažai kalorijų 150 kalorijų. Tada jums reikia pakaitomis suvartojamų kalorijų kiekį. Antroji diena reikia turėti 200 kalorijų, trečią Jūs turite 400, ketvirtas reikia turėti 350, penktą dieną priimti 250, šeštas turėtų leisti tik 200 kalorijų, septintą dieną, jūs turite greitai. Po greitai, vartoja tik 200 kalorijų kitą dieną, atlikite jį 100 kalorijų. Galiausiai baigti laikotarpį su kitu greitai.
  3. Trečiasis laikotarpis mato laipsniškai mažinti po palaipsniui padidinti suvartojamų kalorijų kiekį. Nuo 300 kalorijų, nuolat mažinant suvartojamų 50 kalorijų per dieną. Kai pasiekė 50 kalorijų per dieną, galite padidinti vartojimą. Diena po 50 kalorijų dieną, turėti dieną, kuri leidžia tik 100 kalorijų. Sekite jį su 200 kalorijų per ateinančius dvejus dienų. Tada ją didinti iki 300. Devintą dieną padidinti suvartojamų 800 kalorijų prieš vėl nevalgius.
  4. Ketvirtasis laikotarpis yra trumpiausias. Tai vienas apima daugiau nei 4 dienas. Pirmąją dieną jums reikia turėti 250 kalorijų. Kitas dvi dienas padidinti normą iki 100 kalorijų per dieną. Galiausiai, greitai vėl prieš pradedant paskutinio laikotarpio dietos.
  5. Penktasis ir paskutinis laikotarpis dietos yra ilgiausia viena. Už pirmąsias šešias dienas laikyti sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį nuo 500 kalorijų, 50 kalorijų per dieną. Pasiekus 200 septintą dieną, tą pačią normą aštuntąją. Devintą ją didinti iki 250. Tada vėl sumažinti iki 200. Sekite jį padidinti iki 300. Kitą dieną eiti į 200 ir vykdykite jį su 150 kalorijų. Galiausiai greitai vėl paskutinės dienos.

Kai baigė dietos jums tikrai pamatyti didžiulį skirtumą. Jei bałagan, nesijaudinkite. Stop trumpam ir vėl po kurio laiko. Po užpildant dietos Tryumfowanie yra daugiau, palaipsniui grįžti prie savo senų mitybos įpročių. Neskubėkite į jį ir tegul jūsų kūnas reguliuoti lėtai.

load...
load...