9 Įspūdingi asanai, kurie tarsi jūsų vidines šlaunų dienas

load...

Moterys visada skundžiasi savo svoriu – arba jų ginklų yra išsipūtęs, arba jų klubų yra kišasi su savo puikiai figūra. Bet, sunkesne pastabą, vidinės šlaunų pusės, kuri yra taip pat vadinamas pritraukėjų, yra ne tik svarbus raumenų grupės, bet ir labai įdomu.

Dauguma moterų yra visada skundžiasi vingiuotų vidinės šlaunų pusės, ir nors vyrai tikrai negalvoja apie tai, idealiu atveju, jie turėtų taip pat. Tai viena iš sričių kūno, kad jūs turite ypač atkreipti dėmesį į, jei turite skausmą savo klubo, kelio, apatinę nugaros dalį, ir kulkšnių. Jis taip pat yra vienas iš tų nedaugelio sričių, gali būti pasinaudota, kad panaikintų estetines Skundai, ir tuo pačiu metu, taip pat atsikratyti skausmo ir išvengti žalos. Į glutes taip pat yra panašus į vidinių šlaunų – jie stiprinami ir skatinami per mankšta. Priežastis labai svarbu kalbėti apie glutes ir vidinių šlaunų kartu yra tai, kad jūs dirbate nuo pritraukėjų sukurti ir išlaikyti stabilumą ir pusiausvyrą aplink klubus, svarbu suaktyvinti glutes per daug.

Skausmas ir tonizavimas yra ne vienintelė priežastis, kad vidinės šlaunų pusės atėjo į dėmesio. Vidinės šlaunų pusės paprastai pamirštama, taigi, yra silpni ir stora, ir tai yra du dideli priežasčių, kad kurstė skausmą ir diskomfortą. Be to, jei jūs manote paprasti lunges padės skatinti vidinės šlaunų pusės, tai nėra taip paprasta. Jums reikia kažko daugiau.

Kaip joga gali padėti stiprinti ir tonas vidinės šlaunų

Dirbti savo vidinį šlaunų, turite ne tik dirbti juos stiprinti, bet ir tempimo juos taip, kad mobilumas yra tobulinama. Juda jums pasirinkti reikia tiek ruožas ir stiprinti plotą. Turėkite omenyje, kad stiprinimas turi būti atliekamas per visą spektrą judesio.

load...

Šios asanos padės jums pagerinti judesio diapazoną, ir išlaikyti ją kaip dirbate tonizuojantis ir stiprinti raumenis. Mūsų įprastų treniruočių, mes tik praleisti visą savo laiką tempimo ir kėlimo per labai ribotą judesių amplitudė. Tai gali sukelti raumenų sugriežtinti daugiau.

Joga suteikia jums tinkamą derinį tempimo ir stiprinimo, o siūlo platų judesių, taip pat ir tai veikia neįtikėtinai jūsų vidinės šlaunų pusės.

9 Efektyvus kelia joga vidinių šlaunų

  1. Garudasana
  2. Natarajasana
  3. Tittibhasana
  4. Anjaneyasana
  5. Gomukhasana
  6. Rajakapotasana
  7. Malasaña
  8. Hanumanasana
  9. Dhanurasana

1. Garudasana

Garudasana arba Erelis Pose yra galingas asanos, kad puikiai veikia link tonizuojantis ir stiprinti savo galūnes. Kaip jums sutelkti savo dėmesį į balansavimas į kelia, savo vidinį šlaunų dirbti laikui bėgant išlaikyti pusiausvyrą. Tai padeda stiprinti ir tonas juos. Tai asanos taip pat aktyvina glutes ir suteikia jūsų kojos gerą ruožas, sumažinti skausmą ir atleidžiantis įstrigę stresą.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Garudasana

Atgal į TOC

2. Natarajasana

Natarajasana yra vienas iš labiausiai grakščių jogos kelia. Tai beveik taip pat, jei esate gražus šokių konstatuojamojoje dalyje. Tačiau ji mano, kantrybės ir praktikos patobulinti šią pozą ir imituoti, kad malonę, kaip jūs siekia įgyti pusiausvyrą. Jūsų kojų raumenys turi dirbti per tam tikrą laiką palaikyti ir subalansuoti save. Jei pastebėsite tinkamai, viena koja yra ištemptas šiame asaną, o šiame procese, savo vidinį šlaunų dirbo ant. Jie gauna išsamų ruožas ir lieka aktyvus net po to, kai baigsite su praktika.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Natarajasana

Atgal į TOC

3. Tittibhasana

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Tittibhasana

Atgal į TOC

4. Anjaneyasana

Anjaneyasana yra žemas smeigti ir yra vienas iš geriausių jogos kelia vidinę šlaunų mažinimo. Lunges daugiausia dirba ant vidinių šlaunų raumenis. Jie suteikia jiems giliai ruožas ir atidaryti juos kruopščiai, todėl įsitikinkite, visi įstrigę stresas yra išleistas, o raumenys yra laisvesnė. Mažas smeigti yra neatskiriama asanos, kai jis ateina į tonizuojantis savo vidinį šlaunų. Tai vis naudinga, jei jūs įtraukti pulsuojančio veiksmų, kai jūs darote šį asan.

 Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Anjaneyasana

Atgal į TOC

5. Gomukhasana

Gomukhasana arba Karvė Veido asanos taip pat yra vienas iš labiausiai universalus jogos asanas. Jis turi daug naudos sveikatai. Nors tai asanos turi tiek ranką ir kojų judesius, kai jis ateina į tonizuojantis vidinės šlaunų pusės, tai tik kojos judėjimas, kad mes esame susirūpinę. Jei atidžiai, vienas kelio yra sukrauti ant kito. Ji gali atrodyti lengva, bet tai yra gana sudėtinga. Kaip jums siekti tobulinti komplektavimą, savo vidinį šlaunų yra stangrūs ir įtrinti.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Gomukhasana

Atgal į TOC

6. Rajakapotasana

Rajakapotasana yra viena iš efektyviausių jogos tęsiasi vidinės šlaunų pusės, nes ji atveria krūtinę ir suteikia jūsų kojos gerą ruožas. Jūsų vidinės šlaunų itin naudos iš šio asaną. Kaip jūs įdėti juos į priekį, jie sulankstyti taip, kad vidinis šlaunies yra kruopščiai ištemptas. Kai pakelkite atgal koją, jo svoris tenka nuo jūsų vidinio šlaunies, taip stiprinant ją. Ši asana tikrai tonizuoja į visą spektrą judesio plotą.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Rajkapotasana

Atgal į TOC

7. Malasaña

 Malasaña yra tupint kelti. Jis veikia taip pat sušvelninti savo sėdmenis ir šlaunis. Pritūpęs yra svarbus pratimas dirbti savo šlaunų. Jūsų vidinės šlaunų pusės gauti ištempti ir stiprinama kaip jūs praktika šį asan. Jausitės nejaukiai per pirmąjį, tačiau, kaip jums sumažinti į asaną, jums patiks, kad giliai ruožas jūsų vidinės šlaunų, ir jūs pajusite raumenys atpalaiduoti.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Malasaña

Atgal į TOC

8. Hanumanasana

Hanumanasana apima visą kojų išsiskyrimo. Tai pažangi poza, ir ji veikia ištisų savo kojų raumenis. Jūsų kojos turi būti stiprus, kad galėtumėte praktikuoti šį asan. Ir jei jie nėra, kaip jūs siekia tobulinti šį asan, jie sustiprins patys. Vidinės šlaunų pusės dirbo ant savo pilną judesių šioje asaną.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Hanumanasana

Atgal į TOC

9. Dhanurasana

Dhanurasana arba lankas Pose yra dar vienas neįtikėtinas asanos, kuri veikia ant visų keturių galūnių. Jei atidžiai, jūsų šlaunys yra išjungti šiame asaną žemės. Švelnus pakaba stiprina juos, ypač vidinės šlaunų pusės, suteikia jiems gerą ruožas ir tonizuoja juos taip pat.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Dhanurasana

Atgal į TOC

Tai labai svarbu išlaikyti savo kūną ištiesė ją apsaugoti nuo vis aprūdijęs. Jūsų vidinės šlaunų pusės, yra viena iš labiausiai apleistų sričių ir joga pasiekia ir driekiasi net labiausiai apleistų kūno raumenų.

Jei nebuvo darbo, tai gali būti gera idėja pradėti lėtai ir gauti savo pagrindus teisę pagal vadovui, kol jūsų raumenys yra pasirengęs imtis dėl šių asanas įspėtas. Vis dėlto, tai pats laikas jums imtis, kad žingsnį tepimas up, kad aprūdijęs korpusas – joga yra puikus! Ar praktikuojamas Joga vidinės šlaunų pusės anksčiau? Kaip ji jums padėti? Pasidalinkite savo komentarus su mumis žemiau.

load...